Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [20.10.2014]Wow ansøgning -Icekil (spillet sammen med Spookz og Dumas)

Post [20.10.2014]Wow ansøgning -Icekil (spillet sammen med Spookz og Dumas)

Hej Semper Danica

Hvem er jeg:
    Mit navn er Danni, jeg er 28 år gammel og er lige flyttet tilbage til min hjemby, Silkeborg, sammen med min forlovede.
    I min hverdag er jeg igang som voksenlærling på Grundfos som værktøjsmager, jeg færdiggøre til næste august. Foruden uddannelsen som værktøjsmager, har jeg været i det danske forsvar gennem 4 år. Herigennem har jeg været udstationeret i både Afghanistan og Kosovo. Det er efterhånden 4 år siden jeg kom hjem derfra.
    Som person vil jeg beskrive mig selv som en stille og rolig, men sympatisk fyr.
    I min fritid holder jeg af at være aktiv, både med styrketræning, løb og fodbold, som jeg spiller i Silkeborg Boldklub, sammen med et par gutterne fra dem jyske hede
    Foruden uddannelse og sporten, bruger jeg min tid sammen med drengene som jeg spiller bold og drikker mig fuld med i weekenderne. Min forlovede, som jeg er ved at planlægge bryllup med, bruger jeg selvfølgelig størstedelen af min tid på
    Ekstra info, så skal jeg gifte i Juni 2015

Hvem er jeg in-game:
    Jeg startede med at spille World of Warcraft i slutningen af Vanilla. Jeg har dog holdt en mindre pauser indimellem pga. millitæret, da man desværre ikke måtte tage WoW med derned, når man nu skulle raide i real life
    Den sociale del ved World of Warcraft er grunden til at jeg spiller. At have et godt fællesskab som man hygge sig med, både i form af PVP og PVE er alfaomega for mig.
    Ingame er jeg typen som sagtens kan hygge mig med at finde b.la Transmog gear, eller klare gamle instances, bare for hyggens skyld
    Hertil vil jeg selvfølgelig også være frisk på at hjælpe andre, som kunne have brug for det

Derfor søger jeg ind:

Da jeg har holdt en mindre pause, og er først for 3 ugers tid siden vendt tilbage. Derfor søger jeg en social, aktiv og ikke mindst venlig guild - her er Semper Danica jo det perfekte match til mig! Jeg håber på at kunne komme igang med den seriøse raiding igen, i Warlords of Dreanor, da jeg sgu savner at owné nogle bosser!
    Jeg er altid ved godt mod og er en venlig sjæl, som bare gerne vil hygge sig. Hvis der skulle komme nye bekendtskaber, eller venskaber ind imellem, vil det kun være ren win-win!

Her var så lidt om mig - håber at I kunne lide hvad I læste.

Glæder jeg mig til at høre fra jer

Venlig hilsen
    Danni / Icekil
    Last edited by Icekil; 16-10-2014 at 23:07.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Icekil
    Da vi ligger stor vægt på personen bag skærmen vil jeg gerne du skriver noget mere om DIG Tag evt. et kig rundt på de andre ansøgninger her på forum

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Okay opdatere den lige

Sådan @Najsen. håber det var lidt bedre

Det var bedre @Icekil

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid denne post kan først ses når du er blevet trial)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekutterings officer.

Super så snakkes vi lige ved.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hey @Icekil

Kan du komme på mumble i morgen kl 19.30 til en lille snak?

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Hey @Harpos

Det kan du tro jeg kan.
    Ser frem til at få en lille hygge sludder med jer

Velkommen på trial

SD Medlem Forum Acolyte

Havde et par HH runs med @Icekil, @Fatty og @Ciphon og det gik jo hurtigt heheh

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Hej @Icekil held og lykke med ansøgningen

Tak for et hyggelig raid. Det var en fornøjelse man lige kunne opleve et SD flex raid .
    @Harpos @Najsen @Fatty @rezien @Agge @Azazu @Ciphon @CronisSD @fleinert @Götz @Høker@Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Moonster @Paige @Præstekongen @PulvenDK @Qwirks @Shaylia @Sweetvirus @Swup@Thanoz @Tristanas @Wabbit @wbush @Zanearis @Zorahn

Tak for et hyggelig ulduar run @Hippolytus @Grevsen og @rezien
    Last edited by Icekil; 23-10-2014 at 22:26.

Tak for lidt hygge LFR @Grynte

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Skulle lige til at skrive! Det var sgu hyggeligt, thumbs up herfra
    Øff

Ja det var nu et hyggelig run
    You ever had a patient die shortly after saying, 'Hey, watch this'

ja det var det da. Mange tak @Hippolytus

Last edited by Icekil; 29-10-2014 at 23:28.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Yeah det var super hyggeligt
    Øff

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja det var ski hygge og du får da lige en og tak for raid.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

ja super hygge indtil mit net røg

Tak for raid. altid en fornøjelse @Agge @Amute @Azazu @Dimse @BuDDa @Chiko @Fatty @Deadlock @Grynte@Harpos @Hippolytus @Høker @Ilvea @Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Madman @Mythopia @Nazz @Præstekongen @Qwirks @Selange @Thanoz @Spookz @Swup @wbush @Zevinji @Zorahn
    Attached Images Attached Images

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths