Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: [22.4.2014*] Ansøgning - Isildur

Default [22.4.2014*] Ansøgning - Isildur

Hej alle nice gamer mennesker!

Jeg hedder Ozren Pavlovic, og bliver kaldt Ozzy, da det er 100 gange nemmere, jeg 19 år gammel! Jeg kommer fra Serbien, så derfor hedder jeg sådan!
    I fritiden elsker jeg selvfølgelig at spille WoW, da jeg har spillet meget Warcraft 3. Ellers arbejder jeg bare i en lille kiosk i Silkeborg, og det er cirka 3 gange om ugen jeg er der, så jeg har en del tid til at spille på. Jeg må indrømme at jeg ikke er verdens bedste til at skrive ansøgninger, så jeg gør mit bedste.
    Udover at game, er jeg en kæmpe musiker, jeg har nærmest dedikeret mit liv til musik. Og det er mest guitar jeg spiller.
    I World of Warcraft mainer jeg mest for tiden min Warlock, som er i destruction spec. Det har ellers hele tiden stået på som healer, men forandring fryder jo
    Udover WoW elsker jeg Diablo. Jeg har spillet Diablo lige siden den første udkom. Og så er jeg også en stor fan af League Of Legends og Hearthstone

Jeg har læst de 5 betingelser, og kan forstå det 100%!
    De fleste grunde til at jeg har skredet fra guilds førhen, var fordi at folk derinde aldrig sagde noget. En anti social guild er simpelthen det værste inde i WoW, synes jeg. Man har slet ikke et venskab med folk inde i Azeroth, og det er en skam. Så derfor håber jeg virkelig, at i alle sammen er nogle søde mennesker, som gerne vil snakke med en
    For jeg kan rigtig godt lide, at snakke med folk! Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at komme igang med at raide igen. I cataclysm tog jeg en del FL og DS, men det var kun på normal. Så jeg håber at jeg kan komme igang hurtigst muligt.

Det er det jeg har at skrive lige nu. Jeg håber da, at vi kan snakke sammen eller sådan!
    Ha' en god dag/aften

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hey Ozzy

Fin og KORT ansøgning.

Vi fik jo en lille snak på mumble da du havde fundet ud af hvad der skulle gøres for at kunne sige noget.
    Det vil jeg da sige er en god start på en ansøgning at komme på mumble og falde godt ind i snakken.
    Husk, at hygge snak på mumble også kan give en thumbs up, for det er jo dig og ikke din char vi optager i SD.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Ozren
    Velkommen til vores forum.
    Som Harpos har skrevet er din ansøgning lidt kort, så jeg vil gerne hvis du skriver lidt mere på om dig selv.
    Samler du på sten, elsker du at lege med hullehopring, er du aktiv i en redsneglene klub osv. osv

Mvh.
    Najsen // Rekutterings ansvarlig.

Hej Najsen!

Hm, jeg har gået til amerikansk fodbold og er ellers helt tosset med NFL. Jeg kan godt lide Mountain Dew og Cola. Den 8 April er det den årlige "Snegledag" som betyder, at man skal ikke træde på nogle snegle overhovedet, en dag som jeg har fundet på. For sjovt. Jeg var førhen vild med rollespil, fordi jeg gerne ville være Legolas fra Ringenes Herre.
    Min far spiller violin.

Vh mig!

Quote Originally Posted by Ozren94 View Post
    Hej Najsen!

Hm, jeg har gået til amerikansk fodbold og er ellers helt tosset med NFL. Jeg kan godt lide Mountain Dew og Cola. Den 8 April er det den årlige "Snegledag" som betyder, at man skal ikke træde på nogle snegle overhovedet, en dag som jeg har fundet på. For sjovt. Jeg var førhen vild med rollespil, fordi jeg gerne ville være Legolas fra Ringenes Herre.
    Min far spiller violin.

Vh mig!
    Ha' du får sku points for humor!
    Held og lykke med din ansøgning

Haha, jotak!

Hej @Ozren94

Har du tid til en kort samtale med mig i dag klokken 19.20?

Ja jeg har! Via skype eller hvordan? Hvis det er skype, så bare tilføj Dozandozan

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Ozren94 View Post
    Ja jeg har! Via skype eller hvordan? Hvis det er skype, så bare tilføj Dozandozan
    Vi bruger mumble som du kan læse lidt om her http://www.semperdanica.dk/threads/47393

Mumble er det program vi bruger til at koordinere raids/events etc i diverse spil

Yep, Sofus har sagt det

Velkommen på trial
    @Nerror @Shade @Goomir vil en af jer ændre hans forum navn til Isildür og give adgang
    Last edited by Najsen; 22-04-2014 at 18:59.

Velkommen til "hvalp"

Og GL med ansøgningen...

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hvis vi kan blive enige om Navnet Isildur og ikke Isildür, så vil jeg gerne skifte det
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Uden de 2 prikker, det er lettest på folk.

Yes, det er helt iorden! Og tak gammelsmølf!
    Og det med de prikker, er kun fordi jeg ikke kunne hedde Isildur inde i WoW

Ok. Næste gang du logger på, skal du bruge navnet Isildur, som brugernavn, men samme password.

Jeg venter lige med at ændre dit nick, til du har set denne.

Vil gerne sige tak til en hyggelig flex run, håber ikke at jeg var en "pain in the ass". Fik også 4 items, rigtig fedt! @Agge @Beastlord @Diffe @Funnian @Galdhr @Harpos @Høker @Inetis @Jamez @Kodimagnyl @Muulan @Najsen @Paige @SD- Ratkul @Sutsko @Swup @Thezeuz @Tristanas @wbush
    Attached Images Attached Images

fin fyr, fint raid, aktiv på mumble

Du lå nu meget ned på Flex-raid...hmm endnu en slacker.

Du får da lige en du er jo frisk på mumble, vi har jo snakket sammen nogle gange efterhånden.

GL med ansøgningen.

SD Medlem Forum Apprentice

duude

Dejligt du gad og tag med bar bliv ved med det så du for selvfølgelig en her fra

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Nick er nu skiftet til Isildur

Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.