Results 1 to 24 of 24

Thread: Ansøgning til WoW og SD.

Default Ansøgning til WoW og SD.

Hej.jeg hedder Brian er 51 år gammel, jeg er født og opvokset i Randers, og bosat mellem Viborg og Skive,jeg spiller Bridge 2 gange om ugen. Jeg er bogbinder mesterlære , gift på 24 år og har 3 voksen børn. Jeg kan godt lide online spil, for det sociale det sociale aspekt i møde nye mennesker i ´verdenen´ og i guild/clans,

Jeg har spillet helt tilbage fra VIC20, jeg begyndte at spille online spil med DAOC, omkring SI release. Balutrik (min søn) har lokket mig til spille WoW(6 år), Rift, TSW, LoL, GW2, WOT.
    Jeg spiller stadig WOT, lidt LoL, og begyndte med WoW med Balutrik igen fornylig, vi har før det spillet på Darkspear(horde) og Bronzebread(Alliance) men startet op på Tarren Mill, og regner med at lave transfer.
    jeg er en afslappet og social spiller, med hang til mange alts. næsten altid klar med en hjælpende hånd hvis jeg kan være til hjælp, udover det kan jeg tilbyde sort humor, loyal til guilden og nok en casual spillestil.

Jeg håber SD kan tilbyde det sociale på tværs af spillene, med forståelse for voksen liv med arbejde, børn og kone,

Jeg har læst reglerne, og de 5 værdier, og jeg er indforstået med dem.

Håber jeg fik det hele med, forsat go´ dag
    Last edited by Baludrik; 25-01-2015 at 2:25.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hejsa @Baludrik
    Din ansøgning er meget kort, her i SD er det personen bag skærmen vi gerne vil vide noget mere om
    Tag evt et kig rundt på vores andre ansøgninger, og så få skrevet noget mere på.

Glæder mig til at høre mere fra dig.

Mvh.
    Najsen

Forum Initiate Balutrik's Avatar

jeg har spillet med @Baludrik aka Brian, aka min far. siden Daoc og igennem flere mmorpgs og lol. udover han har lidt for meget kendskab til nogle ´sjove´ og pinlige historier om mig, som han finder meget morsomt at dele.. så må jeg jo nok heller give ham en hjælpsom,venlig og nem at omgåes.
    GW2: TryGoogleThis.9570 ; 80 Thief Balutrik 80 Warrior Balustrike 80 Ranger Baluette 80 Mes Baluit
    ESO: VR 12 Dragonknight Balu
    LoL : TryGoogleThis og TheNoobEraser EUW.
    Wildstar: 50 Spellslinger Baluin 50 Stalker Balutrik 50 Warrior Balustrik.

Hej.lidt mere om mig. Blev udlært bogbinder i 1987 kom der efter på Neopac i Randers som kartonagearbejder var der i 11år ,så blev jeg bogbinder igen , var forskellige steder over de næste 12 år . Så tog jeg søsikkerhedskursus og var i 2 praktiker ,blev ansat på det sidste skib jeg var med i 6 mdr.tog job som bogbinder igen i ca 15 mdr. Jeg har lige været på medicinkiste B.Jeg er arbejdsløs i øjeblikket.jeg har været med i hjemmeværnet i 30 år.Da jeg spilled DAOC kaldte jeg mine char MIGbo-Migboss.jeg tog MIG med over i WOW og kaldte alle mine char MIG med 3-4 bogstaver fra class.Migpal.migpri.miglock.mignight.osv.det gjorde at jeg var let at se om jeg var online for andre.Jeg var officer"velfærds" i begge guilder;Ironfist/Darkspire-The legendary Monkeys/bronce.Jeg hedder Miggrib i WOT , har spillet Ca 23000 kampe.Jeg har 2 kontoer i LOl begge lvl 30:Miggrib-Miggrinder- Eu-vest og nordamerikanskserver.spiller kun ranked med Balustrik ellers normale.ellers spiller konen og mig Facebook-farmville. håber dette rækker . MVH Brian Bo Christensen / baludrik.

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Rigtig rigtig god til skrivning @Harpos kommer forbi med mere info

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble i morgen d. 27-01-2015 kl. 19.30 til en lille snak?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

ok.kommer på

Hej @Baludrik

Tak for snakken og vi sætter lige din ansøgning på standby indtil at du rammer lvl 100.

Men skriv lidt om din lvl'ing her inde så folk kan følge med.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Har lavet 1 hunter lvl 90 blev 94 første dag.han blev 96 anden dag.

Hej.Så blev Baluhun lvl 100.Tak for snakken i Hygge 1 søndag aften. tak for scope Rune.så vil jeg gerne søge om optagelse i SD.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har siddet på Mumble med Baludrik og en masse andre.

Yderst social ung 51 årig dreng må man sige :-) snakker usandsynligt meget ;-) utroligt hjælpsom og en hyggelig person.

Thumbs up her fra, han virker helt klart social nok til at kunne være en SDér
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Hej @Baludrik

Velkommen på Trial.
    Last edited by Harpos; 02-02-2015 at 16:02.

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Manden spiller bridge ( )

Han virker virkelig flink og behjælpelig ingame

Jeg synes han virker som SD!
    nvr4getcryevrytiemlol

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

har hygget en del med Baludrik på Mumble
    han viker som en Hyggelige Fyr
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Du får en herfra! Hyggelig på mumble og så fik vi spillet noget PvP
    Last edited by Mattyswag; 10-02-2015 at 0:10.

SD Medlem Forum Acolyte

Har også have en hyggelig aften på Mumble på ham, smider gerne en efter ham.

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Jeg snakket med ham på mumble og gjordt lidt PvP. Flink og behagelig at snakke med, så han for da lige en
    i'll catch you on the flipside

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

Har snakket lidt med Baludrik på mumble, som virker meget hjælpsomt og venlig. Han skal da lige en fra mig af

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Har også haft fornøjelsen af at være på mumble med Baludrik, herfra.

Forum Greenhorn

flinker fyr vi sidder her i aften og hygge quester ... ham kan jeg sagtens give en thumps up !

@Solei @Funnian @evrian tak for et par gode Hc runs.Søndag

tak for hjlæpen i Slag mines!

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Baludrik View Post
    @Solei @Funnian @evrian tak for et par gode Hc runs.Søndag
    @evrian er mig tak for runs var længe siden jeg har støvet healing af. Var god hygge på mumle også

SD Medlem Forum Learner

jeg har spillet med @Baludrik jeg synes at han vil passe rigtig godt ind i denne guild