Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: ansøgning om at joine Semper Danica

Default ansøgning om at joine Semper Danica

Jeg har i et stykke tid gået og savnet lidt team playing, det sociale i MOP, har bare brugt tiden på at få alle char til 90 og så LFR, men nu kan mit gaming hjerte ikke klare mere, og jeg var begyndt at miste lidt gejsten da alle mine IRL venner også er stoppet.. WOW har muligheden for at være en stor gevinst når det komme til det sociale, og det er det der giver mig lysten (især da spillet generelt bare er for simpelt med at lvl sin char op) Jeg stinker i PVP, men har et godt raiding touch, læser op bossfights, repaired og flasked før man starter, lytter til Raidleaderen, men det skal være på et niveau hvor det ikke overtager mit liv så tænker 3 gange om ugen. WOD bliver meget spændende (20 dec er der nogen som snakker om..) men der er et stykke tid til og i mellemtiden tænkte jeg at man kunne lære jer at kende, og etablere et raid som er klar til den nye udgivelse.

navn: Søren
    alder: 35
    bopæl: København/Greve
    arbejde: selvstændig fysioterapeut og personlig træner.

har læst og forstået alle Guildets regler.

Jeg har spillet computer siden commadore 64, press play on tape, load 8.1 turbo.. og har også spillet brætspil siden jeg var 7 år gammel (havde en 10år ældre storebror som var gamemaster og tilsammen med min anden bror har de over 100 bræt spil, I kid you not..) og siden jeg kender Marvel Morten inde i fantask i københavn så kan jeg vist godt gå under katagorien: "Nørd"
    WOW har jeg spillet siden starten, dwarf priest var et must pga fearward 40man raid. men har så skriftet lidt rundt.. Jeg fik en god snak med Tristánas idag, og han sagde jeg skulle ansøge gennem jeres forum. Situationen er at alle mine char er på Ragnaros, så jeg ville, hvis muligt, prøver en raid onsdags aften, for at se om jeg fandt mig godt tilpas i guildet og så derefter transfer min character. hvilken char ved jeg ikke helt endnu, det skal jeg lige mærke efter hvor jeg står og om det passer raidet.

Jeg er meget social, kan snakke med alle og har rejst hele verden rundt (næsten...) jeg kan godt lidt at hjælpe andre spillere med et boost, eller questline. Jeg har lidt sort tør humor, men kan også tåle at blive prikket til. Jeg vil kunne tilbyde guildet en person som respektere reglerne, er høfligt og imødekommende. Meget dedikeret til selve raidet, dukker altid op og er klar. tålmodig når vi wiper, og en team spiller.

og hvis guildet laver raid aftener, hvor man lejer en internetcafe sammen så er jeg også frisk på det. En af mine bedste erindringer var Molten Core, Guildleaderen havde en internetcafe i Gøteborg, samt en sushi cafe ved siden af (dont ask why..) og 4 IRL venner tog toget til sverige for at game en weekend. Nu var vi jo over 18 og med svenskere så vi havde taget godt med alkohol med og sad 10 person på cafeen og skålede hver gang vi wipede.. det savner jeg... så håber I er friske på at skabe nogle nye sjove moments!

mvh
    Søren

Hej @Xavi Velkommen til og held og lykke med din ansøgning
    @Najsen og @Harpos som står for alle ansøger i wow
    // @Beastlord
    Last edited by Beastlord; 21-05-2014 at 2:24.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Hej du, velkommen til herinde! Super fin ansøgning
    Jeg står lidt og mangler en dps, gerne med tanking som offspec. Mit hold har pt taget op til Malkorok på HC i SoO.
    Men held og lykke med ansøgningen! Der vil som Beast skriver komme en rekuterringsansvarlig fordi snarest

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Xavi og velkommen til vores forum

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Som du talte med Trist om, så fange du bare en af os lidt i 8 onsdag aften, så hiver vi dig gerne med på Flex.
    Hvis du allerede ved du vil dukke ok, må du gerne smide en mention til mig herinde, så skal jeg nok holde øje med dig.
    Ellers kan du selv signe up på vores Raid Planer.

Hej alle.
    Beastlord, takker for du er den første til at give response
    Cuber: ja fik afvide at der var en del raids igang. Min DK vil være mit eneste valg 535-545 ilvl i dps/tank /men har som sagt kun tanket LFR.. Fik afvide der var rigeligt med locks så overvejer min hunter, da jeg kan lave god damage uden det bedste gear.
    Najsen: takker for den informerende mail, hvis jeg lige prøver et flex raid først, så kan vi tage en snak bagefter på mumble (skal også lige købe et nyt headset) og ang. possitive stemmer så har jeg tænkt mig at bestikke members med ros og øl sålænge det er indenfor KBH området..

ser frem til at skrive, snakke med jer alle ingame. mvh Xavi

hov ej og forglemme Agge; lyder godt, jeg skal nok informere dig/jer om 25flex, ser meget frem til det. /Xavi

