Results 1 to 21 of 21

Thread: Tiden er kommet. Farvel fra Arissa

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Default Tiden er kommet. Farvel fra Arissa

Ja tiden er vist kommet til at tage min afsked. Er ved at være en del år siden jeg kom retur til SD. Har været glad for at være her, sammen med en masse skønne personligheder. Specielt husker jeg min tid i wow på tosseholdet. Så mange gode stunder derfra. Fik også lov til at se SD bagved som officer, dette var dog en kort fornøjelse for mig, da mit projekt gik i vasken. Siden jeg forlod wow for snart 1 1/2 år siden har det naget mig lidt. Ikke at være stoppet, men at føle sig udenfor fællesskabet. Netop det fællesskab jeg kom hertil for. Som tiden er gået er denne tomhed blevet mere og mere merkant. Jeg savner det fællesskab jeg var en del af. Men føler ikke jeg har været det længe. Derfor siger jeg farvel. Ikke for at se om græsset er grønnere andre steder, for det bliver ikke bedre end her. Men det kræver man har nogle at spille sammen med. Det har jeg ikke haft i lang tid.

SD er et utroligt sted. Jeg vil savne det dybt inde i hjertet. Jeg må blot se i øjnene at jeg stå udenfor og kigger ind, og ikke sammen med jer derinde.

Al godt til jer alle. Må SD fortsætte med at være og kunne netop det som kun SD kan.

Arissa/Jolei aka Michael.

When its dark enough, you can see the stars......

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Held og lykke frem over

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Åhhh nej søde Michael....

Du får lige en krammer fra mig, og et kæmpe tak for tiden i SD med os. Jeg har nydt at spille sammen med dig på tosseholdet, og vil helt sikkert savne dig i SD!

Held og lykke fremover!
    Knus Trine.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Forståelig & god afskedspost. God vind fremadrettet.

Kodi

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Åh hvor er det trist
    Jeg håber du vender tilbage en dag.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Vi ses Michael. En fornøjelse at lære dig at kende

Held og lykke fremadrettet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Vi ses Michael og jeg håber det bedste for dig og det var altid sjovt at spille sammen med dig.

Ps. Du har jo også en stor underholdnings værdi både ingame og IRL...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Det er da trist at høre, Michael

Håber du kan finde et sted der passer dig.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Forum Knight Stormlord's Avatar

Kære Michael,

Tak for tiden her i SD og tak fordi du dengang troede på mit projekt om 25 mands casual raiding i SD og tog opgaven alvorligt, selvom det desværre ikke gik som vi begge havde håbet.

Skulle du få lyst til SD igen på et tidspunkt, så er jeg klar med en thumb up på forhånd.

mvh
    Storm

Tak for de pæne ord. Betyder meget.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Ved godt hvilken følelse du hentyder til, dog er jeg ret sikekr på at den jeg har er mere el. mindre selvforskyldt. Det kræver en inverstering af sig selv og personlighed at oparbejde venskaber, også online. Og når man alt for sporadisk, som jeg selv, laver noget med guildies de få timer man har tid til at spille, ja så bliver det svært at genfinde den fællesskabsfølelse som vi havde i gamle dage

I både Wildstar og ESO brugte jeg stort set al min online tid på lvling catch up (for man vil jo gerne være med hvor det er "sjovt"), og har lige som dig selv konstateret at jeg nok bare ikke har tid og energi til MMORPGs. Tilgengæld er en stor del af min online identitet meget tæt knyttet til SD's forum, så her bliver jeg bare hængende... (vi mangler noget drama... hvem vil lave en SD wannabe guild - j/k) Så jeg vil da foreslå at du gør det samme, så længe der ikke er strammere regler for social members (Den bro krydser vi, hvis den kommer ) Skulle tiden og lysten til at inverstere dig selv i et stort SD spil så dukker op igen.. måske først om flere år, jamen så har du ikke været væk og har stadig en el. anden fornemmelse og sammenhørighed for og med guilden.

Nå så skal du have rigtig god vind der ude! Altid kedeligt at se en af de helt gamle forsvinde.. din join date passer vel ikke helt? Syntes da jeg kan huske dit gamle nick fra Star Wars Galaxies og en Jedi..?
    Quinn - One name. One legend

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Kære Michael,

Tak for tiden her i SD og tak fordi du dengang troede på mit projekt om 25 mands casual raiding i SD og tog opgaven alvorligt, selvom det desværre ikke gik som vi begge havde håbet.

Skulle du få lyst til SD igen på et tidspunkt, så er jeg klar med en thumb up på forhånd.

mvh
    Storm
    Jamen... er 25 mands casual raiding ikke oppe at køre i SD WoW nu? Ikke sikkert det har meget relevans

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    Jamen... er 25 mands casual raiding ikke oppe at køre i SD WoW nu? Ikke sikkert det har meget relevans
    Nej Kun 10mands raiding.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    Nej Kun 10mands raiding.
    Tror quinn snakker om flex som jo ofte har 25 mand med, men er dog bare et gæt

Jo, der er vist noget flexraiding som kan have op til 25 mand, og det var nok det der manglede dengang Michael og jeg prøvede at stable 25 mands casual raiding på benene.

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Tror quinn snakker om flex som jo ofte har 25 mand med, men er dog bare et gæt
    lige præcis...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tak for en flot afsked. Al held og lykke fremover!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Ved godt hvilken følelse du hentyder til, dog er jeg ret sikekr på at den jeg har er mere el. mindre selvforskyldt. Det kræver en inverstering af sig selv og personlighed at oparbejde venskaber, også online. Og når man alt for sporadisk, som jeg selv, laver noget med guildies de få timer man har tid til at spille, ja så bliver det svært at genfinde den fællesskabsfølelse som vi havde i gamle dage

I både Wildstar og ESO brugte jeg stort set al min online tid på lvling catch up (for man vil jo gerne være med hvor det er "sjovt"), og har lige som dig selv konstateret at jeg nok bare ikke har tid og energi til MMORPGs. Tilgengæld er en stor del af min online identitet meget tæt knyttet til SD's forum, så her bliver jeg bare hængende... (vi mangler noget drama... hvem vil lave en SD wannabe guild - j/k) Så jeg vil da foreslå at du gør det samme, så længe der ikke er strammere regler for social members (Den bro krydser vi, hvis den kommer ) Skulle tiden og lysten til at inverstere dig selv i et stort SD spil så dukker op igen.. måske først om flere år, jamen så har du ikke været væk og har stadig en el. anden fornemmelse og sammenhørighed for og med guilden.

Nå så skal du have rigtig god vind der ude! Altid kedeligt at se en af de helt gamle forsvinde.. din join date passer vel ikke helt? Syntes da jeg kan huske dit gamle nick fra Star Wars Galaxies og en Jedi..?
    Kære Quinn

Du har skam helt ret i meget af det du skriver. Selvfølgelig kommer ting ikke af sig selv, og kræver en aktiv indsats fra min side. Faktum er blot at jeg ikke har spillet et spil med SD siden wow. Ja jo lidt D3, men ellers ligger min spille tid i Eve og har gjort det i 1 ½ år nu. Tidligere havde jeg en ide om at ansøge om det kunne være et minispil, men så kom Eso og WS og alle forsvandt fra Eve.

Og ja, min join dato er ikke korrekt i den forstand. Jeg kom hertil i SWG tiden. Men grundet forum opdateringer kunne man ikke finde min gamle konto og merge den.

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Jo, der er vist noget flexraiding som kan have op til 25 mand, og det var nok det der manglede dengang Michael og jeg prøvede at stable 25 mands casual raiding på benene.
    Ja man kan vel sige at det lykkes Trist at samle stumperne op i nyt format senere hen. Dejligt at han kunne føre det ud i livet.

Quote Originally Posted by Arissa View Post
    Ja man kan vel sige at det lykkes Trist at samle stumperne op i nyt format senere hen. Dejligt at han kunne føre det ud i livet.
    Man kan jo sige at vi var forud for vores tid

Quote Originally Posted by Arissa View Post
    Kære Quinn

Du har skam helt ret i meget af det du skriver. Selvfølgelig kommer ting ikke af sig selv, og kræver en aktiv indsats fra min side. Faktum er blot at jeg ikke har spillet et spil med SD siden wow. Ja jo lidt D3, men ellers ligger min spille tid i Eve og har gjort det i 1 ½ år nu. Tidligere havde jeg en ide om at ansøge om det kunne være et minispil, men så kom Eso og WS og alle forsvandt fra Eve.

Og ja, min join dato er ikke korrekt i den forstand. Jeg kom hertil i SWG tiden. Men grundet forum opdateringer kunne man ikke finde min gamle konto og merge den.
    Jeg mente nok Din beslutning er skam også helt forståelig og du er sikret en thumbs up hos mig hvis du skulle ansøge igen igen