Results 1 to 22 of 22

Thread: Genansgning Masire - Prst

Default Genansgning Masire - Prst

Hey ya'll

S er jeg per opfordring af min far (Harpos) blevet bedt om at sge ind i SD igen nu da jeg er startet p WoW igen og han kan jo ikke undvre sin yngste sn i guilden

S er jeg dlanedme vendt tilbage til WoW med stort engagement og hber derfor at jeg kan komme tilbage til SD da jeg spillede sidst var i starten af MoP hvor jeg fuldstndig tabte interesssen for WoW da jeg syntes der ikke rigtig var noget at g igang med da jeg frst ramte de 90 og m sige efter den nye patch her DoW har vakt interessen grundet alle de fede features der er kommet med og siden jeg kbte det for en lille uges tid siden siddet online dagligt og p mine fridage stortset fra jeg stod op til jeg gik i seng klokken puha om natten for at blive lvl 100 og f mine followers s hurtigt som muligt op ogs

Anyway min gamle ansgning er her http://www.semperdanica.dk/threads/2...e-Death-Knight

Lidt opdateret information om mig er som flger

Navn: Stadigvk Chris
    In-Game navn: Masire
    Alder: De grusomme 27 nu alt for tt p de 30
    Arbejde: Dette har ogs ndret sig lidt da jeg nu arbejder som vagt for Securitas i midtjylland.
    Bopl: Bor PT. i Holstebro og gr med strke overvejelser om at flytte tilbage til min hjemstavn Skive
    Level: 100
    Class: Ham der str i kirken og smider hurtige helinger p dig
    Race: The Walking Dead
    Privat livet: Single s der er masser af tid til WoW
    Ml i WoW: Hovedsageligt vil min tid nok g med PvP sammen med Macfaiden. Men der vil da ogs blive tid til PvE hvis dette byder sig til raids

Og jeg er stadigvk indforstet med jeres vrdier

Mvh Chris.

PS. Hvis i savner noget i genansgningen s skal i ikke holde jer tilbage da jeg er super drlig til og skrive sdan noget her og glemmer altid et eller andet

-Edit (Yderligere information)

Min fritid gr meget med styrketrning og venner ogs at spille computer. Jeg spiller ogs lidt PS3 nr jeg ikke rigtig gider computeren. Foruden dette gr jeg op i en hobby der kaldes for airsoft (Hardball i danmark) hvor jeg har vret i england og spille sidste r til weekend spil et sted der hedder UCAP Sandpit omkring dover. Jeg har ogs vret ude og invistere i en fjernstyret bil og ikke en af de billige man kan kbe i en legetj forretning men en hobby butik i viborg som jeg har haft det meget sjovt med sammen med Macfaiden.

Jeg gr ikke s helveds meget i byen lngere da jeg ikke rigtigt finder dette lige s sjovt mere som da man var yngre Men det sker da ind imellem at man bliver hevet med i byen i ny og n hvilket jo ikke kan undges. Mht. forum aktivitet s vil den vre bedre end sidst men jeg vil ikke sidde og bruge alt min tid p et forum da jeg langt hellere vil sidde In-game og tale med folk eller p mumble. Men der vil da vre aktivitet p forum men da jeg har det sdan lidt at hvis jeg ikke har noget at sige om emnet s holder jeg bare min mund istedet for at kfte op om noget jeg reelt set er ret ligeglad med. Men hvis det er noget jeg ved noget om og har en mening s lader jeg den ogs blive hrt. Nr jeg spillede med trials var jeg sdan rimelig god til og komme ind p deres ansgnings trd og give dem en thumbs op hvis de var nogle flinke personer.
    @Trine hber dette kunne bruges da jeg er en mongohat til sdan noget her og "slge" mig selv
    Last edited by Masire; 22-12-2014 at 17:43.
    https://www.semperdanica.dk/signaturepics/sigpic3311_1.gif
    Quickly Alfred to the bat cave!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hejsa min dreng.

Det var sgu da p tide at du kom i gang...
    @Trine Kikker lige forbi.

Men du har da min

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Apprentice

fanme p tide kngt!!!!!
    du fr lige sdan en her med det samme

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

knk & brk som man sir

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Du har allerede opbrugt smileykvoten for 2015 - men bortset fra det kan man vel umuligt sige nej til gammelsmlfs yngel

De kalder mig Mr. Smiley ude i byen Breal Og tak

SD Medlem Forum Elder

Han skal bare ind, SD mangler flinke mennesker som ogs vil PVP
    Druids are PvE

Mange tak xlausen

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Chris.

Velkommen tilbage til SD's forum Jeg har lige ladet din ansgning st her hen over weekenden, s medlemmer kunne komme forbi og sige hej til dig.

Jeg kunne dog godt tnke mig, om du kunne fylde en anelse mere p din ansgning. F.eks. dine interesser/hobbyer eller andet du gr op i, som vil gre at dem der ikke kender dig s godt, fik lidt mere indblik i hvem du er. F.eks. elsker du mske at bruge din sndag morgen p at trille ned af stejle bakker eller er din helt store passion at bage hindbrsnitter til din far??

Derudover, s kan jeg oplyse om, at du er rget ud i den oprydning som Gadrielz lavede i september 2013. Grunden til at du rg ud var, at du havde over 3 mneders afk fra forum. Mht. forum aktivitet, s er det fortsat et krav til vores medlemmer. Derfor, s kunne jeg godt tnke mig at hre dig efter hvad dit syn p forum er nu, hvor du har prvet at blive smidt ud. Tnker du at det vil blive anderledes denne gang, s du ikke pludselig bare forsvinder vk?

Jeg ser frem til dine svar og din uddybning. Og s skriver jeg lige inde i det interne forum og gr opmrksom p, at du har smidt en genansgning til os, s flere medlemmer mske opdager dig og kommer og hilser p.
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen tilbage og lykke til med ansgning

jeg har vret i nogle bg med @Masire.. Han virker som en fin fyr... Almed med tanke p han er sn af @Harpos s kan det ikke vret helt galt...
    jeg vil gerne give ham en ..
    og s m jeg give ham en mere for at han godt kan lide PVP..

Jeg skriver lige lidt mere lidt senere iaften nr jeg er frdig med og PvP i arena med xlausen og macfaiden @Trine

Quote Originally Posted by Masire View Post
    Jeg skriver lige lidt mere lidt senere iaften nr jeg er frdig med og PvP i arena med xlausen og macfaiden @Trine
    Det er fino

Jeg lser det imorgen.

Har lige haft en del arbejds dage med tidligt op og tidligt i seng s har ikke lige fet det skrevet @Trine

Jeg ser lige om jeg fr tid iaften ellers gr jeg det imorgen mens jeg er p arbejde der sker heldigvis ikke s meget om sndagen p arbejde

Hej Christian.

S kom vi over det vrste julestress, og kan begynde at slappe lidt af igen

Jeg synes det ser rigtig fint ud med din opdatering af din genansgning, og jeg sender dig derfor trygt i armene p @Najsen og @Harpos.

Dog vil jeg lige knytte en kommentar til det omkring forumaktivitet. Nr vi snakker omkring at vre aktiv p forum, s er kravet pt. egentlig "bare" at du logger ind p forum og lser med. Jeg vil dog selvflgelig rde dig til at bidrage til fllesskabet ved ogs at skrive herinde og deltage hvor du fler det er relevant. Men det er som sdan ikke et krav ligenu, at du skriver en masse.

Rigtig god bagjul!
    Hilsen Trine.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Christian.

S kom vi over det vrste julestress, og kan begynde at slappe lidt af igen

Jeg synes det ser rigtig fint ud med din opdatering af din genansgning, og jeg sender dig derfor trygt i armene p @Najsen og @Harpos.

Dog vil jeg lige knytte en kommentar til det omkring forumaktivitet. Nr vi snakker omkring at vre aktiv p forum, s er kravet pt. egentlig "bare" at du logger ind p forum og lser med. Jeg vil dog selvflgelig rde dig til at bidrage til fllesskabet ved ogs at skrive herinde og deltage hvor du fler det er relevant. Men det er som sdan ikke et krav ligenu, at du skriver en masse.

Rigtig god bagjul!
    Hilsen Trine.
    @Trine alts...
    Han hedder Chris og ikke Christian... tsk tsk julestressen er vist ikke helt vk.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Adept Amute's Avatar

S Mini Bro s fandt jeg den genansgning, det er det der med at kigge de rigtig steder og bne forum'et hehe.

du f en da du er min bror, men den tller nok ikke lige s meget som hvis det var en ikke familie medlem hehe.
    @Trine det er mig Fader @Harpos kalder for Kristian engang imellem p Mumble selv om jeg ikke hedder det mere
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Quote Originally Posted by Amute View Post
    S Mini Bro s fandt jeg den genansgning, det er det der med at kigge de rigtig steder og bne forum'et hehe.

du f en da du er min bror, men den tller nok ikke lige s meget som hvis det var en ikke familie medlem hehe.
    @Trine det er mig Fader @Harpos kalder for Kristian engang imellem p Mumble selv om jeg ikke hedder det mere
    Hahaha - ja s er forvirringen total

Undskyld Chris ( @Masire )

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hahaha - ja s er forvirringen total

Undskyld Chris ( @Masire )
    Haha det er helt iorden @Trine

Kan du komme til en lille snak p mumble i aften. d.02-01-2015 kl. 19.30?

Velkommen p Trial.
    Last edited by Harpos; 02-01-2015 at 18:18.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

herfra!

Mange tak Cuber