Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 83

Thread: [28.4.2014]Ansøgning/Nasalo horde lvl 90 (ilvl520)

Default [28.4.2014]Ansøgning/Nasalo horde lvl 90 (ilvl520)

Hej

Jeg er blevet anbefalet af min gode ven John (gaudly), at sende en ansøgning til Jer, da jeg har hørt godt om Jer, og kunne godt tænke mig at være en del af selskabet. Ydermere kender jeg oz Andy (tankbamsen).
    Men for at I selvfølgelig kan acceptere mig, skal I da selvfølgelig lige have en beskrivelse af mig.

Navn: Nadja
    Alder: 26
    By: Tønder
    Status. I forhold
    Børn: 3 stk ( 5år - 3år - 5mdr)

Lige nu går jeg hjemme på barsel, hvor jeg passer min datter på 5 mdr. Ellers passer jeg hjemmet og de daglige gøremål. Når min barsel slutter til august, starter jeg på en HF. Jeg er stadig ikke sikker på, hvad jeg efterfølgende vil læse videre til. Ellers interessere jeg mig for håndbold og mad. Inden jeg fik børn spillede jeg håndbold på højt plan. Hvad angår mad kan jeg godt lide at eksperimentere med maden. Lave forskellige ting, og fx efterabe nogle Jamie Olivers opskrifter.

Som person vil jeg beskrive mig selv som frisk - energisk - Snaksaglig (løber ALDRIG tør for taletid ) . Hjælper altid mine venner når de er i nød - Evig glad. Ellers er jeg en meget stille og rolig person. Humor er vigtigt for mig, og er altid med på sjov og ballade.
    Mine børn elsker mig for, at jeg er så "skør i bolden". MEN dertil skal der også siges, at jeg ikke er foruden min seriøse side. Jeg syntes hurtigt det hele kan blive alt for firkantet. Fx som med babyer, at man må ihvertfald ikke gøre ditten og datten, fordi det vil sundhedsstyrelsen ikke have.
    Jeg kan godt lide der er styr på tingene. Vil sige at jeg selv er et ordensmenneske. Nogle ting må gerne være lidt organiseret

Jeg har spillet wow i mange år (3-4) Min main er min hunter som på nuværende tidspunkt har en ilvl på 520. Ydermere har jeg også en Priest (shadow) lvl 90, men den er på Skullcrusher serveren. Jeg vil ikke sige, at jeg er "professionel", men jeg kan de ting som der er nødvendige. Jeg plejer at spille om dagen (når den mindste sover) , og hver anden aften ca, da min kæreste også spiller wow, pga raids.

Hvad kan jeg tilbyde SD?

Hvis min class fx passer til en besktemt opgave vil jeg gerne hjælpe.
    De forskellige raids
    Hjælpe folk hvis det brænder på.
    Et godt sønderjydsk sprog (og nej kan desværre ikke tale "højsnudet dansk" haha, med mindre i gerne vil høre en robot som snakker lol.

Hvis I har brug for flere informationer om mig, så send ENDELIG en mail. Vil RIGTIG gerne være en del af Jeres forum.

Mange hilsner fra
    Nadja

Forum Apprentice

Hej Nadja,

Velkommen til SD!, der kommer en WoW ansvarlig Officer eller Sergent forbi og hilser på dig, han/hun vil også give lidt mere information om hvordan selve forløbet kommer til at se ud.

Held og lykke med ansøgningen.

Quote Originally Posted by iksletdk View Post
    Et godt sønderjydsk sprog (og nej kan desværre ikke tale "højsnudet dansk" haha, med mindre i gerne vil høre en robot som snakker lol.
    Dette, vi har brug for flere Sønderjyder til at tage fat i Københavnerne her i SD!

Vh.
    Morten
    Last edited by Tseth; 24-04-2014 at 14:09.
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej @iksletdk

Rigtig god ansøgning - vil bare lige sige held og lykke, og også lige en reminder at du skal huske at erklære dig enig i vores 5 værdier.

@Najsen eller @Harpos kigger forbi ved lejlighed og fortæller dig lidt nærmere om dit ansøgningsforløb.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Velkommen til og held og lykke med din ansøgning

// beastlord

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hejsa og velkommen til.

Endnu en pige og så kan hun godt lide at lave mad... Det er jo næsten et adgangs kort i sig selv...
    @Najsen kikker nok snart forbi...

GL med ansøgning.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Trainee

super flot arb.. jeg kan stå 110% end @iksletdk aKa Nadja så
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

selvfølgelig erklære jeg mig enig i de 5 værdier. Har læst alle regler osv igennem i samarbejde med gaudly over skype (hans kæreste er min bedste veninde)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig godt middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, eller in game på Najsen // @Harpos kan også være behjælpelig.

Najsen // Rekutterings ansvarlig

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Held og lykke med ansøgningen

--Emotia--
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Forum Initiate Jernhøg's Avatar

Velkommen til og held og lykke med angsøningen 😊
    Hvilken guild var du i over på Skullcrusher?? Er selv der over fra 😊

jeg har været i samme guild som min kærste dengang, men han er flyttet til themaelstroem som ally

@Najsen
    nu har jeg lige hentet mumble ned, og har set youtube videoen osv.
    Når jeg prøver at oprette forbindelse til semperdanica skriver den følgende: [09:46:23] SSL-verificering mislykkedes: The host name did not match any of the valid hosts for this certificate , og at der er forkert adgangskode og bla bla ?? :-/

@Najsen
    nu har jeg lige hentet mumble ned, og har set youtube videoen osv.
    Når jeg prøver at oprette forbindelse til semperdanica skriver den følgende: [09:46:23] SSL-verificering mislykkedes: The host name did not match any of the valid hosts for this certificate , og at der er forkert adgangskode og bla bla ?? :-/
    Har du husket at skrive det som det står? Mener det er case-sensitive

case-sensitive ? @stoicism

Forum Apprentice

uden capslock (forskel på store og små bogstaver)
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

jeps uden capslock..
    skide irriterenden..
    Har slettet programmet og reinstalleret det, men det virker stadig ikk :-/

Hej @iksletdk
    Nu vil jeg være træls, og våge den påstand at hvis du gør præcis som guiden skriver, så virker det
    Husk fx. at tjek om det er den rigtige version du har hentet

hehe, stoicism har tilbudt mig lidt hjælp..
    Men tror jeg har fundt ud af hva jeg har gjort forkert..
    Har oprettet et certifikat, hvor der tydeligvis står at man skal trykke ja selvom den siger andet..
    woops..

hehe, stoicism har tilbudt mig lidt hjælp..
    Men tror jeg har fundt ud af hva jeg har gjort forkert..
    Har oprettet et certifikat, hvor der tydeligvis står at man skal trykke ja selvom den siger andet..
    woops..
    Haha Ja sådan kan det jo gå :P Håber der kommer styr på det

jeps vi fik styr på det.. så nu det igang med at snakke .. (selvom jeg godt kan blive liiiiiiidt genert

Tak for snakken Og velkommen på trial
    @Shade @Goomir vil en af jer give forum adgang?

Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

så fik jeg da li kørt lidt hc med gaudly galdhr og to andre

@iksletdk husk at sætte @ foran deres navn så de for en mention på det

@Galdhr og @Gaudly fik jeg lavet lidt hc'er med igår, men det var lidt begrænset da de skulle i raids..
    @Najsen hva dage er det alle raider ?? Kan jeg se det inde på wowraid?+