Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66

Thread: [30.11.2014]Genansøgning til SD - Nezfel

Default [30.11.2014]Genansøgning til SD - Nezfel

Hej alle sammen.

Jeg har tidligere været med i guilden, hvor jeg spillede på min shaman Nezfel.
    Nu har jeg forvildet mig tilbage til WoW, og kunne godt tænke mig at være hos jer, da jeg var glad for det i sin tid.
    Og så er Gadrielz og Hippolytus her jo også endnu. :-)

Men ellers er mit navn Dennis, jeg er siden den gang blevet udlært som elektriker, og er nu igang med at læse til maskinmester, hvor jeg kun mangler 2 semester udover det jeg er igang med. :-)
    I min fritid står den på lektier eller mountainbike, hvor jeg cykler i klubben Cycling Nord i Aalborg, hvor jeg også bor med min kæreste. I cykelklubben sidder jeg også med i festudvalget.

Jeg genansøger pga det social der var i SD, det var jeg rigtig glad for, og der var sgu altid nogle dejlige mennesker og snakke med, og som sagt har jeg jo også nogle venner her endnu. :-)
    Jeg har ikke tænkt mig og skal igang med at raide som en gal igen, måske være med på noget hygge plan engang imellem, men så nok hellere ikke mere end.
    Min tanke går lidt på at begynde at PvP i stedet for at raide, men også mest bare for hyggens skyld.

Jeg søger ind på min shaman Nezfel igen, som i øjeblikket er lvl 85.

EDIT:

Da jeg startede i guilden tilbage i cata, var jeg med til at starte et 10mans raid op der kørte fast. Vi har havde det super hyggeligt, og brugte meget af tiden på at hjælpe hinanden og snakke sammen udenfor vores raids. Det er det som jeg gerne vil tilbage til, ikke at raide, men det at have nogle gode kammerater og spille sammen med og have det hyggeligt med. Jeg søger det sociale over "spillet".
    Last edited by Nezfel; 21-11-2014 at 20:47.

SD Medlem LEET

Jeg er her da også stadig Dennis!

Og du kan få den første Thumbs up af mig! Ses i wow når jeg er færdig med specialet i Januar!
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Forum Elder Deadlock's Avatar

Hej @Nezfel der er for tiden lukket for ansøgninger som du kan læse om i denne tråd http://www.semperdanica.dk/threads/4...-ans%C3%B8gere

Kan være @Najsen kigger forbi og hører om du vil have sat din ansøgning på standby indtil der bliver åbnet igen, så det kan du jo overveje indtil da

SD Medlem LEET

Må da være en mulighed for at få den kære Nezfel ind, nu han er gammelt medlem?
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Officer Forum Warden

Helt klart herfra.

Har brugt utallige af timer online sammen med Neffe, alle sammen lige sjove.

Dejligt at se du søger tilbage igen =)

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Helt klart herfra.

Har brugt utallige af timer online sammen med Neffe, alle sammen lige sjove.

Dejligt at se du søger tilbage igen =)
    Edit: Tænker @Trine lige skal forbi her.

SD Medlem LEET

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Edit: Tænker @Trine lige skal forbi her.
    Nogen skal jo holde dig i ørerne Stoffer, indtil jeg lander i WOD til Januar/Februar, alt efter hvordan det går med specialet og kommende skulderoperation.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej, og velkommen tilbage til vores forum.

Vi har pt. lukket for ansøgninger, det du kan vælge er om du vil ha den på standby indtil vi åbner igen, eller lave en ny til den tid.

Udover det er din ansøgning noget kun kort, jeg synes du skal tage et kig på de andre ansøgninger som er her på forum, og fylde noget mere på hvis du vælger at komme på standby.

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

SD Medlem LEET

@Najsen har det ingen betydning at Dennis er gammelt medlem?

Som det ser ud lige nu, så nej, så er der kun åben for familie medlemmer, men jeg vil lige vende den med de andre, og komme tilbage med et endegyldigt svar

SD Medlem LEET

To thumbs op til dig @Najsen !

