Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: Chiko

Default Chiko

Personlig information

Navn:
    Michel
    Alder: 27
    By: København
    Hus, lejlighed eller gård: Lille hyggelig lejebolig, end til vi vinder 1mio, kan købe et lækkert hus, ude på landet, drømmen ude for Køge, inde de nærmeste par år..
    Status: Sammenlever (med Koi-damen)
    Børn: 2 katte
    Hobby: Når jeg endelig har noget fritid, spiller jeg WoW/D3/CSGO, og så selvfølgelig de almindelige familie pligter som også skal passes.
    Sport: Hvis der er tid og overskud til det, hopper jeg op i centret og træner.
    Arbejde: Er ansat som Software Udvikler, og sidder og laver state-of-the-art Unified Communication systemer!
    Transport: Jeg benytter mig mest af det offentlige transport (s-tog) bruger ikke bilen så voldsomt meget, da vi bor, inde i byen.

Semper Danica's regler: Har læst regler for optagelse, og de 5 værdier. Synes de virker som nogle ganske fine regler, som danner rammerne for et godt fællesskab. Dem kan jeg sagtens stå inde for.

- Respekt
    - Ærlighed
    - Loyalitet
    - Udvikling
    - Engagement

Ingame & Spille Information

Tidligere erfaringer: Det er jo efterhånden længe siden når man lige tænker tilbage. Jeg startede tilbage i Vanilla, hvor jeg raidede ZG og MC, derefter igennem SCC/TK/MH/BWL og Sunwell i TBC. I Wotlk joinede jeg for første gang en Dansk guild sammen med Koi, og kørte igennem wrath fra Naxx til TotC. I starten at Cataclysm kørte vi stadig som dansk guild, hvorefter jeg holdte en pause efter mange års trofast tjeneste som hardcore raider (skiftevist som RL og/eller GM til tider). Kom tilbage her i slutning af MoP, da flere venner og bekendte også var begyndt igen

Characters:
    L90 Druid @ Chiko
    L90 Priest @ Heavensmight
    L90 Mage @ Chinshu
    L90 Rogue @ Míguel

Kendskaber i SD:
    Jeg har tidligere spillet sammen med @Strexx, @Pixiebelle, @Kaitakoi, @Ilvea, @kafftastic, @Agge, @Paige og @Jamez. De fleste af dem kender mig nok bedre som Lazyy, som har været mit in-game nick i laaaang tid.

Hvorfor ønsker jeg at joine SD:
    Da jeg har planer om at skulle til at raide lidt igen/være social spiller, kunne jeg godt tænke mig at være i en guild som danner nogle fornuftige rammer og muligheder for dette. Derudover er der også mange som jeg tidligere har spillet med i SD, hvilket selvfølgelig også gør det attraktivt at apply til SD.

Jeg håber min ansøgning har vakt jeres interesse, og ser frem til at hører nærmere fra jer

//Chiko
    Last edited by Chiko; 04-11-2014 at 17:56.

Hej Lazy
    Så fik Gitte og Janich overtalt dig?
    Velkommen til
    Hands down, den mest rolige, overskuelige og menneskelig raid leader jeg nogensinde har haft!
    110%

SD Medlem Forum Apprentice

hey !
    Vidste det bare var et spørgsmål om tid før du søgte ind !
    Tror måske gerne folk vil vide lidt mere om dig som person, så prøv lige at kigge nogen af de andre ansøgninger igennem
    Når det er sagt, så ...
    Kan uden tvivl give denne mand en ! Super behagelig fyr

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Godt gået Najsen!!!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Kender godt de der Chiko-druids. De er nogle værre nogle. Ikke @Harpos?

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Chiko og velkommen til vores forum
    Din ansøgning er lidt kort, vi vil i SD gerne vide lidt mere om DIG, så fyld gerne noget mere kød på, og så vil jeg vende tilbage med noget info

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

Mit bedre halvdel.. Jeg håber, han kommer ind - kan varmt anbefalde ham.. selvfølgelig

Erfarne, dygtig spiller, behagelig spille med, samt være hjælpsomt, klar til rådelighed til Semper Danica..

