Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: [1.8.2014]World of Warcraft Guildansøgning til Semper Danica (Greeneyes/Butio)

Thumbs up [1.8.2014]World of Warcraft Guildansøgning til Semper Danica (Greeneyes/Butio)

Guild ansøgning til Semper Danica, World of Warcraft

Hej Semper Danica

Jeg er for nyligt vendt tilbage til World of Warcraft efter en længere pause på 3 år – Jeg tænkte lidt over hvad der egentlig gjorde at jeg stoppede sidste gang, og kom frem til at det var en blanding mellem content, kedelig asocial guild og så at jeg ikke nåede den Gladiator titel, som jeg havde brugt en del energi på at nå i sæson 6. (Nåede 2300 rating)
    ps. Jeg er helt med at Semper Danica ikke er en pvp guild Men hvis nogen skulle være vilde med slags, så er jeg frisk på både BG’s og Arena

Jeg har læst og accepterer reglerne for optagelse, reglerne for forum og de 5 værdier.

Lidt informationer om mig fra det virkelige liv
    Jeg hedder Jonas og er 28 år gammel. Jeg bor i Århus sammen med min kæreste, som jeg har været sammen med i otte år. Vi er i den situation at min kæreste skal til at læse hendes Kandidat i København, hvilket betyder at vi skal have to lejligheder i en periode på 2 år – Så det er en lille udfordring, men vi har en plan og der er styr på sagerne. Og så får jeg jo også ro til at spille den nye Warcraft udvidelse, WOD!

Til dagligt arbejder jeg i et forsikrings og pensions selskab som assurandør, så i skal bare sige til hvis der er rod i jeres ting, så skal jeg nok ordne det med jer
    Det lyder lidt tørt og kedeligt, men jeg er fuldstændig vild med mit arbejde, det er hyper fleksibelt, hvilket jeg sætter enormt meget pris på. Men det kræver dog at jeg arbejder ca. 3 aftener om ugen.

I min fritid får jeg spillet lidt computer, hygget mig med mine gode venner og derudover træner jeg Crossfit på havnen i Århus

Som bonus information kan jeg fortælle at jeg netop har købt en rigtig ruin af en kolonihave ned til en Sø, så jeg skal til at i gang med et nedrivningsprojekt, og et byggeprojekt efterfølgende, så der bliver lidt at se til! Men jeg er vildt glad for at jeg fået den, det bliver helt fantastisk når den engang næste år kommer til at stå klar, hvis alt går efter planen.

Jeg håber det givet et billede af hvem jeg er

World of Warcraft Historie
    Jeg startede med World of Warcraft da det udkom i Danmark tilbage i 2005. Og hang på frem til 6 måneder inde i 1 udvidelse, The Burning Crusade.
    Dengang spillede jeg Priest, og var med i serverens mest hardcore raiding guild. Vi toppede da vi som serverens første clearede Naxxramas, hvilket var super fedt!

Jeg kan stadig godt savne de dage, bliver helt nostalgisk når jeg tænker på de første gange jeg var i Molton Core, og mest af alt da det endelig lykkedes at få Ragnaros ned med nakken!
    Jeg er efterfølgende vendt tilbage og har spillet alle udvidelserne, dog meget lidt i Cataclysm

- Grunden til at jeg nu er vendt tilbage efter 3 års pause er at jeg synes den kommende udvidelse virker meget lovende, og så ville jeg også gerne nå at prøve MoP inden det går i glemmebogen.
    Dette betyder dog at jeg ikke på nuværende tidspunkt kender Raids/taktikker etc. – Dette skal jeg dog hurtigt komme efter!
    Og derfor har jeg elendigt gear som situationen er lige nu
    Classes:
    Jeg har spillet Holy Paladin hovedsageligt i nyere tid – Men jeg tror måske det er tid til noget nyt for mig, jeg står i øjeblikket og vakler lidt imellem om jeg skal spille Hunter eller på min gamle Warlock (Som jeg er knap lvl 90 (mangler 10mil xp)
    Mine karakterer er i øjeblikket på Daggerspine, men jeg påtænker at flytte dem senere, serveren har jeg ikke længere et forhold til. Det jeg på nuværende tidspunkt har gjort er at lave en ny hunter på Tarren mill og brugt det pre-order boost fra købet af Warlords of Dreanor.
    Når jeg så forhåbentlig bliver fuldt medlem, så vil jeg flytte de 2 andre over også
    Mine nuværende karakterer er:
    Paladin lvl 90 (Greeneyes) Daggerspine
    Warlock lvl 89 (Velhon) Daggerspine
    Hunter lvl 90 (Butio) Tarren Mill

Hvorfor søger jeg om optagelse? – Hvad kan i bruge mig til?
    Jeg søger i netop Semper Danica, da den måde guilden fremstår på tiltaler mig enormt meget, synes det virker som fed måde at drive guild på. Og det tror også det vil øge mit incitament for at blive ved at spille ud i fremtiden. Jeg kan også godt lide at det er et dansk guild, og efter hvad jeg kan forstå på dem jeg har talt med i guilden, at i bruger Mumble rigtig meget!

Noget andet der nu har givet mig endnu mere lyst til at ansøge er at jeg har snakket lidt med forskellige medlemmer ingame, og samtlige jeg har henvendt mig til har været ekstremt imødekommende og venlige til at forklare lidt om guilden, det har været meget positivt!
    Derudover kan jeg sige at jeg er meget social og snakkesalig, så jeg glæder mig til at komme på mumble og ævle løs

Jeg ansøger som Social i guilden, da jeg ikke tør love mig selv væk alt for mange aftener i første omgang, det kan muligvis være at dette ændre sig indenfor kort tid, og raid-lysten bliver nok stor med en ny fin udvidelse om et par måneder!

-

Slutteligt vil jeg bare sige at jeg virkelig håber at komme ind i jeres Guild, det virker som et fantastisk fællesskab.

Vi ses
    /Jonas (Greeneyes/Butio)

Hej Jonas Så blev din ansøgning færdig og den er fantastisk! Godt skrevet

Jeg snakkede med Jonas ingame tidligere på aftenen, og mit indtryk er at han passer perfekt ind!
    Allerede inden han er på try, eller blevet snakket med får han min

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

En af de bedre ansøgninger jeg har set i et stykke tid.

Held & lykke med den.

Kodi

Forum Convert Vejovis's Avatar

Kanon ansøgning og stort velkommen til vores forum.
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

Forum Trainee Zigil's Avatar

Hej Jonas ligesom de forgående er jeg nød til at sige utroligt velskreven ansøgning! sådan! held og lykke med din ansøgning og din thumbs jagt... hold øje med Zecil (mig) ingame og spørge endelig hvis der er noget jeg kan hjælpe med

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Virkelig god ansøgning, nød at læse den!
    Held og lykke med det hele - du er mere end velkommen til at smide en PM hvis du er i tvivl om noget i Wow.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hey @Greeneyes og velkommen til vores forum

som kodi skriver - virkelig god ansøgning - fornøjelse af læse.

Er nysgerrig.. hvordan fandt du frem til SD? Jeg tror vores guildflex er en rigtig god måde for dig at starte raiding med en gruppe. Derudover har vi jo 5 raidhold kørende, som godt nok holder sommerpause nu, men uden tvivl kommer i gang igen på den anden side af det gode vejr - der kommer regelmæssigt nye spots på holdene, så hvis det er den retning du vil, så er der også mulighed for det.

@Najsen, som tager godt i mod de nye ansøgere kommer forbi og smider et par vise ord på et tidspunkt

Held og lykke med ansøgningen

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Rigtig god ansøgning.

Ser frem til at se dig på vores Flex runs med guilden, der er 2 forskellige niveauer vi spiller på, hver anden gang kræves der et højere I-lvl og en del mere focus.
    Guild Flex
    1. Flex SoO Slack I-lvl 515 (Wing 1 - 2)
    2. Flex SoO Serious I-lvl 535 ( Wing 3 - 4 og er vi hurtige Wing 1 - 2)

GL med ansøgningen.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Rigtig god ansøgning.

