Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [29.9.2014]Genansøgning til SD - Selange

Default [29.9.2014]Genansøgning til SD - Selange

Fornavn stefan
    Køn Fyr/mand!
    Alder 24
    Civilstand kæreste
    Børn Ingen

Character navn: selange

Class: paladin lv85

nuværende server: terren mill

Hvad er din /played time 26 dage

Spec(talents): retri/prot

Har du selv levelet din character? ja selvfølgelig

Hvad har du af proffesions? JC/BS begge 550+ skills

Hvilke dage kan du raide? God tids planlægning så kan jeg resterende dage tirsdag/torsdag 19.30-21.00 fodbold træning.

Hvilke tidspunkter kan du raide fra-til? kl 19.30 til 00.00

Hvilken raid erfaring har du på den char. du ansøger med? min char som jeg ansøger med har ikke raidet det helt store.

Nuværende og tidligere guilds? raid guild fra en anden server leaved guilden da den mere eller mindre gik i opløsning.

har læst følgene

http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Selange

Indsæt link til din character på http://be.imba.hu/

Er du villig til at skifte spec? kan vi tag ingame.

Har du læst og forstået guildreglerne og kan acceptere disse?
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...ores-5-Værdier
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...-for-optagelse

Hvor har du hørt om os? og hvorfor vil du joine os? kender nogle derinde
    Crushgar og Swiftmoon. rl venner

Hvad kan du tilbyde ? har altid spillet melee dps så min paladin skal nok blive god på et tid punkt

Raid erfaring? min tidligere raid guild raidet meget så ALt clearet i burning crusade.

Mine interesser: kæreste, venner, mine weekender består af meget fodbold øl+fodbold = perfekt:-D.
    Min kammerat har en lille speedbåd på jyllige havn så der bliver også sejlet lidt hist og pist.

Hvorfor raider du? hyggeligt og nye udfordringerer vigtigt for mig. altid klar 20min før raid start. nuværernde tidspunkt søger jeg ind som casual da min pala kun lvl85. senere hen så jeg helt sikkert frisk på mere når i mener jeg er god nok

fortæl kort om dig. som sagt er jeg 24 år gammel bor sammen med min søde kæreste i en 3v lejlighed i Roskilde. blev uddannet tømrer i september 2012. jeg arbejder med faget i dag, firmaet ligger i Søborg så har bil til/fra arbejde. Så råd/info omkring faget kommer i bare til mig selvfølgelig ved jeg ikke alt i faget man lære jo altid noget selv det fag man er uddannet i:-D. stort set altid i godt humør. Dem så skriver (altid godt humør) passer ikke, man kan ikke altid være godt humør:-D. Jeg er seriøs, og elsker nye udfordringer. Det er derfor vigtigt for mig at kende taktiker på bosser, og stole på at andre også har gjort sig umage, for at give en så optimal præstation som muligt. (foruden dette er jeg ikke nærig med pots, eller repair)

Er tidligere member i SD for et års tid siden grunden til jeg ikke er her mere er at jeg har holdt en større pause
    og må derfor indrømme at jeg har haft svært ved give slip på Wow/SD. har savnet sammenholdet i guilden.http://www.semperdanica.dk/threads/2...hlight=selange

mvh
    selange/stefan
    Last edited by selange; 22-09-2014 at 21:41.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Stefan.

Tak for kampen tidligere idag - det var godt det lykkedes os at få dig på forum igen

Du skriver noget omkring raid og måske at komme på et raid hold hvis vi vil have dig, men vi har her i SD ikke pt. et officielt SD hold. Vi har dog indtil flere små hold som kører 10 mands og som ind imellem har brug for afløsere eller som søger nye faste medlemmer. Men har man lysten til at raide, så kan man også starte sit eget hold op. Det var bare lige for at du var helt sikker på, hvad du "gik ind til".

Det er mig der står for genansøgere, og jeg lader lige din ansøgning stå nogle dage, så vores medlemmer har mulighed for at sige hej til dig.

Når den har stået nogle dage og alt går fint, så lader jeg dig overgå til vores skønne rekrutterings folk i wow, og de kommer helt sikkert også herind i din ansøgning og siger hej.

Indtil da, så er du velkommen på vores mumble eller til at finde og skrive til nogen af os ingame (som du gjorde til mig), og ellers hygge dig her på forum.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Hey Stefan! Godt at se dig på forummet igen

Jeg kender Stefan fra da vi gik på efterskolen, og kan kun sige god for ham Håber du kommer ind.

//Crushgar

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Du får da en

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Nå Selange, der har ikke været så meget aktivitet her i din tråd, men der er heller ikke dukket noget negativt op, så jeg vil lade dig overgå til vores søde rekrutterings folk @Harpos og @Najsen som vil tage over på din ansøgning nu.

Held og lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til forum

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid, kan først læses når du har fået mere forum adgang.)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Thumbs up fra mig. Min gamle shaman blev lige støvet af og luftet i selskab med Selange, @HrLind og @Gangnamnam

Smadder hyggeligt og når din mumble kommer op og køre og @uttaos ikke spiller zombie spil, så skal det nok blive hygsomt at snakke løs

held og lykke og vi ses nok ingame i morgen til endnu en gang vild dungeonræs!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Held og lykke med genansøgningen fra mig

tak for jeres tid med kommentar det glæder mig. magi vi ses ingame iaften til lidt smadder og god healing.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Selange, undskyld jeg spørg - er det en fejl at der står din paladin er level 85 i din ansøgning?

@Marwen ja hans paladin er lvl 85 han joiner på den + en lvl 90

Velkommen på trial.

Tusind tak nejsen

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

her fra. WB

Tak for runz med mage var hyggeligt

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

hjemme herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Hej @selange
    Hvordan går det med at få spillet med folk, og få samlet thumps?K
    Kan jeg hjælpe med noget?

Hej @Najsen. generelt synes jeg det går meget godt. ind imellem kan det godt være svært at finde members der vil spille med en men sådan er det bare så må man bare kæmpe lidt hårde. har ikke haft internet de sidste 2 dage derfor jeg ikke har været online.

Tak fordi du spørger ses ingame

Quote Originally Posted by selange View Post
    Hej @Najsen. generelt synes jeg det går meget godt. ind imellem kan det godt være svært at finde members der vil spille med en men sådan er det bare så må man bare kæmpe lidt hårde. har ikke haft internet de sidste 2 dage derfor jeg ikke har været online.

Tak fordi du spørger ses ingame
    Ellers må du sige til hvis du har brug for en hånd
    Husk at smid mentions her inde i din ansøgning når du har spillet med folk, samt gøre dem opmærksom på at du er trial

Var i instance sammen med @Ramoen og med @Stunstation. vi wipede en del gange men det lykkedes os til sidst at gennemfør den.

tak for turen så fik i da lidt achie.
    Last edited by selange; 20-10-2014 at 20:22.

haha ja..det var noget af det sjoveste jeg har været med til længe..sad og hulkede af grin, og min kone kom forbi og spurgte hvad dælen jeg grinede af..opgav at forklare :-)

/Ramoen

ja det var morsomt. ja vi troede nærmest vi kunne solo den, Det gik bare stik modsat.

vi fik nogle achie var det for at wipe så mange gange?

Hej @selange
    Din trial slutter i morgen,og du mangler stadig 3 thumps, + der igen længe har været stille i din ansøning.
    Jeg tænker du får et par xtra dage, og så skal du virkelig give den en skalde

Tak for et par gode runs.

selv tak @Grevsen det var hyggeligt