Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Genansøgning Zipoxi Resto Druid Casual/Social Spot :)

Default Genansøgning Zipoxi Resto Druid Casual/Social Spot :)

Hej alle håber det er okay jeg benytter mig af min "gamle" profil vil lige starte med at linke min gamle ansøgning http://www.semperdanica.dk/threads/3...al-casual-spot
    For at gøre forvirringen total heder min druid nu Zipoxi hvor jeg før hed Pizox (profilnavnet)

Har læst og forstået /Regler for optagelse/Vores 5 Værdier/Forum Regler

Stamdata:

Navn: Anders Jonasen
    Alder: 26
    Adresse: Herlev 2730
    Job(s): Forretningsschef Q8 og Sergent i hærhjemmeværnet

WoW Stamdata:

Navne: Zipoxi
    LvL: 90 Druid
    Server: Tarren Mill
    Primært spec: Resto
    Spilletid om ugen: er meget varierende mellem 5-25 timer (alt efter jobbene)

Lidt om mig:

Jeg er en mand på 26 år, har siden min gamle ansøgning for 3 år siden fundet ud af hvad jeg ville være, har taget en akademi uddannelse i ledelse (2 år) blevet forretningsschef i Q8 siden 1 september, videre udviklet mit kompetence og uddannelses niveau i hjemmeværnet, og derfor blevet sergent, hvis man kigger i min gamle ansøgning kan man se udviklingen til i dag
    derudover bor jeg i Herlev med min kæreste, hvis nogen er interesseret så havde jeg sidst jeg ansøgte tabt 20 kg, er på de 40 kg nu og lever et dejligt liv med massere af fart på, hvor der selvfølgelig er plads til familien/vennerne og WOW

lige en afrunding af hvem jeg er: jeg har en travl hverdag, samt mine weekender kan være booked op med uddannelse og øvelser i det grønne system, derfor elsker jeg at sætte mig foran computeren og forsvinde totalt ind i den verden dette kan give mig, det er på en måde mit fritsted og stedet hvor jeg kan slappe helt af

Hvad jeg kan tilbyde Semper Danica:

jeg har valgt ikke at ændre på denne sætning da det stadig er indbegrebet af hvad jeg kan tilbyde jer

En Druid Healer med erfaring tilbage til TBC hvor jeg raidede end game, jeg har spillet siden Vanilla hvor jeg spillede på min mage Getos, og raidede .
    En super hyggelig fyr som er frisk på at hjælpe hvor der er behov for det, og gerne tager en snak på VT/mumble og i /g hvis nogen gider hehe

Jeg ønsker et social/casual spot I Semper Danica, måske raide i fremtiden hvis jeg kan leve op til jeres krav, omkring dette.

WOW:

Direkte kopieret (ingen grund til at omskrive dette igen) dog tilføjet info

Jeg har som sagt spillet siden Vanilla hvor jeg begyndte at spille WoW efter, Tarkin, Oliria, og en del andre af mine venner spillede. jeg har siden været lidt ude og inde af WoW grundet en masse ting som skete ude i den store verden omkring mig. Har raidet MC BWL i Vanilla og i TBC har jeg raidet alt, op til at down Ilidan 1 gang (hvis jeg ikke husker forkert) alt dette kan ikke ses på mine achivements da jeg mergede mine 2 accounts i sin tid mistede jeg en hel del af dem, (utroligt mærkeligt) men jeg har raided de instances sammen med blandt andet, Olira, Trinea, Tarkin så jeg håber de kan være bevis nok. I WOTLK har jeg været lidt omkring pug raided osv men haft en stor periode med inaktiv. i Cata har jeg ikke prøvet andet end BH på min mage, da jeg først lige er vendt tilbage til WOW, spillede lige da Cata kom, så nåede 85 og derefter pause.

Startede op igen da pandaren kom og har været on and off lige siden har især det sidste stykke tid op til WOD haft en fornyet lyst til spillet, og derfor også haft en stor lyst til at joine SD igen

Håber dette er fyldest gørende nok hvis i er i tivl om noget skal i være så velkomne til at skrive til mig her eller ingame

Ps. grundet navnskift til Zipoxi er grundet mit gamle WOW navn som jeg benyttede i F E A R var zipox

Mange Hilsner

Anders / Zipoxi
    Last edited by Pizox; 25-11-2014 at 21:58. Reason: Slåfejl

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @zipoxi
    Vi har desværre lukket for ansøgninger.
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...-ans%C3%B8gere

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Hej Najsen

Ja det læste jeg godt, tænkte jeg ville smide ansøgning alligevel da jeg forstod det der stod under ansøgnings information som en undtagelse af dette

men helt i orden det værste man kan få er jo et nej, kan vi lade den hænge her eller er det lige meget?

/Anders

Quote Originally Posted by Pizox View Post
    Hej Najsen

Ja det læste jeg godt, tænkte jeg ville smide ansøgning alligevel da jeg forstod det der stod under ansøgnings information som en undtagelse af dette

men helt i orden det værste man kan få er jo et nej, kan vi lade den hænge her eller er det lige meget?

/Anders
    Som der står har vi kun åbne for nogen i SDs familiemedlemmer.

Vi kan sagtens sætte din ansøgning på standby, men der går nok min. 1mdr før vi åbner igen, så det er lidt op til dig?

Det vil jeg gerne takke Ja til

Det vil jeg gerne takke Ja til
    Så er det det vi gør.
    Jeg skriver til dig her i tråden, samt sender dig en PM her på forum når vi åbner op igen .

