Results 1 to 20 of 20

Thread: Wildstar Ansøgning - Xodagor

Default Wildstar Ansøgning - Xodagor

Hej SD

Jeg er en frisk "ung" gut på 34 år bosiddende i det mørke jylland (hjørring), jeg er oprindeligt fra københavn men fandt mig en sød jysk kæreste og flyttede til jylland. Jeg er udlært kok, men er desværre blevet arbejdsløs så jeg går hjemme lige for tiden, så pt er jeg "pro gamer" men det vil jo nok ændre sig når jeg på et tidspunkt får mig et arbejde, men jeg spiller uanset altid meget computer og har altid gjort det :]
    Jeg har før spillet rigtig meget WoW og det var faktisk også i WoW at jeg lærte min kæreste at kende. I WoW spillede jeg mest tank/healer og er også planen at jeg vil gøre det i WS, men jeg er stadig meget ny til WS, er pt kun lvl 10 (både warrior og medic)
    Efter at have læst om jeres guild fandt jeg den meget tiltalende da i er en voksen guild og jeg er også selv "voksen" ;] Ej spøg til side, i har mange af de værdier som jeg selv finder tiltalende og som jeg selv satte højt dengang jeg spillede WoW. Jeg stoppede før mist of pandaria og har raidet en hel del så jeg kan godt finde ud af at opføre mig passende både på voiceprogrammer og ingame.
    Jeg har læst de ting jeg skulle læse og er inforstået med dem, og venter nu bare spændt på at høre fra jer!

-Xogador
    Last edited by Xogador; 14-06-2014 at 9:44.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey @Xogador

Velkommen til vores forum
    @chrella eller @Desoco kigger nok forbi og fortæller hvordan dit ansøgningsforløb kommer til at være.

Derudover må du have held og lykke med ansøgningen

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hey @xodagor

Udmærket ansøgning, hvad er din plan i for hold til end-game (pve/pvp)??

Nu lader jeg din ansøgning stå lidt så vi kan se dig lidt an og omvendt du er velkommen til at komme på mumble og hilse på os: http://www.semperdanica.dk/threads/4...le-Information

Du kan også join vores in-game channel bare skrive /chjoin SemperDanica for at skrive i kanalen skal du skrive /1
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Quote Originally Posted by chrella View Post
    Hey @xodagor

Udmærket ansøgning, hvad er din plan i for hold til end-game (pve/pvp)??

Nu lader jeg din ansøgning stå lidt så vi kan se dig lidt an og omvendt du er velkommen til at komme på mumble og hilse på os: http://www.semperdanica.dk/threads/4...le-Information

Du kan også join vores in-game channel bare skrive /chjoin SemperDanica for at skrive i kanalen skal du skrive /1
    @chrella min plan med lategame (pve) er lidt svært at sige da jeg ikke har nået lategame, men som jeg skrev tankede/healede jeg mest i wow, så det er vel sådan set også planen for WS, jeg har dog også dps´et en del, men når vi raide var jeg ofte tank eller healer på forskellige classer.
    Lategame (pvp) har aldrig sagt mig det helt store, jeg kan godt spille det i lidt tid, men jeg vil heller i instances og i raids
    Last edited by Xogador; 14-06-2014 at 19:24.

@chrella jeg regner med at være på resten af aften, hvis du har mulighed for det kan vi tage en snak ingame

Velkommen til Xogador. Du kan evt. joine vores ingame Semper Danica kanal. De fleste af os lytter på den, så du evt. kan fange nogen af os ingame..

Du skal bare skrive /chjoin SemperDanica, for at skrive i kanalen skal du skrive /1
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Hey @Xogador

Vil høre om du har mulighed for at komme til en lille samtale på mumble på lørdag omkring kl. 20.00

Hilsen
    Chrella
    Last edited by chrella; 24-06-2014 at 6:58.

@chrella Jo det burde jeg vist nok kunne klare! :]

Hey @Xodagor

Undskyld glemte helt mødet i går aftes min hjerne er fokuseret på min nattevagt i næste uge på koloni, havde ellers tænkt tidligere om lørdagen, at jeg skulle huske de samtaler. Hvis du har mulighed for det så har jeg tid igen i aften (har sat alarm til så jeg husker det), omkring kl. 20.00.

SD Medlem Forum Apprentice DarkWaiter's Avatar

Tak for hjælpen med at level mig, og er glad for du lyttede og ikke fulgte de andre da de fjollede rundt til Daily's.
    herfra..

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Quote Originally Posted by DarkWaiter View Post
    Tak for hjælpen med at level mig, og er glad for du lyttede og ikke fulgte de andre da de fjollede rundt til Daily's.
    herfra..
    Jeg vil gerne give en thumbs down til @DarkWaiter for ikke at fjolle rundt med os til dailies...
    @Xogador får dog lige en fra mig også

Forum Initiate Balutrik's Avatar

ja Jeg følger Nerror og giver thumbs down til @DarkWaiter Da han ikke ville lad mig lege med domdomis,

Men helt klart en hygge med level, dailies og mumble, men skader ikke du bryder ind på mumble @Xogador, bare se hvordan Nerror gør
    GW2: TryGoogleThis.9570 ; 80 Thief Balutrik 80 Warrior Balustrike 80 Ranger Baluette 80 Mes Baluit
    ESO: VR 12 Dragonknight Balu
    LoL : TryGoogleThis og TheNoobEraser EUW.
    Wildstar: 50 Spellslinger Baluin 50 Stalker Balutrik 50 Warrior Balustrik.

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Vil også lige smide en
    Zopanik, formerly known as Zoron på SDs forum.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

er det ikke ved at være på tide han får trial adgang på forum ? @chrella @Desoco @Nerror

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    er det ikke ved at være på tide han får trial adgang på forum ? @chrella @Desoco @Nerror
    Takker, han havde intern adgang, havde bare ikke sat ham til trail.

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Held og Lykke med Trail.
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

Grtz. mester...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Apprentice

Jeg smidder også en

Hey @Xodagor

Vil bare sige velkommen til SD som fuld medlem.

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

Tillykke velkommen til