Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48

Thread: [11.11.2014] WoW ansøgning - Luxsana - LvL 90 Feral Druid - Social

Default [11.11.2014] WoW ansøgning - Luxsana - LvL 90 Feral Druid - Social

Kort om mig;
    Navn: Dan Rasmussen
    Alder:
    27
    Beskæftigelse:
    Lager arbejder.

Fortsættelse på lidt om mig:
    Gaming har været en stor del af mit liv, lige fra de gamle dage med solo gameplay, til nu hvor det er teamwork og fællesskab der tæller.
    Med tiden kom interessen for biler (gamle biler) til, som mange hader mig for da jeg kan bruge timer på det.
    En chill dag for mig vil nok mest bestå af: Smide en go film (Action, autentisk) på eller en gang CSI (den gode gamle og første serie er nu den bedste).
    Se stream, enten join en go streamer eller bare join en der ik rigtig har viewers og more mig der.
    En anden go hobby jeg har er and irritere Anders (kafftastick), det er min ynglings hobby og den gir altid et godt grin.

Jeg er medlem i en anden dansk gaming club, det er dog mere til alle de andre games jeg har gang i (Dayz. Life is feudal, Arma 3 og League of legends).

WoW historie:
    Jeg startede tilbage i WotLK, hvor jeg startede i en dansk guild, men blev meldt for weak til og raid med dem, så jeg skiftede lidt rundt, og fandt
    en guild (sanctimonia), hvor jeg fandt mig godt til pas og blev en fast del af raiding, og senere blev officer i guilden (var i guilden sammen med flere af jeres medlemmer). Jeg har
    holdt en pause i noget tid nu, og nu har Anders (Kafftastic) så overtalt mig til og starte igen, dog vil det bare blive socialt.

Char links:
    LvL 90 Druid:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...Luxsana/simple
    LvL 90 Shaman:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte.../Tswana/simple
    LvL 90 Rogue:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...r/Luxvi/simple
    LvL 90 Monk:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/Luxvi/simple
    Dette er de chars, som jeg sidst har haft gang i.
    Folk jeg har spillet med før, vil nok best kunne genkende min shaman (Tswana).

Hvad kan jeg tilbyde SD, og hvad forventer jeg i retur:
    Ja det er jo så det store spørgsmål. Hmmm. Jeg tror/ved jeg ik kan tilbyde noget i allerede har, men jeg kan
    tilbyde noget socialt, og hjælp til diverse ting.
    Jeg forventer ik det vilde, da jeg bare ønsker og join som social medlem.

Jeg accepter og står bag regler og værdierne i SD!

Det er godt nok lang tid siden jeg har skrevet en ansøgning sidst, så der er sikkert nogle ting jeg mangler
    og sån, men i fanger mig bare hvis i mener der mangler noget.

Mvh
    Dan
    Last edited by Tswana; 02-11-2014 at 10:47.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Heysa og velkommen til Dan,

Vi kunne godt tænke os at vide lidt mere om dig bag skærmen, så hvis du kunne skrive lidt mere om dig selv, hobbyer, fritid, arbejde?

Jeg er sikker på der snart kommer en ansøgnings ansvarlig inden for særlig længe og modtage dig! @Najsen @Harpos

Held og lykke med din ansøgning,
    Marwen!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Tswana og velkommen til vores forum.

Som Marwen er inde på så vil vi gerne vide mere om DIG, da det er personen bag skærmen vi tager ind i SD.
    Når du ahr fyldt noget mere kød på vil der kommer noget ansøgnings information

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Hej Dan <3 sys du sagde jeg skulle hjælpe? Det gjorde du da grov fin selv!
    Jeg var en af dem der sagde Dan ikke var god nok i starten, for et halv år senere at finde mig i at han hundsede rundt med mig

men hold nu op Dan, du ved jo godt du ender med at raid med os andre igen det har vi ho prøvet så mange gange før

På grund af personlige ting har jeg stoppet nogle ting så det er enlig de ting jeg bruger min tid på nu.

