Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 62

Thread: [27.9.2014]WoW - ansøgning; Ciphon, warrior.

Default [27.9.2014]WoW - ansøgning; Ciphon, warrior.

Hejsa.

Hermed min ansøgning til Semper Danica, d. 21.9.2014

Først og fremmest; alle tråde der skal læses inden ansøgning er læst, og jeg må melde mig enig i jeres 5 værdier

Jeg hedder Søren, kommer fra Aalborg og er 25 år gammel. Jeg læser på Aalborg universitet (aau) på 3. semester Maskin og produktion, og dette skulle gerne ende ud i en civ. ingeniør inden for en af de relevante kandidatgrader. Jeg bor sammen med min kæreste (fra Island) og vores nyanskafne kattekilling Lego. uddannelsen tager en del af min tid, og ellers holder jeg meget af musik, computerspil samt min motorcykel (Gsxr 750 w for de interesserede).

Den primære grund til, at jeg ansøger hos jer, er at jeg savner de gamle wow-dage. Jeg savner en solid kerne af spillere som kender hinanden og kæmper fælles for noget. Derfor kan i forvente at jeg er interesseret i de fælles interesser, jeg er hjælpsom, social, hyggelig og interesseret i mine guildies. Det optimale for mig,vil være at raide 1-2 gange om ugen, på et niveau hvor vi flytter os og tager det seriøst. Men jeg har ikke lyst eller tid til, at raide hver aften og bruge alle mine kræfter i WoW.

Jeg kender Jakob (Moonstêr) gennem motorcykelture osv. og jeg talte med ham om jeres situation. Så han sagde at jeg skulle ansøge, so here we are

Jeg har spillet WoW siden et par måneder inden BC's launch. Jeg har en del raid erfaring med forskellige classes og roller, men det jeg synes der vægter tungest, var black temple progression med HappyFunRock på Terenas. Her spillede jeg rogue, og var en fast del af raid teamet. vi nåede Illidan inden launch - god fornemmelse. Ellers har jeg raidet med warrior som fury/arms/prot, prot paladin, rogue, enhancement shaman. Jeg sætter helt klart pris på melee dps og tanking, og derfor har jeg valgt at fokusere mine kræfter på min warrior. Jeg tager min rolle seriøst og optimerer min karakter så godt som jeg kan.

På nuværende tidspunkt er min warrior på Draenor, men jeg vil flytte til Tarren Mill i tilfælde af, at jeg bliver godkendt til trial. Jeg spillede på Draenor ved MoP's launch, og har derefter holdt en laaaang pause. Jeg er nu i gang med at kværne LFR og geare lidt op og få støvet evnerne af. Det går umiddelbart fint, men jeg ligger desværre kun omkring 515 iLvl - men det flytter sig rimelig hurtigt.

Jeg håber i vil tager mig i betragtning. På forhånd mange tak. Spørg endelig hvis der er noget stadig uafklaret. Nu håber jeg ikke at jeg har glemt noget. Say the word, så laver jeg server transfer

Forum Convert Vejovis's Avatar

Hejsa og velkommen til vores forum.

Synes din ansøgning ser rigtig fornuftig ud, men mon ikke @Najsen kigger forbi og giver dig lidt yderligere info. Det er trods alt det vi har hende til
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

Forum Nestling

Velkommen til, og held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til forum

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Mange tak for svarene. Jeg ser frem til at snakke med dig, Najsen. Og forhåbentlig at møde resten af crew'et.

Jeg har ikke adgang til det link ang. flex - men jeg snakker bare lige med Jakob om det.

Quote Originally Posted by Ciphon View Post
    Mange tak for svarene. Jeg ser frem til at snakke med dig, Najsen. Og forhåbentlig at møde resten af crew'et.

Jeg har ikke adgang til det link ang. flex - men jeg snakker bare lige med Jakob om det.
    Nej det får du først når du kommer på trial, men ellers kan du altid kontakte @Agge omkring det, det er ham som står for det

Hvis i vil have fat i mig ingame, kan i bare add'e min email smoeren@gmail.com

Nu er jeg flyttet til Tarren Mill. Min karakter hedder stadig Ciphon

Hej @Ciphon
    Har du tid til en samtale med mig i morgen klokken 20?

Det kan du tro, at jeg har. På jeres mumble? Har fået detaljerne.

Det kan du tro, at jeg har. På jeres mumble? Har fået detaljerne.
    Ja det forgår på mumble

Ok, jeg hopper online kl 20.00 i morgen. Vi snakkes

Ok, jeg hopper online kl 20.00 i morgen. Vi snakkes
    Hvor blev du af?

Jeg kunne simpelt hen ikke komme på nettet. jeg aner ikke hvad der skete.. Det beklager jeg virkelig

Jeg har god tid resten af weekenden undtagen søndag aften - så du må gerne forslå et andet tidspunkt hvis vi skal tage en snak
    Last edited by Ciphon; 27-09-2014 at 0:40.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Søren

Vi kender ikke hinanden, men for god ordensskyld, vil jeg da lige skrive her i tråden, at du kontaktede mig ingame her til aften og var vildt træt af at dit net var skyld i at du havde brændt Najsen af.

Jeg er sikker på I kan finde en anden dag.

Held og lykke med din ansøgning!
    Hilsen Trine.

Velkommen på trial

Mange tak!!

Jeg er nok ikke online fra 1. til 5. oktober da jeg skal til island en tur.

Nu skulle dog også gerne have adgang til resten af vores forum

Tak. Fik lige grindet lidt rep og tokens med @Moonster @Electricardo @Freeze @Inetis

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Søren er en god irl ven, som jeg kan stå 100% inde for. Der er helt klart en herfra.

btw, så det faktum at han er fra Aalborg, kører mc og HAR KAT!!! -må da give instant fuldt medlemskab

Tak Jakob! 1/10

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Det var godt med lidt rep grind og coins, men dam jeg døde hele tiden

Ciphon virkede meget flink på Mumble så her fra
    "Med tid kommer rod"

Fik lavet lidt scen's med Maczap(gotz) og @Doomgrip

tak for hjælpen

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Fik lavet lidt scen's med Maczap(gotz) og @Doomgrip

tak for hjælpen
    Spillede med Ciphon i nogle heroic scenarier. Flink fyr!

Tak for flex raid i dag (onsdag). Det var en sand fornøjelse , og så må i undskyld den lave dps... det er nu engang hvad mit gear rækker til for øjeblikket. Jeg vil meget høfligt bede om et tumbs up eller ned fra de deltagende i raidet:
    @Agge @Azazu @CronisSD @Dimse @Enforcer @fleinert @Freeze @Grynte @Harpos @Høker @Kemms @ mowogh @Noxes @Paige @Stunstation @Vejovis @Wabbit @wbush @Zorahn @Wace