Ja det er du da også @Adonaj. ;-) @Marwen er vel også her endnu. :-)

Hm ja @Najsan om den er kort, det ved jeg ikke?

Men kan da godt skrive noget mere til den, og sæt den bare på standby, hvis det er. :-)

Ja jeg siger også velkommen tilbage neffe. Det er lige før det gamle 10man raid er samlet . Håber der snart bliver åbnet igen så du kan komme med i den store familie .
    You ever had a patient die shortly after saying, 'Hey, watch this'

SD Medlem LEET

Quote Originally Posted by Hippolytus View Post
    Ja jeg siger også velkommen tilbage neffe. Det er lige før det gamle 10man raid er samlet . Håber der snart bliver åbnet igen så du kan komme med i den store familie .
    Kunne ikke have skrevet det bedre Severin!

Hej @Nezfel

Som det ser ud møder du ikke vores lvl krav, som var før WoD kom ud, som var lvl 90, nu er vi inde i WoD og vores lvl krav vil stige når vi åbner op igen til lvl 100.
    Dog vil vi ikke afvise at gamle members kan søge ind på trodsaf vi har lukket, men du skal næsten være lvl 100

Mvh.
    Najsen

Hej @Najsen

Jeg er lvl 95 lige nu, så lvl 100 er kun lige rundt om hjørnet. :-)
    Som jeg også skrev i ansøgning "lvl 85 i øjeblikket", skam ikke noget jeg havde tænkt mig og blive for evigt. :-P :-D

EDIT:

Men det er jo også lidt misvissende, at min gamle signatur stadig bliver ved at referere til at jeg er lvl 85 endnu. :-)
    Last edited by Nezfel; 23-11-2014 at 1:53.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej @Nezfel og velkommen tilbage til SD's forum

Det er jo altid dejligt når gamle medlemmer vælger at finde vej "hjem" igen. Vi har vendt det i ledelsen, og er blevet enige om, at gamle medlemmer næsten er familie, så derfor får du lov til at genansøge selvom vi har ansøgningsstop.

Najsen har allerede kommenteret på din ansøgning - og ja, den er lidt til den korte side. Så fortæl lidt mere om dig selv, det ville det være fedt! Har du en mærkelig hobby med at samle på døde sommerfugle, eller er du helt pjattet med at arrangere pirat fester i cykelklubben?

Mht. dit leave, så er jeg da lidt nysgerrig for at høre, hvad der har ændret sig siden dengang. I din farvel post skrev du, at nu var det fuldstændig slut med wow, og du vendte aldrig tilbage til spillet. Hvad gør at du tror at du gerne vil tilbage og fortsætte med at spille nu? Min pointe er lidt, om vi kan forvente en farvelpost fra dig igen om et par måneder, hvor det igen er slut med wow.

For god ordensskyld, så er linket til din gamle ansøgning HER og linket til din afskedspost HER.

Din genansøgning kommer til at ligge lidt nu, for at give vores medlemmer en chance for at hilse på dig igen, og så du lige kan smide lidt fylde på ansøgningen. Hvis ikke der dukker noget negativt op, så bliver du sendt videre til vores skønne rekrutterings hold i wow, som tager sig godt af dig derfra. Hvis du har spørgsmål, så skriver du selvfølgelig bare.

Hilsen Trine.

Hej @Trine.

Ja, jeg ved godt at jeg skrev det den gang, men jeg kæmpede med nogle personlige problemer, der har gjort, at jeg tog nogle sjove beslutninger ude af den blå luft(depression er ikke altid lige nemt). Det har jeg så kæmpet mig igennem i dag. :-) Så at jeg skulle lave en smutter som sidst, det vil ikke ske igen. :-) Men jeg vender tilbage, da venner jo sidder og spiller det og selv igen har fået lysten til at spille spillet.