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Kender godt de der Chiko-druids. De er nogle værre nogle. Ikke @Harpos?
    shhh Agge...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Neophyte

Hey brormand! Så fik du lavet den Apply! kan varmt anbefalde ham! Han spiller NÆSTEN Lige så godt som mig, han er altid klar på at hjælpe folk, og han gør det altid med et smil på læben og er 110% sikker på i vil holde af ham som player og som person!

Thumps up 👍

Forum Apprentice

Velkommen til tak for raid sidste uge i soo ser frem til at raide mere sammen i WOD.

Kan varmt anbefale det med at flyttte til et lille hus på landet. Vi tog selv springet for et halvt års tid siden og nyder livet med marker omkring os.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Makhai View Post
    Velkommen til tak for raid sidste uge i soo ser frem til at raide mere sammen i WOD.

Kan varmt anbefale det med at flyttte til et lille hus på landet. Vi tog selv springet for et halvt års tid siden og nyder livet med marker omkring os.
    mmmmm

"I luv the smell of manure in the morning"

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    shhh Agge...
    Alt for forvirrende med 2 Chickos i guilde. En af jer må skifte navn @Harpos..

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Alt for forvirrende med 2 Chickos i guilde. En af jer må skifte navn @Harpos..
    Under ingen omstændigheder, jeg har stavet mit på den HELT rigtige måde og min char er opkaldt efter Chico fra Marx brothers.
    Chico, Gummo , Harpo & Zeppo
    Så jeg skifter "tiværtifal" ikk...

Undskyld offtopic...
    Last edited by Harpos; 05-11-2014 at 15:58.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Neophyte

Det er jo også fint nok harpos chico er en alt, så mon ikke det går.. og ingen af dem hedder chickos.. Chickos er noget man finder ude i byen
    Last edited by Ilvea; 05-11-2014 at 16:21.

Quote Originally Posted by Ilvea View Post
    Det er jo også fint nok harpos chico er en alt, så mon ikke det går.. og ingen af dem hedder chickos.. Chickos er noget man finder ude i byen
    Præcis...

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Ilvea View Post

Kigger ellers normalt efter ChicA's

Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Kigger ellers normalt efter ChicA's

ja det er true! chica's kan man også bruge

Chica's dur jo ikke rigtig til en MALE TAUREN @Marwen
    @Najsen Fortæller da gerne noget mere om mig selv, men hvis jeg skal fortælle hele mit 27 års lange liv, kan posten blive meget lang. Noget særligt der ønskes uddybet?
    @kafftastic Jaaa... Efter at være blevet lagt i benlås på et hårdt og koldt beton gulv, fik de overtalt mig! Haha
    @Pixiebelle Damn! You got me Nu har jeg været så heldig at have været i et par raids med SD, og det virker jo som en guild fuld af behagelige mennesker. Og med alle jer gamle kendinge jeg tidligere har spillet med, så har du nok ret, det var bare et sppørgsmål om tid.
    @Ilvea Du har slet ikke tid til at skrive mere i denne tråd! Du skal sørger for at alt er klart til d. 14!!!

Tak til alle dem jeg var i raid med i dag

@Agge, @Amute, @Asarina, @BuDDa, @Deadlock, @Fatty, @Grynte, @Harpos, @Hippolytus, @Høker, @Icekil, @Kajecchi, @Kemms, @Kaitakoi, @Madmane, @Mythopia, @Nazz, @Qwirks, @rezien, @selange, @Spookz, @Swup, @Thanoz, @wbush, @Zevinji, @Zorahn @Wace

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid denne post kan først ses når du er blevet trial)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekutterings officer.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Havde totalt overset din ansøgning

herfra

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

@Chiko skrev:
    @kafftastic Jaaa... Efter at være blevet lagt i benlås på et hårdt og koldt beton gulv, fik de overtalt mig! Haha
    Ja helt alm. hverdag her hjemme

Quote Originally Posted by Kaitakoi View Post
    Ja helt alm. hverdag her hjemme
    Lyder meget bekendt

Da både jeg og @Harpos drager til julefrokost og er væk min. hele weekenden, bliver din ansøgnings samtale lidt forsinket