Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 71 of 71

Thread: Farvel fra Maggie, Magicha, Magicka, striglen, kosten..

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Lyder som om der har været nogen problemer i WOW, som ledelsen burde ha været en del af løsningen på?
    Selve problemstillingen har ledelsen været indover, og håndteret bedst muligt fra vores side - men nogle ting må man selv være herre over, og udrede.

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Elder Beawolf's Avatar

.
    Last edited by Beawolf; 08-02-2015 at 19:11.
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Er det nødvendigt at komme med kommentarer om noget, man ikke ved noget om?
    Husk det her er en farvel tråd. Vær venlig at holde topic.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Tak for alle de fine ord, de varmer

Mht. brændte broer, så forsøger jeg ikke at brænde dem, men jeg ved hvor mange thumbs up der skal til for at opveje de nedadgående, og jeg tror ikke jeg nogensinde ville have lyst til at skulle "udsætte" mig selv for et trial forløb igen, med en risiko for afvisning eller negative bemærkning i en ansøgningstråd, med en guild som jeg praktisk talt føler mig så tæt knyttet til. Det lyder nok paradoksalt, men.. det tror jeg ikke jeg ville kunne bære.

Det er iøvrigt SÅ mærkeligt ikke at have et SD, eller bare et guildtag over hovedet, for første gang nærmest forevah!, og endnu mere mærkeligt ikke at kunne se member forum. Puh..

Jeg har lagt en forsigtig forespørgsel i den guild Skyprey er i, om jeg kan presse mig ind der, og stadig have glæde af de mange fænomenale guildperks der er, og siden jeg primært spiller med ham så føles det meget naturligt.

bare så ikke ikke undrer jer hvis I ser mig med et <Fallout> over hovedet.

Vi ses derude <3

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

For god ordensskyld skriver jeg lige heri, at jeg nu melder dig ud af SD.

Pas godt på dig selv Anne, jeg håber du finder din plads i en ny og dejlig guild.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Ohh Magi. Du er en stor personlighed jeg altid har haft stor respekt for. Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med dig.

Husker mange gode og sjove stunder fra SD tiden hvor du også har været med. Bl.a da vi to var ude hos Malk og give ham gaver fra SD efter at han var kommet hjem fra et længere hospitalsophold grundet den forbandede kræft.

Jeg håber at du får en god tid i WoW og i en ny guild. Du vil i hvert fald være savnet i SD.

/Henrik
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Maggie,

Vi spillede en del sammen tilbage i Wotlk, da jeg joinede SD, og jeg har sgu aldrig haft nogle kontroverser med dig. Tværtimod, har det været hyggeligt på de raids i Ice Crown hvor vi spillede sammen med bla. Legends, Rarl og Corning.

Jeg forstår dine bevæggrunde, da jeg også tager mig selv i at savne SD fra "gamle" dage, men vi bliver alle ældre og ændres, og det samme med SD. Så tilbage er vist bare at sige, Take care og a (wo)man's gotta do, what a (wo)man's gotta do...

/Storm

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

Øh...... jeg er helt paf..... men held og lykke derude og jeg er sikker på at du vil blive savnet. Hvis du forlader os pga. nogle båtnakker, så trøst dig med at du er bedre end dem...
    Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

SD Medlem Forum Elder

Da fuq ???

Pas på dig selv gamle tøs ❤️❤️❤️ Mon ikke vi ses igen engang
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Ååå Magi magi magi.. Så skete det endeligt for dig også alligevel. Jeg kan ikke sige jeg er overrasket, faktisk lidt ventet efter sidst vi snakkede.
    Jeg ved hvordan du har det, og det ikke specielt sjovt, man er lidt splittet i to. :/
    Det trist at se en som dig, der har haft så meget gøren og færden i SD, forsvinde. But I guess no king/queen rules for ever.
    Samtidig glæder det så at vide du forsætter i wow, bare et andet sted, for om der står SD eller noget andet over hovedet er ikke det vigtige, men personen bag i form af en female tauren druid der altid kan bringe et smil frem hos en og sige sin mening.
    Længe er det måske siden, men jeg håber vi ses igen på tidspunkt, ingame eller irl.

Held og lykke fremover
    ./hug din tiger )

Hmmm, okay da.... Kan være heldig jeg "falder" over en tauren i barrens der har brug for hjælp igen. =) vi ses =)

SD Medlem Forum Disciple

Hej Magi,

Jeg håber alt godt for dig derude i den store wow verden. Vi har ikke snakket så meget sammen de sidste år, men du vil for mig altid være en del af mit SD hjerte.

Jeg håber at du finder ro og fred og lige så gode guildies i en anden god guild.

Gali
    Last edited by Galicia; 11-02-2015 at 23:01.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Kære Maggie

Det har været en udsøgt fornøjelse at møde en person som dig. Du var GM i WOW i sin tid hvor jeg var menig medlem, og var en stor støtte i min tid som rekrutteringansvarlig siden som sergeant. Din tid i ledelsen har sat mange gode snakke i værk og givet mange ideer og tanker om alle områder af SD. Det er en stor personlighed vi mister, men jeg ved at du ikke har valgt denne vej som førstevalg og har ej heller været en nem beslutning.

Som mange andre skriver så håber jeg en dag du vender retur, men indtil den dag så må du have held og lykke med alt du foretager dig.

Stort kram herfra

Jeo

Forum Recruit Sylah's Avatar

Jeg vil savne dig Maggie. Selvom det er lang tid siden, vi har snakket.

- Sylah

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Sylah View Post

- Sylah
    Nå, så savner du hende da vist heller ikke mere, det er over 2 måneder siden hun forlod guilden
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Nå, så savner du hende da vist heller ikke mere, det er over 2 måneder siden hun forlod guilden
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Skiz View Post
    Skal skam nok lade være med at diskutere med dig. Skulle jo nødig have tæv med din erfaring.

Quote Originally Posted by Sylah View Post

- Sylah
    Jeg skulle hilse fra Maggie og sige tak. Hun siger det er mærkeligt at være i en guild med så få piger

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Quote Originally Posted by Uttaus View Post
    Jeg skulle hilse fra Maggie og sige tak. Hun siger det er mærkeligt at være i en guild med så få piger
    Vi kan sende Thorholy og Lookie over så er de flere piger! :P

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Swup View Post
    QFT... Hvad med dig Swup? Mangler de ikke en maskot? ;-)

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Swup View Post
    Jeg er sikre på at I er meget velkomne, endda alle tre Petter, meeeeeeeeen, jeg tror nu I vil hygge her mere i SD Bevares de er mægtig flinke, og det er superhyggeligt, med al de engelske accenter på teamspeak, men der er ikke antydningen af social hygge her, når man har været vant til SD, og de dage jeg er med på raid, skal jeg satanme spænde mig an.

Jeg har fået mig et par jeg snakker ret godt med og så er @SkyPrey der jo. og @Vie, så det er lidt "hjemligt"

Håber alt går godt med jer.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them