Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: [12.11.2014]Ansøgning om Clan invite : WoW og GW2 - Kronken

Forum Initiate

Default [12.11.2014]Ansøgning om Clan invite : WoW og GW2 - Kronken

• Mit navn er James Andrew Milne, jeg er født d.23 december 1991 bliver 23år til december 2014, og bor i Vestjylland Skjern .

• Som person er jeg meget glad, elsker at sidde og snakke med folk og deltage i aktiviteter, om det så er ingame eller IRL, givet at jeg har tiden til det. I min frittid er jeg uddannet tømrer, som søger arbejde, er udlært september 2014. Af hobbier er jeg faktisk meget åben, jeg går op i en del ting, og får stortset aldrig tid til at tage mig til alt. Jeg spiller computer, det er nok det som fylder mest pt, ellers kan jeg godt li at rodde i biler, tage ud og styrke træne, spille noget hardball, eller hvad nu mine venner har gang i, jeg er meget åben for at prøve nye ting og udforske muligheder. Jeg kan godt li at rejse rundt i verden, jeg håber lidt på at komme til New Zealand her til sommeren '15 hvis jeg vel og mærket squ have tid og råd. Har tilbragt slutningen af '12 til sen sommer '13 på at rejse rundt i Scotland og opleve naturen derovre .

• Til klanen kan jeg tilbyde en seriøs men hyggelig person at spille med, har i sin tid raidet meget Heroic og clearet det meste af det content Blizzard har udgivet til World of Warcraft, har også selv raidleadet en stor del af det. Min personlighed, tja.. den er jo beskrevet i overstående, men jeg kan li en udfordring, og hvis der er stemning for at lave noget skal man bare give mig et kald. Er vild med at spille med folk, og møde nye folk at spille med, om så det også er et spil der er gammelt, det er da altid sjovt at få et spil Unreal Tournament eller Warcraft 3.

• Jamen jeg hørte om klanen fra min kammerat Wace som også er medlem, og han sagde bl.a at i var en hyggelig bundt mennesker, og at i havde et godt socialt sammenhold, og det er hvad jeg leder efter i en klan, nogle hyggelige rare mennesker at spille med. Er lige vendt tilbage til World of Warcraft, og fik købt Guild Wars 2 her for en uge siden. Sjovt nok startet på den server i spiller på uden at have vidst det, så det kunne jo ikke passe bedre !

• Er hverken tidliger ansøger eller medlem, hørte om jeres klan for et par uger siden af min kammerat Wace som har tigget mig vende tilbage til World of Warcraft, og da jeg leder efter en klan med et socialt sammenhold anbefalede han SD.

• Min eneste relation til SD er min kammerat Wace som er tidligere nævnt, som jeg har spillet en smule Diablo 3 med, men kendt over flere år gennem en lokal klub i vores lille by Skjern der hedder Skjern Computer Klub.

• Synes ikke der er noget som ikke må komme ind på forummet, har ikke noget at skjule.. Er en stille og rolig, hyggelig person at spille med, som leder efter nogle nye folk at kende og spille med. Håber i acceptere, og vil på forhånd sige tak for jeres tid!

• Hilsen James Milne Aka Kronken

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

hmmm at du er ven med @Wace er ikke noget plus j/k

Velkommen til og GL med ansøgningen.
    @Najsen kigger nok forbi med et par bevingede ord.

Izno over and out.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til vores forum.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid, kan først læses når du har fået mere forum adgang.)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

SD Medlem Forum Acolyte

Det var på tiden du fik smidt din ansøgning @Kronken
    Jamie er en flink gut, som går meget op i sine spil, og er sikker på han nok skal falde godt til i SD.
    Jeg giver ham gerne den første

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Kronken
    Har du tid til en samtale i aften 20.30? Det bliver formentlig en fælles samtale med andre også

Forum Initiate

tak for nogle hurtige dungeons @Bluetiger , kæmpe hjælp til at komme igang !

