Results 1 to 18 of 18

Thread: ESO - Ansøgning - Marduk

Default ESO - Ansøgning - Marduk

Hej Semper Danica.

Mit navn er Mathias Jacobsen, jeg er 28 år gammel og er bosat i Aalborg. Jeg studerer til daglig Medicin på AAU (4semester), og i min fritid styrketræner jeg 4-6gange om ugen. Til gengæld chiller jeg med mmo´s og det har jeg gjort hele mit liv (siden UO). Lige netop chille er jeg "enormt" god til, og de fleste vil betegne mig som en rolig men humoristisk gut. Selvom jeg har min egen form for temperament, så vil i nok aldrig opleve andet end en imødekommende og fornuftig fremtræden fra mig. Hvis folk fornærmer mig på den ene eller anden måde, så vil jeg somregel være ret formel omkring det.

Jeg startede ligesom de fleste herinde mit bekendtskab med ESO allerede i betaen, og siden launch har jeg været i De Dacia Elites guilden, men de er desværre gået hen og blevet inaktive -stort set. Jeg har af den grund fundet mig selv forvildet ind på jeres mumble nogle gange nu, og synes derfor det var meget naturlig at ansøge et medlemsskab.

Jeg har læst i jeres forventinger og regler at jeg ikke skal være involveret i andre guilds, men jeg håber at må være med i forskellige trade guilds osv.

Jeg er på ingen måde en nybegynder hvad angår engagement i online MMO's. Jeg kan blandt andet referer til de spæde vanilla-wow dage, hvor min highelf tank rendte rundt i tier 3(40xNax) og med Thunderfury(kommer man ikke sovende til). Selvom jeg aldrig vil være så fokuseret på et MMO igen, så vil jeg alligevel nyde at spille noget af ESO´s veteran content, så længe det ikke ødelæger min træning eller studie.

Jeg spiller ESO mest af alt fordi jeg synes det føles som et godt kompromis imellem det lidt mere hardcore UO og det softcore WoW uden at blive for forudsigeligt. Derfor vil i kunne opleve jeg går en del op i crafts (UO inspirationen), samt jeg elsker at theorycraft encounter-taktik og specs/gear(Wow inspiration).

Jeg har læst jeres regler/forum regler/5værdier, og selvom jeg gerne vil kunne sige jeg har terpet det til ukendelighed, så ved jeg hvor det findes hvis der skulle blive noget. Umiddelbart er der jo alligevel ikke noget jeg er uenig/utilfreds med eller overrasket over hvad de ting angår.

Mine ingame stats
    ------------
    Char name : Marduk
    Accountname : Marduk-dk
    Class : Sorcerer
    Lvl : Vr3
    Crafts : Alch/Bs
    Focus : TANKprimary/DPSsecondary

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    fin ansøgning, kunne dog godt tænke mig at vide lidt mere om dig, har du nogle hobbies ud over styrketræning og mmo's ? går du i dame tøj eller nyder du en god porter til tider
    ud over dette smider jeg lige en metion til @Tseth @Panser Anden som vil tage dig videre i det kommende forløb

Held og lykke med ansøgning

PulvenDK

Gl med ansøgningen.

Haha, det der med dametøj har jeg ikke prøvet endnu, men der er måske fordele ved det? :P ... Arj tænker jeg lige smider lidt billeder fra min face, så kan i vel danne jer et "billede" af hvem jeg er

Altså hvad angår små hobbier, så kan jeg godt lide at bygge ting selv.
    http://www.marduk.dk/IMG_0125.JPG
    http://www.marduk.dk/IMG_0132.JPG
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...23779900_o.jpg
    https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/...50424396_n.jpg

Seneste projekt - Metal kabinet
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...220468a4e1498a

Jeg elsker lyd og mine naboer hader mig.
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...54068867_o.jpg

Jeg står en del på ski, men det er dumt at stå i vejen.... Jeg vejer 125kg med 17% fedt, så jeg giver ikke synderlig efter
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...15271657_o.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...83716823_o.jpg

Jeg drikker nu hellere Absinth end porter, meeen jeg er efterhånden blevet for skrumpelever til det... I stedet er jeg bare tutor og lærer de små hvordan man gør
    Mig i midten: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...a20615683a58e5

PS: Beklager jeg ikke skrev tidligere, jeg skulle ned og bænke lige efter jeg lagde ansøgningen, og så stod den på semester projekt bagefter....
    Last edited by Marduk; 01-05-2014 at 21:29.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

super god opdatering.. skal du ikke tænke på mester.. de 2 sløve pader jeg smed en mention til har ikke engang været fordi endnu.. så det går nok

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til vores forum

Forum Apprentice

Hov hov Pulven ;(

Hej Mathias, og dejligt at se din ansøgning til SD!

Lige en portion praktisk info:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

-Vi finder en samlet dag hvor vi kan tage en samtale sammen angående forløbet og for at lære dig at kende lidt bedre.
    - Efter samtalen bliver du smidt på trial og skal herefter gøre dig positivt bemærket ved at samle Thumbs up Dette kan fx gøres ved at løbe instances, komme på mumble eller generelt være hjælpsom og aktiv i spil. Kig fx på vores minispil section hvor vi har flere medlemmer der blandt andet spille Eve, Battlefield 4 eller Diablo 3 for blot at nævne nogle.
    - Efter din trial måned som trial finder vi endnu en dato hvor vi kan blive enige om at SD er noget for dig eller ej.

Den måned i trial er virkelig blot en period hvor du har tid til at finde ud af om vi er noget for dig.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, fx ved at komme på mumble og hygge snakke med andre medlemmer.
    Husk at tagge folk ved at smide et @*brugernavn* (Fx: @Tseth) i din ansøger tråd for at huske folk du har spillet med på at give dig en kommentar.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse.
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig eller Panser Anden, enten i PM.

Held og lykke med din ansøgning.

Mvh.
    Tseth/Morten, SD ESO Seargent
    Raid trolling:

-Successfully achieved to get more than 50% of the raid to jump consistently throughout a 10+ minute boss fight in order to get a made up achievement.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Marduk, du skriver bare en PM til mig selv og Tseth hvornår du kan tage en samtale med en af os
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Disciple

Var i dungeon med marduk her til aften super fin fyr! så tommeltop op her fra

Forum Elder Beawolf's Avatar

Ind med Marduk... Sd material if there ever was

Hyggelig fyr på Mumble.. Ind med ham.. her fra..

Tak for de nuværende thumb up's <)

SD Medlem Forum Adept

Absolut herfra har været i 3 V6+ Dungeons med ham og snakket lidt med ham her og der på Mumble.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

fin fyr - god humor - få ham nu bare ind!!

Forum Convert Wabbit's Avatar

Funky Fætter herfra

Forum Greenhorn

Hmm havde glemt du stadig var trial.... så lige en herfra

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

En herfra
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€