Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 87 of 87

Thread: Blizzard Overwatch

Forum Warden Tineea's Avatar

Quote Originally Posted by hald View Post
    Totalt død tråd der genoplives her, men den havde den rigtige titel.
    Åbenbart er Overwatch et af de spil der er gået eSport i.
    Så nu er min søn begyndt til Overwatch (sammen med en klassekammerat) på Islands Brygge søndag eftermiddag.
    Jeg har det store held at være 'den voksne' som skal holde øje med dem og låse dem ind og ud når de spiller.

Er der andre der stadig er aktive i Overwatch og har nogle tips til hvordan jeg får sådan en flok møgunger til at spille bedre sammen? Umiddelbart er min taktik at give dem fri leg, men det kan jo være der findes bedre alternativer
    Jeg har ikke det store kendskab til overwatch som sådan, men gamede en hel del CS også i toppen af den danske CS scene tilbage i tiden inden det rigtig slog igennem med E-sport og store tuneringer, så deraf de kommende tips osv.

Vi havde forskellige "roller" ingame, dvs en der lagde taktikken og lavede ændringer undervejs som runden skred frem, alt efter om vi løb ind i en mur af fjender eller fik nakke en og fik hul igennem.
    Vi havde altid en sniper, så vidt muligt (alt efter penge osv i cs), der altid gik efter at se om han fra distancen kunne pille en eller to.
    Dernæst havde vi forskellige taktikker, fx en hvor vi løb 4 mand en vej rundt og larmede alt det vi kunne for at trække opmærksomhed og så sneg os tilbage og rushede 5 mand en anden vej.
    Eller split-push ad to ruter hen imod samme "mål-zone". Eller split igen hen imod to forskellige mål zoner og så gå mere efter at udrydde de andre end at lave objektive i første omgang.
    Kende mappet og hvad objektive er og huske tålmodighed !!! man behøves ikke rushe og vinde en runde efter 1 min.

Nogle taktikker gik på at udnytte ekstra gear fx som flashbangs i cs.

Grundlæggende er det vel egentlig at kigge på hvad er målet med runden i Overwatch og hvordan kan vi på forskellig vis opnå det ved at spille sammen og få det andet team i ubalance eller komme i overtal med mulighed for hurtig reaktion enten på et angreb eller på vi selv angriber. Kende classes og deres forskellige abilities og hvad counter hvad som også er nævnt ovenfor.
    Last edited by Tineea; 31-05-2017 at 14:26.

SD Medlem Forum Disciple

Tak for input

Lyder som om jeg skal arbejde på at kigge på en række standard-metoder at klare de forskellige baner og så træne ungerne i at udføre de roller som hører til hver metode

Jeg genopliver lige tråden endnu engang. Er der nogen der spiller Overwatch? Spiller det selv en del. Har været hardstuck i Diamond en del sæsoner nu. Hvis der er nogen der har lyst kunne det være meget hygsomt, at få stablet en lille gruppe sammen til lidt quick play, og måske eventuelt competitive.
    Last edited by Galdhr; 01-02-2019 at 13:29.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Jeg spiller ofte Overwatch, men er desværre ikke på Diamond Niveau.
    Spiller for det meste Quick Play eller Arcade - Mystery Heros.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Quote Originally Posted by Enforcer View Post
    Jeg spiller ofte Overwatch, men er desværre ikke på Diamond Niveau.
    Spiller for det meste Quick Play eller Arcade - Mystery Heros.
    Jeg er frisk på qp or arcade.
    Ondskab i World of Warcraft / Obscene#2100 Battle.net / Obscene#2659 Discord / OB5CENE Origin / OB5C3NE Uplay.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

@Konrax, @Linuh, @Veeshan og jeg spiller det

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Jeg spiller det også en del. Vil meget gerne ADD jer. Battle.net id?
    mit er Zebb#1260
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

mit Battle.net id er: Random#1831
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    @Konrax, @Linuh, @Veeshan og jeg spiller det
    Cool! I skal være velkommen til, at add mig på b.net. Er det comp i spiller?

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Quote Originally Posted by Galdhr View Post
    Cool! I skal være velkommen til, at add mig på b.net. Er det comp i spiller?
    Spiller pc.. Hvad er dit B.net?
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    Spiller pc.. Hvad er dit B.net?
    Mente "competitive", sorry skulle ikke have forkortet. Jeg skulle gerne have sendt en request.

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

@Zaneya og jeg spiller det ofte.

Berleburg#2892
    AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design R6 USB-C / TG | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G703