Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: Genansøgning Tumle(n).

Forum Convert

Default Genansøgning Tumle(n).

Hejsa alle I Super Dejlige mennesker.
    Ja så kom tiden vist til endnu engang at søge hjem -denne gang for at blive. (ok, kan se at det skrev jeg også for 9 år siden da jeg sidst søgte ind igen.. *blush* Kan kun sige at jeg er blevet ældre, klogere og muligvis også mere moden ) (og så tror jeg for øvrigt der er en fejl i tidsregningen her på siden, for det er da ikke 9 år siden??)

Men ok, lidt om mig:
    Mit navn er Christian, jeg er en ung mand på 37 år fra det mørke Vestjylland, nærmere bestemt -en lille by ved navn Hee, lige nord for Ringkøbing.

Til hverdag arbejder jeg på fabrik, og har arbejdet samme sted de sidste snart 9 år (ja ok, tiden flyver jo vold hurtigt)

Børn har jeg ingen af, men kæresten har en 3 stykker -hvoraf den yngste er 16, så børn? Tjaaah..

Mine primære hobbyer er helt afgjort computerspil og kæresten. 2 ting der ikke nødvendigvis hænger vildt godt sammen, men da vi bor 45 km fra hinanden går det ikke helt galt endda (tror ikke rigtigt hun har opdaget hvor meget tid jeg bruger på computeren). I mine "yngre dage" styrketrænede jeg igennem knap 11 år, men det fik en brat afslutninng for ca 5 år siden da mine albuer pludseligt syntes de havde løftet tunge ting nok, og sagde stop. Prøver på at få løbet et par gange om året -dvs jeg starter et par gange om året, løber et par uger -og spiser så chokolade igen de næste par måneder. Meget typiskt tror jeg..

Computerspil har jeg underholdt mig med de sidste... 30-31 år tror jeg. Først på en consol, så på Commodore 64, Amiga 500+1200 og så PC de sidste mange år.
    Beskrives jo nok som en "erfaren" spiller, der har hoppet med på en hel del MMORPG's gennem tiderne, men som åbenbart altid vender tilbage til WOW. Betaler også pt for ESO, men det er i WOW jeg ønsker at gøre min ansøgning gældende. (skulle jeg komme ind joiner jeg selvfølgelig SD i alle de spil som vi er aktive i).

Jeg søger ind i SD igen, da det er her jeg altid mener jeg har hørt hjemme. Jeg blev i sin tid accepteret ind i guilden (med min Rogue Phisch) da vi spillede på Ravencrest serveren, og selvom jeg ikke var en del af SD da I flyttede til Tarren Mill valgte jeg alligevel at følge efter -med det klare mål igen på et tidspunkt at søge ind her hos jer. Det har så taget "lidt" længere tid end jeg havde regnet med, og hvorfor? Tjaah, tiden er jo nok egentligt bare gået sin gang..
    Jeg har hoppet ind i WOW hver gang der har været en ny udvidelse, og har været så optaget af content og quests osv at et guild ikke rigtigt har været en prioritet, men kan godt mærke nu at jeg mangler et eller andet. Jeg syntes at WOD er feeeeed! men den ville jo være endnu federe med et SD tag og fælleskab over hovedet.

Jeg søger ind med min hunter Tumlen som socialt medlem. Har en alt af alle classes, men kun Tumlen der pt er lvl 100.
    Mine håb for mit eventuelle medlemskab af WoW i SD er nok, udover at genfinde det sociale aspekt af gaming, at have nogen at køre HC's med, opleve challenge mode, samt at raide på sigt. Og med raide mener jeg ikke at joine jeres HC raid styrke, men at være med på "alt holdet" eller tilsvarende hvor der bliver plads. Jeg har ilvl 635, så burde være klar til lidt af hvert.

Jeg er pt med i et guild der hedder "Brothers of Blood". Hvorfor? Fordi at efter jeg loggede på, meget hurtigt afviste de første 5 guild invites, og for at slippe for disse sagde jeg "ja" til nr 6 -og opdagede så at der var increased mountspeed osv. Så jeg blev hængende.

