Navn: Christopher Jensen
Alder: 20år
Bopæl: Skjern omegn
Jeg har selvfølgelig læst og acceptere reglerne og de 5 retningslinjer
Mig selv: som sagt mit navn er Christopher jeg er 20 år gammel, jeg bor lige PT sammen med min mor og mine 2 rottweilere på en faldefærdig gård. Jeg bruger rigtig meget tid på at lave brande og vedligeholde huset så vi kan flytte derfra med god samvittighed.
Jeg er i gang med at søge læreplads som IT supporter. Imens jeg gør det læser jeg fag på b niveau på UCRS i Skjern.
Jeg har et weekend arbejde som Udsmider på et værtshus i Skjern så jeg er på standby fredag lørdag fra kl 02:00
Jeg har spillet hele diablo serien lige siden jeg var 5 år gammel så det har været min passion de sidste mange år. Jeg er fornylig blevet træt af 3’eren da Blizzard aldrig fixer gamebreaking bugs.
Diablo 2: jeg har været level 99 og meget aktiv på d2jsp de sidste 4 ladders
Diablo 3: jeg har været aktiv siden release og er det stadig
World of warcraft: jeg har spillet wow on and off i mange år, og er fornylig startet igen da jeg er begyndt at kede mig i diablo3. jeg regner med at inden for de næste par uger at blive meget aktiv i wow.
Når jeg ikke sidder foran computeren bruger jeg meget tid på mine 2 hunde, de er 7 måneder hver, så de kræver noget opmærksomhed.
Jeg bruger meget tid på det værtshus jeg arbejder på da jeg er den eneste der kan finde ud af lyd og lys dernede, der er altid noget at gå i gang med eller noget nyt der skal købes hjem.
Lige for tiden går jeg og pakker og maler så jeg er klar til at flytte så der er ikke tid til ret meget andet.
Hvad forventer jeg af SD
jeg forventer et meget socialt og afslappet community, jeg forventer at folk er imødekommende og hjælpsomme som jeg selv er.
Hvad kan SD forvente af mig
SD kan forvente en meget aktiv og hjælpsom spiller. jeg er meget loyal overfor mine guildies, jeg ville altid tage en guildie over andre.
Jeg er aktiv mange timer om dagen både på mumble og INgame
Relationer til SD medlemmer
Jeg kender @wace Irl og har spillet diablo med @wbush
jeg bliver kaldt "BuDDa" både online og irl, det er jeg blevet kaldt siden jeg var 5 år gammel så det ville bare være mærkeligt for mig vis i ikke gjorde det samme
mvh
Christopher "budda" jensen