Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: [20.10.2014]World of Warcraft ansøgning - Fatty

Talking [20.10.2014]World of Warcraft ansøgning - Fatty

Hej med jer Semper Danica!

Jeg har igennem en periode fra starten af Cataclysmen til starten af Mist of Pandaria spillet med jeres famøse skygge præst, Dumas. Det er gennem ham at jeg blev introduceret til jeres guild og hvad den står for.
    Ud fra hvad Dumas har fortalt og jeg kan læse mig til på jeres hjemmeside, vil jeg prøve på bedst mulig vis at skrive en ansøgning, som jeg håber at I vil kunne lide

Hvem er jeg:
    Mit navn er Dennis, jeg 26 år ung, og bor i det fredelige, samt smukke lokal samfund, Roskilde.
    I min hverdag læser jeg til skolelærer, på 4. og sidste år. Hvis alt går efter planen, kan jeg til Juli 2015 kalde mig for uddannet lærer. Foruden studiet arbejder jeg på en folkeskole som vikar, for at få erhvervserfaring samt en lille hyrer til de månedenlige udgifter.
    Når alt det praktiske er sagt, så har jeg også et par fritidsinteresser foruden begge mine skoler.
    Jeg er hvad man vil kalde en nørd, indenfor sporten NFL (Amerikansk football), som jeg bruger utallige timer på hver uge. Foruden dette går jeg op i min træning (det har jeg hørt at pigerne godt kan lide). Jeg er meget socialt anlagt, så weekenderne plejer at gå i selskab med gutter/gutinderne, som jeg skaber mig tosset med. Familien betyder dog også en stor del for min tilværelsen, så dem bruger jeg også en stor del af min tid på.

Hvem er jeg in-game:
    Navn: Fatty - fordi jeg er en stor fed ko.
    Class/spec: Resto druid.
    Min WoW karrierer: Jeg har spillet siden starten af World of Warcraft.
    Erfaring med raid: Jeg har raidet siden Wrath of the Lich King og frem til starten af Mist of Pandaria.
    Raids jeg har haft klaret (inden de blev nerfet): - Alle raids fra starten af Wrath of the Lich King, til de begyndende raids i Mist of Pandarian.
    Hvem er jeg som spiller i WoW: Jeg har både spillet som casual og hardcore. Personligt kan jeg bedst lide at raide på et højt plan, da jeg er meget ambitiøs omkring mig selv og mit gameplay. Dog har jeg erfaret at progress ikke er alt. Det sociale spiller en kæmpe rolle for mit vedkommende, når jeg raider eller i det hele taget spiller WoW. Hvis ikke man kan grine og have det sjovt imens man spiller, så bliver det simpelthen for kedeligt at spille.
    Jeg har førhen raidet op til 4 gange om ugen. Det er dog ikke det niveau jeg har tænkt mig at stræbe efter nu 1-2 dage om ugen, vil jeg personligt have det bedst med.

Hvorfor jeg søger ind hos Semper Danica:
    Jeg valgte sidste sommer (2013) at holde min første pause fra World of Warcraft, siden begyndelsen. Jeg havde på daværende tidspunkt mistet lysten til spillet, da jeg ikke følte at Mist of Pandaria havde ret meget at byde på, og samtlige af mine andre guildies valgte at stoppe, af samme årsag.
    Men nu er jeg tilbage! Efter at have læst en masse op på Warlords of Dreanor, har jeg igen fået lysten til at spille og især raide tilbage.
    Derfor håber jeg selvfølgelig at I har brug for sådan en som mig i jeres guild, da jeg ikke alene er en ambitiøs spiller, men også er fantastisk underholdende, godt selskab, også et utrolig smukt menneske - Så ja. Alt hvad I kunne drømme om

Ser frem til at høre fra jer

Venlig hilsen
    Dennis / Fatty

SD Medlem Forum Acolyte

Hej og velkommen til forum - jeg tagger lige vores rekrutteringsansvarlige personer @Harpos og @Najsen, så kommer de forbi med al deres visdom.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej
    Hvem holder du med i nfl

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Azazu: Mange tak for din velkomst, og fordi at du og give besked videre til Harpos og Najsen - sætter jeg stor pris på

PulvenDK: Jeg er kæmpe Dallas Cowboys fan. Du følger også med, kan jeg næsten forstå siden du spørger?

Harpos: Mange tak for infomationen! Det gør det helt sikkert meget mere overskueligt, i forhold til hvad jeg kan forvente i forhold til ventetid, "krav", og forventninger for optagelsen af guilden

Glæder mig til at få snakket med jer alle sammen!
    Last edited by Fatty; 16-10-2014 at 19:44.

Hvis du sætter et @ foran vores navne får vi at en mention @Fatty

Men ja det gør jeg.. Det er vi en hel del i guilden der gør faktisk jeg er stor fan af vikings.. Men vi spiller som en sæk lort lige pt.. Så jeg nyder bare en masse lækkert bold

@PulvenDK, Vikings kan jeg godt acceptere Det er sgu mere de dér bandwagons som er Patriots eller Giants fans, fordi de vinder Super Bowls, jeg kan have det lidt stramt med
    Men fedt at der er flere som går op i NFL, det varmer mit hjerte at høre!
    Har NFL Gamepass, så får set de fleste kampe i løbet af en uge, også læser jeg pænt meget op på statistikker osv.
    Men ja, Vikings har haft en ret stram start på sæsonen, i form af tabet af Adrian Peterson! Heldigvis er mine Cowboys flyvende for tiden, med 5-1! Og med sejren over Seahawks i søndags, har jeg været helt oppe at ringe i løbet af hele ugen

ja vi har det sku ikke for godt hos vikings lige i øjeblikket xD ... tror sku ikke vi ser ALL DAY tilbage foreløbig .. ja cowboys er fandme flyvende lige nu..

tror faktisk vi har en del patriots fans i guilden @Dimse

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Pats vasker gulv med Jets i nat

.. og beklager @PulvenDK men jeg har sat mine picks på Bills denne uge

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

haha har jeg sku også.. xD ser ikke godt ud for vikings

@PulvenDK Ups, hvis der er mange Pats fans! Så kan det godt være jeg skal passe på mine udtalelser, når nu jeg også skal prøve at få mig lidt Thumps up's for at kunne blive en del af guilden
    Så længe de også har passion for NFL, så det sgu okay at de vælger hold, alt efter hvem der vinder Super Bowls
    @Dimse - Tror også at Jets får det svært, især fordi at Patriots er på hjemmebane. Meeen.. Jets har et stærkere hold i år, både med Eric Decker og Chris Johnson, så jeg har ikke helt afskrevet dem endnu

Syntes godt nok jets har suttet røv de sidste uger.. xD og tvivler på de har en jordisk chance mod pats..

@PulvenDK og @Dimse - sagde jo at det ville blive en tæt kamp

Hey @Fatty

Kan du komme på mumble i morgen kl 19.30 til en lille snak?

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

@Fatty Eagles slår Cowboys ud af divisionen i år! xD

edit: Er IRL venner med Fatty, og er også i fantasy league med ham. Så nu når jeg ikke kan slå ham i fantasy, som det ser ud lige nu, så skal mine Eagles bare slå Cowboys ud! xD
    Last edited by rezien; 19-10-2014 at 13:38.

Hej igen @Harpos!
    Det kan du tro at jeg har.
    Ser frem til at få snakket med jer

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen på trial

@Najsen og @Harpos, tak for snakken her til aften.
    Det var en fornøjelse at få lidt om SD, og jeg glæder mig til at komme igang med jer over det næste stykke tid

@PuvlenDK, for at komme tilbage for til vores NFL, så var det godt nok surt at Vikings ikke vandt over Bills. Men kan jo kun være stolt og meget tilfreds over mine 'Boys som klarede Giants med stil

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Held og lykke med din ansøgning

@HrLind mange tak og i lige måde med din trial periode

SD Medlem Forum Acolyte

Havde et par HH runs med @Icekil, @Fatty og @Ciphon og det gik jo hurtigt heheh

Jeg havde den store fornøjelse af at være med på Flex Raid i dag, hvilket var en kæmpe succes.
    Hyggen og sammenholdet på teamet, har bekræftet mig i at SD den helt perfekte guild for mig! Så nu håber jeg også at I har hygget jer i mit selskab

En kæmpe tak til @Agge, @Azazu, @Ciphon, @CronisSD, @fleinert, @Götz, @Harpos, @Høker, @Icekil, @Kaitakoi, @Kajecchi, @Kemms, @Moonster, @Paige, @Præstekongen, @PulvenDK, @Qwirks, @Shaylia-SD, @Sweetvirus, @Swup, @Thanoz, @Tristanas, @Wabbit, @wbush, @Zanearis, @Zorahn, @Spookz, @Najsen og @rezien

Glæder mig til næste gang

Attached Images Attached Images
    Last edited by Fatty; 22-10-2014 at 23:13.

Du får da lige en fra mig.

@Marwen hvor mentioner du mig jeg har andet at lave en at stalke dig på forum

du får lige en