Hej Semper Danica!
Jeg spiller i øjeblikket på Zenedar, men jeg har efter nøje overvejelse (og mindre overtagelser) bestemt mig for at rykke min character til Tarren Mill da to af mine gode venner spiller der (@Panzerbjørn og @Grynte) og så jeg har haft æren af at deltage i to af jeres raids!
Infomationer om mig:
Mit navn er Lucas. Jeg er 24 år gammel, og bor i Horsens for tiden.
Jeg begyndte for nylig på Århus universitet hvor jeg studerer historie. Det har været lidt lang tid undervejs umiddelbart, jeg har gået på universitet før, for godt 4 år siden hvor jeg studerede religionsvidenskab, men jeg endte med at droppe fra pga. diverse omstændigheder på boligfronten og et manglende engagement for studiet.
Efter det har jeg snuset lidt til forskellige ting. Har blandt andet været i praktik som gravermedhjælper i en periode.
Efter det rykkede jeg op og flyttede til Aabenraa, hvor jeg slog pjalterne sammen med Panzerbjørn(Esben), som jeg har kendt siden vi var 18 år begge to. Efter jeg havde boet sammen med Esben i et par måneder bestemte jeg mig for at rykke tilbage til Horsens og starte på VUC for at læse enkeltfag. Jeg har boet i Horsens de sidste 2½ år, men jeg regner med at kunne flytte til Århus igen om ikke så forfærdelig længe, det ser jeg også meget frem til da transporten kan være lidt op af bakke lige for tiden.
Jeg interesserer mig meget for historie (hvilket nok afspejler studievalget), og sætter stor pris på de små funfacts og generel trivia.
Når jeg ikke har næsen begravet i en bog, om det så er for hyggens skyld eller rent faktisk studierelevant, eller hvis jeg ikke spiller så hygger jeg som regel med studiekammerater, gerne over en høkerbajer eller mange i unibaren eller fredagsbaren.