Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 71

Thread: Farvel fra Maggie, Magicha, Magicka, striglen, kosten..

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Default Farvel fra Maggie, Magicha, Magicka, striglen, kosten..

Troede aldrig det ville komme til dette. Troede faktisk at jeg skulle være i SD, mindst indtil jeg blev træt af WoW, men en spirende fornemmelse af ikke længere at høre til, ikke at kende størstedelen af mine guildies, som vi gjorde i gamle dage, får mig til at føle mig for gammel, for sur og for kynisk til SD.
    Er langsomt blevet distanceret fra det Semper Danica jeg kendte, og det gør min beslutning en del nemmere. Jeg har længe forsøgt at finde spilleglæden igen, men det er svært for lige nu kan jeg faktisk ikke holde ud at følge med i Guildchatten.

Et udfald fra en guildie, som følte sig personligt trådt på efter min spontane reaktion på et udsagn fra en af hans gode venner, om at bruge rigtig mange timer dagligt på wow, er åbenbart ikke en sag der lige glemmes, hvilket gør mig ked af det, fordi jeg sammen med pågældende havde en lang og respektfuld dialog bagefter i whispers. @Kronken.. En gang for alle. Jeg beklager min udtalelse, den var spontan og ligetil, som jeg er. Jeg håber at du selv er kommet videre over min kommentar, og lader dine venner om at bære nag

Min umiddelbare reaktion var at sætte vedkommende, som jeg ikke mener skal navngives, der nærer er noget nær ulmende had til mig, på ignore, og sende en besked om dette til guildmaster.
    Ret skal være ret. Jeg tror aldrig nogensinde jeg har været ”elsket” i SD, og jeg har da heller aldrig haft en ambition om at være i Top 10 på popularitet i guilden. Jeg har haft mine holdninger til hvilken slags guild vi skulle have, hvad der var vores opgave og hvordan vi skulle tackle de dagelige problemer, og jøsses, har vi haft nogle kampe på leaderboards dengang , jeg har kæmpet mine kampe, både som privatpersonen Anne og som officer og derefter Guildmaster Magicha, og jeg har taget min del af drøje hug igennem tiden fra folk der ikke har kunne lide min personlighed, min stemme, min måde at lede WoW sektionen på, min dps på raids og hvad jeg ellers har måtte lægge øre til og ind imellem været stædig som et æsel og nægtet at lytte (hvilket til dels er årsagen til at jeg forblev i SD), men jeg blev også langsomt klogere.

Jeg har altid følt at det har været det værd. At SD var det værd. At man var en del af en stor familie, en rummelig familie men også en meget forskellig en af slagsen, hvilket naturligt giver visse gnidninger ind imellem. Men vi fandt altid ud af det.

Nu sidder jeg med følelsen af et tab, om noget så udefinerbart som en online guild og det dertilhørende community som vi også er, og føler mig både lidt fjollet over det og så alligevel ikke. For jeg kan ikke holde ud at se på chatten, hvor der helt tydeligt mangler dele, og jeg føler mig frarøvet noget, for mig ret dyrebart.

Jeg vil ikke påtvinge nogen min eksistens, for at bruge et noget dramaladet ord, så jeg vælger selv at tage konsekvensen, og søger min WoW-lykke andetsteds. Måske et miljø skifte og en chance for at starte forfra er det der skal til, for at jeg igen får det fulde udbytte af min online tid.