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Søren ( @Xavi )

Fedt at se en ansøgning fra dig og tak for sludren i går. Var på HC SC med @Paige og @wbush, så de måtte bare leve med lidt slack fra min side under vores samtale. (de kan tåle det)

Først og fremmest så må jeg lige rette dig lidt i forhold til din besked til @Cuber - Du snakkede med mig i går om raidhold, og på vores hold var vi (hvis alt går som planlagt) 2 faste locks. Derfor var jeg mere interesseret i din hunter eller DK. Dog er Cuber RL på Team >>, så det er et helt andet hold

Du kan se hvilket hold vi har kørende her:

http://www.semperdanica.dk/threads/4...d-Progress-MoP

@Agge - jeg har lovet Søren en spot SD flex i næste uge, så du må meget gerne lige have ham i tankerne ved raidopsætning

Derudover så fanger du mig bare, hvis du har nogen spørgsmål, og join endelig vores mumble server for hyggen.

Held og lykke med ansøgningen. Hvis du beslutter at se Team TNT's vej, så bare tag fat i mig, så tager vi en snak om det

// Trist
    Last edited by Tristanas; 21-05-2014 at 15:49.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Ja, du må undskylde hvis jeg ikke lige skrev lidt flere detaljer omkring mit hold og hvis du har haft snakket med @Tristanas til at starte med, så vil jeg ikke forsøge at highjacke dig

Quote Originally Posted by Cuber View Post
    Ja, du må undskylde hvis jeg ikke lige skrev lidt flere detaljer omkring mit hold og hvis du har haft snakket med @Tristanas til at starte med, så vil jeg ikke forsøge at highjacke dig
    hehe.. som jeg sagde i går til Søren, så handler det nok mere om, hvor hans ambitionsniveau lå, da I jo er lidt mere forkant og seriøse end os. I sidste ende så er det hvad man helst foretrækker det afgører det, da begge hold er åben for nye lige pt.

Quote Originally Posted by Xavi View Post
    ...Fik afvide der var rigeligt med locks så overvejer min hunter, da jeg kan lave god damage uden det bedste gear...
    Tror der er rigeligt af alle classes.
    Spil det, du synes er sjovest. Det er vigtigst.

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Tror der er rigeligt af alle classes.
    Spil det, du synes er sjovest. Det er vigtigst.
    Som agge siger, spil det du har lyst til.
    I SD er der mange af alle Class

Helt enig med de andre - spil det man har lyst til - nu spurgte du mig bare i går i forhold til raidopsætning, så derfor mit svar. Men ingen tvivl om at man skal spille det man har lyst til at bruge sin tid og energi på.

Jeg har kærlighed til alle men eftersom jeg fik en god snak med Trist, så vil jeg ligge ud med en testrun på jeres 25 man flex og så se hvordan det ser ud. nyd en fantastisk aften, jeg rykker til odense i morgen og århus fredag hvorpå vi ender på i karnevalet lørdag i ålborg, tour de Danmark.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Held og lykke med ansøgning rigtig fin ansøgning
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

@Xavi - du skulle med på flex i morgen ik? ( @Agge - husk at have en plads til Xavi).

Du skal nok lige installere og teste mumble inden, så du ikke står med It-problemer når flex går i gang

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    @Xavi - du skulle med på flex i morgen ik? ( @Agge - husk at have en plads til Xavi).

Du skal nok lige installere og teste mumble inden, så du ikke står med It-problemer når flex går i gang
    Kun 5 signet foreløbig, så skal nok vær plads.
    http://dkp.semperdanica.dk/calendar/...?s=&eventid=86

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Xavi - Velkommen til

Kodi - TNT raider

@Xavi har du tid til en samtale med mig i aften klokken 19.30?

hej Najsen. Jeg kan i aften onsdag, hvad tid passer dig?`

mvh
    Xavi

Quote Originally Posted by Xavi View Post
    hej Najsen. Jeg kan i aften onsdag, hvad tid passer dig?`

mvh
    Xavi
    Hej
    Hvad siger du til her 19.40?

Jeg ser lige om jeg har fattet dette koncept

men jeg grouppede up d 30 maj med
    @zazrina
    @Beastlord
    @Najsen og lavede nogle hc senario samt grindede coins.
    @swop eller @swopling hvor vi grindede epock stones

den 31 maj der lavede jeg dungeons med:
    @soulr (en warlock)

har hygget mig meget og ser frem til at game med jer andre.

mvh
    Søren / Xavi ( navnet var taget så hedder Xavic ingame hunter)

SD Medlem Forum Learner

Jeg lavet en del dungeons med @Xavi og jeg synes at han vil passe godt ind i guilden så han få en af mig

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg tror du vil have fat i @Swup og ikke med o

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Lige til info: Så hvis du har fået et invite til guilden så klik på deres navn i Rosteren, der skulle gerne stå deres forumnavn i note - altså dem du kan @<navn>. Dette gør det nemmere for dig og dem.