Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: [14.10-2014]WoW x-realm ansøgning - Hyggemus fra Kazzak

Forum Egg

Default [14.10-2014]WoW x-realm ansøgning - Hyggemus fra Kazzak

Halløjsa SD'ere!

Efter en hyggelig omgang flex raiding med jer på min lille Hyggemus, fik @Wace endelig overtalt mig til at ansøge.
    (Lige pt. er han på Kazzak, men skulle jeg være heldig at få en trial, bliver han naturligvis flyttet hurtigst muligt.)

De der var med i flex skulle være: @Agge @Azazu @Ciphon @Cronis @Dimse @Enforcer @fleinert @Freeze @Grynte @Harpos @Høker @Kemms @Mowogh @Noxes @Paige @Sethlocenia @Stunstation @Sweetvirus @Vejovis @Wabbit @wbush @Zorahn @Wace, så jeg tillader mig at tagge jer i min ansøgning.

Navnet er Claus, jeg er 35 år gammel og bor i Herning, men er født og opvokset i Silkeborg.

Jeg har læst reglerne for optagelse samt forum reglerne før jeg begyndte på min ansøgning, og jeg kan kun sige jeg er fuldt ud enig i de 5 værdier.

Eftersom det man oftest bliver spurgt om når man møder nye mennesker ude i det virkelige liv er "Hva' laver du?", så vil jeg starte ud med det. Desværre er jeg langtidsledig - dog har jeg fået mulighed for at træne 3 dage i ugen så jeg kommer ud af døren, og ikke bare sidder herhjemme bag skærmen.
    Når jeg er herhjemme, så går tiden for det meste med WoW eller WoW-relaterede ting. Min kæreste Louise som jeg har været sammen med i små 5 år spiller også WoW, så der bliver nørdet igennem i den lille stue.
    Hvem ved, når hun hører hvor sjovt vi har det herovre, kan det være jeg kan lokke hende herover også. :P
    Udover kæresten har jeg også 2 fantastisk søde katte, som også får alt den opmærksomhed de kan, så nogle gange må man lige sætte sig AFK et sted indtil de små kræ synes at nu må nok være nok. Når jeg ikke gamer nyder jeg også at se film og/eller serier, eller gå tur med den mindste kat (folk kigger lidt underligt på én når man kommer med en kat i sele og snor, men hun nyyyder det, så det er alle blikkene værd.

Det jeg forventer at kunne tilbyde SD er en hyggelig person, med skræmmende meget /played, der som regel er klar på lidt af hvert. Jeg er en af dem med én af hver klasse, da jeg gerne vil lære hvad andre klasser kan. Jeg har raidet både casual og hardcore, og kan lide begge dele - det afhænger af raidgruppens ambitioner.
    Mumble bliver jeg nok ikke en der tager alt for meget taletid på (Hej Wace, hihi), men lidt skæve kommentarer eller konstruktivt input kan jeg godt fyre af engang imellem. Jo bedre jeg lærer jer dejlige mennesker at kende, jo mere ævler jeg nok også.

Lige pt. ved jeg ikke helt hvad jeg forventer af SD, da denne udvidelse næsten er ovre, og en ny på vej. Hygge skal der altid være dog, det er sikkert - og det er jeg allerede ret sikre på I kan levere!
    Det må dog meget være seriøst når der raides på et højere niveau, men er der ikke den hyggelige undertone, så føles det ikke så sjovt at raide.

Jeg har egentligt kendt til SD i rigtigt mange år, men har aldrig tænkt over at ansøge indtil nu. Jeg spillede Quake 3 Rocket Arena med @ruuz, @Pfreak og @hemanse for små 10 år siden, og ved at de startede WoW her. Har også set @wOOOOt promovere guildet på dailyrush.dk gennem flere år.

Som altid når jeg skal forklare noget, blev det her vist en længere omgang, men skulle jeg have udeladt noget, eller har I opklarende spørgsmål, så spørg endelig.

Mvh,
    Claus aka Qwirks.

SD Medlem Forum Acolyte

Claus er en rigtig god ven, har kendt ham i snart mange år og kan varmt anbefale ham og Louise (når hun får taget sig sammen) til SD. De ville begge passe rigtigt godt ind, og Claus får allerede hermed sin første thumb:

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Held og lykke med din ansøgning! Nu var jeg ikke så længe med mere efter du kom ind på flex, så jeg venter lige med min thumbs up til jeg har fået lidt flere indtryk
    Øff

Forum Initiate Sweetvirus's Avatar

Godt indtryk so far...

Så du får en fin herfra

/sweet
    Random tekst her som giver indtryk af at jeg ved hvad jeg laver og at jeg er enormt klog og sådan, og flink, og god ved børn.. og dyr og mænd.. og..øhm... alt det andet.

Forum Convert Vejovis's Avatar

Selvom du kender @Wace så får du da en tommel herfra - super hyggeligt run igår
    <center></center>“You're the predator right up until you're prey.”