En tak til alle jer der igennem årene har været med til at holde WoW i live for mig. En speciel stor tak til følgende nuværende og endda tidligere SD-ere, skulle de en dag finde herind:

SD Pinsefest 2010 014.jpg @Kartagg / @Stålkaninen, Min yndlingstank beyond recognition. Magen til tålmodighed og pædagogik, skal man skisme lede længe efter! Du overrasker mig til stadighed og din rummelighed og du vil altid være min ”Dr Død” ,

@SkyPrey, fordi du er den du er og fordi jeg har fået lov til at opleve dig vokse op til den mand du er i dag, uden at lyde totalt corny , @Fedania, fordi det kræver mod at være så strid som dig Du er en gutterkvinde, og jeg ærger mig stadig over at vi ikke har kunen holde kontakten, @HolgerDK, fordi dit evige ally had altid har fået mig til at smile, og endda en gang imellem ønske at jeg kunne ”muster” nok had til de røde og ikke mindst Skillz og overblik, til at kunne være med, @Bluetiger, for de gode gamle dage sammen med Skyprey og @Insaniak. Tak til @Doomgrip, for din altid uudtømmelige pandoras æske af oplysninger om alt hvad der er værd at vide om wow, og så lige lidt til. Dine svar i guildchat, har mangen en gang lettet mig for en nederen tur på Wowhead og tæske mig igennem uendelige poster af ligegyldig info!

Tak til @Kirneh, @Barahir, @Nilfen, @Jeoparty og @wOOOOt for tiden sammen i ledelsen, som lærte mig meget om mig selv, om diplomati og ikke mindst hvor svært det er at lede en guild med så mange forskellige artede mennesker. Det blik ind bag facaden lærte mig meget om mennesker også. Ind imellem mere end jeg ville ønske jeg havde lært Mange timer blev brugt i selskab med dkp-siderne, vores wiki og mange (og til tider hårudtrækkende) diskussioner på officersforum. Apropos vores wiki, så fandt jeg lige min egen side frem derinde, og måtte trække lidt på smilebåndet igen.

@Dreadmist / @Legends .. Kan stadig blive glad ved tanken om dengang, jeg satte dig til at få vores våbenskjold, som @Znyp og jeg kreerede tilbage i.. Puha 2007? lavet mere ”moderne”. Tror du var pænt træt at mig til sidst, fordi jeg insisterede på at du skulle finde nogle flere løver så vi kunne få det ”pænt nok”.
    Tak til @Dimse fordi du næsten kurerede min tandlægeskræk og fordi du bare er sådan et sødt og rummende menneske! Og @Zura, din skarnsknægt! Det her ser du nok aldrig, men gør du, så.. Grrrrrrrr… Du gav mig mine første grå hår, ja dig og eksen, men den dag i dag, håber jeg at du er kommet godt i gang med din uddannelse (måske endda afsluttet den?) hvor du helt sikkert brillerer med dine kunstneriske evner. Jeg har for ganske nyligt fundet den fine skrivebordsbaggrund frem, som du lavede til mig og bruger den nu igen

magiwallpzura2.jpg

@Marwen, heh. Er glad for at jeg kom til den sidste SD fest, så jeg fik set at du rent faktisk var et helt normalt menneske, og slet ikke så nørdet som jeg havde troet! Du er så engageret at det varmer mit SD-.. eller, nå ja… mit Hjerte. Bliv ved med det!
    @Obsequious, Søren din dejlige mand Du har været min computer helt op til flere gange, og om end dine evner måtte se sig slået med min eksterne harddisk, så er jeg dig evigt taknemmelig, for dine mange gode råd, både dem jeg har fået, og dem som jeg helt sikkert stadig vil tiltuske mig i fremtiden.
    @Revosonic og @Darkempress .. Ja jeg ved ikke hvor det gik galt henne, og vi åbenbart ikke skulle ses mere, men tak for de mange gode timer sammen, ikke mindst i Parken med @Zuloboy og en fadøl i hånden. Det var sgu tider! Åh gud. Så er jeg også nød til at nævne @Norm, for der var sguda noget med en vild bytur hvor han fik hevet sig med. Norm.. Det er længe siden, og guderne må vide hvornår vi ser hinanden igen, om nogensinde. Håber det går godt med dig og du er faldet til ro, og ikke har smadret endnu en bil eller kørt dig ihjel på motorcyklen, venligst ”sponsoreret” af Niscayah

