Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Genansøgning til SD - WoW - Dudess :-)

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Default Genansøgning til SD - WoW - Dudess :-)

Hej alle

Som skrevet i min tråd fra i går, så savner jeg SD helt vildt - og har gjort det længe. Jeg stoppede med at spille WoW for ca. et års tid siden. Efter at jeg blev lvl 90 havde jeg svært ved at finde motivationen. Jeg er en meget målrettet person - jeg går 100% efter et mål, og bliver helt høj af det - og når jeg så når mit mål, så skal jeg enten formå at sætte nye mål, eller også mister jeg gejsten. I takt med at mit RL fyldte en hel del, så betød det for WoW, at jeg gik lidt død i det, og stoppede derfor.

Men jeg elsker SD. Jeg har spillet MMORPG spil i mange år - startede i år 2000 med at spille Asheron's Call og spillede det i mange år. Da det døde ud, prøvede jeg WoW, men det fangede mig ikke ret meget, for jeg har altid gerne ville spille for det sociale. Så jeg var on/off i WoW. Indtil at jeg fandt SD via en google søgning. Jeg startede en char op og kæmpede mig vej for at blive lvl 90, så jeg kunne komme på trial. Jeg var så velsignet, at få lov til at komme på trial før pga. min aktivitet og dedikation på forummet. Og fik heldigvis også nok tomler til at blive medlem. Og jeg har aldrig været mere vild med en guild, end jeg var med SD. I er helt fantastiske til at få en person (som mig, som jo faktisk stadig er ret meget en newbie i WoW sammenhænge) til at føle sig velkommen. Det var skønne måneder med grin, sjov, flirt og godt sammenhold. Og sikke en julefrokost, som jeg deltog i

Så selvom mit RL stadig er travlt, så er mit savn nu så stort, at jeg bliver NØDT til at komme tilbage til jer. Jeg savner min WoW og SD tid. Jeg bliver aldrig en hardcore spiller, men vil rigtig gerne yde mit som social spiller Jeg hedder Dudess i spillet, og er nu igang med at installere diverse updates for at komme på igen. Der er jo kommet en ny expansion siden jeg stoppede, som jeg skal ha' udforsket også

Privat er jeg 41 år og bor i Vejle. Er gift på 2. år, og jeg har en teenagedatter på snart 15. Hun fylder ret meget - hun har ADHD i svær grad og vanskeligheder pga. det. Hun er dog en skøn pige med hjertet på rette sted. Men også med en vild stædighed og temperament og nogle gange mangel på grænser og alt for meget impulsivitet. Hun skal på efterskole til sommer, så jeg burde få masser af tid til WoW, når hun er der ;-)

Jeg arbejder fuld tid - og ofte alt for meget - som proces- og kvalitetsassistent i Kolding. Det lyder frygteligt kedeligt, men er det faktisk ikke. Min chef elsker store projekter, så jeg bliver involveret i en masse projektarbejde. Vi styrer alle de store IT projekter i virksomheden og jeg er administrator på flere IT systemer - udover det almindelige kvalitetsarbejde. Vi har alt for travlt på jobbet, men de sidste par mdr. er jeg blevet langt bedre til at gå hjem, når jeg har fri.

Jeg er et meget socialt menneske. Jeg får energi af at være sammen med andre. Jeg flyttede til Vejle, da jeg mødte min mand i 2009, men har egentligt hele min venindekreds i Fredericia. Og jeg får slet ikke brugt nok tid sammen med dem, men værdsætter hvert minut, når jeg gør. Oprindeligt er jeg fra Sjælland - 30 km vest for København, og savner København. Jeg elsker alt det kreative - og har skuffer fuldt med alt mellem himmel og jord.

Nogle af jer vil måske spørge (og med rette), jamen hvad så når jeg har nået mit næste mål i WoW - vil jeg så forsvinde igen? Jeg kan jo ikke spå om fremtiden, men jeg tror det ikke. Jeg har haft det her år til ofte at tænke tilbage på mine SD dage og har savnet jer. Jeg har dog også lidt kriller i maven og nervøsitet omkring at ansøge igen. For jeg føler at jeg svigtede lidt med at stoppe, når jeg var blevet taget så godt imod. Jeg skal bare sætte mit ambitionsniveau til at være social spiller og ikke nødvendigvis stræbe efter et eller flere mål. Og så er det long-term. Jeg er i hvert fald klar til at gøre mit allerbedste. Der er ingen bedre guild end SD. Punktum. Og sådan er det bare

PS. Her er min oprindelige ansøgningstråd i øvrigt: http://www.semperdanica.dk/threads/4...ilden-)-Dudess
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Du får den første herfra

Sød forvirret dame

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Den anden herfra
    Last edited by Blamage; 25-01-2015 at 10:54.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Bestemt herfra.

