Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [3.8.2014]Ansøgning til SD.

Default [3.8.2014]Ansøgning til SD.

Heya!

Jeg har gennem længere tid søgt efter en ordentlig Dansk guild.. Dog uden held :/

Lidt om mig selv: jeg er 30, kommer fra Sjælland og har kæreste gennem 8 år, og vi venter barn nummer 2. (Har en datter på 3½)
    Og arbejder som "service medarbejder i et af Danmarks største skadeservice firmaer, hvor jeg også kører vagt 7 dage om måneden.

Det er vel ikke en dating profil, så dette er det eneste i får at vide om mig nu, resten må vi snakke om når/hvis i lukker mig ind
    Jeg har spillet WoW siden TBC, og spillet mange classes, nogen mere end andre. For tiden spilelr jeg rogue, og resto shaman.
    Mine erfaringer med de sidste par guilds jeg har været i, har desværre været at det ikke er blevet til noget overhovedet, fordi folk ikke kan tage sig sammen, til at lære tacts eller ikke har "tid" nok til spillet..
    Jeg spiller selv hver eftermiddag/aften, og også de weekender jeg kan komme til!

Jeg vil ikke smide så mange flere ord på min ansøgning, men håber da klart at høre fra jer.

På forhånd tak
    Mvh. Christian.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

En god, men meget kort ansøgning.
    Du skriver godt nok ikke meget om dig selv, og vi vil gerne vide mere om dig som person, da det ikke er din char vi optager, men DIG.

Semper Danica er en meget social guild, hvor vi mødes privat flere gange om året, til diverse fester, især vores julefrokost er en stor fest, hvor vi mødes på kryds og tværs af spillene.
    Vi afholder events ingame og "IRL" og bruger vores VC (Mumble) meget til at snakke sammen, både om private og mere spil relaterede ting.

Og du vil helt sikkert blive spurgt om mere info om dig selv her inde.

GL med ansøgningen.

Ps. Der vil kikke en officer forbi med mere info. @Najsen (Rekrutterings officer)

/Harpos (Rekrutterings Sgt.)

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Oki doki, du/i får lidt mere om mig: Jeg er født i Helsingør, opvokset i en lille by der hedder Græsted, og flyttede væk da jeg kom i forsvaret, hvor jeg tilbragte de bedste 2 år i mit liv (hvad angår arbejde).
    Jeg bor i Taastrup, 20 km fra København. Bor på Vestegnen, og ånder for Vestegnen! JA!! jeg er kæmpe Brøndby fan, og har altid været det
    Har selv spillet fodbold stort set hele mit liv, men stoppede for omkring 1½ siden, da jeg virkelig ikke kunne finde min lyst mere.
    For tiden dyrker jeg ikke nogen sport, men har da ideer om at jeg skal tage mig sammen til at begynde at styrke træne.
    Jeg mødte min kæreste i 2006, hvor vi faldt for hinanden stort set ved kærlighed ved første blik
    Håber dette er nok, ellers ved i hvor i kan få fat på mig
    /bye

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Kissmytotemz View Post
    Det er vel ikke en dating profil, så dette er det eneste i får at vide om mig nu
    WoW - Lige der stoppede jeg med at læse resten! (fik dog tygget mig igennem til sidst)
    Jeg kan så udmærket godt forstå du har været forgæves i din søgning efter en ordentlig dansk guild. Kan det være det er dig som er problemet? Just saying.
    Din ansøgning virker en kende arogant, selv din anden del efter @Harpos post!

Jeg vil dog lade tvivlen komme dig til gode, selv om mit førstehåndsindtryk er virkelig dårligt.

Kodi
    Last edited by Kodimagnyl; 29-07-2014 at 20:42.

Det er jeg ked af at hører
    Jeg er på ingen måde arrogant, dog meget meget dårlig til at udtrykke mig over skrift, og synes da ikke der er noget negativt nogen steder.
    Håber ikke der er andre der synes dette, da jeg ikke på noget tidspunkt kunne finde på at skrive en ansøgning der er bare en smule arrogant, da jeg ved det aldrig ville hjælpe mig.

Det er jeg ked af at hører
    Jeg er på ingen måde arrogant, dog meget meget dårlig til at udtrykke mig over skrift, og synes da ikke der er noget negativt nogen steder.
    Håber ikke der er andre der synes dette, da jeg ikke på noget tidspunkt kunne finde på at skrive en ansøgning der er bare en smule arrogant, da jeg ved det aldrig ville hjælpe mig.
    Kiss - Jeg er glad for at du svarer på tiltale, som Harpos er inde på, så er SD ikke bare en eller anden Dansk guild. Vi er et fællesskab som tager sig af hinanden på godt & ondt.
    Ovenstående er kun min opfattelse & min alene. Det er ikke sikkert andre ser det samme som jeg. Jeg kan kun tale for mig selv.

SD er en STOR guild med MANGE mennesker ikke characters (eller jo dem har vi nok også mange af)
    Men vi ligger stor vægt på personen bag skærmen som du sikkert nu har erfaret.
    Jeg er ked af at give dig en lidt hård medfart, men jeg er sikker på at holder du ved, så kommer du også ind.

Held & lykke fremadrettet.
    Vi mødes nok ingame eller på mumble.

Kodi (en af SD's kællinger)

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    som der er blevet skrevet var din ansøgning en smule kort, men dine tilføjelser i anden post gør den meget bedre

held og lykke med ansøgningen

PulvenDK

Selvfølgelig vil jeg svarer. Der skal mere end det til at slå mig ud
    Jeg er kun glad for at det hele ikke kun er positivt, og rigtigt det hele.. Jeg er ikke for fin til at lave om på mig selv, så jeg vil faktisk takke dig, så jeg kan lærer at udtrykke mig bedre på skrift.
    Nu kan jeg ikke sige hvordan i har det i SD, men en af de vigtigste ting ved et godt hold, er da helt klart at der er et super godt og stærkt sammenhold!