Quote Originally Posted by Tswana View Post
    På grund af personlige ting har jeg stoppet nogle ting så det er enlig de ting jeg bruger min tid på nu.
    Du behøver heller ikke beskrive i detaljer alt om dig selv, men som du kan læse er vi en social guild, og der ved vil vi gerne vide noget om dig
    Det kan fx. være om du er vild med at se splatter film? Elsker du at se på lyn på en skyfri himmel? Er du stor tilhænger af Justin Bieber?
    Sådan noget små ting

Tror du ramte rigtigt ved JB
    Dan spiller du stadig LOL? Ser du stadig mange krimi serier? Hvilke biler arbejder dy på for tiden?

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

Hej Dan.

Velkommen tilbage til spillet, din dejlige mandfolk. Jeg har spillet 2 år med Dan, kan varmt anbefalde Dan, han er meget hjælpsom spiller og dygtig spiller, hensyn til raids. Tror han vil passe rigtigt godt her i SD

//Gitte
    Last edited by Kaitakoi; 04-11-2014 at 23:33.

Dejligt at se at du har rettet din ansøgning Dan. @Najsen

@Najsen: Jeg tillod mig lige at opdatere min post.
    @Anders: Nej. prøver på at sælge den nu. JB???? Really jeg kan umulig være vild med ham, når du nu har dips på ham.

@Gitte: Takker. Vi skal nok få vores gode snakke tilbage.

GD @Anders smut så, sidder her halvfuld og lidt langsom idag. (ej du skal ha lov til og være hurtigere end mig nogle gange)

Dejligt med (lidt) mere kød på @Tswana

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid, kan først læses når du har fået mere forum adgang.)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

@Najsen tak for info, tager lige et nærmere kig på det med mumble, Hc´s og raid om et par dage da jeg lige skal ha sat det hele op så jeg er klar.
    Ser helst gerne at mine ting er klar inden jeg starter på de ting.

//Tswana

Er du stadig så pisse perfektionist så du skal bruge 3 måneder eller hvor længe det tog i sin tid at sætte et skide UI op?

haha er snart ved og være der, skal bare lige ha fjernet et par ting, og så står den på kontrol.

Hej @Tswana jeg er ked af det, men du er lige smuttet i svinger.
    Har du tid til en samtale mandag klokken 20?
    Last edited by Najsen; 06-11-2014 at 21:44.

Haha. @Najsen det går nok, chiller bare lidt til WOD og gør mig klar til når det kommer.

Mandag kl 20 passer mig fint lige pt, kan dog ske der kommer arbejde eftersom vi har lidt travlt.
    Melder lige tilbage hvis det er jeg skulle få problemer med og nå det.

@tawana du kan evt smide en SMS til mig, så skal jeg nok gi najsen besked

Hej igen @Tswana
    Jeg har er i dag blevet "pålagt" at jeg skal lave obsevations arbejde mandag aften, så jeg håber du er okay med vi skubber din samtale yderlige.
    Beklager virkelig du har måtte vente så længe.

@Najsen det går nok. som sagt chiller jeg bare rundt ingame, og gør det hele klar til WOD.

Er heller ik sikker på jeg selv ville kunne nå det med alle de damn julevare vi skal ha ud nu her.
    Men du melder bare tilbage når du finder ud af noget.

//Tswana

Hej Dan.

Som vi snakket sammen ingame, linker jeg lige vores movie's op, så du kan se dem
    Her er vores gamle LK HC film, fra vores gamle guild. @Chiko, @Ilvea, @kafftastic

Vækker gode, gamle minder op, fuuuck vi danset på bordene den aften

årh ja @Kaitakoi det var gode tider dengang.
    HOST HOST Kafftastic var ik med dengang, men vi ved jo godt han var lidt af en slowpoke. haha.

//Tswana

præsis, glæder til vores date på torsdag

hehe ja det blir en meget fræk date.

@Tswana @Kaitakoi KOMMER DAN TIL DANMARK?
    men ja, jeg var ikke med på LK Var kun igang med at level på det tidspunkt