Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [10.10.2014]Wow ansøgning - Spookz (Ven af Dumas)

Default [10.10.2014]Wow ansøgning - Spookz (Ven af Dumas)

Hej Semper Danica,

Dette er en kopi af den ansøgning jeg tidligere lagde op, hvis der er nogen der sidder og tænker 'den har jeg vist set før' . Efter aftale med Najsen ventede jeg med at ansøge til vi var lidt tættere på WoD, så derfor lægger jeg ansøgningen op igen.

Reglerne for optagelse, regler for forum og SD's 5 værdier er læst og accepteret.

Hvem er jeg i virkeligheden
    Mit navn er Mikkel, jeg er 26 år gammel og bor på Frederiksberg sammen med min kæreste. Til dagligt læser jeg jura på sidste år på kandidatuddannelsen på Københavns Universitet og arbejder som studenter medhjælper i Lærestandens Brandforsikring i afdelingen for Rejseskade. Ud over min åbenlyse interesse for jura så interesserer jeg mig også for politik og økonomi, men bare rolig, jeg er skam ikke tør og kedelig . Ved siden af alt det der seriøse så holder jeg ligesom de fleste andre mennesker meget af at bruge tid sammen med dem jeg holder af og på at nyde livet og gå i byen og feste.

Hvem er jeg in-game