Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63

Thread: WoW Ansøgning - Pingop

Forum Convert Pingop's Avatar

Default WoW Ansøgning - Pingop

Hej Semper Danica

Jeg har via min lillebror @Inetis fået anbefalet denne guild.
    Jeg har læst og accepteret jeres regler for optagelse, forum og de 5 værdier.

Info om mig som person:
    Jeg hedder Sebastian og er 23 år gammel, jeg bor i Århus sammen med min kæreste hvor jeg læser Datalogi på århus universitet. Både på grund af studiet og min interesse for at spille computer er det foran skærmen jeg bruger det meste af min tid, her ud over holder jeg af at læse, løbe og bruge tid med min kæreste. Jeg er generelt rummelig og betragter mig selv som indehaver af en god humoristisk sans samt seriøsitet når det er nødvendigt.

Info om mig ingame:
    Jeg har spillet WoW mere eller mindre siden det udkom med pauser af og til. Jeg har været aktiv både i pvp og pve og holder af at raide. In game gør jeg brug af alle muligheder WoW har at byde på, jeg er hvad man ville kalde en completionist så jeg gør det hele og jagter så mange achievements som muligt. Med undtagelse af MoP har min main i alle expansions været min warlock Pingop, som også er den jeg planlægger at spille i WoD. Jeg plejer dog at have en del alts så er derfor også til at fange på andre characters, lige pt. hovedsageligt min rogue Nemuri eller på battlenet id Nemuri#2408. Med hensyn til guilds er jeg meget loyal, jeg bliver i den samme guild så længe jeg gider at spille spillet.

Hvorfor jeg søger ind i Semper Danica:
    Jeg leder efter en guild med et godt socialt aspekt, ud fra hvad jeg har læst på hjemmesiden og hvad jeg har hørt fra min bror Inetis, er dette en guild der har netop dette. Derudover virker i til at have et bredt fokus som passer godt til en som mig der gerne vil lave det hele.

Hvad jeg kan bidrage med:
    Da jeg har spillet WoW i meget lang tid og altid er gået op i at gøre mine characters så effektive som muligt og theorycrafting har jeg efterhånden en dyb forståelse af spillet og kan derfor bidrage med min erfaring. Derudover er jeg loyal og glad for det sociale aspekt af spillet, og vil gøre mit bedste for at bidrage til en hyggelig atmosfære.

Raiding og guild historik:
    Jeg har raided siden vanilla. I vanilla - cata har jeg været ally.
    I vanilla raidede jeg med guilden Danish Steel, som senere blev lukket og lavet til en engelsk talende guild ved navn cruel taste of winter. Denne guild var ikke en hardcore raiding guild og vi nåede igennem ZG, AQ20, MC, det meste af BWL og lidt af AQ40, denne guild døde desværre da BC udkom og jeg blev medlem af guilden Incognito, som var en hardcore raiding guild. I BC var jeg med til at cleare alle raids med incognito. Jeg fortsatte i denne guild indtil ulduar udkom i WOTLK, hvor jeg holdte min første pause fra spillet. Da jeg kom tilbage i Cata var det for at spille med nogle IRL venner, hvor jeg var raidleader for vores semi seriøse raid hold, her fik cleared alle de første raids i denne expansion, men efterfølgende gik døde guilden på grund af manglende aktivitet fra de fleste medlemmer, uden det sociale aspekt som ikke længere var til stede i guilden besluttede jeg at holde en pause indtil MoP. i MoP skiftede jeg main og faction til en orc rogue og har raided med guilden Security, hvor jeg igen var raid leader. Vi clearede MSV, HoF, Terrace og ToT med nogle heroic kills i alle raids. Da jeg skulle til at lave mit bachelor projekt blev jeg dog en mere casual spillet i security, hvor jeg nu på en gennemsnitlig dag er den eneste som er online.

P.S
    Jeg er på ferie fra den 24-31
    Last edited by Pingop; 13-07-2014 at 15:51.

automatisk thumbs up fra din lillebror, da jeg ved for godt du ville passe ind.
    “I'm a little bit naked, but that's okay.”
    Lady Gaga

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Det er da en god ansøgning og den er godt skrevet.
    Og den er ikke for kort, som din LILLEBROR sagde til mig.
    @Najsen kikker snart forbi og kikker på den.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Da kun fordi det er dit standard svar til alt og alle "for kort for kort"

Harpos von strudelbasse
    “I'm a little bit naked, but that's okay.”
    Lady Gaga

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til vores forum

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Tak for det hurtige svar, jeg vil holde øje med tråden og helt sikkert benytte mig af jeres channel og mumble

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ikke flere der skal nakke mine Wow guld! !!!!!!!!

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

God ansøgning Held og lykke med, det vidre forløb
    i'll catch you on the flipside

Tak Høker
    Bare rolig Marwen mine rolling skills are ganske enkelt forfærdenlige

Tak for et godt flex raid beklager hvis jeg glemte nogen der var ret mange med :P @Agge @Arnulf @Azazu @Enforcer @Freeze @Galdhr @Harpos @Høker @Judoboy @kafftastic @Kodimagnyl @Metahut @Muulan @Najsen @Nasalo @Præstekongen @thraall @Trine @Vejovis @Wabbit @wbush @Zazrina @Zigil @Zorahn @Wace @Noxes
    Last edited by Pingop; 16-07-2014 at 21:57.

Quote Originally Posted by Pingop View Post
    Tak for et godt flex raid beklager hvis jeg glemte nogen der var ret mange med :P @Agge @Arnulf @Azazu @Enforcer @Freeze @Galdhr @Harpos @Høker @Judoboy @Kafftastic @Kodimagnyl @Metahut @Muulan @Najsen @Nasalo @Præstekongen @Thraall @Trine @Vejovis @Wabbit @wbush @zazrina @Zigil @Zorahn @Wace @Noxes
    **FIXED

Lækre mellemrum ellers! Men en får du da.

*Kan se Najsen har været flink.
    Last edited by Galdhr; 16-07-2014 at 21:57.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Ja tak for raid her til aften - det var rigtig hyggeligt

Forum Convert Vejovis's Avatar

Der kommer lige en forkromet herfra! Super hygge run med masser af gas og rolls

Forum Recruit wbush's Avatar

her fra for et godt raid

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Der er mange der er hurtige på aftrækkeren efter et enkelt Flex run
    Jeg skal dog se mere til dig (høre mere fra dig på mumble) før jeg smider en.

Fortsat godt ansøgningsforløb

Kodi

Forum Initiate

Tak for et rigtigt hyggeligt og sjovt run.
    Vi har jo snakket sammen en del på mumble, så du får da helt sikkert en

GL med ansøgningen...

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Tak for et hyggeligt SoO nm raid i går @Beastlord @HolgerDK @Muulan @Najsen @Stormcarp @Svenbendt
    Last edited by Pingop; 22-07-2014 at 11:16.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Pingop View Post
    Tak for et hyggeligt SoO nm raid i går @Beastlord @HolgerDK @Muulan @Najsen @Stormcarp @Strexx @Svenbendt
    Jeg var ikke med!!!!!!111

beklager, du var på mit screenshot af mumble og kan ikke genkende alles stemmer endnu

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Jeg var ikke med!!!!!!111
    Jow du var du har bare glemt det... Gamle

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Jow du var du har bare glemt det... Gamle
    .......