Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Ansøgning WoW - Slaad

Default Ansøgning WoW - Slaad

Hejsa Semper Danica

Efter at være vendt tilbage til onlinespil, er jeg blevet anbefalet at søge ind hos jer.

Jeg er 34år og bor i Hillerød sammen med min kone og små 2 piger på 2 og 6 år. Jeg arbejder som afdelingsleder inden for landmåling. Meget af min tid går med mit arbejde og familie, men der er da også tid til andre fritidsaktiviteter. Jeg spiller fast rollespil hver onsdag, en tradition som vel går 15 år tilbage efterhånden. Der bliver da også spillet en smule i weekender. Jeg prøver at finde tid til motion i form af løb i fritiden, og har da også indkøbt en mountainbike, som nok burde blive luftet noget mere. Så hamre og banker jeg lidt på mit hus, der er altid noget der skal laves. Jeg kan godt li at stå for mine projekter selv, og er ikke bange for at kaste mig ud i alt muligt. Jeg for selvfølgelig også lidt hjælp fra familie og venner.

Jeg har spillet rollespil det meste af mit liv, og fast hver onsdag de sidste 15 år. Så det er en ret ubøjelig tradition. Her spiller vi lidt på skift som gm master, og alt lige fra pathfinder, owod, Dark Heresy, shadowrun mv, o måske snart Dnd Next. Jeg kan godt li at sætte mig ind i nye systemer, måske derfor online spil passer mig godt, da der er mange ting at prøve at og sætte sig ind i.

Jeg spiller også en smule brætspil i morgen af warhammer 40k og necromunda, men det er ikke blevet til meget de sidste par år. Men har da efterhånden malet 5 hærer, men også solgt de fleste igen.

Mit arbejde drejer sig primært om infrastukturprojekter, der strækker sig fra små rundkørsler til store motorvejsprojekter. Mit arbejde tager meget af mit tid, og er en vigtig del af mit liv. Et vigtig mål er engang at få formet en rundkørsel som et kranie...