Hej! mit navn er Jens Bram Thygesen. Jeg er 25 og bor i Randers med min kone og lille søn
Jeg har læst jeres regler og acceptere jeres 5 værdier.
Jeg er uddanet sejlskibs matros, men pga af at jeg er blevet far, har jeg besluttet at sadle om. Det gør jeg med HF og så må tiden vise hvad jeg skal bruge min tid på.
Jeg elsker at lave mad, har arbejdet som skibskok også. spiller musik på klaver og guitar - og er altid frisk på en fisketurogså ingame. hehe
Jeg er en meget åben og venlig person, som er meget hjælpsom.Jeg begyndte i vanilla wow og har holdt mange pauser/ skiftet accounts men jeg har altid holdt øje med hvad der skete i spillets udvikling.
jeg har en bred viden omkring spillet samt erfaring som officer,raidleader og guildleader. Jeg har senest fungeret som tank/co raidleader hos <G A I A> på ravencrest med min warrior "Götz"
pga af mangle på tid stoppede jeg i <G A I A> men nåede 6/14 hc. Det var en rigtig god oplevelse med et tæt sammenhold og jeg håber at jeg igen kan finde en gruppe mennesker jeg kan dele spillet med
Jeg forventer at møde et godt fælleskab med en god tone, hvor folk er hjælpsomme og venlige, jeg søger pt som social, da jeg ikke ved hvor meget jeg får tid til i WOD, men jeg håber jeg kan komme til at raide![]()
om ikke andet ønsker jeg at lave Challenge modes hvilket jeg var meget glad for i MOP, ellers nyder jeg at hjælpe med flex raids, dungeons, arena cap og alt andet mine guild mates måtte have brug for
kort sagt leder jeg efter et nyt hjem, jeres guild lyder til at være lige det jeg leder efter. hvis i beslutter jer for at optage mig flytter jeg min main "Götz"
Jeg har lige flyttet en alt til jeres server idag Maczap "shaman'" som i kan kontakte mig på.
ellers skal jeg nok holde øje med om der bliver svaret herinde
jeg håber at i er positiv stemte over min ansøgning![]()
venlig hilsen Jens.
jeg håber dette er tilstrækkeligtellers må i spørge mig. jeg er bedre på TS,Mumble-Vent end på skrift
![]()