Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Ansøgning WoW - Slaad

Default Ansøgning WoW - Slaad

Hejsa Semper Danica

Efter at være vendt tilbage til onlinespil, er jeg blevet anbefalet at søge ind hos jer.

Jeg er 34år og bor i Hillerød sammen med min kone og små 2 piger på 2 og 6 år. Jeg arbejder som afdelingsleder inden for landmåling. Meget af min tid går med mit arbejde og familie, men der er da også tid til andre fritidsaktiviteter. Jeg spiller fast rollespil hver onsdag, en tradition som vel går 15 år tilbage efterhånden. Der bliver da også spillet en smule i weekender. Jeg prøver at finde tid til motion i form af løb i fritiden, og har da også indkøbt en mountainbike, som nok burde blive luftet noget mere. Så hamre og banker jeg lidt på mit hus, der er altid noget der skal laves. Jeg kan godt li at stå for mine projekter selv, og er ikke bange for at kaste mig ud i alt muligt. Jeg for selvfølgelig også lidt hjælp fra familie og venner.

Jeg har spillet rollespil det meste af mit liv, og fast hver onsdag de sidste 15 år. Så det er en ret ubøjelig tradition. Her spiller vi lidt på skift som gm master, og alt lige fra pathfinder, owod, Dark Heresy, shadowrun mv, o måske snart Dnd Next. Jeg kan godt li at sætte mig ind i nye systemer, måske derfor online spil passer mig godt, da der er mange ting at prøve at og sætte sig ind i.

Jeg spiller også en smule brætspil i morgen af warhammer 40k og necromunda, men det er ikke blevet til meget de sidste par år. Men har da efterhånden malet 5 hærer, men også solgt de fleste igen.

Mit arbejde drejer sig primært om infrastukturprojekter, der strækker sig fra små rundkørsler til store motorvejsprojekter. Mit arbejde tager meget af mit tid, og er en vigtig del af mit liv. Et vigtig mål er engang at få formet en rundkørsel som et kranie...

Mit fortrukne pc spil type er klart rpg, men også spil som GTA med en fed storyline er noget jeg nyder. Mit mmorpg eventyr begyndte i Star Wars Galaxies, og da de ødelagde det flyttede jeg over til WoW og har så spillet fra Vanilla. Har holdt nogle pauser, og startede så her ved nytår, og er faldet meget godt til i spillet. Tidligere spillede jeg warrior tank, skiftede til warlock i BC. Jeg spillede alliance på Dragonmaw og Frostmane, i et større internationalt guild og senere i et mindre dansk guild. Jeg har valgt at spille warrior igen, da jeg kender klassen godt, og slet ikke kunne med den måde warlocken virker på nu. Jeg er at finde på Tarren Mill allerede.

Jeg søger selv det sociale i semper danica, og er pt nok mest at betegne som casual/hyggespiller. Kan ikke se jeg kan leve op til at skulle raide fast, da jeg i øjeblikket ikke altid kan være tilgængelige til raidtiderne.

Jeg kan bidrage med godt humør, seriøsitet men også afslappet når det skal være.

Jeg kender @Makhai i Semper Danica.

Jeres værdier er det som jeg søger i et guild, og har læst Regler for optagelse, Forum regler og accepterer de 5 værdier.

Mvh Slaad
    Last edited by Slaad; 17-02-2015 at 23:33.

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

Hej @Slaad

Velkommen til SD - Tagger lige @Najsen og @Harpos så de kommer forbi og ser din ansøgning.

- Held & Lykke med din ansøgning

/Kaitakoi

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej @Slaad og velkommen til vores forum

Jeg vil gerne at du fylder lidt mere på om dig som person, da vi her i SD tage personen bag skærmen ind
    Kig evt rundt i nogen af de andre ansøgninger for at få lidt inspiration.
    Danser du regndans? Elsker du at se serier under dynen om søndagen? Har du gemt sneboldt i fryserne som du kan bruge til sommer? osv. osv.

Glæder mig til at læse mere om dig

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings Officer

Ja det blev jeg så hurtigt advaret om, så jeg har tilføjet lidt i ovenstående post. Håber det er nok, eller må jeg vride hjernecellerne lidt mere.

Forum Apprentice

Godt at se du tog dig sammen

Har kendt @Slaad i 15+ år været forlover til hans bryllup selvom jeg var lige ved at komme forsent (satans parkeringspladser)

En stille og rolig fyr jeg tror passer godt ind i klubben. Hvis han bliver for stille er han nok faldet i søvn tog engang en eftermiddags lur på 14 timer.

Tag godt imod ham

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til @Slaad og god vind med din ansøgning

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 18-02-2015 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Lige lidt ansøgnings infomation:
    Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 18-02-2015 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.
    Hejsa

Det lyder da godt, og sikke hurtig respons.

Desværre har jeg ikke muligt for at være online onsdag aften. Torsdag aften er mere sikker, men er med datteren til svømning, så er nok først på efter 20.00.

Mvh

Quote Originally Posted by Slaad View Post
    Hejsa

Det lyder da godt, og sikke hurtig respons.

Desværre har jeg ikke muligt for at være online onsdag aften. Torsdag aften er mere sikker, men er med datteren til svømning, så er nok først på efter 20.00.

Mvh
    Der er ok vi tar den lige senere så...

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Trainee Zigil's Avatar

Velkommen til @Slaad held og lykke med ansøgningen

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa
    nu er jeg selv på trial, men det er altid rart at få en god velkomst herinde (fik jeg i hvert fald selv:-D), så det vil jeg da selvfølgelig videregive til dig!
    jeg ønsker dig i hvert fald al held og lykke med ansøgningen!

Velkommen til :-)

AAA vil skal have fler fra Hillerød @Slaad

Held & Lykke med din ansøgning

Kan du komme online i morgen til en samtale eller i weekenden?
    Så finder vi lige en tid.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Er jeg den eneste der læste hans brugernavn som "Salad" - altså salat?

Jeg er online fra nu og et par timer frem. Fredag skal jegg til portvinssmagning og lørdag rollespil, så har først tid søndag aften. Måske i løbet af dagen, men pt er et tidspunkt ret usikkert desværre. @Harpos
    Last edited by Slaad; 19-02-2015 at 21:33.

Ahh ok vi kikker på det søndag

Velkommen på Trial.

Forum Apprentice

Må hellere starte med en

Tirsdag "hjalp" jeg @Regio med Invasion quest af hans Garrison sammen med Makhai. En kort men hyggelig lille stund..
    Last edited by Slaad; 26-02-2015 at 7:56.

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Slaad View Post
    Tirsdag "hjalp" jeg @Regio med Invasion quest af hans Garrison sammen med Makhai. En kort men hyggelig lille stund..
    Ja jeg har ikke fulgt så meget med så anede ikke hvem du var Men ja, ganske hyggelig stund, og du fik en masse achievements
    Du må gerne være med en anden gang - hvis jeg er lidt mindre forkølet kan vi måske endda sludre sammen også så du kan få din tommel
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Og fin ansøgning, i øvrigt
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

En kort men sjov 5-mands Heroic i går før aftensmaden sammen med @zipoxi @vizzie @Cuber og @cynvar - selvom det mest var derud af og ikke så meget snak, var det meget hyggeligt, specielt fordi jeg tankede for første gang i mange år. Og beklager jeg måske ikke passede godt nok på dig Zipoxi, men skal nok øve mig noget mere.
    Last edited by Slaad; 03-03-2015 at 15:08.
    Slaad - Orc Warrior
    Atalex - Goblin Warlock

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Tak for HC run. Du får et
    Du tankede skam fint nok i min verden!

Så havde jeg nogle formiddagsruns i Heroic dailys, først med @jinkz @baluhun of @funnish - så tog vi en tur med bla @solei og funnani og kan desværre ikke huske om nogen nye med var med sidst run. Men hyggeligt var det, selvom min Mumble ikke ville afspille lyd. Den er dog fikset nu. Nu kan det være jeg har skrevet nogle af jeres alt navne, sikkert som tidligere.
    Slaad - Orc Warrior
    Atalex - Goblin Warlock

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar