Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 91

Thread: [20.8.2014]Ansøgning - WoW - Grynte, 568 Survival / Beastmaster hunter fra Zenedar

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Default [20.8.2014]Ansøgning - WoW - Grynte, 568 Survival / Beastmaster hunter fra Zenedar

Moin,

mit navn er Anja, jeg er 23 år gammel og bor i Sønderbronx.. eh, Sønderborg. Jeg er sådan rimelig rolig og hyggelig men kan også godt lide sjov og ballade, når jeg nu kan følge med i det. Oprindelig er jeg fra Tyskland og selvom mit dansk gennem de sidste par år har forbedret sig en del, kan jeg ikke altid følge med i de meget danske jokes.

Jeg bruger min fritid på at game, male, tegne, gå i fitness, høre musik og lidt andet blandet fra tid til anden. For tiden er jeg på mit 7. semester som pædagogstuderende i Aabenraa.

Spillemæssigt kan jeg tilbyde en erfaren raider og tidligere officer i forskellige guilds, med fokus på det sociale. Jeg har raidet aktivt fra Vanilla til og med Wotlk hvor efter jeg tog en pause. Sidst i Cataclysm startede jeg op igen, så jeg nåede at se Deathwing et par gange. Det sidste jeg raidede aktivt var SoO, hvor jeg var med til at tage 1-13. boss-encounters ned over et par måneder i en casual raiding guild på Zenedar.
    Min main har gennem det sidste lange stykke tid været hunteren Grynte, som også er den character jeg søger med. Udover det har jeg erfaring i at raide som Discipline priest på SoO normal og flex.

Jeg kan ellers tilbyde en afslappet, hyggelig og fra tid til anden sjov medspiller. Jeg er tålmodig og hjælper gerne, uden at forvente noget i retur. Jeg har ikke rigtig brugt så meget voicechat efter jeg stoppede med at spille på mit modersmål, men skal nok prøve at tage det mere op igen.

For tiden er jeg i eksamens-mode, så jeg ønsker at være med som social hos Semper Danica i første omgang. Jeg er en meget casual spiller lige nu men er i princippet glad for at raide, så når jeg igen har tid til raids, vil jeg nok kunne tænke mig at søge om et raidspot.

Ideen med at søge ind hos jer kom til dels fra @Diffe og @Jeasel (som lige har søgt hos jer og er min kæreste), men ud over dem kender jeg ikke nogen af jeres medlemmer. Dog kender jeg en anden som lige har ansøgt, @Sweetvirus , hvis det er relevant for nogen andre end mig (:

Yes.. det var vidst det, for nu. Jeg har læst og accepterer Semper Danica's regler og værdier.

mvh, Grynte

note: har lige set, at Grynte ikke er available på Tarren Mill.. øvbøv.

Forum Recruit

Anja er det bedste jeg har kunne exportere fra Tyskland (stærkt efterfulgt af Guinness i rammer).

Jeg vil klart anbefale hende under alle omstændigheder. (dette kan betragtes som et i fald jeg bliver optaget)

Esben / Jeasel

(Jeg elsker forresten guinness meget højt.)
    Last edited by Panzerbjørn; 16-08-2014 at 23:48.

Forum Initiate Sweetvirus's Avatar

Som ansøger er jeg også helt tosset med Grynte

Kram
    Pia.. som elsker Grynte højere end Guinness!!!

SD Medlem Forum Acolyte

Hej og velkommen til - jeg tagger lige @Najsen og @Harpos så de er gjort opmærksom på din ansøgning de er vores rekrutterings ansvarlige

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Velkommen til herinde. Super fin ansøgning! Ønsker dig held og lykke med det hele :-)
    Der kommer lidt mere info på bordet når vores ansøgningsansvarlige (Harpos/Najsen) kigger forbi.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet

Ps. Du skal lige læse og acceptere vores 5 regler

Last edited by Harpos; 17-08-2014 at 9:06.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Nestling

Velkommen til vores forum, og held og lykke med ansøgningen

Tak for det hurtige svar og flinke ord på vejen! Jeg har læst og accepteret både reglerne og værdierne.

Er det ok jeg joiner jeres Semper Danica channel i WoW med min alt "Sweetale" på Tarren Mill? Har ikke transferred Grynte endnu.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Sweetvirus View Post
    Kram
    Pia.. som elsker Grynte højere end Guinness!!!
    Sikke en film man kunne lave!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Held og lykke med din ansøgning
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Forum Recruit

kan kune sige ind med hende hun er mega hygge til værdag og til fæst XD plus hun laver det fedeste enhjørning hoved trofæting super nice men vil sige du får en kæmpe stor fra mig af held og lykke med de siste 9

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

@Grynte er med i Normal SoO på alts.. Hun gør det godt og er aktiv på Mumble! Thumbs up!

Forum Initiate

Du får lige denne for hjælpen på timeless isle

skal du ha´ efter en fin tur i SoO
    Last edited by Ratkuul; 17-08-2014 at 23:56.

Tak for det spontane raid i aften, det var hyggeligt (:
    Måske gider i lige at smide en thumbs up ind her, hvis i nu synes det var fedt nok at spille sammen med mig!
    @
    Azazu @Beastlord @Fragglen @Harpos @Nazz @Wabbit

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Velkommen til SD. Held og lykke med ansøgning
    i'll catch you on the flipside

SD Medlem Forum Acolyte

Møjn, jeg var godt nok ikke med på Normal, det var som om i ikke ville have min disc priest med men det skal jeg nu nok lade være med at holde i mod dig/jer.... i var super hyggelige at lytte til på mumble, og hvis i er lige så hyggelige at spille med som i er at lytte til, så er jeg sikker på i falder perfekt ind i SD. Thumbs kommer når jeg lige får mulighed for at spille med jer. totalt copy paste!

Forum Convert Wabbit's Avatar

herfra

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Grynte
    Har du tid til en snak med mig i dag klokken 19.40?

Det har jeg i hvertfald.

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Forum Convert Vejovis's Avatar

Der skal lige kastes jordens største tommel til Anja. Herlig person og så har hun en enormt behagelig stemme til at kalde ting ud under fights - lidt som at have en meget sød GPS
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

@Grynte
    yderst snaksaglig og hyggeligt at raide med samt en dygtig spiller også + + + +

SD Medlem Forum Acolyte

afgjort SD materiale