Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: [2.11.2014]warlock, monk eller warrior DPS ansøgning World of Warcraft

Default [2.11.2014]warlock, monk eller warrior DPS ansøgning World of Warcraft

Jeg hedder Niklas og er 23 og jeg kommer fra Hedehusene på Sjælland.
    Jeg har læst jeres Regler for optagelse, Forum regler og accepterer jeres 5 værdier.
    Jeg er en frisk ung mand med krudt i røven, jeg arbejder som tømrer og underviser i kickboksning crossfit og lidt MMA i fritiden. jeg underviser både unge, gamle og handicappede. Desuden træner jeg også en del i fitness World :P så i kan kalde mig for MR. FITNESS
    Tak for du siger sådan noget, er som sagt ikke så god til det med ansøgninger
    jeg spiller kun på kazzak, men jeg er villig til at skifte server, hvis vi kommer så langt med at jeg kan joine og sådan
    Mine interesser er træning ( MMA, kickboksning, crossfit, mouintain bike, løb og vægtløft ) Jeg bruger også tid på at spille hardball med nogle venner en gang imellem når vi alle har tiden til det. jeg er også en stor fan af forfændrings løb så som mandehørm, som er 13km i mudder med en masse forhændringer og oktoberfest når man kommer i mål. jeg har også løbet Nordic race, warrior dash og Reborn Raw disse løb er dog kun mellem 6 og 12 km.
    Jeg bruger også en stor del af min fritid på at game med venner, vi raider og pvper og har det egentligt bare pisse sjovt sammen.
    Og som rosinen i pølseenden så har min familie og kæreste en stor del af min fritid. Så som i kan se er jeg en travl ung mand med masser af ting jeg går og laver, men det er lykkedes mig til at finde tid til det hele

Jeg har spillet WOW siden Vanilla, dengang var jeg dog pure pvp warrior, men da BC kom der gang i pve og nu er jeg frisk på begge dele

Min raid historik i wow
    Vanilla: lavede kun pvp.
    Burning Crusade: raidede alt på hardcore + en smule arena min raid historik i wow
    Wrath of the Lich King: raidede alt på hardcore.
    Cataclysm: raidede alt på hardcore.
    Mist of Pandaria: har raided alt på normal, det meste af TOT på hc og det samme glæder SOO men ellers laver jeg en del arena på alle mine chars ( warrior, warlock og monk )

Jeg kan tilbyde en pålidlig og mødefast spiller, som gerne hjælper, hvis man har brug for det
    Jeg forventer/ønsker en social og imødekommende guild som er frisk på at have det sjovt via gaming.
    Jeg har ikke været i guilden før, men ønsker at kunne blive en del af jeres fællesskab
    Jeg kender Diffe (Thrane) og kafftastisc (anders) .
    Og her til sidst en ting jeg vil tilføje, jeg har været med i et af jeres raid på min Lock tombstoné, jeres mytic raid på Garrosh
    Og så er jeg på Kazzak, men der var en der sagde det var muligt at joine guilden alligevel.

Håber min ansøgning er okay, jeg er ikke så god til at skrive dem :I
    Last edited by tombstone; 27-10-2014 at 20:38.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Niklas.

Velkommen til vores forum
    Jeg flyttede lige din ansøgning hen til vores ansøgningsforum - den var kommer til at ligge i vores info forum til ansøgere.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide lidt mere om dine interesser. Samler du på fuglereder eller måske er du helt tosset med at klatre i æbletræer?!

Mht. dine chars, så forstår jeg ikke heeeeeelt hvad du mener. Den char du søger ind med, hvilken server er den på? Og hvor meget spiller du på din char på Kazzak?

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @tombstone og velkommen til vores forum

Jeg vil som Trine gerne vide hvor meget tid du bruger på Kazzak? Det meste af din tid skal ligge i SD
    Udover det er din ansøgning lidt for tynd, vi går meget op i hvem DU er, så tag lige og kig på de andre ansøgninger her på forum, og byg lidt mere på.

