Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 70 of 70

Thread: [2.6.2014] Ansøgning Oliria

Forum Initiate

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Warden

Mange tak alle sammen
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Velkommen tilbage

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Velkommen tilbage din slacker!

Men du får da også lige en herfra.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Du vil altid få en thumbs up af mig, min wow oplevelse ville aldrig havde været det sammen uden dig og det ved du
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Har du så tænkt dig at melde dig ud igen når WoD kommer, og du igen vil raide hardcore med din guild på Draenor?

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Har du så tænkt dig at melde dig ud igen når WoD kommer, og du igen vil raide hardcore med din guild på Draenor?
    Hey Zan.

Jeg tillader mig lige at smide et par quotes ind omkring det spørgsmål, da det er stillet tidligere. Oliria svarer dig sikkert også, men nu kan du lige se hvad der tidligere blev svaret til spørgsmålet

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Jeg vil også have lov til at kommentere den her. Som Oliria og jeg har drøftet, så er der mange ting der kan ske fra nu og 6 måneder frem i tiden - fx at Oliria raidhold ændrer i opsætningen eller nogen udefra kommende parametre spiller en faktor der gør at Oliria må ændre sin raidsituation. Vi har derfor valgt at fokusere på lige nu og her, og det vil på ingen måde være svært for Oliria at opretholde de kriterier jeg har sat op her (intern tråd, så kun SD members og trial har adgang hertil) og i forhold til raiding udefor guilden.

Hvis der så opstår en situation ude i fremtiden, så må jeg og Oliria tage en sludder om, hvordan vi bedst mulig tackler den.
    Quote Originally Posted by Oliria View Post
    Nej formodentligt ikke. Med familie og børn, arbejde mm så bruger jeg ikke 7 dage om ugen på gaming. Så de 2 måneder under progress vil jeg ikke love at bruge mere tid (uge for uge) i SD end på min anden char, til gengæld har jeg de mange måneder efter hvor jeg bruger meget lidt tid på Draenor.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Warden

Hvis disse regler havde eksisteret da jeg tog min afsked sidst, havde jeg slet ikke forladt SD . Det bør være ret tydeligt fra min ansøgning og efterfølgende svar. Den eneste grund til at jeg "meldte mig ud" var at reglerne tvang mig til det.

Takker @Rune, jeg håber snart vi ser noget mere til dig
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

Altså jeg har intet imod dig Oliria, og så dig gerne tilbage. Men reglerne siger jo også at du godt må raide med en alt, så længe du lægger hoveddelen af spilletiden i SD. Du siger jo selv at når WOD kommer, så vil du raide max igennem tre dage om ugen med dit non-SD raid team, og du har pga familie og børn ikke tid til at spille 50 timer om ugen, hvilket må betyde at når du raider tre dage om ugen bliver SD ikke dit primære spillested.

Når I så har fået content på farm og du kun raider en enkelt dag om ugen, har du tid til at spille hoveddelen af tiden i SD.

På mig lyder det lidt som om vi er andet-valget, eller som om du prøver at blæse og have mel i munden. Jeg hader at være den negative her, men det kan bare betyde at flere vil ind over den regel.

SD Medlem Forum Warden

Altså jeg har intet imod dig Oliria, og så dig gerne tilbage. Men reglerne siger jo også at du godt må raide med en alt, så længe du lægger hoveddelen af spilletiden i SD. Du siger jo selv at når WOD kommer, så vil du raide max igennem tre dage om ugen med dit non-SD raid team, og du har pga familie og børn ikke tid til at spille 50 timer om ugen, hvilket må betyde at når du raider tre dage om ugen bliver SD ikke dit primære spillested.

Når I så har fået content på farm og du kun raider en enkelt dag om ugen, har du tid til at spille hoveddelen af tiden i SD.

På mig lyder det lidt som om vi er andet-valget, eller som om du prøver at blæse og have mel i munden. Jeg hader at være den negative her, men det kan bare betyde at flere vil ind over den regel.
    Du har alt ret til at bringe det op, og der er intet forkert i det du beskriver bortset fra den del med andetvalget. Jeg har aldrig lagt skjul på mine intentioner, heller ej min holdning til SDs regler om inklusion og esklusion af medlemmer (heller ikke da jeg selv var SD officer). I din optik (som jeg læser det) udelukker det ene valg det andet, jeg ser det anderledes. Jeg vælger hverken min raiding på Draenor eller mine gode venner i SD til/fra, jeg vælger begge dele. Om man i SD vil tillade at jeg spiller med andre end SD er jo nok den afgørende faktor i min trial, jeg spiller glædeligt med begge grupperinger.

Hidtil har jeg måtte være nødsaget til at se mig selv udmeldt af SD, og spillet med SDs wow afdelingen og venner gennem Real-ID og mumble. Nu tog jeg chancen, på opfordring fra Tristanas, og fremlagde min situation ved at genansøge. Jeg ønsker at spille med SD, og jeg ønsker at spille med Luce på Draenor. Under progress vil hovedparten af min tid ligge på Draenor, udenfor progress vil den ligge på Tarren Mill. Så jeg ser intet negativt i det du siger @ZanZan, det er bare et spørgsmål om holdning til sådan en ordning, og det må være op til SD at beslutte hvad guildens holdning er
    - Oliria

Jeg forstår skam godt at du gerne vil være med i SD, helt klart. Men reglerne siger at du skal lægge størstedelen af din tid i SD hvis du raider med en alt på en anden server.

Jeg stiller mig tvivlende over hvorvidt du vil lægge størstedelen af din tid hos SD de første 3 måneder af WoD, hvor du nok vil få din Draenor char op til 100 først, for at være klar til at raide, og derefter vil du så raide 3 gange om ugen med dit draenor raid team, og hvis der så er tid til overs, vil du være på TM med SD.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

@ZanZan jeg har tidligere i tråden været inde på emnet og det korte svar er at sd vs anden guild rationen her betragtes over en længere periode. Så det er korrekt at sd i progress perioder ikke vil få hovedparten af tiden, men det skulle så udligne sig over tid. (Ret mig endelig hvis jeg har misforstået @Oliria)

Mja, det er bare ikke det der står i reglerne..

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Vil gerne lige komme med en specificering fra rådet på den her.

Vi har altid haft reglen omkring dispensation. Hvis man havde en rigtig god grund, så var det muligt at få dispensation, fra næsten samtlige regler. Det har været en case by case evaluering. I det her tilfælde har vi valgt bløde lidt op, og prøve en lidt løsere tilgang. Det betyder ikke at det nu er generelt tilladt at raide med sin main i andre guilds. Men Olira har været åbent om situationen, og vi er overbevist om at SD kommer til at vinde på det her, og derfor prøver vi det af. Hvis tingene så ændrer sig merkant når WOD udkommer, så tager Tristanas og Olira en snak, og så finder de to nok ud af et eller andet.
    Last edited by Shade; 23-06-2014 at 16:03.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Det lød som en WB anders

Tak for klarificering. Jeg er som sagt glad for at @Oliria er tilbage, men var lidt uforstående om hvordan reglerne kunne tolkes på en sådan måde at det var ok. En dispensation og en gener forklarer det, og så burde det ikke være muligt at alt for mange går samme vej.

Selvfølgelig er du velkommen tilbage i flokken! - Du hører jo til her, du skulle bare lige ud og se om det virkelig også passede

Jeg spiller ikke selv for tiden (IRL presser sig på - og ved ikke hvornår jeg kommer til at spille igen) men ingen tvivl om, at jeg er frisk på at game med dig igen, når jeg engang er tilbage igen :-)

SD Medlem Forum Warden

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    Selvfølgelig er du velkommen tilbage i flokken! - Du hører jo til her, du skulle bare lige ud og se om det virkelig også passede

Jeg spiller ikke selv for tiden (IRL presser sig på - og ved ikke hvornår jeg kommer til at spille igen) men ingen tvivl om, at jeg er frisk på at game med dig igen, når jeg engang er tilbage igen :-)
    Det har jeg skam aldrig været i tvivl om at jeg gjorde, men reglerne dikterede jo min afgang (især når jeg var officer på det tidspunkt). Nu synes jeg så tiden var moden til at søge dispensation, i særdeleshed grundet guildens nyere regler på området.
    - Oliria