Lidt mere om min fritid, jamen der sker faktisk ikke så meget andet end det jeg har skrevet. :-) Jeg har til tider skide travlt med at lave lektier, og så er jeg stor set ikke online (satans studie! :-P), men skolen kommer før fornøjelser, hvis man gerne vil bestå jo. Jeg stoppede med at ryge i 2011, og begyndte at motionere samtidigt, det er så jeg i dag gået hen og blevet lidt "afhængig af", for nu skal jeg sgu bare ud og sidde på min mountainbike og giv den lidt gas. Så det er gået hen og blevet min helt store hobby (så studiet æder alligevel ikke helt min tid kun). :-) Jeg bruger rigtigt meget tid på det og sidder gerne mellem 6 til 10 timer om ugen på den, hvor pleje af cyklen kommer ved siden af. :-) Så fritiden forsvinder hurtigt når lektier og cyklen skal passe (og i kan selv spørge Hippo om det, for han synes jeg er lidt tosset omkring den cykel nogle gange :-D). :-) Og når det ikke er lektier og cyklen jeg passer, så har jeg min fantastiske kæreste, som jeg også bruger tiden sammen med. :-)

Men når vi snakker om cyklen lige før, så er jeg også med i en cykelklub som hedder Cycling Nord, som jeg også har skrevet tidligere. :-) Her sidder jeg med i festudvalgt, og er med til at lave diverse små fester løbet af året og den store julefrokost som kommer her snart. :-) Jeg er også meget aktiv i klub livet, hvor jeg hjælper til med at stable forskellige løb, dog kun som hjælper. :-) Jeg var dog sektions ansvarlig for et stykke af ruten til Aalborg MTB marathon (Danmarks største MTB løb), hvilket var vildt fedt og prøve og en del stressede, da der altid er nogle "gamle sure mennesker" som ikke vil have deres natur forstyret! :-P :-)

Men nu skal WoW være en del af min hobby igen, og håber på jeg kunne være en del i det fantastiske SD guild igen, for det social her er jo fantastisk, og man savner det faktisk til tider, når man først er stoppet, og spørger sig selv, hvorfor stoppede jeg endeligt? Så derfor har jeg også været glad for, at have kontakt til nogle gutterne uden for SD og gamede D3 andre spil med dem. Hippo er så IRL ven. :-)

Angående raid erfaring og sådan, jamen så har jeg jo stadig samme, som den gang jeg stoppede, men nok skide rusten i dag (som man siger, ledene er groet fast :-P), men planen er hellere ikke at raide som en gal kun lidt hygge engang imellem. PvP er nok det jeg vil satse på, hvis det ikke også bare for bliver på et hygge plan. :-)
    Last edited by Nezfel; 23-11-2014 at 22:25.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Tak for din uddybning Nezfel, og dejligt at høre du er kommet ovenpå igen.

Jeg har skrevet inde i det interne forum, og gjort opmærksom på at du genansøger (det kan du ikke se). Så nu lader vi din ansøgning stå et par dage, så medlemmer har mulighed for at komme og hilse på.

I mellem tiden er du mere end velkommen på vores mumble eller joine "semperdanica" kanalen ingame i wow.

Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Acolyte

Velkommen tilbage Nezfel Forkert spil du ansøger til. Men har raided i wow med ham da han var der og spillet en masse D3 og LoL også. Får hvertfald herfra allerede

Tak Acteaon. :-)
    Forkert spil? Hvad skal man så spille nu om dage? :-D

SD Medlem LEET

Acteaon vil æde Stoffers venstre sok på, at du på et tidspunkt snubler ind i wow igen.

Det bliver en fest! :-)
    Jeg har kamera klar @Acteaon!

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Adonaj View Post
    Acteaon vil æde Stoffers venstre sok på, at du på et tidspunkt snubler ind i wow igen.
    Haha Nej tak du

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by Nezfel View Post
    Det bliver en fest! :-)
    Jeg har kamera klar @Acteaon!
    Jeg giver den gas i Swtor derfor du er i den forkerte afdeling! :d.