Det er jo så nu tredie gang at jeg søger ind i SD. (tredie gang er lykkens gang?)
    Har ikke været i stand til at finde min første ansøgning og mit sidste farvel (sidste farvel blev flyttet ind på lukket forum af forskellige årsager, så måske den kan findes og læses der hvis det skulle have interesse), men fandt mit første farvel
    http://www.semperdanica.dk/threads/14313

og min genansøgning
    http://www.semperdanica.dk/threads/14720

Jeg accepterer, støtter og bakker selvfølgeligt op omkring SD's værdier, og jeg har genlæst regler for optagelse samt forums regler.

Selvom jeg syntes at jeg har været rimelig grundig her, har jeg garanteret glemt et eller andet helt vildt vigtigt, men så skal jeg meget gerne svare på eventuelle spørgsmål af enhver art (såfremt det er indenfor et område hvor jeg besidder den fornødne viden).

MvH
    Christian

(Skal nok få indstalleret det der Mumble noget her snarest. Hvad skete der med VT? ;p)
    Tidligere Boardnick: Phisch

Officer Forum Warden

Tumle.... Det nick siger mig ihvertfald noget =)

Anyways her er din sidste farveltråd. Du kan ikke se den, da den rigtig nok ligger i det interne forum. Jeg håber jeres problem er blevet løst, eller er ude af verden.

Held og lykke med din ansøgning. @Trine vil nok kigge forbi snarrest.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Tumle og velkommen tilbage til vores forum
    @Trine vil kigge forbi, da det er hende der står for vores genansøgere

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings Officer.

Forum Convert

Hey Gadrielz.
    Vores problemer blev løst, er ude af verden og jeg blev meget klogere ovenpå den omgang: Nogen ting skal bare ikke blandes sammen, +kontakt en officer før det løber løbsk.. :s

Christian

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Tumle View Post
    Hey Gadrielz.
    Vores problemer blev løst, er ude af verden og jeg blev meget klogere ovenpå den omgang: Nogen ting skal bare ikke blandes sammen, +kontakt en officer før det løber løbsk.. :s

Christian
    Hah, dont get me started omkring det pis dengang...

Godt at se du søger ind igen makker, vi er efterhånden også ved at være helt ømme i pegefingeren af at prikke til dig, det ved jeg Steen også kan bevidne

Du har min thumbs up, men det tror jeg såmænd heller ikke du har været i tvivl om. Håber da du kommer ind igen
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Yay endnu en fra 'de gode gamle dage'. Det betyder så også, at vi på en eller anden måde alle sammen er blevet ældre - hvordan er det sket?

/Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Tal for dig selv. Jeg bliver kun yngre :-)
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg godkendte dig ved din sidste genansøgning, og i dag er det ikke op til mig.
    Men husker dig ikke for noget dårligt, og jeg støtter at man skal spille i guild med sine venner.

w

Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Quote Originally Posted by Hardeknut View Post
    Tal for dig selv. Jeg bliver kun yngre :-)
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Apprentice Teos's Avatar

INV! IRL ven, altid aktiv og venlig

"I'm a hunter! DOH!"

DSC_2695.jpg
    /Teos

Forum Convert

Det er da rart at se/høre at der er nogen der kan huske hvem man er.
    Og havde glemt du rendte rundt med et kamera på den tur Teos. Tror liiiige jeg skal låne de billeder ved lejlighed..

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Christian.

Og velkommen tilbage til vores forum

Jeg har med vilje valgt lige at lade vores medlemmer komme og hilse på dig først, så derfor skriver jeg først nu.

