Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: Wow ansøgning - Zeltos Rogue / mage

SD Medlem Forum Initiate

Default Wow ansøgning - Zeltos Rogue / mage

Hejsa!

For hurtigt at få det overstået så har jeg selvfølgelig læst hvad jeg har skulle læse og jeg er indforstået det og jeres fem værdier

Lidt om mig selv
    Mit navn er Kristian Steffensen, jeg er 24 år og bor i svendborg. Jeg har boet i svendborg de sidste tre års tid hvor jeg har været under uddannelse til Maskinmester på simac. Det kan da derfor godt tænkes at jeg om et års tid nok ikke vil kunne være så aktiv igen da jeg skal ud på de store verdens have, men det betyder jo ikke noget for nuet.

Jeg er en stille og rolig fyr som godt kan lide at spilde computer spil og bruger også meget af min tid på det når jeg endelig kan slippe fra lektier og kæresten . Jeg har i gennem de sidste mange år været en Moba spiller, men er begyndt at spille nogle andre spil på en mere regulær basis. Wow er et spil som jeg er kommet tilbage til flere gange som jeg altid nyder at spille og i sær sammen med nogle flinke folk.
    Nogle af mine favorit spille titler vil nok være spil som dota, dishonored, Fallout og civilizations 5. <

Når jeg dog ikke lige spille computer kan jeg rigtig godt lide at læse. For det meste læser jeg Terry pratchett's discworld. Jeg kan dog også rigtig godt lide at læse manga.

Wow relateret:
    Jeg vil gerne søge ind med udgangspunkt for at blive raider.
    Min wow erfaring er nok ikke til den helt store medalje. Har været med til mange raids men det er ikke siden starten af denne ekspansion og TBC at jeg sådan rigtigt har været med til progress raids. Jeg har spillet i alle ekspansions og raidet i dem alle. Min main er en rogue som jeg har spillet på i mange år og derfor føler jeg også at jeg kan bidrage meget på den.
    Jeg kende dog et par stykker i guilden allerede som jeg har spillet med før og de har nævnt at i er lidt fyldt om med mele så jeg er også ved at lvl'e en mage op. Jeg ville dog helst foretrække at blive ved med at spille på min rogue.

Semper Danica kan forvente af mig at fyr som godt kan lide at have det sjovt og dele nogle indgame oplevelse med venerne. Jeg er ikke den store drama queen og tager som regel tingene meget roligt. Jeg er tit villig til at gå længder for folk hvis de har brug for min hjælp og jeg er ikke en fyr som bare smutter.
    Jeg forventer ligesom jeg går udfra at det forventes af mig at når vi raider som kommer folk med et vist seriøst mindset og har forberedt sig. Det skal dog slet ikke betyde at vi ikke kan have det sjovt. Jeg regner da bare med at alle som er med i raids er det fordi de selv har lyst og ikke vil bæres igennem.

Hvis der er noget i er i tvivl om eller jeg har glemt skal i være mere end velkomne til at spørge

MVH
    Kristian / zeltos

Edit:
    Har nok lige glemt en vigtig ting og det er min rogue er på zenedar, men kan jo bare flyttes
    og dem jeg kender bedst er nok @Hyndla @Panzerbjørn
    Last edited by viz; 04-02-2015 at 17:38.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Hejsa @viz

Velkommen til forummet,
    især pga. du er en fremtidig sailor (forhåbelig) som mig

TnT går og leder efter folk til raids. en mage ville bestemt ikke gøre noget

alt efter hvordan det kommer til at gå med Ansøgnings samtalen med Enten @Najsen eller @Harpos, så kan du godt tage fat i @Tristanas hvis du har blod på tanden til raide

Din ansøgning er god, og jeg ønsker dig held og lykke med din application
    Last edited by Lingmao; 04-02-2015 at 17:05.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Acolyte

Velkommen til forum, fin lille ansøgning du har fået smidt afsted der, @Najsen og/eller @Harpos kommer nok hurtigt forbi lige og kommer med lidt mere information.
    Du skal dog vide at der er medlemmerne selv der sætter raids op, og der er vist en del raidhold for tiden, flere af dem søger medlemmer, så mon ikke der er grundlag for noget.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 05-02-2015 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Initiate

Hey

Tak for de hurtige svar og positiv modtagelse

Vi kan sagtens aftales at snakke i morgen har en flyvende frokost date i aften men ellers har jeg da også tid i aften hvis det er?

og jeg skal ok få tjekket op på raids når jeg får tilladelse til at komme der ind

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Velkommen til herinde!
    Kojner på Trash, som er et af SD's raidhold. Vi står og mangler lidt roosters Så sig endelig til hvis du har interesse.
    Vi starter med BRF HC i aften.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Du kender også miiiig

Fin ansøgning, håber da snart du kan være med og spille sammen med os igen, forhåbentlig da på TNT sammen med Lucas og Esben
    Øff

SD Medlem Forum Initiate

haha ja self Anja du er min favorit (men sig det ikke til det andre)
    @Cuber Jeg ville da ikke have noget mod at joine jer i aften hvis det er. Min rogue er dog stadig på zenedar så skal nok bare lige skrive på mit gamer tag hvis der er "viz#2402"

Skal nok lade være med at sige det til dem!

Du får i hvertfald en stor herfra!
    Øff

Quote Originally Posted by viz View Post
    haha ja self Anja du er min favorit (men sig det ikke til det andre)
    @Cuber Jeg ville da ikke have noget mod at joine jer i aften hvis det er. Min rogue er dog stadig på zenedar så skal nok bare lige skrive på mit gamer tag hvis der er "viz#2402"
    Lyder fedt, vi har snakket lidt ingame sammen. Du virker sgu som en flink fyr, du har da i hvert fald SD potentiale!

Kristian er en af mine ældste IRL venner, og vi har spillet sammen meget længe. Han er altid velforberedt og spreder god energi i raids og guildchat generelt. Jeg kan kun give min ypperste anbefaling!
    Kæmpe herfra!

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Rigtig god ansøgning, held og lykke med en

//Hunt

Forum Recruit

Jeg har aldrig mødt Kristian, men vi har spillet sammen i allemulige spil på daglig basis i løbet af de sidste par år. Han er en super flink fyr, altid behagelig og rolig, og generelt rigtig dejlig.

Du får herfra og jeg glæder mig til at få dig over på serveren og ind i guilden!

-Panzerbjørn

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Velkommen på Trial.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Velkommen til også herinde
    Øff

Forum Acolyte Dudess's Avatar

Velkommen til
    In order for good to exist, there has to be bad, so sometimes, it's good to be bad

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Sidder og raider med @viz lige nu - tror bestemt han er SD materiale - han skal bare lige blive lidt bedre til rogue!

SD Medlem Forum Initiate

Så har jeg lige raidet med @Cuber @fisker @Harpos @HolgerDK @Hyndla @Konrax @Marwen @SD-Ratkuul @shaolin @stormfister @Strexx @Xenium

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Forum Recruit Xenium's Avatar

tak for hjælpen her til aften - gik jo meget godt selv om vi sku vente på alle mulige med alt muligt i vejen. herfra

X
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Ordenlig fed her fra
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Tak for et hyggeligt run
    Last edited by Strexx; 10-02-2015 at 0:03.

Helt sikkert en

Tak for raid, super fyr! Du får et