Ser frem til at se dig på vores Flex runs med guilden, der er 2 forskellige niveauer vi spiller på, hver anden gang kræves der et højere I-lvl og en del mere focus.
    Guild Flex
    1. Flex SoO Slack I-lvl 515 (Wing 1 - 2)
    2. Flex SoO Serious I-lvl 535 ( Wing 3 - 4 og er vi hurtige Wing 1 - 2)

GL med ansøgningen.
    For at gøre det endnu nemmere, så vil jeg lige sige, at den kommende onsdag er det "seriøse" flex - altså 535 ilvl
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

@kafftastic
    Ja det var skide godt lige at snakke med dig, du gav endnu et godt indtryk af SD - Og tak for opfordringen, du sparkede mig i den rigtige retning
    @Kodimagnyl
    Takker og bukker! Jeg synes det mindste man kan gøre er at gøre sig en smule umage
    @Vejovis
    Mange tak
    @Zigil
    Tusind tak, jeg skal holde med dig.. Men pas nu på hvad du lover, jeg kunne nemt finde på at hænge dig op på det
    @Cuber
    Tak for det, jeg er glad for at du fik lidt ud af læsningen! - Jeg kommer helt sikkert i tvivl om noget, for der er da alligevel nogen ting der har ændret sig kan jeg fornemme
    @Tristanas
    Tak igen, jeg bliver helt helt forlegen med alt den ros.
    Jeg fandt faktisk guilden efter en del søgen på google, hvorefter jeg har læst lidt omkring Semper Danica, det endte bare med at være her der virkede mest passende for mig
    - Det lyder godt med mulighederne!
    @Harpos
    Det lyder til at være en rigtig god måde at komme igang på - Der skal dog lige geares lidt for at komme op på de 515, men det burde være en form sag!

SD Medlem Forum Convert

Hey @Greeneyes (Butio)

Det var godt du fik lavet ansøgningen, og så ovenikøbet en rigtig god ansøgning.
    Du var også god at snakke med - Nu må de se at få dig på trial, så vi kan give dig nogle thumbs :-)

Ved ikke om du er klar over det, men indtil du kommer på trial, er der en channel du kan joine - /semperdanica den er ret død, men der kan du spørge efter folk til runs, og ellers bare whisper en online SD'er så hører vi i guild chat om der er nogen online der er friske på nogle runs.

Sidst men absolut ikke mindst kan du jo dumpe ind på mumble, og snakke med folk der.

En ting du skal huske er, at alle i Sd har været igennem samme proces, så det vil kun blive opfattet positivt hvis du tager initiativ til nogle runs med guildies.

Enough said - ses derinde :-)

/Turbo

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Skide flot ansøgning

Najsen // Rekutterings officer.

@Greeneyes hvis du har lyst og tid, osv, kan vi løbe et eller andet enten nu, eller imorgen?
    Kunne være LFR eller hc's. Kan nok sagtens skaffe en par SD members også (@harpos hehe)

Jeg er mega klar imorgen - Jeg får lige fixet mumble i god tid - Derudover kan det godt være jeg får min "rigtige" computer tilbage i morgen
    jeg giver dig et /w ingame imorgen @kafftastic

Quote Originally Posted by kafftastic View Post
    @Greeneyes hvis du har lyst og tid, osv, kan vi løbe et eller andet enten nu, eller imorgen?
    Kunne være LFR eller hc's. Kan nok sagtens skaffe en par SD members også (@harpos hehe)
    Jaaaah, jeg kunne nok godt overtales til noget sjov...

Jaaaah, jeg kunne nok godt overtales til noget sjov...
    @Harpos
    Jeg er frisk hvis i har nogle gode idéer, bare lige hav i baghovedet at mit udstyr stadig hænger lidt i bremsen

Velkommen på Trial.

Velkommen på Trial.
    Tak for det - og tak for en god snak @Harpos

Vil også gerne lige sige tak til @kafftastic for at hjælpe mig godt igang

Nu bevægede jeg mig lidt på mumble og må sige det var hyggeligt, og lidt voldsomt :P @Beastlord @Thrall @Zanearis en fornøjelse at deltage i en relativt upassende snak i nat

Forum Initiate

hahahahahaah

upassende snak kender jeg ikke noget til men vil da godt lige give en thumb up

Dit forum navn er nu ændret til Grønneøjne.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

@Grønneøjne - så skulle dit navn gerne være ændret

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Jeg lagde godt mærke til det - da jeg skulle Signe op til onsdags flex - Tror i øvrigt der er et problem med at linke min karakter efter forumnavnet er ændret - Skal også lige vende mig til navnet, jeg kunne ikke gøre så meget, det var optaget på Tarren Mill

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg vil godt give en mægtig thumbs up her. Jeg har talt lidt med Jonas på vt og skriv og været på flex med ham. Han virker som et god SD aktiv.