Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [10.10.2014]Wow ansøgning - Spookz (Ven af Dumas)

Default [10.10.2014]Wow ansøgning - Spookz (Ven af Dumas)

Hej Semper Danica,

Dette er en kopi af den ansøgning jeg tidligere lagde op, hvis der er nogen der sidder og tænker 'den har jeg vist set før' . Efter aftale med Najsen ventede jeg med at ansøge til vi var lidt tættere på WoD, så derfor lægger jeg ansøgningen op igen.

Reglerne for optagelse, regler for forum og SD's 5 værdier er læst og accepteret.

Hvem er jeg i virkeligheden
    Mit navn er Mikkel, jeg er 26 år gammel og bor på Frederiksberg sammen med min kæreste. Til dagligt læser jeg jura på sidste år på kandidatuddannelsen på Københavns Universitet og arbejder som studenter medhjælper i Lærestandens Brandforsikring i afdelingen for Rejseskade. Ud over min åbenlyse interesse for jura så interesserer jeg mig også for politik og økonomi, men bare rolig, jeg er skam ikke tør og kedelig . Ved siden af alt det der seriøse så holder jeg ligesom de fleste andre mennesker meget af at bruge tid sammen med dem jeg holder af og på at nyde livet og gå i byen og feste.

Hvem er jeg in-game
    Jeg har spillet World of Warcraft siden det kom ud, men med mindre og længere pauser ind i mellem. Jeg har vekslet lidt mellem at være hardcore og casual, men har raidet aktivt i alle expansions og også i Vanilla. Jeg sætter stor pris på det sociale ved at raide med andre hyggelige mennesker, men jeg stiller også relativt store krav til mig selv og dem jeg raider med. Raiding skal være sjovt og der skal være plads til lidt ballade, men der er ingen der gider at spilde sin tid på den samme person der møder op for sent eller uforberedt til et raid hver gang (uanset om det er casual eller hardcore). Det er ganske enkelt respektløst. Udover raids hygger jeg mig med dungeons, pvp, achievements og alle de andre ting der findes i spillet. Rent erfaringsmæssigt har jeg prøvet det hele fra menig medlem til 40-mands raid leader i Vanilla og Guild Master, så jeg har også stor erfaring med at lede raids samt at lede og organisere guilds.

Hvorfor jeg søger
    Jeg har været inaktiv i World of Warcraft i det sidste års tid, da lysten til at lave noget andet var større end lysten til at spille (Som f.eks. at spille League of Legends, hehe). Men med udsigten til en ny expansion (omend der går et godt stykke tid endnu) har jeg fået lidt blod på tanden igen. Derfor søger jeg efter en social og hyggelig guild at være en del af og jeg blev, som nævnt tidligere, opfordret af en af jeres medlemmer (Dumas) til at søge ind hos jer. Dumas og jeg har spillet en hel del sammen så derfor vil jeg meget gerne spille sammen med ham igen. Jeg håber på at kunne komme i gang med at raide igen så småt, men jeg bliver nok ikke den der raider fast 3-4 gange om ugen da det hænger dårligt sammen med mit studie, arbejde og privatliv, men en enkelt eller 2 dage om ugen skulle det nok kunne blive til. Jeg ved endnu ikke hvilken class jeg kommer til at spille, men jeg er fleksibel. Jeg har ikke været i Semper Danica før.

Hvad bringer jeg til Semper Danica
    Et åbent, venligt og imødekommende sind og massere af humor og ballade (på den gode måde). Derudover kan jeg forhåbentligt bidrage med min erfaring i World of Warcraft, både på raids, men også med hensyn til alle andre aspekter af spillet. Det er også tanken at jeg skal deltage på raids og bidrage til at få nedlagt nogle bosser.

Min raidhistorik i World of Warcraft
    Vanilla: Raidet alt med en undtagelse af den sidste halvdel af Naxxramas.
    Burning Crusade: Alt clearet på nær Sunwell Plateau.
    Wrath of the Lich King: Alt clearet inklusiv størstedelen af ICC10 på Heroic.
    Cataclysm: Det meste på HC i de 3 første raids (BWD, BoT, To4W). Det meste af Firelands på HC samt hele Dragon Soul 10-mands på Heroic.
    Mist of Pandaria: Alt clearet på Normal undaget sidste halvdel af Throne of Thunder (Siege of Orgrimmar har jeg ikke prøvet endnu). Har også taget nogle af bosserne i de første par raids på HC.

Classes jeg har raidet med
    Paladin: Spookadin (Wotlk, Cata og MoP)
    Hunter: Spookahuntas (Wotlk, Cata)
    Druid: Spookadruid (Cata)
    Warrior: Spookawar (Vanilla og BC)

Guilds på Tarren Mill jeg har været i
    Fanatics
    Rise of Odin

Ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

Mikkel / Spookz

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Spookz og velkommen tilbage til vores forum

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekutterings officer.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen tilbage og held og lykke med ansøgningen
    Øff

SD Medlem Forum Learner

Gode ven og gamle raider champ, du skal da have en !!!

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Samtale i morgen 14.30

Velkommen som trial

Mange tak Så er det bare med at samle thumbs ups!

Forum Apprentice Seiga's Avatar

held og lykke
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Acolyte

Tak for god hygge med at "spise" frøer det var super hygge.

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    Tak for god hygge med at "spise" frøer det var super hygge.
    Lige over mate. Det var hyggeligt, og de smager jo godt

Spiller ikke WOW med @Spookz, men han skal alligevel have en for de gange vi har spillet sammen i andre spil.

Quote Originally Posted by Hest View Post
    Spiller ikke WOW med @Spookz, men han skal alligevel have en for de gange vi har spillet sammen i andre spil.
    Tak for det hest!

Tak til alle dem der var med på flex/normal raid. Det var en fornøjelse lige at deltage i et SD raid . Så starter tagfesten!
    @Harpos @Najsen @Fatty @rezien @Agge @Azazu @Ciphon @CronisSD @fleinert @Götz @Høker @Icekil @Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Moonster @Paige @Præstekongen @PulvenDK @Qwirks @Shaylia-SD @Sweetvirus @Swup @Thanoz @Tristanas @Wabbit @wbush @Zanearis @Zorahn

Puha, hvis jeg har glemt nogle så må i have jeres tag til gode til næste gang!

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Jeg har fået et rigtig positivt indtryk af Spookz, og tror han vil passe rigtig godt ind i SD.

herfra.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Også min

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Et lidt forsinket tak for Onsdagens flexraid! Jeg havde travlt med at komme i seng og tidligt på ferie næste morgen . Men tak for endnu en omgang solid hygge det var en fornøjelse. Ps. den der T-rex, Thok, blev helt klart trukket den forkerte vej!
    @Agge @Amute @Ciphon @Dimse @Enforcer @Grynte @Harpos @Høker @Ilvea @Iznogood @Kajecchi @Kemms @Najsen @Nazz @Paige @Qwirks @rezien @SoulZtrider @Spookz @Swup @Wace@wbush @Zevinji @Zorahn

Tak for endnu et hyggeligt raid og denne gang også med et HC kill på Garrosh, lækkert!

@Agge @Amute @Azazu @Dimse @BuDDa @Chiko @Fatty @Deadlock @Grynte@Harpos @Hippolytus @Høker @Ilvea @Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Madmane @Mythopia @Nazz @Præstekongen@Qwirks@Selange @Thanoz @Swup @wbush @Zevinji @Zorahn @Icekil

@Spookz håber flex giver dig nogen thumps, der er ikke lang tid tilbage af din trial.
    Husker du at få spillet med folk ud over flex også? Og husk endelig at mention dem her inde.
    Er der noget du føler jeg kan hjælpe dig med.

Quote Originally Posted by Najsen View Post
    @Spookz håber flex giver dig nogen thumps, der er ikke lang tid tilbage af din trial.
    Husker du at få spillet med folk ud over flex også? Og husk endelig at mention dem her inde.
    Er der noget du føler jeg kan hjælpe dig med.
    @Najsen De er nærrige med thumbs dem fra flex! . Jeg prøver at deltage i så meget som muligt, men der sker ikke så meget for tiden nu hvor alle bare er ved at forberede sig til WoD. Men så må jeg høste de sidste på lørdag til julefrokost!

Men jeg har en til gode hos @Hippolytus det har han lovet mig

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Disciple chrella's Avatar

Han vandt første runde i bowling, men efter han lige blev mindet om han var ansøger og hvordan vi tager det i SD når en ansøger vinder i bowling, så fandt han sin plads.
    Er svaret ikke gaffatape, er spørgsmålet stillet forkert.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Øff

@chrella Ja det havde sku set skidt ud for jer hvis ivar blevet rundbarberet af en trial .

Nu Lykkedes det mig at tage en masse billeder af navneskilte igår, og det betyder selvfølgelig at følgende personer skylder thumbs up! ;
    @Tiny @Earthhoof @Kirkanos @etellerandetmed;ookie/flemming @Præstekongen @Electricardo @Lummer @arnasaq @Jeoparty @HrLind @hutti

Der er også et hav af billeder jeg ikke kan tyde fordi jeg var lettere beruset da jeg tog dem så undskyld til alle jer!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Tak for en super aften igår - jeg giver gerne min tommel :P

Og ham du tænker på er @Lookie