Results 1 to 22 of 22

Thread: [Cross-Realm] Wildstar ansøgning

Forum Greenhorn Kjeldsen's Avatar

Default [Cross-Realm] Wildstar ansøgning

Hej med jer læsere:

Navn: Christian Kjeldsen
    Alder: 27
    Bor:
    Holme, Århus

Beskrivelse af mig som person:
    Som sagt er mit navn Christian, jeg er 27år. Til dagligt arbejder jeg som tømrer og bor sammen med min kæreste Sisse i Holme, Århus. Når jeg skal slå lidt tid ihjel nyder jeg at spille computer eller køre en tur til kysten for at fiske efter de eftertragtet havørreder. Jeg vil beskrive mig selv som en udadvendt person, rolig og flink gut med en stor hang til afslapning. Der er intet som, at komme hjem efter arbejde hvor man har kravlet rundt på et loft eller et tag en hel dag og så bare slå røven i sædet og slappe af med noget computer eller en fisketur ude i stilheden.

Computerhistorik:
    Jeg har spillet computer i mange år. Strækker sig vel tilbage til en 13-14års alder, så der er et par år på kontoen. De sidste 10år har jeg primært holdt mig til MMO eller ledt efter ligende stil. De første 6-7år med at spille WoW, hvilket er et spil de fleste formentlig har været forbi. De sidste par år har jeg dog søgt lidt rundt i tågen efter hvad jeg kunne få interesse i. Har forsøgt mig med andre spil som f.eks RIFT og ESO. Men nu er jeg begyndt på WildStar og det har virkelig fanget min interesse for MMO genren igen.

Når jeg ikke spiller WildStar (hvilket er yderst sjældent for tiden). Så nyder jeg et spil WarThunder eller Dota 2.

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica:
    Spillemæssigt kan jeg tilbyde en habil spiller som har prøvet lidt af hvert. Jeg har tidligere raidet Hardcore i WoW, Spillet semi pro i CS. Jeg har haft diverse positioner fra Guildleader, Raidleader indenfor top 100 i EU i WoW, Taktikleader og Manager i CS til at spille totalt Casual og bare slappe af med spillet. Dette er dog den spillestil jeg foretrækker dags dato.

Personlighedsmæssigt jeg kan tilbyde en afslappet person der tager tingene som de nu engang kommer. Jeg nyder det sociale aspekt ved at spille i guild i MMO. Hyggen på Voicekommunikation, Deltage i evt. LAN parties eller decideret guildfester. Jeg finder dette enormt hyggeligt.

Hvad forventer jeg af Semper Danica:
    Nu har jeg adskillige gange indenfor det sidste halve år læst om jer flere steder på nettet. Og jeg forventer egentlig at I er så hygge af være i selskab med som jeres adskillige reklamer gør det til.
    Yderligere er grunden til at jeg søger optagelse i jeres guild baseret på det grundlag. Da jeg søger en guild som holder det sociale aspekt højt og er en guild hvor alle er velkommen trods vores forskelligheder.

Der skal være plads til alle ellers er det ikke specielt hyggeligt og spille computer for mit vedkommende. Er træt af folk der sviner hinanden på kryds og tværs. For mig virker det som om, at Semper Danica er en guild der modarbejder denne form for opførelsen og fokuser på et godt ansigt både indadtil, men også ud af til.

Jeg forholder mig ganske fint til jeres 5 værdier, da jeg kan forbinde mig selv med dem:
    Respekt for andre, ærlighed, loyalitet, udvikling (casual) og aktiv deltagelse i trivsel.

Sidste info:
    Vil lige gøre opmærksom på, at min ansøgning er crossrealm. Så derfor kunne jeg godt tænke mig en afgørelse inden jeg smider penge efter at flytte min karakter over på en anden REALM. Jeg er at finde på jeres Mumble server til en snak.

Nu håber jeg ikke at læsningen blev for tørt. Men ellers tak fordi du gad give dig tid til at læse min ansøgning.

Med Venlig Hilsen
    Christian Kjeldsen
    Last edited by Kjeldsen; 03-08-2014 at 11:16.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Dette var en af de flottere ansøgninger!
    Jeg ønsker dig held og lykke!

-Marwen (WoW spiller)

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Dette var en af de flottere ansøgninger!
    Jeg ønsker dig held og lykke!

-Marwen (WoW spiller)
    Mange tak skal du have.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen til
    rigtig god ansøgning du har fået lavet, inden længe vil @chrella eller @Desoco lige stikke deres hoveder forbi og give dig feedback

held og lykke

Velkommen til Kjeldsen, super ansøgning. Som Pulven skriver så vil en rekrutteringsmand kigge ind forbi snart...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey @Kjeldsen

Rigtig god ansøgning du har stablet på plads der

Angående det du skriver, så ved jeg ikke lige hvordan det fungerer i forhold til Wildstar, men vil det ikke være muligt at lave en char på serveren som SD er på, og spille lidt med SD på den front før du beslutter. Som jeg kan se det, så er der ikke noget max-level krav endnu - eventuelt @chrella kunne svare på det, for at være helt sikker.

Jeg har endnu ikke oplevet, at en ansøger som smider lidt indsats bag sit ansøgningsforløb ikke kommer igennem møllen på en ordentlig måde, så hvis kører dit ansøgningsforløb på samme måde, som du har skrevet din ansøgning - men god stil - så har du intet at være nervøs for på den front

Derudover vil jeg bare sige held og lykke med ansøgningen.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Hey @Kjeldsen

Rigtig god ansøgning du har stablet på plads der

Angående det du skriver, så ved jeg ikke lige hvordan det fungerer i forhold til Wildstar, men vil det ikke være muligt at lave en char på serveren som SD er på, og spille lidt med SD på den front før du beslutter. Som jeg kan se det, så er der ikke noget max-level krav endnu.
    // Trist
    Tak for rosen. Nu har jeg levet en Esper til max lvl (50) som exile på server Zhur og er igang med at kører attunement og veteran dungeons. Det er i mine øjne ikke en class man lige gør det med 2 gange. Den svarer til at level en warlock i gamle Vanilla WoW. Hvis det siger dig noget.

Min erfaring for mig selv er også, at jeg er nødtil at forsøge og holde mig til kun at have en character ellers ender det i noget rod, og muligheden for at jeg mister interessen for et spil forhøjes væsentligt. Et eksempel på dette ses bl.a fra min tid hvor jeg spillede WoW. Der spillede jeg Warlock som den eneste character jeg havde i 3år. Alt var fryd og lækkert indtil jeg besluttede mig for at forsøge og level endnu en character. Med den ene fulgte den anden og da jeg stoppede havde jeg en top levelet character indenfor hver class (10 classes), her opstod dilemmaet om hvilken en man nu engang havde lyst til at spille og det endte med at jeg blev en AH king, der udelukkende loggede ind i WoW for at kontrollere AH og tjene guld. Som jeg forøvrigt aldrig fik brugt inden jeg stoppede (accounten har jeg dog stadigvæk).

Men tager hellere end gerne en samtale på Mumble.

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Hey @Kjeldsen

De andre har sagt det, men jeg siger det lige igen ansøgning.

Fik lige skrevet lidt sammen, med dig in-game sammen med @PulvenDK og synes det er fedt, at du har overført din char til hazak. Det er @Desoco og @Balutrik som tager sig ansøgere. Din ansøgning skal lige stå lidt tid, så vi kan se hinanden lidt an. Jeg ved godt at du allerede har aftalt diverse runs sammen med Pulvendk, og efter at have snakket med ham ved jeg de runs gerne skulle startes op om ca. 1 uge, så vi skal nok sørge for du får din samtale inden de begynder.

Held og lykke med din ansøgning

Hilsen
    Chrella
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

Forum Initiate Balutrik's Avatar

Dav @Kjeldsen

Vi fik os en lille chat på mumble, med @Nidapmi. det var meget hyggelig, men vi ses jo nok til din samtale .
    GW2: TryGoogleThis.9570 ; 80 Thief Balutrik 80 Warrior Balustrike 80 Ranger Baluette 80 Mes Baluit
    ESO: VR 12 Dragonknight Balu
    LoL : TryGoogleThis og TheNoobEraser EUW.
    Wildstar: 50 Spellslinger Baluin 50 Stalker Balutrik 50 Warrior Balustrik.

@Balutrik, @Desoco eller @chrella, skal vi ikke have Kjeldsen ind på Trial. Han er konstant aktiv i semper danica kanalen, og ikke mindst på Mumble.
    Ville være dejligt at få ham indendøre...
    "Last time I played a perfectly balanced game it was chess and I'm pretty sure one person started before the other one, so idk maybe it wasn't even perfectly balanced." - Kripperian

Vil gerne give min vi har snakket en del på Mumble og ingame, og hygget med forskellige ting.
    Han er en keeper...

SD Medlem Forum Learner

nu er jeg godt nok trial men vil gerne give min til @Kjeldsen han er en hyggelig gut at snakke med og ja vi sad igår og hyggede snakkede på mumbel :-)

Forum Initiate Balutrik's Avatar

Here we go.
    GW2: TryGoogleThis.9570 ; 80 Thief Balutrik 80 Warrior Balustrike 80 Ranger Baluette 80 Mes Baluit
    ESO: VR 12 Dragonknight Balu
    LoL : TryGoogleThis og TheNoobEraser EUW.
    Wildstar: 50 Spellslinger Baluin 50 Stalker Balutrik 50 Warrior Balustrik.

Tak for hjælpen med "The Fallen One" @Kjeldsen

@Caligo =)
    Spiller:

Primært: ArcheAge
    Sekundær: Wildstar, Dota2, LoL & WarThunder

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Det var godt du mindede mig på det
    Har hygget med dig på dailies og SW og synes du passer fint ind i mængden her i SD så du får hermed en af mig også.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Da der ikke er vildt mange der spiller Wildstar () bumper jeg lige min tråd op. Da jeg godt kunne bruge flere
    på forhånd tak for hjælpen.
    Spiller:

SD Medlem Forum Apprentice

for god hygge i guildchat og for at holde humøret og fanen højt i SD. Helt klart en hyggelig fyr vi har brug for i SD

Tak for det Makhai. =)
    Spiller:

Spiller:

SD Medlem Forum Learner

vil lige give en da jeg er blevet member Kjeldsen er en total hyggelig fætter :-)

SD Medlem Forum Convert Borias's Avatar

Vil da også lige give en