Tak for det fine respons Pulven

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    WoW - Lige der stoppede jeg med at læse resten! (fik dog tygget mig igennem til sidst)
    Jeg kan så udmærket godt forstå du har været forgæves i din søgning efter en ordentlig dansk guild. Kan det være det er dig som er problemet? Just saying.
    Din ansøgning virker en kende arogant, selv din anden del efter @Harpos post!

Jeg vil dog lade tvivlen komme dig til gode, selv om mit førstehåndsindtryk er virkelig dårligt.

Kodi
    Kodi, jeg må indrømme at jeg ikke er helt enig i dit synspunkt her. Men dette er ikke stedet at diskutere dette. Der skal være plads til at kunne lade sin mening blive udtrykt i tekst, så jeg respekterer hvad du skriver. Men jeg syntes det var lige hårdt nok. Jeg ser ikke denne ansøgning samt efterfølgende svar arrogant. Folk har forskellige former for ironi, og jeg tror måske der er blevet brugt lidt af dette
    Det er helt fint efter min mening at vigtigheden omkring Semper Danica ikke bare er en hvilken som helst dansk guild bliver nævnt.

Kodi, en af Semper Danica's kællinger <-- I like this one <3 haha Kodi!

@Kissmytotemz - held og lykke med din ansøgning, jeg kan se du har skrevet lidt mere om dig selv, hvilket er noget af det vigtigste for Semper Danica. Vi rekruterer personen bag skærmen, så vi er meget mere interesseret i hvem du er som person end hvilke chars du f.eks. spiller i WoW @Najsen som er vores rekrutterings-officer vil kigge forbi inden alt for længe, måske i løbet af i morgen.

//Cuber

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

hej @Kissmytotemz // Christian

Velkommen til vores forum.

Jeg havde faktisk den samme reaktion da jeg læste din ansøgning til vores guild som kodi - dog er arrogant slet ikke ordet jeg vil bruge. hele vores rekrutteringssystem er baseret på at lære dig at kende (også nævnt af @Harpos). Vores guild er socialt anlagt, og på en en eller anden måde, så kan det faktisk godt betragtes som lidt "dating". Er du du er SD klar til et langtidsforhold

Mine erfaringer med de sidste par guilds jeg har været i, har desværre været at det ikke er blevet til noget overhovedet, fordi folk ikke kan tage sig sammen, til at lære tacts eller ikke har "tid" nok til spillet..
    Studsede lidt over denne kommentar. Vores guild er meget varierede - og hvad angår raiding, så tror jeg kun at 2 hold kan nogenlunde overholde de kriterier du sætter op. Jeg tror ikke engang mit eget raidhold kan klare grænsen - vi er jo blevet en tand ældre alle sammen, og derfor er tiden også mere begrænset. Så mit egentlig spørgsmål er nok - hvad er din forventning i forhold til wow-raiding under SD's faner

Derudover vil jeg gerne sige held og lykke med ansøgningen.

// Trist

PS: husk at du skal acceptere vores værdier i din ansøgning, som en slags gestus at du har læst den og er enige med dem.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

De færreste ansøgere kommer fra guilds som har samme niveau af social åbenhed og sniksnak som SD,
    så jeg forstår godt dem som holder lidt igen med info, da de jo ikke er vant til at åbne op som om de kender alle.
    Det er trods alt personlige info. Så der er ikke noget arrogant ved at man siger "hertil og ikke længere",
    underforstået at den nye skal jo også lige lære os at kende.

Så rolig nu Kodi ;o) Gi manden en chance - det ser jo ud som om han har ben i næsen, og tager det med et smil!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    De færreste ansøgere kommer fra guilds som har samme niveau af social åbenhed og sniksnak som SD,
    så jeg forstår godt dem som holder lidt igen med info, da de jo ikke er vant til at åbne op som om de kender alle.
    Det er trods alt personlige info. Så der er ikke noget arrogant ved at man siger "hertil og ikke længere",
    underforstået at den nye skal jo også lige lære os at kende.

Så rolig nu Kodi ;o) Gi manden en chance - det ser jo ud som om han har ben i næsen, og tager det med et smil!

w
    Skrev jo også længere nede at jeg var ked af hvis han fik en lidt hård medfart fra mig af
    I lyset af en god nats søvn kan jeg måske godt se at jeg nok var en kende for aggressiv & det undskylder jeg for @Kissmytotemz
    Last edited by Kodimagnyl; 30-07-2014 at 11:31.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Jeg takker mange gange for Flex raid i aften @Harpos, @ Tristanas, @Sutsko, @Michelle, @kafftastic. Det er lige navnene jeg fik med denne gang.. men næste gang skal jeg nok gøre det hele rigtigt
    Håber dette viste lidt om mit ingame "mig", og at det er noget i kan bruge i fremtiden!

Super godt du lige nåede med på vores hygge Flex.

Du skal dog helst få lyden op på din Mikrofon, jeg troede mit batteri i mit høreapparat var afgået ved en alt for tidlig død...

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på trial

Forum Initiate

Tak for hjælpen for dine blacksmith mats og et godt flex raid

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg har været på flex med kiss. Thumbs up her fra.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Jeg vil gerne give en stor thump, synes Kiss' er en rigtig flink gut der vil passe godt ind i SD

Jeg synes også jeg passer godt ind, så til MIIIG!