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid denne post kan først ses når du er blevet trial)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekutterings officer.

Forum Egg

Tak til jer der allerede har givet mig en fin tommelfinger den rigtige vej.

Og @Najsen, tak for info, det lyder super.

Jeg er landet på serveren under navnet Qwirks, og er i chatkanalen, så jeg holder øje med spændende aktiviteter jeg kan deltage i.
    Vil naturligvis hellere end gerne være med på flex på onsdag, men den tid, den sorg.

Er jeg ikke online på Qwirks, er der mulighed for jeg spiller på en obskur alt et sted, så folk kan tilføje CLS#2141 til b-tag hvis I vil have fat i mig.

Glæder mig til at møde mange flere af jer, og få gamet en masse med jer!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har snakket lidt med dig på mumble, og du virker som en rar gut og frisk, men det er godt nok lidt trist du er venner med @Wace...(aka dansesmølf)
    Men du får da lige en herfra alligevel.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

@Qwirks

Kan du komme på mumble tirsdag d. 14-10 kl. 19.30 til en samtale om trial?

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Egg

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    @Qwirks

Kan du komme på mumble tirsdag d. 14-10 kl. 19.30 til en samtale om trial?
    Hvis du lover du kan undvære min sprøde stemme fra kl. 20 af, da jeg har en Garrosh der skal væltes, så er jeg superklar på en snak på det aftalte tidspunkt.

Velkommen på Trial.

Forum Egg

Tak for endnu et rigtigt hyggeligt raid til @Agge @Azazu @Ciphon @Cronissd @Fatty @fleinert @götz @Harpos @Høker @Icekil @Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Moonster @Najsen @Paige @Præstekongen @PulvenDK @rezien (bare vent til jeg lærer at spell-reflecte Leap of Faith!) @Shaylia-sd @Spookz @Sweetvirus @Swup @Thanoz @Tristanas @Wabbit @wbush @Zanearis og @Zorahn

Jeg glemte naturligvis at sige tak for raid sidste onsdag, så til de der bliver dobbelt-tagget beklager jeg - jeg er dog sikker på det betyder det må have været dobbelt så hyggeligt! @Agge @Azazu @Ciphon @Dumas @Enforcer @fleinert @götz @Harpos @Høker @Kaitakoi @Kajecchi @kalmani @Kemms @Muulan @Noxes @Paige @Præstekongen @PulvenDK @rasle @Seiga @Sethlocenia @Shoc @stoicism @Svenbendt @Sweetvirus @Swup @Trine @Tristanas @Wace og @Zorahn

Og god bedring til dig @puzle - hyggeligt lige at småchatte før du smuttede af.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Fedt raid! Mange tak for Tome!!

Der er en herfra

/Moonster

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Du for en herfra viker som en flink gut, kan heller ikke gå helt galt når du er venner med @Wace (Paul-Dennis)
    i'll catch you on the flipside

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Quote Originally Posted by Høker View Post
    kan heller ikke gå helt galt når du er venner med @Wace (Paul-Dennis)
    Eller måske netop derfor kan det gå galt?

Har været afsted på flex med dig et par gange, og du får da også lige en herfra

Selv tak.. God chat og super god stil du har. så fra mig
    Last edited by Puzle; 23-10-2014 at 18:40.

SD Medlem Forum Learner

@Qwirks jeg vil dog lige sige at jeg var ikke med på raid i onsdag aften.

Forum Egg

Quote Originally Posted by Noxes View Post
    @Qwirks jeg vil dog lige sige at jeg var ikke med på raid i onsdag aften.
    @Noxes Den tag jeg har lavet på dig er også fra onsdag sidste uge. Jeg var en klovn at glemme det sidste uge, så det er for to raids på én gang. *ups*

SD Medlem Forum Learner

arh har men okay så

Forum Initiate Sweetvirus's Avatar

der kommer en herfra

Ser frem til at raide mere med dig

/Sweet
    Random tekst her som giver indtryk af at jeg ved hvad jeg laver og at jeg er enormt klog og sådan, og flink, og god ved børn.. og dyr og mænd.. og..øhm... alt det andet.

Forum Egg

Takker for de dine thumbs jeg har været heldig at få indtil videre.

Var ude i en omgang tovtrækning med en heroic Garrosh sammen med @Beastlord og @Wace, og efter et par forsøg fik vi væltet ham - med det fine resultat at jeg fik en ny økse. Tak for turen drengene!

SD Medlem Forum Neophyte

Hurtig hjælp til en fellow SD Trial

Tak for det

Vi ses derude.

Mvh. @SoulZtrider

SD Medlem Forum Learner

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Forum Egg
    Last edited by Qwirks; 06-11-2014 at 10:40. Reason: stavebøf!

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Selvtak! Godt at du fik styr på det hele
    Øff