Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: [10.10.2014] Wow ansøgning - Gotz

Default [10.10.2014] Wow ansøgning - Gotz

Hej! mit navn er Jens Bram Thygesen. Jeg er 25 og bor i Randers med min kone og lille søn
    Jeg har læst jeres regler og acceptere jeres 5 værdier.

Jeg er uddanet sejlskibs matros, men pga af at jeg er blevet far, har jeg besluttet at sadle om. Det gør jeg med HF og så må tiden vise hvad jeg skal bruge min tid på.
    Jeg elsker at lave mad, har arbejdet som skibskok også. spiller musik på klaver og guitar - og er altid frisk på en fisketur også ingame. hehe

Jeg er en meget åben og venlig person, som er meget hjælpsom.Jeg begyndte i vanilla wow og har holdt mange pauser/ skiftet accounts men jeg har altid holdt øje med hvad der skete i spillets udvikling.
    jeg har en bred viden omkring spillet samt erfaring som officer,raidleader og guildleader. Jeg har senest fungeret som tank/co raidleader hos <G A I A> på ravencrest med min warrior "Götz"
    pga af mangle på tid stoppede jeg i <G A I A> men nåede 6/14 hc. Det var en rigtig god oplevelse med et tæt sammenhold og jeg håber at jeg igen kan finde en gruppe mennesker jeg kan dele spillet med

Jeg forventer at møde et godt fælleskab med en god tone, hvor folk er hjælpsomme og venlige, jeg søger pt som social, da jeg ikke ved hvor meget jeg får tid til i WOD, men jeg håber jeg kan komme til at raide
    om ikke andet ønsker jeg at lave Challenge modes hvilket jeg var meget glad for i MOP, ellers nyder jeg at hjælpe med flex raids, dungeons, arena cap og alt andet mine guild mates måtte have brug for
    kort sagt leder jeg efter et nyt hjem, jeres guild lyder til at være lige det jeg leder efter. hvis i beslutter jer for at optage mig flytter jeg min main "Götz"

Jeg har lige flyttet en alt til jeres server idag Maczap "shaman'" som i kan kontakte mig på.
    ellers skal jeg nok holde øje med om der bliver svaret herinde

jeg håber at i er positiv stemte over min ansøgning

venlig hilsen Jens.

jeg håber dette er tilstrækkeligt ellers må i spørge mig. jeg er bedre på TS,Mumble-Vent end på skrift
    Last edited by Gotz; 07-10-2014 at 13:38.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Velkommen til vores forum
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Gotz og velkommen til vores forum

Din ansøgning er MEGET kort, og jeg vil råde dig til lige at tage et kig på nogen af alle de andre ansøgninger.
    Vi vil rigtig gerne vide en masse om den person vi tager ind.

Ser frem til at læse noget mere om dig

Mvh.
    Najsen // WoW Rekrutterings officer.

Jeg opdatere den lige, vidste ikke hvor meget i ville have da jeg søger som Social
    Last edited by Gotz; 30-09-2014 at 19:59.

Jens er min rigtig gode ven, som jeg har kendt igennem snart 10 år. vi mødte hinanden på efterskolen. Nu ved jeg godt, at jeg kun er på trial, men jeg håber alligevel at kunne nå at give en Thumbs up inden Jens' trial er færdig.

Jeg kan stå 100% inde for Jens som person og medspiller, og bakker fuldt op om hans optag i guilden.

Det var lidt bedre

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid, kan først læses når du har fået mere forum adgang.)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Har du tid til en samtale i morgen klokken 20?

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Det var sgu en hyggeling wing du tog med os.. virker som en flink fyr
    Øff

Forum Convert Vejovis's Avatar

Kan intet skidt sige om ham... endnu - så han får en tommel
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for hyggeligt run, modsat dine med applicants så lå du ikke så meget ned, og det tæller i min bog

@Najsen konen har sagt hun vil overraske mig i aften saa jeg maa udskyde vores samtale hvis du har tid senere kan jeg lige komme forbi mumble.

Quote Originally Posted by Gotz View Post
    @Najsen konen har sagt hun vil overraske mig i aften saa jeg maa udskyde vores samtale hvis du har tid senere kan jeg lige komme forbi mumble.
    Det lyder lækkert
    Det må evt bliver i morgen så.
    Der kan jeg efter klokken 13 hvornår passer det dig?

hvad siger du til klokken 15 imorgen

Forum Initiate Sweetvirus's Avatar

Hopper op og ned med en til dig

/Sweet
    Random tekst her som giver indtryk af at jeg ved hvad jeg laver og at jeg er enormt klog og sådan, og flink, og god ved børn.. og dyr og mænd.. og..øhm... alt det andet.

mange tak!

Samtale i morgen klokken 15

Velkommen på trial

mange tak for det! hyggelig snak

Forum Initiate Sethlocenia's Avatar

Nu du er trial kaster jeg da lige en tommel efter dig og selvtak for et godt flex

Jeg mødte Gotz helt tilfældigt på et Garrosh normal run.. pug altså. Må sku sige han kan sit shiet, da han solo tankede kampen uden problemer. De dummefejl der var under kampen lod han sig ikke gå på af, som så mange andre normalt gør. Så kan kun give en

Velkommen til - Kóba

Forum Elder Deadlock's Avatar

Gotz var så flink at hjælpe mig med en hurtig HC sc og fik snakket lidt på mumble imens så vil gerne smide en efter ham

For at kaste rådent flugt på mig!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Tak for HC SC og Pet Battle og Gold Rolls - det var jo ganske underholdende - og du var på Mumble, hvilket er det plus for mig! fra mig

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Götz gav et nap med at rydde BWD 25m for xmog gear, flink fyr
    ¨
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.