Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [11.11.2014] Ansøgning til SD WoW

Default [11.11.2014] Ansøgning til SD WoW

Navn: Christopher Jensen
    Alder: 20år
    Bopæl: Skjern omegn
    Jeg har selvfølgelig læst og acceptere reglerne og de 5 retningslinjer
    Mig selv: som sagt mit navn er Christopher jeg er 20 år gammel, jeg bor lige PT sammen med min mor og mine 2 rottweilere på en faldefærdig gård. Jeg bruger rigtig meget tid på at lave brande og vedligeholde huset så vi kan flytte derfra med god samvittighed.
    Jeg er i gang med at søge læreplads som IT supporter. Imens jeg gør det læser jeg fag på b niveau på UCRS i Skjern.
    Jeg har et weekend arbejde som Udsmider på et værtshus i Skjern så jeg er på standby fredag lørdag fra kl 02:00
    Jeg har spillet hele diablo serien lige siden jeg var 5 år gammel så det har været min passion de sidste mange år. Jeg er fornylig blevet træt af 3’eren da Blizzard aldrig fixer gamebreaking bugs.
    Diablo 2: jeg har været level 99 og meget aktiv på d2jsp de sidste 4 ladders
    Diablo 3: jeg har været aktiv siden release og er det stadig
    World of warcraft: jeg har spillet wow on and off i mange år, og er fornylig startet igen da jeg er begyndt at kede mig i diablo3. jeg regner med at inden for de næste par uger at blive meget aktiv i wow.
    Når jeg ikke sidder foran computeren bruger jeg meget tid på mine 2 hunde, de er 7 måneder hver, så de kræver noget opmærksomhed.
    Jeg bruger meget tid på det værtshus jeg arbejder på da jeg er den eneste der kan finde ud af lyd og lys dernede, der er altid noget at gå i gang med eller noget nyt der skal købes hjem.
    Lige for tiden går jeg og pakker og maler så jeg er klar til at flytte så der er ikke tid til ret meget andet.

Hvad forventer jeg af SD
    jeg forventer et meget socialt og afslappet community, jeg forventer at folk er imødekommende og hjælpsomme som jeg selv er.
    Hvad kan SD forvente af mig
    SD kan forvente en meget aktiv og hjælpsom spiller. jeg er meget loyal overfor mine guildies, jeg ville altid tage en guildie over andre.
    Jeg er aktiv mange timer om dagen både på mumble og INgame
    Relationer til SD medlemmer
    Jeg kender @wace Irl og har spillet diablo med @wbush

jeg bliver kaldt "BuDDa" både online og irl, det er jeg blevet kaldt siden jeg var 5 år gammel så det ville bare være mærkeligt for mig vis i ikke gjorde det samme

mvh
    Christopher "budda" jensen

SD Medlem Forum Acolyte

Budda er som sagt en IRL ven af min, og jeg kan varmt anbefale ham til guilden og allerede nu give ham min

Han var også med på vores HC Garry boost i går sammen med: @Marwen@Harpos @Høker @Lummer @wbush @Nazz og @Iznogood

Derudover han har være meget hjælpsom i Diablo, hvilket @Høker og @wbush har nydt meget godt af (og jeg selv).

Til jer andre: tag endelig godt imod BuDDa og hjælp ham gerne lidt i gang, da han er tilbage efter en længere pause.
    @Najsen vær sød mod ham her, på trods af han kender mig

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Flink gut, ja det er bare med at hænge i når det bliver boostet i diablo
    i'll catch you on the flipside

Forum Recruit wbush's Avatar

hejsa @BuDDa godt at se dig her inde
    nu har jeg jo spillede en del med dig måde i d3 og wow så du får lige den her nu
    held og lykke men ansøningen budda

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Held og lykke med ansøgningen!
    Øff

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til vores forum.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid, kan først læses når du har fået mere forum adgang.)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Held og lykke med ansøgningen @BuDDa

jeg var med til et 25 mands raid sammen med @Agge @Amute @Chiko @Deadlock @Fatty @Grynte @Harpos @Hippolytus @Høker @Ivekil @Ilvea @Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Madmane @Mythopia @Nazzz @Præstekongen @Qwirks @rezien @selange @Spookz @Swup @Thanoz @Wace @wbush @Zevinji @Zorahn jeg vil gerne sige tak til jer allesammen. især @Grynten for al den handicap hjælp og tak til @Wace for at få mig med.
    det var skide hyggeligt selvom jeg ikke sagde så meget, jeg prøvede bare at følge med og lære boss mechanics.
    sidst jeg spillede wow war i tbc så der er RIGTIG meget jeg ikke kender til, men prøver så meget jeg kan.

vis der er nogle der skal boostes i diablo seasons skriver i bare !!

mumble Screenshot: http://gyazo.com/903cba7776670ae50d314fb4584cd115

mvh
    BuDDa

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Det var super hyggeligt at du gad at komme med! Virker som en flink gut både ingame og på mumble, så herfra.
    Øff

hej @BuDDa
    Det var også første gang jeg var i stige of ogrimmar så jeg havde også meget at tænke på
    Irriterende var bare jeg døde lidt for ofte det må man tage med når man ikke kender bosserne men hyggeligt var det da
    Tak for en super hyggeligt raid run her til aften. kan kun sige til dig

Held og lykke med ansøgning.

Mvh stefan/selange

Da både jeg og @Harpos drager til julefrokost og er væk min. hele weekenden, bliver din ansøgnings samtale lidt forsinket

det gør ikke så meget @Najsen i må have en fantastisk julefrokost

Hej @BuDDa
    Har du tid til en samtale i aften 20.30? Det bliver formentlig en fælles samtale med andre også

@Najsen kan vi ikke finde ud af noget torsdag. jeg har lidt travlt både nu her og imorgen aften.

Quote Originally Posted by BuDDa View Post
    @Najsen kan vi ikke finde ud af noget torsdag. jeg har lidt travlt både nu her og imorgen aften.
    Jeg kommer med en ny dato og tid, i løbet af i morgen nok
    Men torsdag kan det måske blive

tak for en hyggelig aften. @Wace @Beastlord @Lummer @Piiv

@fixed
    Last edited by BuDDa; 12-11-2014 at 0:52.

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

World of Warcraft Classic HYPEEEE

Hov, glemte lige en velkommen på trial besked.

SD Medlem Starship Enterprise Lummer's Avatar

Har hygge snakket en del med Budda på Mumble og han viker som en hyggelig fætter
    han så han for en
    PS. Stavefejlene er helt gratis

klaret nogle heroics sammen med @Harpos @Jamez @Kronken @Swup

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Haha jeg var ikke med, men jeg var med at at vente 45 min på dig