Har kun positive oplevelser med dig @Dudess - både ingame og til IRL arrangement, og bare det du ikke er skræmt væk efter en fuld omgang med SD-julefrokost, er jo bare et kæmpe plus

Så mange gange velkommen tilbage

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en samtale i aften d. 25-01-2015 kl 19.30
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 - 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: SD normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Last edited by Harpos; 25-01-2015 at 11:34.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en samtale i aften d. 25-01-2015 kl 19.30
    Jeg har en lille udfordring, da vi ikke har noget headset, hvor at mic virker :-P Jeg hører lige datteren, når hun kommer hjem. Men jeg ved, at hun har brokket sig over det samme, så jeg har lige bestilt to gaming headsets via ebay

Men jeg har tid og lyst til at sludre i aften

Jeg har været inde på min char nu - og alt virker igen. På nær mine add-ons, som vist skal opdateres.
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

Quote Originally Posted by Dudess View Post
    Jeg har en lille udfordring, da vi ikke har noget headset, hvor at mic virker :-P Jeg hører lige datteren, når hun kommer hjem. Men jeg ved, at hun har brokket sig over det samme, så jeg har lige bestilt to gaming headsets via ebay

Men jeg har tid og lyst til at sludre i aften

Jeg har været inde på min char nu - og alt virker igen. På nær mine add-ons, som vist skal opdateres.
    Super.
    Så snakz vi da bare i aften.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Nå for pokker - jeg har lige talt med hende. Det er hendes headset til iPhone, som ikke virker. Så hun har et headset, som jeg kan låne. Så @Harpos, jeg vil rigtig gerne tale med dig i aften

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

positiv energi kan man ikke få for meget af

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej
    Der er lige et par ting der skal på plads før Harpos kan tage godt i mod dig
    Først og fremmest så skal @Trine lige forbi først
    Dernæst så har vi et krav/regl der siger man skal være lvl 100 for at joine.

Det er helt ok, for jeg skal lige ha @Trine ind over, så jeg var lige lidt for hurtigt ude med ansøgnings info.

Trine skal lige kikke på den først, så se lige bort fra den samtale...

Sådan er det med genansøgere, det smuttede lige for mig der.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Trine skrev i den anden tråd.
    Men godt at se dig tilbage.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Du får min

Glæder mig til at se dig tilbage i guilden

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Trine skrev i den anden tråd.
    Men godt at se dig tilbage.
    Du skal bare lige ramme lvl 100 først @Dudess...

Du må meget gerne gøre som du gjorde sidst du levelede op.
    Last edited by Harpos; 25-01-2015 at 13:07.

Forum Apprentice Seiga's Avatar

ja helt sikker en
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Du skal bare lige ramme lvl 100 først @Dudess...
    Argh - virkelig? Så må jeg hellere komme igang

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Du får da også lige en herfra, husker kun gode ting fra dudess så jeg ser ingen problemer i at hun kommer tilbage med det samme.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

sådan, det var 10 thumbs, så ind med hende.

Argh - virkelig? Så må jeg hellere komme igang
    også når det er genansøgning @Harpos ?

Quote Originally Posted by Iznogood View Post

sådan, det var 10 thumbs, så ind med hende.
    Hahaha tak

Jeg har i øvrigt også Earthangel som char - fik hende boostet til lvl 90 med WoD - så spiller på hende nu. Hun er håbløs, men det er sjovt

Forum Elder Deadlock's Avatar

Også når det er genansøgninger, har været flere af dem f.eks. romulus han måtte det samme igennem som alle andre.

JA, sådan er reglerne...

Hahaha tak

Jeg har i øvrigt også Earthangel som char - fik hende boostet til lvl 90 med WoD - så spiller på hende nu. Hun er håbløs, men det er sjovt
    jeg hjælper dig meget gerne når jeg er online mit battletag er iznogood#2849

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Trainee Zigil's Avatar

Hej @Dudess jeg vil rigtig gerne lærer dig lidt at kende og fulgte jo med i din leveling tråd du er velkommen til at tilføje mit battletag Zigil#2114 så vil jeg lige som @Iznogood gerne hjælpe alt hvad jeg kan

Edit: på forhånd