Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: WoW Ansøgning - Stunstation

Default WoW Ansøgning - Stunstation

Hej Semper Danica!

Inden jeg kommer alt for godt i gang, skal det lige siges at jeg har prøvet at søge ind en gang før, d. 26.04.2013 som Warrior under navnet Fearlof. Valgte dog at få trukket min ansøgning tilbage før jeg næsten var kommet I gang, da jeg var i gang med at flytte sammen med min min nuværende ex. Jeg kom aldrig ind og fik sat min ansøgning i gang igen, på grund af at jeg ikke rigtig havde den helt store mængde tid på det tidspunkt. Lad mig bare se vi vist ikke var så gode sammen, da vi havde langt fra de samme interesser.

Når det så er sagt, så er der sket en masse siden da, lidt af det vil jeg komme ind på her i min nye ansøgning, som jeg håber i vil tage imod med åbne arme.

Lidt om mig:

Mit navn er som sagt Thomas Hoffmann, jeg er nu blevet 25 somre gammel, og bor i en 3 værelses lejlighed, med min nye og nuværende kæreste, vi har boet sammen i omkring et halvt år næsten, og det kører bare der ud af. Vi bor i en by nede på Als -Sønderborg.
    Her har jeg faktisk boet hele mit liv så jeg er sønderjyde med kæmpe S jeg hoppersjældent over i det sønderjysk med mindre det er familie som snakker til mig så har jeg det med at skifte med det samme og uden jeg rigtig aner af det, men med min omgangskreds taler jeg så i kan være helt rolige!

I min daglig dag er jeg for tiden i lærer som Teknisk Designer, på Danfoss i Graasten, som ligger en små 16 km fra hvor jeg bor. Indtil videre er jeg rigtig glad for, det er et af de bedste steder jeg nogensinde har haft arbejde og en kanon afdeling! Ved siden af Danfoss er jeg igang med at få arbejde hos mølleparkens plejecenter for at tjene lidt ekstra om måneden. I min fritid læser jeg også enkelt fag på VUC da jeg mangler få fag før jeg kan kalde mig student, hvilket jeg gerne vil have gjort færdigt før jeg bliver uddannet Teknisk Designer så jeg kan læse videre. Så det er noget med et fag hver halvår det næste år også skulle det være i hus.

Jeg dyrker som regel ikke den helt store sport, hvilket man jo kan sige måske er forkert med det stille siddende arbejde jeg har, dog er jeg lige begyndt på spinning 2 x i ugen for at holde min kondition ved lige, jeg er ikke den helt store styrketræner det har sku desværre aldrig rigtigt fanget mig.

Jeg jo os en kæmpe stor interesse inden for gaming, jeg har spillet lige siden jeg var barn, den gang var det mest konsol NES / Super Nintendo, i sær Super Nintendoen var mit et og alt, har altid været helt vild med alle Mario Spil / Zelda. Men med tiden fik jeg mig også en computer, hvor jeg startede ud med warcraft III og senere udvidelsen. Lige siden har jeg bare været 100% fanget af hele warcraft universet, jeg sprang straks på WoW toget, da jeg fil beta invite og har bare spillet det lige siden med mindre pauser her og der i løbet af de forskellige expansions. Den største pause ind til videre var under WOTLK hvor jeg lå på sygehuset med en punkteret lunge så fik aldrig raided Ulduar da det virkelig galt, og folk roser det ellers så meget! Ellers har jeg været vidt omkring og næste altid været med fremme.

Jeg prøver også at få læst en del når der er tid til det, især er jeg begyndt at blive mere og mere interesseret i WoW loren, så er så småt begyndt på bøgerne før dem var det Game of Thrones som fik mig igang med at læse igen. Med min store interesse inden for WoW loren gør det os bare at jeg slet ikke kan vendte tiden an til WoD hvor folk siger der er rigtig meget lore i! Desværre den eneste expansion man ikke har fået beta invite til, men hvad fanden 5 ud af 6 skal men vel ikke klage over
    Det gør det vel os bare meget mere spændende!

Jeg er en meget stille og rolig gut når jeg er omkring folk jeg slet ikke kender, men som regel tør jeg hurtigt op, når jeg først er kommet lidt tættere ind på livet af folk, og kan til sidst så slet ikke stoppe med at snakke.

Det var lidt om mig og hvem jeg er som person, håber det var tilstrækkeligt hvis i har noget at tilføje eller spørgsmål skal i endelig ikke holde jer tilbage.

Jeg har forresten læst jeres regler og forstået jeres 5 værdier.

Hvor kender jeg SD fra?:

Tjah efter jeg har spillet siden Vanilla / beta kender jeg jer da jeg har spillet på samme server som SD den gang i holdt til på Ravencrest, det var min første server, og der var jo så mange herlige danskere den gang på det ene Realm. Den gang gik jeg under navnet Klonex 60 Warlock, og 60 Rogue ved navn Kraudon jeg tvivler på nogle af jer huske mig det var sku nok mere mig som gjorde det store nummer ud af det når vi fik lov at game med jer, jeg har ihvertfald taget en del BGs samt raided AQ20 med jer og det var jo en oplevelse, og smadder sjovt.
    Så jeg har altid kendt til jer siden begyndelsen af WoW ihvertfald.

Mine planer for ansøgningen?

Igennem det sidste stykke tid har jeg fundet ud af at WoW er intet uden fælleskab, bogstaveligt talt, jeg savner og hungre efter det og vil næsten mene jeg er villig til at ofre en del for det, spillet er slet ikke det samme mere uden det før havde man nemt ved at skaffe et netværk af venner ingame men føler det er blevet utroligt svært igennem de sidste mange år med cross-Realm og alt det. Folk går ikke op i hvordan de opfører sig da størstedelen kommer man ikke til at se igen, så søger en guild hvor fællesskabet er et og alt, hvilket sted bedre end SD i jo en guild som tager folk ind efter personlighed, hvilket tyder på i må have et herligt fællesskab og i følge rygterne jeg har hørt rundt omkring igennem de sidste mange år aldrig hørt noget dårligt.
    Ud over det håber jeg meget på et raidspot i løbet af WoD som Paladin, helst Retribution men kan muligvis også godt overtales til at heale, har ikke healet siden Cataclysm. Men hvis ikke det lykkedes sidder jeg gerne og venter som social member til der engang muligvis skulle hoppe en fra

Hvad kan jeg bidrage med til SD?

Jeg kan tilbyde en erfaren spiller, jeg har prøvet en helvedes meget i WoW nogle expansions mere end andre, så jeg ser mig selv som en rigtig erfaren spiller, jeg har få ting jeg ikke har nået at ned ligge i diverse expansions som f.eks. Naxxramas i vanilla men det var der desværre heller ikke ret mange som gjorde osv.
    Ud over det kan jeg os bidrage med det sociale starter som regl bare stille og roligt ud, ud over det er jeg også en yderst hjælpsom fyr.

Ting jeg går op i ingame:

Jeg er mest til PvE så derfor ville min main focus nok være der, dog siger jeg heller ikke nej til et par bgs / arena matches det bliver nok aldrig noget vildt seriøst.
    Når jeg ikke raider hunter jeg achievements, jeg syntes det er helt vildt sjovt og se hvor mange man kan få anskaffes sig, og til en vis del giver det os en character progression.
    Jeg har det dog med at starte mine achievement points forfra hver expansion når jeg reroller hvorfor aner jeg ikke, men kan linke til mine gamle chars hvis der er brug for det :-)

Characteren jeg ansøger med hedder: Stunstation, Blood elf paladin lvl. 90
    Armory: http://eu.battle.net/wow/en/characte...station/simple

Jeg har fra dags dato flyttet min Paladin over på Tarren Mill og har joinet ./Semperdanica for måske at fange nogle at spille med!

Jeg kan ikke rigtigt komme på mere at skrive, udover at jeg anskaffer mig mumble i aften og næste gang jeg er online ingame vil jeg helt sikkert komme ind og sige hej. Ind til videre ser det godt ud med en friweekend om hjørnet hvilket desværre sker alt for sjælendt for mig!

Ses Ingame.
    -Stunstation / Tarrenmill

Last edited by Stunstation; 07-10-2014 at 19:47.

SD Medlem Forum Acolyte

Rigtig god og flot ansøgning, selvom jeg føler mig lidt gammel når det hele står så stort

Helt og lykke med det.

Haha så jeg også godt lige, ændret det ;-)

Og tak!

Forum Warden Lingmao's Avatar

sikke en god ansøgning Held og lykke
    Forrige ansøgning: Ansøgning
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Det var godt vi fik det hele til at virke For god ordens skyld, så vil jeg lige skrive, at det var mig der har været inde og rette Thomas' forumnavn fra Fearlof til Stunstation.

Held og lykke med din ansøgning - som er super godt skrevet

Tusind tak for hjælpen og de fine kommentarer :-)

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej
    Sikke en fin ansøgning du har fået lavet

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekutterings officer.

Morgen, lyder super Najsen.
    Nu kan jeg ikke trykke på "Flex-Raideds link" som du er kommet med, går ud fra man skal være member. Men er det først når man er kommet på Trial, at man må signe op? Ellers tror jeg nok jeg kan komme med i aften hvis i står og mangler lidt dps. Hvem skal man kontakte?

super fin ansøgning held og lykke med den, Vis der ikke er kommet styr på af du kan melde dig til flex komme du bar på mumble her i aften ca.19.30 flex stater kl.20 og det er @Harpos der står for flex pt.
    Last edited by Beastlord; 08-10-2014 at 7:02.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja se det er jo en ansøgning der vil noget.

Rigtig god og informativ så selv @Najsen godtog den i første "hug".
    Held & Lykke med din ansøgning.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Tak for alle de fine kommentarer!
    @Harpos Du kan rolig signe mig op for flex i aften :-)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Dette var en af de bedre ansøgninger. Det var en fornøjelse at læse det hele, og giver et godt indblik af dig hvem du er som person både bag og ude fra skærmen!

Held og lykke med din ansøgning!

Quote Originally Posted by Stunstation View Post
    Tak for alle de fine kommentarer!
    @Harpos Du kan rolig signe mig op for flex i aften :-)
    Du wisper mig bare lige ingame så klare vi nok også det.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Tusind tak Marwen, det var godt at hører :-)

Harpos, Super whisper lige eller tager fat i dig på mumble ved en 19.00 - 19.30 tid.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey @Stunstation.

Så fik jeg lige læst din ansøgning igennem, og det er altid en fornøjelse at læse en ansøgning hvor der er lagt sjæl i, så super fedt.

Held og lykke med ansøgningsforløbet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Tusind tak Tristanas!

Og til alle dem som var med på Flex igår del, 1, 3 & 4 tak for raid, det var en fornøjelse at være med jer.

@Agge @Azazu @Ciphon @Cronis @Dimse @Enforcer @fleinert @Freeze @Grynte @Harpos @Høker @Kemms @Mowogh @Noxes @Paige @Sethlocenia @Stunstation @Sweetvirus @Vejovis @Wabbit @wbush @Zorahn

Håber der er et spot åben igen næste uge.
    Last edited by Stunstation; 09-10-2014 at 7:44.

SD Medlem Forum Acolyte

Super hyggeligt flex run afgjort - men det er spøjst som de melee folk vi havde med, havde for vane at ligge ned på arbejdet, og det gør vi altså helst ikke

SD Medlem Forum Learner

Hej @Stunstation jeg vil sige at du klar dig godt i går det raid men jeg vil godt snakke lidt mere med dig inden jeg giver en tumbs up til guilden

@Azazu Ja jeg ved sku heller ikke lige hvad det var for noget! Må jeg vist lige lave om på næste uge!
    @Noxes Hah, tak for det selv om jeg nu ikke var helt kvik i går! Ja selvfølgelig skal du det, skal nok prøve at holde mig på mumble så snart jeg er online ingame, det kan være det kan lykkes at få et ord indført når der ikke er raid

Lidt sent, men bedre sent end aldrig, så du får da også lige en thumbs up fra mig også

Tusind tak for det @Harpos, vi kommer forhåbenligt til at se meget mere til hinanden hvis jeg skulle være så heldig at komme på Trial! :-)

Hej @Stunstation

Kan du komme på mumble i aften kl. 19.30 til en samtale om Trial?

@Harpos - Hvis vi kan skuppe det til 20.00 så har vi en aftale, så jeg nemlig sikker på jeg lige kan nå hjem.
    Last edited by Stunstation; 13-10-2014 at 10:17.

Quote Originally Posted by Stunstation View Post
    @Harpos - Hvis vi kan skuppe det til 20.00 så har vi en aftale, så jeg nemlig sikker på jeg lige kan nå hjem.
    Desværre, det er bare trals så kan det ikke lade sig gøre...!!

Ej spøg til side det er da bare sådan vi gør så.
    Kl.20.00 på mumble.

Super duper! Tusind tak for det Ses der.