Results 1 to 18 of 18

Thread: ESO - Ansøgning - Marduk

Default ESO - Ansøgning - Marduk

Hej Semper Danica.

Mit navn er Mathias Jacobsen, jeg er 28 år gammel og er bosat i Aalborg. Jeg studerer til daglig Medicin på AAU (4semester), og i min fritid styrketræner jeg 4-6gange om ugen. Til gengæld chiller jeg med mmo´s og det har jeg gjort hele mit liv (siden UO). Lige netop chille er jeg "enormt" god til, og de fleste vil betegne mig som en rolig men humoristisk gut. Selvom jeg har min egen form for temperament, så vil i nok aldrig opleve andet end en imødekommende og fornuftig fremtræden fra mig. Hvis folk fornærmer mig på den ene eller anden måde, så vil jeg somregel være ret formel omkring det.

Jeg startede ligesom de fleste herinde mit bekendtskab med ESO allerede i betaen, og siden launch har jeg været i De Dacia Elites guilden, men de er desværre gået hen og blevet inaktive -stort set. Jeg har af den grund fundet mig selv forvildet ind på jeres mumble nogle gange nu, og synes derfor det var meget naturlig at ansøge et medlemsskab.

Jeg har læst i jeres forventinger og regler at jeg ikke skal være involveret i andre guilds, men jeg håber at må være med i forskellige trade guilds osv.

Jeg er på ingen måde en nybegynder hvad angår engagement i online MMO's. Jeg kan blandt andet referer til de spæde vanilla-wow dage, hvor min highelf tank rendte rundt i tier 3(40xNax) og med Thunderfury(kommer man ikke sovende til). Selvom jeg aldrig vil være så fokuseret på et MMO igen, så vil jeg alligevel nyde at spille noget af ESO´s veteran content, så længe det ikke ødelæger min træning eller studie.

Jeg spiller ESO mest af alt fordi jeg synes det føles som et godt kompromis imellem det lidt mere hardcore UO og det softcore WoW uden at blive for forudsigeligt. Derfor vil i kunne opleve jeg går en del op i crafts (UO inspirationen), samt jeg elsker at theorycraft encounter-taktik og specs/gear(Wow inspiration).