For historikkens skyld havde du dit første (korte) leave dengang flere i SD valgte at prøve nye græsmarker, afskeds tråd er HER, og genansøgning HER.
    Som nogen sikkert kan huske, og læse ud fra din anden afskedspost HER, så gik der lidt ged i den, da der var en del misforståelser omkring en pengesag mellem dig og et andet guildmedlem. Men det er så lang tid siden, og jeg anser den sag for afsluttet og du er formentlig høstet flere erfaringer på baggrund af den episode -så det vil vi ikke til at gøre mere ved, dog vil jeg opfordre dig til at bruge vores ledelse hvis der skulle opstå noget fnidder en anden gang.

Så fik vi vist historikken helt på plads

Jeg tror jeg joinede SD omkring et år efter at du leavede, så derfor kender vi ikke rigtig hinanden. Jeg kan dog se på de hilsner du allerede har fået, at medlemmer stadig husker dig positivt, selvom det er 6 år siden du leavede. Jeg skriver lige på internt forum, at du har smidt en genansøgning afsted, og så lader vi lige vores medlemmer få et par dage mere at hilse på dig i, og hvis alt går som det skal, så sender jeg dig videre i systemet til vores rekrutterings folk derefter.

Hvis du ellers har spørgsmål, så skal du ikke holde dig tilbage
    Hilsen Trine.

Forum Convert

Hey alle I der kigger forbi.
    Vil blot lige update med at Mumble nu er indstalleret og har fundet SD serveren, samt jeg blev mindet om kanalen "Semperdanica" ingame, og har nu addet den og vil forsøge at finde nogen SD'ere at gruppe med den vej.

Christian

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Nå Christian, der er vist ved at være gået et par dage nu, så jeg giver dig videre til vores søde rekrutterings folk @Najsen og @Harpos. De vil tage sig godt af dig herfra, og fortælle dig mere omkring det videre forløb.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

Hej @Tumle
    Har du tid til en snak med i morgen klokken 20?

Forum Convert

Hejsa @Najsen.
    I morgen bliver lidt et problem da jeg tager på familie/weekendtur til KBH henover weekenden. Skal åbenbart i Tivoli og se juleudsmykningen..
    Er hjemme igen søndag aften eller mandag eftermiddag..

MvH
    Christian

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey

"Tillader mig at gå OT her, da min post ikke omhandler druk ogl..

Var med Swupster i Steamvault i dag, og han spillede godt og var behagelig på VT, så [Thumbs Up] herfra! (selvom han er hunter) :wink:

MvH
    Tumle"

Syntes nok jeg kunne huske dig

Steamvault var super dengang! Kender ikke til kontroverserne mellem dig og en anden men de har ikke noget med mig at gøre og kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne komme tilbage i SD imo.

SD Medlem Forum Adept

Hej @Tumle har du tid til en samtale i morgen klokken 20?

Forum Convert

Hey @Najsen.
    Det skulle jeg så afgjort mene at jeg har.

Velkommen på trial

Forum Convert

Jeg takker mange gange for chancen.
    Og så skal jeg jo igang med de famøse "thumbs up". Starter med at påkalde mig @Wace og Dogan (som vist er en alt, og derfor ikke får noget @ og derfor nok ikke giver lyd) . Var på den næsten obligatoriske daily random HC, og det gik smooth.

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Tumle View Post
    Jeg takker mange gange for chancen.
    Og så skal jeg jo igang med de famøse "thumbs up". Starter med at påkalde mig @Wace og Dogan (som vist er en alt, og derfor ikke får noget @ og derfor nok ikke giver lyd) . Var på den næsten obligatoriske daily random HC, og det gik smooth.
    Det er mig der er Dogan, han er faktisk min main

Men hvis du er i tvivl om hvem der gemmer sig bag navnene så check guild roster der står det navn som folk har på forum.

Vil lige spille lidt mere med dig og evt lige slå hovederne sammen før jeg smider en tommel men det skal vi nok også nå

SD Medlem Forum Acolyte

Hyggelig snak på mumble igår selvom du blev kastet ud i det af @Najsen skal da nok lige have kørt et par instances eller noget før jeg smider en thumbs - men at du ikke blev afskrækket så er det jo nok fordi du passer ind.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Var på et par instance runs med Tumle, herfra...