Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [2.11.2014]warlock, monk eller warrior DPS ansøgning World of Warcraft

Default [2.11.2014]warlock, monk eller warrior DPS ansøgning World of Warcraft

Jeg hedder Niklas og er 23 og jeg kommer fra Hedehusene på Sjælland.
    Jeg har læst jeres Regler for optagelse, Forum regler og accepterer jeres 5 værdier.
    Jeg er en frisk ung mand med krudt i røven, jeg arbejder som tømrer og underviser i kickboksning crossfit og lidt MMA i fritiden. jeg underviser både unge, gamle og handicappede. Desuden træner jeg også en del i fitness World :P så i kan kalde mig for MR. FITNESS
    Tak for du siger sådan noget, er som sagt ikke så god til det med ansøgninger
    jeg spiller kun på kazzak, men jeg er villig til at skifte server, hvis vi kommer så langt med at jeg kan joine og sådan
    Mine interesser er træning ( MMA, kickboksning, crossfit, mouintain bike, løb og vægtløft ) Jeg bruger også tid på at spille hardball med nogle venner en gang imellem når vi alle har tiden til det. jeg er også en stor fan af forfændrings løb så som mandehørm, som er 13km i mudder med en masse forhændringer og oktoberfest når man kommer i mål. jeg har også løbet Nordic race, warrior dash og Reborn Raw disse løb er dog kun mellem 6 og 12 km.
    Jeg bruger også en stor del af min fritid på at game med venner, vi raider og pvper og har det egentligt bare pisse sjovt sammen.
    Og som rosinen i pølseenden så har min familie og kæreste en stor del af min fritid. Så som i kan se er jeg en travl ung mand med masser af ting jeg går og laver, men det er lykkedes mig til at finde tid til det hele

Jeg har spillet WOW siden Vanilla, dengang var jeg dog pure pvp warrior, men da BC kom der gang i pve og nu er jeg frisk på begge dele

Min raid historik i wow
    Vanilla: lavede kun pvp.
    Burning Crusade: raidede alt på hardcore + en smule arena min raid historik i wow
    Wrath of the Lich King: raidede alt på hardcore.