Hej Semper Danica!
Jeg spiller i øjeblikket på Zenedar, men jeg har efter nøje overvejelse (og mindre overtagelser) bestemt mig for at rykke min character til Tarren Mill da to af mine gode venner spiller der (@Panzerbjørn og @Grynte) og så jeg har haft æren af at deltage i to af jeres raids!
Infomationer om mig:
Mit navn er Lucas. Jeg er 24 år gammel, og bor i Horsens for tiden.
Jeg begyndte for nylig på Århus universitet hvor jeg studerer historie. Det har været lidt lang tid undervejs umiddelbart, jeg har gået på universitet før, for godt 4 år siden hvor jeg studerede religionsvidenskab, men jeg endte med at droppe fra pga. diverse omstændigheder på boligfronten og et manglende engagement for studiet.
Efter det har jeg snuset lidt til forskellige ting. Har blandt andet været i praktik som gravermedhjælper i en periode.
Efter det rykkede jeg op og flyttede til Aabenraa, hvor jeg slog pjalterne sammen med Panzerbjørn(Esben), som jeg har kendt siden vi var 18 år begge to. Efter jeg havde boet sammen med Esben i et par måneder bestemte jeg mig for at rykke tilbage til Horsens og starte på VUC for at læse enkeltfag. Jeg har boet i Horsens de sidste 2½ år, men jeg regner med at kunne flytte til Århus igen om ikke så forfærdelig længe, det ser jeg også meget frem til da transporten kan være lidt op af bakke lige for tiden.
Jeg interesserer mig meget for historie (hvilket nok afspejler studievalget), og sætter stor pris på de små funfacts og generel trivia.
Når jeg ikke har næsen begravet i en bog, om det så er for hyggens skyld eller rent faktisk studierelevant, eller hvis jeg ikke spiller så hygger jeg som regel med studiekammerater, gerne over en høkerbajer eller mange i unibaren eller fredagsbaren.
Jeg er også aktiv i noget der kaldes Underhuset hvor jeg er næstformand. Underhuset er en fest/aktivitets organisation som står for fester og andet gøgl for førsteårsstuderende (1 og 2 semester) på historie. Vi har arrangeret lidt forskellige ting indtil videre, og har stadig lidt ting på lystavlen som vi håber på at kunne få udlevet inden vi bliver erstattet af det næste hold russere!
Derudover så regner jeg med at blive medlem af fredagsbaren, FRED som den hedder på historie ved næste generalforsamling.
Hvad spil angår så hvis jeg ikke spiller WoW, så bruger jeg gerne tiden på de fantastiske Paradox spil, såsom Crusader Kings II eller Europa Universalis IV. Jeg spiller også Hearthstone når jeg lyster det.
Min WoW erfaring spænder over mange år efterhånden. Jeg startede med at spille helt tilbage i vanilla, for omkring 10 år siden (åh gud). Dengang spillede jeg en mage på Aggramar. Da TBC kom skiftede jeg til warrior og startede med nogle efterskole kammerater på Stormreaver. Ved WotLK skiftede jeg over til at spille Death Knight istedet, og holdte fast i den i en stund. Jeg stoppede med at spille ikke lang tid efter Cata, men nåede at raide en smule og på min DK.
Jeg startede i en stund i Cata igen, før MoP på en ny account da jeg mistede den gamle desværre. Ved den nye opstart var det som druid på Zenedar sammen med Panzerbjørn, men jeg faldt fra igen efter et par måneder.
Omkring slutningen af MoP startede jeg ordentligt op igen, og lavede en ny DK som jeg raidede med. Her har jeg også lavet et par andre karakterer som jeg spiller på nu som f.eks. shamanen som er min nuværende main.
Hvad kan jeg tilføje guilden?
En afslappet og motiveret indstilling til raids, og en underholdende atmosfære på mumble. Det jeg har oplevet indtil videre på de to raids jeg har deltaget i har været en rigtig hyggelig stemning og nogle rigtig flinke mennesker! Jeg føler umiddelbart at jeg godt kan tilføje mere af den slags til guilden.
Jeg tillader mig lige at tagge nogle af de personer som var med på de raids hvor jeg deltog, af dem som jeg nu lige husker.
@Najsen @Dumas @Høker @Kóba
@Tristanas @Azazu
Afslutningsvis, så har jeg læst regler for optagelse, forumregler og jeg accepterer de 5 værdier
Hvis der ellers er andet så må i meget gerne hive mig i ørene eller sende en brevdue. Hvad der nu er mest belejligt.
MVH
Lucas/Hyndla