Lyder Super fedt :-) er det muligt at samle thumps up allerede? Eller skal jeg vente? :-)

Lyder Super fedt :-) er det muligt at samle thumps up allerede? Eller skal jeg vente? :-)
    Det skal vente

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

det skal jo ikke holde dig fra at joine /cjoin SD ingame og spille med os, så lærer vi dig jo at kende. er det ik ok @Najsen

Jo det er helt okay

Den har jeg allerede joinet izbogood vi må lige se om vi kan køre en Hc eller 2

Vi har valgt at åbne op for genansøgere, så Trine slår lige et smut forbi din ansøgning

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Anders.

Beklager jeg ikke lige havde set din ansøgning og hilst på dig -Det er mig der som social GM tager mig af genansøgere.

Siden du skrev genansøgningen har vi snakket i ledelsen, og er blevet enige om, at genansøgerer også er en slags familie, og derfor må du gerne søge ind nu alligevel Hvis du altså stadig gerne vil.

Jeg kan dog se i historikken, at det var mig der smed dig ud af SD sidste gang - og du jeg sendte dengang en PM til dig. Du forsvandt pludselig fra wow og blev smidt ud ingame da dine chars havde været inaktive for længe og dette efter kun at have været i SD i en 3-4 måneder, og du havde på det tidspunkt også været væk fra forum i 1½ måned. Hvad skete der lige? Og hvad tænker du er anderledes nu, så det ikke sker igen?

Jeg vil i den forbindelse lige understrege, at forum er en stor del af det at være SD'er, og det er et krav at man engang imellem logger ind og læser med i de vigtige ting der bliver skrevet og ellers bidrager til fællesskabet. -og selvfølgelig skal man heller ikke bare forsvinde flere måneder ingame uden at give lyd fra sig.

/Trine.

Hej trine

Det er helt i orden, jeg tænkte nok at der var en der ville komme forbi når i åbnede for ansøgninger igen så jeg da glad for at jeg har åbnet for at genansøgninger kom op til diskution igen og ja vil gerne stadig søge ind

Ja kan jeg godt huske du gjorde, jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan huske hvorfor jeg ikke svarede på den (er jo over 2 år siden)
    der skete mange ting i mit liv omkring den periode (Nyt arbejde, Ny uddannelse, Ny Kæreste, Nyt hjem), gør der sådan set stadig, men er faldet meget mere til ro - som jeg skriver i min ansøgning variere min spilletid meget, så en af tingene der er anderledes er helt sikkert jeg er mere realistisk omkring hvor meget tid jeg kan bruge på computer, arbejde, og kæreste/familie
    fra den "relative korte tid" jeg var i SD syntes at sammenholdet og muligheden for hjælp var fedt, især for mig som søger socialmember var der stadig mulighed for at prøve krafter med lidt raid fra tid til anden
    Jeg ønsker som sagt ikke en gentagelse af sidste gang, og skal nok være mere aktiv på fora, især give besked hvis der lige pludseligt er en kortere eller længere periode hvor jeg ikke har mulighed for at spille...
    ellers er jeg som sagt altid åben og ærlig Trine, og vil hellere skrive noget reelt end at sige en masse pladder som lyder godt men ikke er mig

tiltag for en ikke gentagelse:
    - Aktiv på fora
    - Aktivt melde ved muligheden for perioder med ingen spille tid
    - Aktiv del af guilden (selvfølge)

for meget uddybning skriv

/Zipoxi

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej igen Anders.

Tak for dit svar. Det lyder til du virkelig har gjort dig nogle tanker om, at det skal være anderledes denne gang.
    Mht. det med at love guld og grønne skove - så er jeg også langt mere tilhænger af at man er ærlig

Jeg skriver lige i det interne forum, at du har smidt en genansøgning, så flere medlemmer har mulighed for at kigge forbi. Og hvis alt går fint, så sender jeg dig videre til vores rekrutterings folk Harpos og Najsen som vil tage sig godt at dig derfra

Hilsen Trine.

det lyder godt

ser frem til at høre mere fra jer

En af mine bedste venner Han skal helt sikkert ind!!
    Kan stå ved at hans liv er meget mere stabilt end det var da han stoppede/blev inaktiv

Gigantisk thumps up herfra !! (Kan desværre ikke gøres større )

P.S. @Pizox husk at tage folk når du snakker om dem så de kommer ind forbi din ansøgning

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Giver os lige @Pizox en irl mate sammen med @Konrax og jeg. Så kan 100% stå inde for ham!

Hej @Pizox har du tid til en snak i morgen klokken 20?

@Najsen det kan jeg desværre ikke love da vi skal til julespisning måske senere aften?
    Eller over mobiltelefon tidligere på dagen ved en 1400? :-)
    Last edited by Pizox; 29-11-2014 at 22:58.

@Najsen det kan jeg desværre ikke love da vi skal til julespisning måske senere aften?
    Eller over mobiltelefon tidligere på dagen ved en 1400? :-)
    Tror måske godt jeg ka nå det

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Mener jeg engang var i byen med Anders sammen med @Konrax & @Cuber

Og dengang sagde jeg også god for ham - og kan ikke se noget skulle have ændret sig!

@Konrax @Cuber @Lingmao @Marwen

mange tak for thumps up drenge hehe jaaa det er rigtigt @Marwen husker godt noget med en masterbrew

tak for Hc Drenge @Harpos @Stinkbox
    Hvis i lyster må i meget gerne smide en Thumps up
    Last edited by Pizox; 03-12-2014 at 15:39.