Results 1 to 5 of 5

Thread: Lothran drager p eventyr

SD Trial Forum Learner polyphemus's Avatar

Default Lothran drager p eventyr

Puha... Den her post er en smule tung at skrive, men nu giver jeg det et skud.

Efter en laaaaang pause, bnede jeg min WoW konto igen da WoD kom ud. Jeg lovede mig selv at denne gang var det ikke for at raide, men bare for lidt hygge leveling osv. Men som det altid gr for mig, ja s kan jeg jo ikke lade raiding ligge, nr det kommer til stykket. Nu er der s bare det, at det hele skal passe sammen med en familie med 2 sm brn og diverse andre fritidsaktiviteter. Det harmonerer ikke umiddelbart s godt med, at man gerne vil raide med fuld skrald og progresse p s svrt content som muligt.

Jeg prvede at give det et skud alligevel, med at "pugge" nr jeg havde tid, og kom egentlig rimelig langt p den mde. Det var ikke helt nok, og jeg fandt et hold i SD (NBTD), som jeg har raidet med de sidste par uger, og det har vret rigtig hyggeligt. Jeg synes dog at ambitionsniveauerne stritter i lidt forskellige retninger, hvilket frustrerede mig en smule. Jeg tnkte dog, at det nok er sdan det er, nr man ikke har mere tid at putte i sit wow-liv.

I mellemtiden er der s sket det, at jeg har fundet en lille fasttmret gruppe p Auchindon (tilfldigt gennem raidfinderen), som jeg har spillet lidt med ved siden af det sidste stykke tid. Det virker umiddelbart til jeg har vret heldig at finde 10-15 andre hoveder, som str i njagtig samme situation som mig, og at vi alle har ca. samme amibitioner nr vi raider. Det har givet mig lyst til at prve noget nyt, s min beslutning efter 1 uges tunge overvejelser er, at jeg prver at flytte min paladin Lothran og eventuelt min warrior, Lothrak, over p Auchindon. Det betyder ogs at det bliver til et srgmodigt farvel til SD.

Jeg vil gerne slutte med at sige, at det har vret nogle super gode r i SD. Det siger nsten sig selv, nr jeg er blevet hngende (bortset fra en mindre pause), siden 2008. Jeg vil altid tnke tilbage p den tid som noget srligt! Tak for mange gode stunder til alle dem jeg har raidet med gennem rene, og mske vi stder p hinanden en anden god gang. Jeg lader nogle karakterer blive p Tarren mill, s jeg dukker mske op p serveren fra tid til anden.

Mvh
    Jesper

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Forum Apprentice Seiga's Avatar

ville ellers havde forslet dig tosserne raiding hold vis det var men held og lykke fremover
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Aww poly :/

Ses derude

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Held og lykke derude.

Hber du finder hvad du sger.

// Trist

WoW: Tristnas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Held og lykke

Jeg hber du finder hvad du sger og bliver glad for det.

Jeg fjerner dine chars ingame og melder dig ud p forum.

Hilsen Trine.