Moin,
mit navn er Anja, jeg er 23 år gammel og bor i Sønderbronx.. eh, Sønderborg. Jeg er sådan rimelig rolig og hyggelig men kan også godt lide sjov og ballade, når jeg nu kan følge med i det. Oprindelig er jeg fra Tyskland og selvom mit dansk gennem de sidste par år har forbedret sig en del, kan jeg ikke altid følge med i de meget danske jokes.
Jeg bruger min fritid på at game, male, tegne, gå i fitness, høre musik og lidt andet blandet fra tid til anden. For tiden er jeg på mit 7. semester som pædagogstuderende i Aabenraa.
Spillemæssigt kan jeg tilbyde en erfaren raider og tidligere officer i forskellige guilds, med fokus på det sociale. Jeg har raidet aktivt fra Vanilla til og med Wotlk hvor efter jeg tog en pause. Sidst i Cataclysm startede jeg op igen, så jeg nåede at se Deathwing et par gange. Det sidste jeg raidede aktivt var SoO, hvor jeg var med til at tage 1-13. boss-encounters ned over et par måneder i en casual raiding guild på Zenedar.
Min main har gennem det sidste lange stykke tid været hunteren Grynte, som også er den character jeg søger med. Udover det har jeg erfaring i at raide som Discipline priest på SoO normal og flex.
Jeg kan ellers tilbyde en afslappet, hyggelig og fra tid til anden sjov medspiller. Jeg er tålmodig og hjælper gerne, uden at forvente noget i retur. Jeg har ikke rigtig brugt så meget voicechat efter jeg stoppede med at spille på mit modersmål, men skal nok prøve at tage det mere op igen.
For tiden er jeg i eksamens-mode, så jeg ønsker at være med som social hos Semper Danica i første omgang. Jeg er en meget casual spiller lige nu men er i princippet glad for at raide, så når jeg igen har tid til raids, vil jeg nok kunne tænke mig at søge om et raidspot.
Ideen med at søge ind hos jer kom til dels fra @Diffe og @Jeasel (som lige har søgt hos jer og er min kæreste), men ud over dem kender jeg ikke nogen af jeres medlemmer. Dog kender jeg en anden som lige har ansøgt, @Sweetvirus , hvis det er relevant for nogen andre end mig (:
Yes.. det var vidst det, for nu. Jeg har læst og accepterer Semper Danica's regler og værdier.
mvh, Grynte
note: har lige set, at Grynte ikke er available på Tarren Mill.. øvbøv.