@Swup din sindssyge knægt! Ligegyldigt hvor gammel du bliver så vil du ALTID være en knægt for mig. Btw.. jeg har stadig din stegepande og kasserolle
    En speciel hilsen til alle jer tøser. Ikke mindst I har hver i sær været med til at gøre det til noget helt specielt at være i SD. Jeg husker stadig vores nissepigevent (ja altså SD's nummer 2 af slagsen, som noget helt specielt. You girls rule !
    nisse3.jpg

Ej, jeg har så mange billeder fra de sidste 9 år, og fuck hvor er mange af dem kompromitterende Så mange gode stunder... *smiler vemodigt*.

thegang.jpgIMG_0381.jpgkenndinplads.jpgIMG_1929.jpgIMG_2418.jpgSD Pinsefest 2010 034.JPGSD Pinsefest 2010 023.JPGSD Pinsefest 2010 054.jpgIMG_0352.jpg

Kys og kram til @Darwynnia, @crissi, @Vala (uh min yndlingspilot ), @Corningstone.. og og og... Jeg har sikkert glemt en masse. Der har været, og er så mange fine gode mennesker i SD, at jeg ikke kan remse jer alle op. Jeg håber at I alle fortsat har det godt og skulle nogen af jer have lyst til at snakke eller sige hej så skriver i bare. Jeg vil fortsat være at finde på Tarren Mill og jeg vil nok også være i semperdanica kanalen ind imellem, om end jeg lige skal have altid på afstand lige nu.

Dette farvel, ved jeg også, er et endegyldigt farvel. For ud over de der igennem tiden har valgt at ytre deres utilfredshed med mig direkte, ved jeg også at der er nogle der har valgt at ”lide i stilhed”.

Selv hvis jeg ville ind igen, så kommer jeg det ikke, så ”SD-svingdøren” bliver aldrig en realitet for mig.

Mit håb er at de af jer der vil savne mig, vil hjælpe mig med at bibeholde kontakten, for jeg mister jer stort set nu.

Til jer alle sammen, både venner og fjender , husk at I får det ud af SD, som I selv lægger i her, så keep up the good work!

Puha.. Det gør sgu ondt at trykke Submit, men det skal gøres.

Lev vel SD!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Tak for mange gode stunder sammen, held og lykke i fremtiden - og vi ses jo på facebook
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

<3
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Damn, havde ikke set den her komme. Jeg vil savne dig i SD, jeg har altid haft stor respekt for dig og det arbejde du har lagt i SD. Håber at du finder de ting du søger andet steds.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

For pokker Anne.... Jeg er virkelig ked af at se dig smutte, men jeg ønsker dig al mulig held og lykke!

Jeg håber vi kan skrives ved ingame - og du får også lige en PM.

Hilsen Trine.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Go vind frem over du har været en del af SD i lang tid. Jeg håber du finder hvad du søger i en anden guild.

/Rune over and out
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Held og lykke i fremtiden!, havde nogle sjove SD fester

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Held og lykke fremover

SD Medlem Forum Elder Cookiebo's Avatar

Øv æv.. Ha det rigtig godt derude !
    WOW CLASSIC

- PvP Rogue lvl 41
    - PvP Dualbox: lvl 14 & 19

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Held og lykke fremover.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

God damn that sucks. Håber at du tager fejl i det er et endegyldigt farvel
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Held og lykke fremover
    PS. Stavefejlene er helt gratis

SD Medlem Forum Convert Brassbolt's Avatar

Kender dig desværre ikke ret godt, men det er altid trist og se en gammel guildy smutte.
    alt det bedste held og lykke med at finde det du søger.
    World of Warcraft Classic HYPEEEE

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Hey @Magicha det var da trist at se dig forlade os. Du vil blive savnet på trods af at der aldrig har været den store samtale mellem os, men har som regel gerne lagt mærke til dig på forum såvel som online. Tak for de gange man har mødt dig til de SD fester jeg nu har været med til.

Du skal have held og lykke fremover, og jeg håber du finder det rette sted igen

//Crushgar - Frostswinger

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Det er trist som ny herinde at se en gammel garvet guildie forlade SD. Kender dig ikke, men den sparsomme tid jeg nu fik lov at bruge med dig ingame var faktisk rigtig hyggelig :-) det skal du lige have med på vejen. Håber alt godt i fremtiden for dig.

Held og lykke fremover og håber ligeledes det bedste vil ske dig i fremtiden

Forum Senior Executie's Avatar

Lidt ærgelig en at vågne op til men jeg ønsker dig al mulig held og lykke derude.

-exe

Forum Senior Wacky's Avatar

Super ærgelig post at vågne op til.

Tak for tiden i SD, også den "korte" tid vi var i ledelsen sammen.

Take care!
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Forum Adept

Du fik mig hooked på wow og hjalp mig ind i SD, så det er enormt trist at det er noget hertil efter så mange år. Men kan sagtens nikke genkendende til at det ikke er samme SD som da jeg startede, men uden udvikling var vi nok faldet fra for længe siden alligevel. Så jeg håber du finder glæden ved wow igen, og ja at du måske en dag igen ønsker at være en del af SD. For mig, har du altid været en stor del af SD, uanset om jeg var enig med dig eller ej.
    Så held og lykke derude Anne
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Jeg siger ikke så meget herinde,både fordi jeg synes, det skrevne ord er fattigt og fordi, der er mange, der har nået at skrive det som jeg mener, men det her gør mig ked af det.
    Jeg har set dig en enkelt gang til en SD-pige-kom-sammen og så ellers fulgt dig på Forum. Ja, du er meget ligetil, men er det ikke det, vi har brug for ? Jeg har i hvertfald altid været glad for dine input og jeg synes de har været konstruktive.
    SD er blevet meget fattigere efter det submit.

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak Anne @Magicha for at du viste mig den tillid at komme bag den bryske facade du ofte gemmer dig bag. Har lært et utrolig følsomt og varmt menneske at kende, som er en ildsjæl og en løvinde!
    Du ved hvor du kan fange mig

Knus /Dimse(R)
    Last edited by Dimse; 07-02-2015 at 10:02.
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Held og Lykke fremover

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

God vind fremover Anne. Af mig vil du nu altid blive husket som storsmilende til de fester vide har mødtes.

Du har ret i at SD har forandret sig siden dengang, men det skyldes jo mere at Vi har forandret os løbende.

Trist at se dig stoppe, men håber dig alt det det bedste
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

God vind fremadrettet.

Som daværende GM, hvor du fik lavet nogle uheldige udtalelser, så er jeg bekendt med den modvind du har været igennem på det sidste. Fra GM's vinkel, så er det svært at tvinge folk til at glemme episoden, men nærmere prøve at bede folk om at være overbærende. I de fleste tilfælde virkede det, men der er stadig mange der følte sig stødt over den kommentar, og i sidste ende, så har man kun så meget indflydelse som spilleleder :/

Lige meget hvad, så ønsker jeg dig held og lykke fremadrettet

// Trist

Jeg vil ønske dig held og lykke fremadrettet.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Held og lykke frem over

Det er altid ærgerligt og se et gammelt member forsvinde, kan godt forstå din grund. Dog håber jeg vi ser dig igen en dag

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Selvom jeg ikke havde set den komme, er jeg nok ikke voldsomt overrasket over at se dig smutte. Synes det er trist, SD mister helt klart en af sine store personligheder. Hold da kæft vi har også haft mange ture igennem årene, men vi fik det også altid til at fungere, ikke mindst da du var GM i WoW. Og så var der jo de kære SD fester Vi har ikke snakket meget sammen i de sidste par år, men jeg har kun overvejende positivt at sige og tænke om dig Anne, så jeg ønsker dig alt godt fremover og håber du vil lade dem du møder på din vej, se den Anne som flere af os har set igennem årene, som ikke helt kan sammenlignes med den Magicha du kunne være på forum og i spillet
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.