Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [3.8.2014]Ansøgning til SD.

Default [3.8.2014]Ansøgning til SD.

Heya!

Jeg har gennem længere tid søgt efter en ordentlig Dansk guild.. Dog uden held :/

Lidt om mig selv: jeg er 30, kommer fra Sjælland og har kæreste gennem 8 år, og vi venter barn nummer 2. (Har en datter på 3½)
    Og arbejder som "service medarbejder i et af Danmarks største skadeservice firmaer, hvor jeg også kører vagt 7 dage om måneden.

Det er vel ikke en dating profil, så dette er det eneste i får at vide om mig nu, resten må vi snakke om når/hvis i lukker mig ind
    Jeg har spillet WoW siden TBC, og spillet mange classes, nogen mere end andre. For tiden spilelr jeg rogue, og resto shaman.
    Mine erfaringer med de sidste par guilds jeg har været i, har desværre været at det ikke er blevet til noget overhovedet, fordi folk ikke kan tage sig sammen, til at lære tacts eller ikke har "tid" nok til spillet..
    Jeg spiller selv hver eftermiddag/aften, og også de weekender jeg kan komme til!

Jeg vil ikke smide så mange flere ord på min ansøgning, men håber da klart at høre fra jer.

På forhånd tak
    Mvh. Christian.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

En god, men meget kort ansøgning.
    Du skriver godt nok ikke meget om dig selv, og vi vil gerne vide mere om dig som person, da det ikke er din char vi optager, men DIG.

Semper Danica er en meget social guild, hvor vi mødes privat flere gange om året, til diverse fester, især vores julefrokost er en stor fest, hvor vi mødes på kryds og tværs af spillene.
    Vi afholder events ingame og "IRL" og bruger vores VC (Mumble) meget til at snakke sammen, både om private og mere spil relaterede ting.

Og du vil helt sikkert blive spurgt om mere info om dig selv her inde.

GL med ansøgningen.

Ps. Der vil kikke en officer forbi med mere info. @Najsen (Rekrutterings officer)

/Harpos (Rekrutterings Sgt.)

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution