Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: WoW Ansøgning - Zolezbaby - Resto/Moonkin Druid

Default WoW Ansøgning - Zolezbaby - Resto/Moonkin Druid

Hej SD,

Jeg spiller pt på Frostmane PVP, hvor jeg raider casual. Jeg ønsker at deltage i mine gamle raid kammeraters raid (@chiko @Ilvea @Kaitakoi @Jamez @Tswana) og samtidig være i en dansk social guild. Hvilket også er grunden til min ansøgning her i dag.

Infomationer om mig:

Mit navn er Mike Simony Jensen, jeg er 25 år gammel og bor i Rødovre. Jeg er lige blevet færdig med min Bachelor i Web Development og søger ind på ITU - Digital Innovation & Management til sommer.

Indtil da er jeg ansat i Tivoli som bartender til Fredagsrock. Jeg afventer email fra Fitness World omkring min ansættelse som receptionist.
    Derudover har jeg meget interesse i Fitness. Jeg anser det som en hobby og læser derfor mange artikler og bøger omkring kost og ernæring.

Jeg elsker at være social og jeg lader ikke mit fitness liv gå udover mit sociale liv. Hvis den står på øl og shots med vennerne en fredag, lørdag.. Eller anden dag, går jeg efter guldet!

Jeg har spillet spil siden jeg fik min første konsol i ung alder og haft det som en hobby lige siden. Efter min 14 års fødselsdag gik jeg fra konsol til computer. I dag spiller jeg WoW, Diablo 3, StarCraft 2 og diverse andre games jeg finder interessant (somregel single player games).

Jeg har spillet WoW siden Vanilla. Igennem den tid har jeg raidet både hardcore som semi-hardcore til casual. Jeg spiller pvp og ligger omkring de 2k rating somregel (ikke noget vildt ). Derudover nyder jeg bare spillet og hygger mig. Jeg elsker det sociale ved WoW og ser frem til et dansk talende guild. Det er mange år siden jeg sidst var i sådan et.

Hvad kan jeg tilføje guilden?

Jeg kan personligt tilføje en positiv og casual tilgang til WoW, der gerne skulle tilføre en positiv og casual stemning til guild chatten og dets medlemmer.

Jeg håber på at tilføre en lille smule ekspertise til vores raid, da min gamle guild var lidt foran. Derudover et venligt sind, der ønsker det bedste for guilden og dets medlemmer.

Jeg ønsker blot at smile og le med dejlige danskere og nyde WoW til det fulde.

Jeg har læst reglerne for optagelse, forumregler og jeg accepterer de 5 værdier!

MVH

Mike Simony / Zolezbaby
    Last edited by Zolezbaby; 16-02-2015 at 21:35.

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

Hej Mike
    Så fik du endelige taget dig sammen, til ansøge til SD host host.. Du skylder en flaske gammel dansk

Jeg har kendt Mike over 10 år irl. spillet med ham i div. guilds, tidens løb. Han er venlig person og har fed humor, efter min mening, vil han helt sikkert vil passe godt ind i SD.

Tagger lige @Najsen og @Harpos så de kommer forbi og ser din ansøgning.

Du har helt sikkert min herfra

Heeeey /Kaitakoi

Last edited by Kaitakoi; 16-02-2015 at 22:50.

Forum Apprentice

Velkommen til migrant fra mit gamle hjem frostmane Hvis du har spillet horde siden vanilla på den server har vi nok mødtes et par gange spillede som ally i mange år der.

Velkommen til og held og lykke med ansøgning.

Fedt studie btw har selv læst et par enkeltfag på itu super fedt sted.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Nu er jeg selv på trial herinde, og synes selv det var virkelig rart at man blev modtaget godt, så jeg vil da helt sikkert ønske dig held og lykke med din ansøgning

Quote Originally Posted by Makhai View Post
    Hvis du har spillet horde siden vanilla på den server har vi nok mødtes et par gange spillede som ally i mange år der.
    Hej Makhai,
    jeg har ikke altid spillet på Frostmane og jeg gjorde det også som Ally. Jeg har spillet Ally de sidste 2-3 års tid.

Jeg startede på Magtheridon som Horde med @Chiko @Ilvea @Kaitakoi skiftede derefter til Ally og ja, nu vil jeg tilbage

Har hørt du er vores Prot Pally! Jeg ser meget frem til at spille og lære dig at kende
    Last edited by Zolezbaby; 16-02-2015 at 23:03. Reason: ændre navne

Mange tak Pilinias

Mange gange held og lykke til dig med din Trial Periode, er helt sikker på du ace'r den

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Velkommen til @Zolezbaby! @Najsen eller @Harpos dukker snart op og tager hånd om dig!

Forum Neophyte

Åhh Basse! fandme dejligt og se dig tilbage igen, du har været savnet må man sige

Ja, nu kender jeg jo ham den gamle(mike) fra barndommen af, så vi har stort set spillet sammen lige siden wow kom ud.. så en super fed gut både IRL og ingame, og ved han kan gi det fedeste input til guilden

du får helt sikkert min netop fordi jeg ved du kommer til at passe super godt ind i Semper Danica.

Det ser jeg frem til og tak @Agge

Det bliver ligesom de goe gamle dage @Ilvea !!!!!
    Og tak for the vote of confidence mate

SD Medlem Forum Apprentice

Hej og velkommen til

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 18-02-2015 kl. 19.00 til en samtale
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

@Mattyswag @Schepke Tak for velkomsten, sætter jeg pris på

Hej Harpos. lyder rimeligt og ser frem til at spille med jer Jeg kan sagtens være på Mumble kl. 19.00 d. 18 til samtale @Harpos

Velkommen til SD.
    Janich har fortalt mig lidt om dig, og ser frem tid at spille med dig
    Held og lykke

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Hejsa har du været G4S vagt? jeg synes navnet virker bekendt.

Ja det er korrekt, arbejdede for G4S i 4 års tid. Kender vi hinanden? @Iznogood

Tak og I lige måde, har også hørt fra Gitte og Michel om dig, jeg ser frem til at spille med dig @kafftastic
    Last edited by Zolezbaby; 17-02-2015 at 14:31. Reason: @ name

Quote Originally Posted by Zolezbaby View Post
    Ja det er korrekt, arbejdede for G4S i 4 års tid. Kender vi hinanden? @Iznogood
    vi har stået sammen på "Ubåden"

Quote Originally Posted by Zolezbaby View Post
    Ah, hvad er dit navn? @Iznogood
    Jeg hedder Jimi Goldbæk

hej velkommen til.

Forum Initiate

Super hyggeligt HC highmaul her til aften ! Hyggelig og sjov gut ! Thumbs fra mig !

Holy moly vi skal have ham ind! og det nu!
    Fantastisk gut! Han er med på at mobbe @Tswana, og er man det er man inde i varmen!!
    (at han ikke selv ved han er med på det endnu, er en anden sag)