Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: WoW ansøgning - Hyndla resto/enhancement shaman

Post WoW ansøgning - Hyndla resto/enhancement shaman

Hej Semper Danica!

Jeg spiller i øjeblikket på Zenedar, men jeg har efter nøje overvejelse (og mindre overtagelser) bestemt mig for at rykke min character til Tarren Mill da to af mine gode venner spiller der (@Panzerbjørn og @Grynte) og så jeg har haft æren af at deltage i to af jeres raids!

Infomationer om mig:

Mit navn er Lucas. Jeg er 24 år gammel, og bor i Horsens for tiden.
    Jeg begyndte for nylig på Århus universitet hvor jeg studerer historie. Det har været lidt lang tid undervejs umiddelbart, jeg har gået på universitet før, for godt 4 år siden hvor jeg studerede religionsvidenskab, men jeg endte med at droppe fra pga. diverse omstændigheder på boligfronten og et manglende engagement for studiet.
    Efter det har jeg snuset lidt til forskellige ting. Har blandt andet været i praktik som gravermedhjælper i en periode.

Efter det rykkede jeg op og flyttede til Aabenraa, hvor jeg slog pjalterne sammen med Panzerbjørn(Esben), som jeg har kendt siden vi var 18 år begge to. Efter jeg havde boet sammen med Esben i et par måneder bestemte jeg mig for at rykke tilbage til Horsens og starte på VUC for at læse enkeltfag. Jeg har boet i Horsens de sidste 2½ år, men jeg regner med at kunne flytte til Århus igen om ikke så forfærdelig længe, det ser jeg også meget frem til da transporten kan være lidt op af bakke lige for tiden.

Jeg interesserer mig meget for historie (hvilket nok afspejler studievalget), og sætter stor pris på de små funfacts og generel trivia.

Når jeg ikke har næsen begravet i en bog, om det så er for hyggens skyld eller rent faktisk studierelevant, eller hvis jeg ikke spiller så hygger jeg som regel med studiekammerater, gerne over en høkerbajer eller mange i unibaren eller fredagsbaren.
    Jeg er også aktiv i noget der kaldes Underhuset hvor jeg er næstformand. Underhuset er en fest/aktivitets organisation som står for fester og andet gøgl for førsteårsstuderende (1 og 2 semester) på historie. Vi har arrangeret lidt forskellige ting indtil videre, og har stadig lidt ting på lystavlen som vi håber på at kunne få udlevet inden vi bliver erstattet af det næste hold russere!
    Derudover så regner jeg med at blive medlem af fredagsbaren, FRED som den hedder på historie ved næste generalforsamling.

Hvad spil angår så hvis jeg ikke spiller WoW, så bruger jeg gerne tiden på de fantastiske Paradox spil, såsom Crusader Kings II eller Europa Universalis IV. Jeg spiller også Hearthstone når jeg lyster det.

Min WoW erfaring spænder over mange år efterhånden. Jeg startede med at spille helt tilbage i vanilla, for omkring 10 år siden (åh gud). Dengang spillede jeg en mage på Aggramar. Da TBC kom skiftede jeg til warrior og startede med nogle efterskole kammerater på Stormreaver. Ved WotLK skiftede jeg over til at spille Death Knight istedet, og holdte fast i den i en stund. Jeg stoppede med at spille ikke lang tid efter Cata, men nåede at raide en smule og på min DK.
    Jeg startede i en stund i Cata igen, før MoP på en ny account da jeg mistede den gamle desværre. Ved den nye opstart var det som druid på Zenedar sammen med Panzerbjørn, men jeg faldt fra igen efter et par måneder.
    Omkring slutningen af MoP startede jeg ordentligt op igen, og lavede en ny DK som jeg raidede med. Her har jeg også lavet et par andre karakterer som jeg spiller på nu som f.eks. shamanen som er min nuværende main.

Hvad kan jeg tilføje guilden?

En afslappet og motiveret indstilling til raids, og en underholdende atmosfære på mumble. Det jeg har oplevet indtil videre på de to raids jeg har deltaget i har været en rigtig hyggelig stemning og nogle rigtig flinke mennesker! Jeg føler umiddelbart at jeg godt kan tilføje mere af den slags til guilden.

Jeg tillader mig lige at tagge nogle af de personer som var med på de raids hvor jeg deltog, af dem som jeg nu lige husker.
    @Najsen @Dumas @Høker @Kóba
    @Tristanas @Azazu

Afslutningsvis, så har jeg læst regler for optagelse, forumregler og jeg accepterer de 5 værdier

Hvis der ellers er andet så må i meget gerne hive mig i ørene eller sende en brevdue. Hvad der nu er mest belejligt.

MVH
    Lucas/Hyndla
    Last edited by Hyndla; 29-12-2014 at 15:24.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Jeg har kendt Lucas i et lille stykke tid nu både ingame og ude i det rigtige liv og han er en super flink fyr! Efter min mening ville han passe skide godt ind i SD, så herfra!

Tagger lige @Najsen og @Harpos så de får øje på din ansøgning
    Last edited by Grynte; 29-12-2014 at 14:32.
    Øff

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey @Hyndla.

Dejligt at se din ansøgning. Som vi snakkede om i går, så tager jeg lige sludderen med @Najsen omkring din ansøgning og ansøgningsstoppet, og hvornår vi åbner op igen. Men som sagt, så synes jeg sagtens du kan gå igang med at spille med vores members og få rykket din char over på vores server.

Jeg har i hvert fald fået et rigtig positiv indtryk af dig som person, og er sikker på, at du vil falde rigtig godt til i SD-regi. herfra.

Jeg tillader mig lige at rette din mention på @Kóba. Hvis du er i tvivl om de hedder det samme på forum, så er mumble navnene altid det rigtige

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Acolyte

Det er undertegnet der er Siamat - men fedt at se din ansøgning

Tak for respons gutter!

Hej Lucas Hyndla Syns du passer godt ind på holdet og virker som en cool gut, fra Kóba

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hejsa
    Dejligt og se dig smide en ansøgning
    Som du ved har vi pt. lukket for ansøgninger, jeg råber op når vi åbner op igen, snarest

Mvh.
    Najsen //Rekrutterings officer.

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

God ansøgning. Du virker til at være en behagelig gut, de gange vi har raidet. Derudover har du har været klar til byde ind, da der manglede healers. Du for i hvert fald en herfra med det samme.
    i'll catch you on the flipside

Jeg ser frem til det med spænding Najsen! Om ikke andet så ses vi på Tarren Mill snarest

Forum Recruit

Lucas er en super fin fyr. Har kendt ham siden mine teenage-år, og har aldrig fundet ham ubehagelig. Stort , og så må @Najsen til at fingeren ud og få ham ind!

-Panzer

Hov, har glemt at smide dig på standby
    Skriver når vi har åbnet op

@Hyndla kan ikke lige fange dig in game, du mangler at signe til/fra raid i morgen, hvad er status?

Hej @Hyndla så har vi åbent for trials igen.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Din ansøgning kommer til at ligge her på forumet i 4 – 6 dage.
    - Efter 4 – 6 dage, vil jeg spørge ind til et tidspunkt, hvor vi to lige kan tage en samtale over mumble.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et normal HM run, der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, ellers kan du fange mig ingame på Najsen eller Puzzling, @Harpos kan også være dig behjælpelig hvis du skulle ha' nogen spørgsmål

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

helt sikker en
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Hejsa @Hyndla
    Har du tid til en snak med mig i morgen lørdag evt ved 17 tiden?

Hej @Najsen!
    Det har jeg i hvert fald! Jeg skal bare lige låne en mikrofon, men det er intet problem
    Vi snakkes ved imorgen!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

@Hyndla
    Hvor blev du af?

Jeg skulle ha haft samtalen med dig i stedet for @Najsen.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Recruit

Det virker til at Hyndla har været online og ventet på at Najsen kom på. Jeg tror ikke han har været opmærksom på omskiftningen, og han har i hvert fald brokket sig til mig over at hun ikke var online både ved 17.15 og 17.30 tiden.

Jeg er blevet syg med opkast og har simpelthen ikke haft overskud til at skrive det her inde.
    Derfor sad Harpos på Mumble til at fange dig hyndla.
    Hvis du var på Mumble hyndla, så er det meget beklageligt at Harpos ikke har set dig??

Ny tid: Mandag klokken 20?

Det lyder fint!

Beklager det igår. Var inde på mumble kort for at kigge efter Najsen, men var ikke lige klar over ændringen der.

@Hyndla jeg har fået et setback i sygdommen, og bor pt på wcet, så @Harpos er online fra nu og frem til 19.45 kunne være lækkert hvis du kunne nå at komme på og snakke med ham indenad.
    Hvis du ikke når det prøver jeg at være der klokken 20, måske med lidt forsikring. @Grynte vil du give hyndla besked hvis du ser det her før ham
    Last edited by Najsen; 19-01-2015 at 18:14.

Jeg er hjemme nu. Hopper på mumble og kigger, tak for heads up

Tak for raid her til aften folkens! Laver lige en omgang shameless tags @Agge @Blamage @Dimse @Dumas @Freeze @Funnian @Harpos @Judoboy @Kodimagnyl @Paige @Perlehøne @Piiv @Præstekongen @selange @Shaylia @SoulZtrider @sprasz @Sylah @Thanoz

Dejligt smooth raid, lige indtil Ko'ragh ihvertfald :b