Results 1 to 23 of 23

Thread: Asarina søger om optagelse i SD

Forum Nestling

Default Asarina søger om optagelse i SD

Hej Alle sammen

Er først lige trådt ind i MMO spillet ESO og er som en grøn medspiller fuld af eventyrlyst og opdagelses iver på ny
    Efterhånden er jeg en veteran i MMO spil, har efter hånden spillet disse spil i 8-9 år og holder meget af det, at kunne forsvinde ind i et univers af mystik, strategi og verden af eventyr, som mange betegner nørdet, men elsker som kvinde at udforske denne del også .
    Jeg ansøgte om medlemskab i sin tid i SWORT, men der havde i desværre ansøgningsstop og fik aldrig muligheden senere, idet jeg valgte at holde en pause fra spillet for at prøve andre MMO spil af.
    Nu syntes jeg at tiden igen er inde for at forsøge endnu engang, i håb om, at SD mangler medlemmer til EOS og ansøgningsstoppet er ophævet.
    Som beskrevet har jeg spillet forskellige MMO spil op i tiden, der iblandt WOW, LOTRO, SWORT, EQ2, DIABLO, som nok er dem jeg har spillet mest eller vendt tilbage til hen ad vejen. Min mand Mythopia er lige blevet optaget i SD og vores fælles og gode ven @Serenity er fuldbyrdet medlem, som vi har spillet sammen med siden LOTRO i sin tid havde sit indtog i Danmark.
    Igennem mange år har min fortrukne rolle i diverse MMO spil, været som healer, hvilket i EOS ikke holder sig helt tilbage. Idet jeg pt lvl'er en mage/healer op ingame navn Thimian. Har gennem tiden spillet end game på de fleste typer og holder meget af, hvis spillet fastholder min interesse, at lvl flere klasser/roller op. Crafting betyder en helt del hos mig, idet jeg finder afstressning i af grinde. EOS sætter mig dog pt på en prøve pga. skill points nødvendigheden i crafting, hvilket jeg ligeledes finder interessant og irriterende udfordrende.
    Jeg er 42 år, gift med Jonas ingame Mythopia, sammen har vi 3 børn. Pt arbejder jeg som aftenvagt i fast hold skift, hvilket kan forhindre mig i fast deltagelse af raids i SD. Jeg holder meget af det sociale aspekt som MMO giver en, men er i lige så stor iver interesseret i at raide, så hyppigt det er mig muligt.

Jeg ser frem til at høre nærmere fra Jer og håber dermed, at min ansøgning er brugbar

Hilsen Asarina, ingame Thimian og alias Anja

Forum Apprentice

Hej Asarina og Velkommen til SD!

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Din tråd kommer til at ligge her på fora indtil vi får taget en samtale og får dig smidt på trial, samtalen kommer til at foregå sammen med en rekrutterings ansvarlig (Mig, Panser Anden eller i nogle tilfælde Dake/wOOOOt)
    - Når denne er overstået kommer du så på trial hvorefter du skal gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up. Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Simcity for blot at nævne nogle.
    - Efter din måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar eller hvis du spiller Battlefield med et medlem i et par timer så sørg for at gøre personen opmærksom på din ansøger tråd

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM eller in-game.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Hej Asarina,

Vi skal jo have os en samtale engang, så vi kan gå videre i forløbet Så hvornår kan du komme på mumble og tale med mig her denne weekend eller næste uge?
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Nestling

Hej Panser

Har påskefrokost med familien i morgen, men håber på at kunne komme på engang tidelig aften. Når jeg logger på kommer jeg på mumble også.
    Passer dette fint med dig også?

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Quote Originally Posted by Asarina View Post
    Hej Panser

Har påskefrokost med familien i morgen, men håber på at kunne komme på engang tidelig aften. Når jeg logger på kommer jeg på mumble også.
    Passer dette fint med dig også?
    det er helt fint. Bare giv et cirka tidspunkt
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Nestling

Jeg regner med at komme på EOS omkring 19.30 - 20, alt efter hvor stor en aftensmad børnene regner med at skulle have efter en holdt påskefrokost tidligere på dagen

Forum Nestling

Hej SD

Jeg takker mange gange for trial optagelsen. Hvad jeg glemte at skrive i min ansøgning var, at jeg selvfølgelig havde og har forstået, hvilke regel sæt/ adfærd man i SD ønsker deres medlemmer har overfor hinanden, samt ingame udad til. Selv har jeg altid fuldt denne ingame under alle spille typer.
    Jeg håber snart at se Jer alle ingame, spille en del sammen med Jer og have det sjovt socialt over mumble

Hej Anja

Velkommen inde på forum

Mythopia/ Holmedk

SD Medlem Forum Convert

Velkommen på Trial, Anja
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Forum Nestling

Takker mange gange

SD Medlem Forum Convert

Nu da vi har spillet en hel del sammen, får du helt klar en fra mig ...
    Ashes of Creation: Serenity, Sinfull
    Elder Scrolls Online: @SinfullSerenity

Forum Nestling

Har altid været glad for at kunne spille sammen med dig Serenity. Min første super...takker mange gange

Forum Nestling

Hej Igen

takker for en hyggelig aften i selskab med @Wabbit og @Blamage i EOS, glæder mig til vi igen kan spille sammen, når min vagtperiode engang slutter sidst på ugen

Asarina/ingame Thimian alias Anja in RL

Forum Convert Wabbit's Avatar

herfra

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

tak for en hyggelig aften :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Hej Hustru

Hvis ikke min første handling skulle være at give dig en finger ved jeg ikke hvad en god husbond ville være ... HEHE

Hilsen Mythopia

Forum Nestling

Tjaaa...det er vel ikke hver dag, man som husbond må give sin hustru fingeren

Takker mange gange for den.....samme gælder wabbit og blamage

Forum Nestling

Takker for en hyggelig into til Pvp siden af EOS, selvom jeg for det meste lå dødeligt såret for fødderne af jer allesammen @Blamage @Arantixe @wOOOt
    Fik desværre ikke skrevet jer alle ned

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

jeg var også med, og en klar herfra

Jeg var også en af dem som var med så det var godt du lige lavede en mention i din tråd.

Du får også en herfra

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

har givet dig en finger tidligere, men det kan være Panser ikke ser det ;-).
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Forum Nestling

hehe Blamage 2 stks er også godt at have. Takker mange gange for jeres