Forum Initiate

tak for en hyggelig aften med Heroics! @Stunstation @Grynte

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Tak for runs

Virker flink og hyggelig og var med på mumble!
    Øff

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Piiiiiiiiizzaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Forum Initiate

Tak for heroics og hyggelig middag på mumble folkens! @Iznogood @Wace @Grynte @Renaxis @Kajecchi @Pingop @Seiga @Harpos , @Azazu @Jamez
    Last edited by Kronken; 19-11-2014 at 18:43.

SD Medlem Forum Acolyte

Det holdt hårdt med healing i heroics - men det lykkedes da

Forum Apprentice Seiga's Avatar

også lige en her fra
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Forum Initiate

Det var så de første 5 ! Mange tak alle sammen, er super glad for at have nogle søde og rare folk at spille med !

Forum Convert Pingop's Avatar

Det skal lige lidt mere til her fra, var kun i samme kanal mens du lavede dungeons med nogle andre og tror ikke vi fik snakket så meget

Var i HC dungeons med Grynte / @Kronken og det gik jo bare rigtig godt! Meget hyggelig fætter og yderst snaksaglig! Ud over det kan han sit kram så han får da helt sikkert os min thumbs up!
    Ville med glæde tage flere dungeon / raids med den her gut

Forum Initiate

Tak for de fine ord Stunstation! Du er også cool !

Forum Initiate

endnu engang tak til en omgang heroics , trods failet ! stadig hyggeligt never the less! @BuDDa @Harpos @Swup

Forum Initiate

Hyggeligt run af heroics med @Swup @Najsen og @Pixiebelle.. Mange tak for en hyggelig lille session
    Last edited by Kronken; 21-11-2014 at 0:03.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Kronken er WoWs største Shaman whiner!

Men det er ok

Forum Initiate

7 Keep em coming! tak alle sammen ! <3

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Guinness-chokolade-kage

-250ml Guinness
    -250g smør
    -75g kakaopulver(rigtig kakao)
    -400g sukker
    -140ml creme fraiche
    -2 æg
    -1 pakke vaniljesukker (ca. 4 teskeer)
    -275g mel
    -1 teske natron
    -300g friskost (det der philadelphia virker fint)
    -150g flormelis

Forvarm ovnen til 180grader og forbered en springform. Enten du smører den med smør og drysser mel over det eller du lægger noget bagepapir ind.

Hæld øl og smør i en gryde og smelt smøret. Tag gryden af varmen og tilføj kakaopulver og sukker.

I en anden skål blander du creme fraiche, æg og vanilje og føjer det så til øl-smør-blandingen(den skal ikke være for varm). Bland mel og soda og rør det lidt efter lidt sammen med resten indtil dejen er glat.

Hæld dejen i springformen og bag kagen i 45-60 minutter.. den sidste skulle jeg bage i 80 minutter indtil den var færdig. Lad kagen køle helt ud i springformen før du tager den ud, eller tag den meget forsigtigt ud når den er lun. Den er ret fugtig og kan falde lidt fra hinanden hvis den ikke får lov til at køle af.

Pisk friskosten indtil den er glat og blød, rør flormelis under det og smør det på kagen, hvis du gider sådan noget.. eller put noget andet på.

Kage!
    Øff

Forum Initiate

Tak for et hyggeligt Molten Core LFR raid ! Selvom jeg ikke fik sagt meget er jeg glad for at kunne hjælpe jer andre få jeres Helm og Mount
    @Agge @Amute @Azazu @Chiko @Cuber @Doomgrip @fleinert @Freakazoide @Grevsen @Harpos @HolgerDK @Kaitakoi @Kajecchi @Kemms @Madmane @Najsen @Præstekongen @Ramoen @Jamez @Shaylia-SD @SoulZtrider @stoicism @Swup @Tristanas @Wabbit @Wace @Wora @Zorahn

det tog noget tid at få jer skrevet ind, men endnu engang tak for en hyggelig aften !

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Tak for et hyggeligt run du får en hvis du lover at løbe nogle HC's i weekenden

SD Medlem Forum Neophyte

Hyggeligt run her til aften

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar