Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: [25.12.2014]WoW Ansøgning - Mawtyboss lvl 100 Druid

Default [25.12.2014]WoW Ansøgning - Mawtyboss lvl 100 Druid

Hej Semper Danica.

Jeg har spillet på Tarren Mill siden jeg begyndte på wow igen, tilbage engang i midten af Mist Of Pandaria. Desværre er det ikke lykkedes mig at finde en god guild med det rigtige sammenhold
    Jeg har har hørt om SD igennem min bror Martin / @Høker og det lyder til at være en guild fyldt med sammenhold, ligesom det beskrives i jeres regler for optagelse. Jeg kender også @Muulan, @Seiga og @Kemms fra den virkelige verden :-)

Jeg har både fået læst jeres regler for optagelse, samt regler på forum, og vores 5 værdier acceptere jeg dermed også.

Informationer om mig selv:

Mit navn er Mathias og jeg er 19 år. Jeg bor i Skive, sammen med min mor & far og min anden storebror.
    Jeg er en glad ung fyr som snart er ved at komme videre med min uddannelse, jeg har tidligere gået på Skive Gymnasium & HF hvor at jeg bare fandt ud af at det ikke den uddannelse jeg ville igang med på nuværende tidspunkt i mit liv. Jeg har taget snart et år pause, jeg stoppede på gymnasiet i Januar sidste år, og har nydt at holde fri og have tid til mine venner, familie og arbejde samt computerspil.
    Til Februar skal jeg begynde på SOSU i Skive, som jeg vil bruge til bagefter at kunne læse videre til pædagog. Til hverdag er jeg begyndt at gå lidt ind for politik, min far som er politiker intruducerede mig for det, og det er vel kun sundt Jeg arbejder i en fritidsklub hver Onsdag aften (18:30 - 21:00). Hvis dette skulle ske at være en aften hvor der raides, så kan jeg få ændret på min vagt plan.

Jeg har arbejdet med børn siden jeg 14 år, jeg har arbejdet i en SFO på en skole i nærheden af hvor jeg bor, jeg har altid syntes det var fedt at arbejde med børn, min mor har været dagplejemor så jeg er vokset om med en smule ansvar for de børn hun har passet. Jeg vil som sagt endten læse til pædagog eller have med noget at gøre med unge med særlige vanskeligheder. Jeg syntes i hvertfald selv at det er fantastisk at kunne gå hjem og have hjulpet andre og gjort deres dag bare en smule bedre.

Jeg er tidligere tennis træner, og jeg har planer om at komme igang med det igen når at jeg har fået trænet mine knæ op efter tidligere skader. Jeg har tidligere gået på Bjergsnæs Idrætsefterskole og Skyum Idrætsefterskole året efter. På begge efterskoler har jeg dyrket meget gymnastik og har mødt nogle mennesker som jeg stadig ses med den dag i dag. Jeg er en meget udadvendt person, og kan rigtig godt lide endten at sidde og spille fifa en fredag aften sammen med nogen kammerater, eller flade ud foran tv'et sammen med familien.

Jeg elsker at tage til lan parties, eventuelt sidde en helt weekend med nogle kammerater og spille WoW og blande det med andet spas. Jeg har tidligere spillet for MYM (MeetYourMakers) i en periode i counter strike, og har en masse oplevelser i bagagen fra at tage rundt i landet og spille til størrere tuneringer.
    Heldigvis har jeg meget mere tid til at spille WoW, og bruger i hvertfald mellem 5-7 timer næsten hver dag på at spille

Hvad jeg kan give til guilden.

En loyal guildie som møder op til tiden, og ellers melder ud om det i tide. En der er aktiv på mumble udenfor raids, og som gerne hjælper andre hvis der er behov for det.
    En der ved hvordan man behandler andre ordenligt, både folk i guilden, men også mennesker jeg møder eller spiller med online. Jeg spiller mest på min Druid (Resto) og Paladin (Retribution), de ligger begge på ca 645 i item level.

Det var lidt om mig selv, resten skal jo nok opleves. Håber i hvertfald jeg gjorde et godt førstehåndsindtryk

Mvh. Mathias / Mawtyboss
    Last edited by Mattyswag; 26-12-2014 at 14:22.

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Velkommen til brormand. Håber det kommer til at gå godt med ansøgningen. Du for lige den første herfra. @Harpos / @Najsen giver dig lige lidt mere praktisk info
    i'll catch you on the flipside

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Velkommen til @mawty og held og lykke med ansøgningen

Vil lige høre. Du siger du ikke rigtig har kunne finde en guild med det rigtige sammenhold, men @Høker har jo været medlem siden februar, så hvorfor først nu søge ind i SD? bare ren nysgerrighed fra min side.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Mange tak skal du have @Tristanas.

Jamen da jeg begyndte på WoW igen blev jeg opslugt af PVP og mest af arena, så er det er først nu at jeg er begyndt at ville raid rigtig meget. Jeg har hørt om guilden og om hvad @Høker og hans raiding gruppe laver, jeg må bare indrømme at det ikke var noget for mig i Mist of Pandaria, men at det ville være fantastisk at raid med nogle cool mennesker, og være en del af det sociale og skabe oplevelser med mennesker indenfor/udenfor spillet.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @mawty og velkommen til vores forum.

Din ansøgning er noget kun tynd i det, vil gerne du fylder noget mere på om dig selv, her i SD vil vi gerne kende DIG
    Tag evt et kig rundt på de andre ansøgninger her på forum

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Jamen helt sikkert en her fra og held og lykke med ansøgning
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Hej @Najsen og tak for svaret. Jeg har prøvet at give jer noget mere indblik i hvem jeg er og hvad jeg egentlig laver/har lavet. Håber det har hjulpet! :-)

- Tak skal du have @Seiga :-)

Forum Initiate Kemms's Avatar

Mathias er fed nok, får en herfra hvis han får lov til at komme på trial
    Dedrogo Level 110 Rogue

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej igen @mawty
    Det ser rigtig god ud med din update, jeg håber du vil væbne dig med lidt tålmodighed nu hvor vi går ind i juledage
    Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 25m Flexraid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Flex-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh, og ønske om god jul.
    Najsen // Rekutterings officer.

Hej @Najsen det lyder rigtig godt :-)
    - Glædelig jul herfra.

Har hygget i en masse Arena / BG med @CamoDog og @Høker :-) Bestemt ikke første og sidste gang.
    Og jeg har været i LFR med @Najsen @Hindbær @Palebone @Cyrenaa @cetrus @Hippolytus. Det gik super, og var hyggeligt :-)

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Det var super hyggeligt!

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Forum Greenhorn

Flinker fyr ^^ vi havde os nogen ret gode grin under bgs / arena (: ... og hov hov, jeg var faktisk også lusket med ind på det Lfr, jeg sad bare og rullede smøg imens xD Men men, kan da i hvert fald få Thumbs up her fra ^^

Jeg ved det godt @CamoDog Vidste bare ikke om jeg skulle skrive dit navn dobbelt

Har kørt et par transmog runs, dog været knap så heldig med gear Men spas alligevel @Graphx

Har kørt et Heroic Dungeon run, gik smooth! Fik snakket lidt med @Lingmao på mumble, og tak for et godt run @Grynte og @Blamage

SD Medlem Forum Acolyte

Hyggelig fyr, og med @Høker som bror kan det ikke gå helt galt, herfra.

Forum Initiate

Hyggelig fætter brugte et bar timer på mumble og vidst også nogle Battlegrounds .. fra mig! Velkommen til mate!

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Jo tak, venter lige med en thumbs up til jeg har set og hørt noget mere fra dig men godt indtryk indtil nu.
    Øff

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Du får i hvert fald herfra.

Vil uden tvivl passe super godt ind i SD

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Initiate Muulan's Avatar

Selvfølgelig får du en stor herfra, brow of a brow ��

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths