Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 71 of 71

Thread: Ansøgning Hunter Pilinias lvl 100

SD Medlem Forum Acolyte

Det var et hyggeligt run, du virker til at passe meget godt ind, så du får min

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

helt sikkert thumbs up fra mig ene og alene pga af hyggen på mumble, det er den ting der betyder mest for mig i SD.

[SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Held og lykke med din ansøgning, det ser da allerede godt fyldt ud med thumbs up
    Øff

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Jeg takker og bukker pænt @Wace og @Rune ! De tomler dér er jeg kun glad for !

- @Grynte , du har helt ret, det er gået utrolig stærkt med alle de tomler jeg siger i hvert fald rigtig mange tak. Håber da også jeg ser dig på mumleren en dag hvor jeg også er på ;-)

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Er lidt begrænset hvor meget jeg er på for tiden, men måske vi er heldige engang
    Øff

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Kan se du har nævnt @Lummer Det må være en fejl. han siger jo aldrig noget. Han er den stille ninja

Ud fra fredagens PvP event har jeg lyst til at give dig en dog kunne jeg godt tænke mig at løbe et par HC's eller raide med dig for at få et ordenligt indtryk.
    Ja det kræver jo nok jeg kommer online og det sker også snart, men har ligget med mandeinfluenca i over en uge så har været døden nær :P
    Now known as Milo

@Tiny , jeg tænkte jeg ville nævne dem som var inde i kanalen, da jeg fortsat ikke 100 % kan skelne mellem stemmerne, men jeg må da indrømme jeg bliver bedre og bedre til det.. Det er aldrig helt nemt at være den nye som skal lære alle stemmerne at kende mellem såååå mange members! ;-)) Også er det også vigtigt for mig personligt, at selvom folk måske ikke siger så meget, så skal de vide at jeg hygger jeg mig i deres selskab alligevel

- Jamen det er også helt fint med mig, at du gerne vil køre noget mere pve/pvp med mig. Jeg er i hvert fald helt frisk på mere :-) Synes det er rigtig hyggeligt, men som du siger, så har du nok ret i det kræver du jo kommer online samtidig med mig ;-) .. og det der man-flu er jo heller ikke til at spøge med (har jeg fået fortalt....)
    Last edited by Pilinias; 03-02-2015 at 15:59.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

flere damer i SD

Jeg siger tak for flere LRF runs med @Skiz og @Magicha i går aftes.

Det var rigtig hyggeligt og sjovt - især på mumble! og beklager jeg jagede lidt med dig @Skiz , men det var altså lidt nogle morsomme samtaler vi fik ud af det hele Det var dog rigtig ærgerligt jeg ikke fik færdiggjort raidgruppen med dig @Magicha , da jeg gerne ville have snakket lidt mere med dig nu da jeg er ny, men hvis du en dag igen har lyst (og det samme med @Skiz), så er jeg i hvert fald helt sikkert frisk på noget mere sjov og spas!

@Iznogood - hehe , jeg synes i hvert fald jeg snakker godt med mange af jer allerede, så det er jeg glad for du mener!

@Skiz - du er simpelthen for grineren at spille med! ;-) Må stadig sige det er mega hyggeligt, især nu efter jeg har lært dig bedre at kende!

Forum Neophyte

Nu så jeg lige du var inde på andre trails og kigge, rigtig godt intiativ! Du må jo lige hive fat i mig ingame så jeg kan se dig lidt nærmere.. og FED by du bor i forresten STORT PLUS!

Best regards og held og lykke med ansøgningen - Livea / Ilvea
    Last edited by Ilvea; 16-02-2015 at 23:47.

Jeg siger i hvert fald rigtig mange gange tak @Ilvea hvis jeg kan give noget videre til andre nye herinde, så gør jeg det i hvert fald gerne. Jeg fik sev (og får stadig) en rigtig god velkomst! Så det er super vigtigt!

Jeg vil gerne spille med dig ingame - skal da tage fat i dig og sige Hej, næste gang jeg ser du skulle være på samtidig som jeg selv ;-))!

Forum Neophyte

Det var godt, og ja alle skal sku ha en chance.. godt i kan gi hinanden en ærlig chance, selvom i kun stadig er trials

Det gør du bare, Spiller mest på Livea, men har mange alts så hold øjne og øre åbne, så skal du sku nok finde mig

Det er i dag en måned siden jeg hoppede med på vognen og blev trial i guilden!
    - Jeg tagger jer lige, @Harpos, @Najsen og @Trine , så jeg er sikker på I får set mit indlæg :-))

Jeg har virkelig fået en god velkomst af dem jeg indtil videre har mødt på min vej, hvor jeg også har taget mig god tid til at snakke med nogle af de andre trials. Jeg har indtil videre haft et super godt ophold i guilden og føler jeg er blevet en del af fællesskabet - og det ønsker jeg fortsætter.
    Som jeg kan tælle sammen, er jeg så heldig der er i hvert fald er 10(+) som ser mig i guilden. Tænkte jeg lige ville skrive her i tråden, så mit forløb her på forum kan genlæses, hvis nødvendigt ;-)
    Nu er jeg så nysgerrig på hvad der så skal ske *klapper med spænding i mine små hænder* ........

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Det er i dag en måned siden jeg hoppede med på vognen og blev trial i guilden!
    - Jeg tagger jer lige, @Harpos, @Najsen og @Trine , så jeg er sikker på I får set mit indlæg :-))

Jeg har virkelig fået en god velkomst af dem jeg indtil videre har mødt på min vej, hvor jeg også har taget mig god tid til at snakke med nogle af de andre trials. Jeg har indtil videre haft et super godt ophold i guilden og føler jeg er blevet en del af fællesskabet - og det ønsker jeg fortsætter.
    Som jeg kan tælle sammen, er jeg så heldig der er i hvert fald er 10(+) som ser mig i guilden. Tænkte jeg lige ville skrive her i tråden, så mit forløb her på forum kan genlæses, hvis nødvendigt ;-)
    Nu er jeg så nysgerrig på hvad der så skal ske *klapper med spænding i mine små hænder* ........

så er det ud xD når man selv skal bringe det på bane får man minus thumps xD

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    så er det ud xD når man selv skal bringe det på bane får man minus thumps xD
    Øv, det gør ondt at skyde sig selv i foden! *hulk hulk*

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Øv, det gør ondt at skyde sig selv i foden! *hulk hulk*
    Ja det er ikke så godt xD nu må vi se om vores kære rekrutterings folk vil tage dig alligevel

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

@Pilinias - det er ca. en måned, så du skal nok høre nærmere inden længe. Meeeeen, intet nyt er som regl godt nyt.

@Trine - det er bare helt iorden :-) Meget rart lige at vide hvordan og hvorledes

Forum Trainee Zigil's Avatar

@Pilinias det ser jo ud til at gå skide godt med at samle tomler men du kan da poke mig ingame hvis vi skal tage en dungeon alligevel

@Zigil - Jaaaada det er jeg altid frisk på!