Ser frem til at høre mere fra dig.

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings Officer.

Er der virkelig ingen der kan stave mit navn rigtigt
    Godt og se du endelig fik søgt ind Niller

Det er ham her jeg PvP'ede med da det tog overhånd for mig, og Pingop/Galdhr ikke havde tid

Niller er en dygtig spiller som kan sit kram, ved hvordan man bedst udnytter utilitys, kommer aldrig tomhovedet ind i en opgave og giver sig altid 110%

Men Najsen har ret, den er meget tynd Det kan du sagtens gøre bedre! =)
    Hvem er du?
    Hvad laver du?
    Hvad brænder du for?
    på med noget 'mandehørm' makker

Tak for du siger sådan noget, er som sagt ikke så god til det med ansøgninger
    jeg spiller kun på kazzak, men jeg er villig til at skifte server, hvis vi kommer så langt med at jeg kan joine og sådan
    Mine interesser er træning ( MMA, kickboksning, crossfit, mouintain bike, løb og vægtløft ) Jeg bruger også tid på at spille hardball med nogle venner en gang imellem når vi alle har tiden til det. jeg er også en stor fan af forfændrings løb så som mandehørm, som er 13km i mudder med en masse forhændringer og oktoberfest når man kommer i mål. jeg har også løbet Nordic race, warrior dash og Reborn Raw disse løb er dog kun mellem 6 og 12 km.
    Jeg bruger også en stor del af min fritid på at game med venner, vi raider og pvper og har det egentligt bare pisse sjovt sammen.
    Og som rosinen i pølseenden så har min familie og kæreste en stor del af min fritid. Så som i kan se er jeg en travl ung mand med masser af ting jeg går og laver, men det er lykkedes mig til at finde tid til det hele

Forum Recruit

jeg kan godt andbefale ham så lenge han IKKE har en toriletrulle i hånden XD men spøj til side tro han vil passe godt ind så heldt klart hæld og lykke her fra m8

Ny mand til VKpT.

ja velkommen til vkpt og virker som en super flink fyr

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Virker som en flink fyr der nok skal passe ind i SD

Er i øvrigt sikker på du nok skal falde godt i hak med hambær. Sådan et par mounttyve må ha meget at snakke om

:thumpdown: stjal mount og trinket!
    joke

Forum Recruit

også en her fra og få nu meldt dig til julefrokkerst du boger jo afligevel lige ved siden af XD

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid denne post kan først ses når du er blevet trial)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekutterings officer.

du siger bare til når du har tid på mumble

tak Thrane og det skal jeg nok, hvis jeg må
    Last edited by tombstone; 30-10-2014 at 16:08.

Og tak Strexx, Beastlord, Ratkuull, Diffe og Kafftastic for jeres støtte

Hyggeligt at hilse på dig på Mumble
    Husk at smid et @ foran folks navne, så får de en besked om du har nævnt dem

Vi snakkes på søndag 19.40 til ansøgningssamtale

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

takker for hjælpen

Velkommen på trial

Var i Heroic SOO på min monk (zubzèro) og warrior (salkiin) med en masse fra SD @Amute @Asarina @Beastlord @Ciphon @Fragglen @Grynte @Harpos @Høker @Kemms @Mythopia @Najsen @PulvenDK @Jamez @Thanoz @wbush @Zorah
    Last edited by Najsen; 02-11-2014 at 14:14.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Det var en hyggelig tur
    Øff

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

godt run

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Tak for Dragonsoul og Garrosh
    Øff

Forum Greenhorn

Der har vi vores nyeste medlem af Vkpt!
    den får du selvom du stjal mit mount og min trinket

Velkommen til Håber at se di in-game

vi ses online @Kajecchi
    Last edited by tombstone; 04-11-2014 at 7:44.