Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: Ansøgning til WoW -Casual/Raider

Default Ansøgning til WoW -Casual/Raider

Mit navn er Patrick Bækkel, jeg er 26 og bor i Nors, i Thy.
    Jeg har læst jeres fine værdier og må da erklærer mig meget enig i dem
    Til hverdag går jeg på gartnerskolen på mors, som væksthusgartner. jeg er en meget praktisk person, en der gerne vil lave noget derudover er jeg frivillig Mentor for 2 drenge i lokal området.
    jeg har 3 børn og en 4. på vej, de er 2, 5, og 7. og når jeg ikke er sammen med dem og min kone Maria (som Også spiller WoW ) så går jeg og laver lidt småprojekter i huset, som sagt er meget praktisk, så laver altid noget på huset :P

Som person, kan jeg tilbyde Guilden en god skvat humor, er også altid hjælpsom og vil gerne være med til at skabe en god stemning
    Som spiller, er jeg en ret habil raider. jeg har erfaring som raider siden starten af TBC, som både tank, dps og healer. har også raid leader erfaring.

det jeg for det meste gerne vil have ud af guilden er at den er aktiv, og der nogen at lave noget med. vil også gerne raide et par gange i uden, mit mainspec er tank. men ellers bare være i en hyggelig atmosfære

Det min gode kammerat @Shaolín som varmt anbefalede guilden.

Ansøgningen gælder min Pala: Pendyne lvl 100, den står i øjeblikket på Ghostlands... men flytter den ved accept

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Patrick

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Patrick aka @Pendyne er min IRL boddy.

Det var ham som overbeviste mig om at spille WoW i sin tid.
    Han er en god spiller. En social og venlig/hjælpsom person som elsker at lave achivements .
    Han ville helt sikkert falde godt ind i SD

Helt klart fra mig

-Shao
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Patrick og velkommen til vores forum.

Det var godt vi fik det hele til at virke Jeg er sikker på at vores rekrutterings folk @Najsen og @Harpos kigger forbi inden længe, men indtil da, så kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om dig, da din ansøgning er lidt i den korte ende. Har du nogle fritidsinteresser? Elsker du at cykle i klovne kostume, eller er dét at bage hindbærsnitter din helt store passion? Og så er det vigtige spørgsmål selvfølgelig - skal der flødeskum på en brunsviger??

Jeg ser frem til at høre lidt mere om DIG, da det er personen bag skærmen vi gerne vil lære at kende.

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Patrick og velkommen til vores forum.

Det var godt vi fik det hele til at virke Jeg er sikker på at vores rekrutterings folk @Najsen og @Harpos kigger forbi inden længe, men indtil da, så kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om dig, da din ansøgning er lidt i den korte ende. Har du nogle fritidsinteresser? Elsker du at cykle i klovne kostume, eller er dét at bage hindbærsnitter din helt store passion? Og så er det vigtige spørgsmål selvfølgelig - skal der flødeskum på en brunsviger??

Jeg ser frem til at høre lidt mere om DIG, da det er personen bag skærmen vi gerne vil lære at kende.
    krydser finger! Elsker kage <3

held og lykke med ansøgningen

hehe, min helt store passion er at lære fra mig og undervise... men nyder bestemt også at gå og lave mine små projekter derhjemme så det er det jeg bruger min fritid på, og det jeg hygger mig mest med.. håber på at kunne starte på lærer seminar til August næste år hvis alt flasker sig.. men elsker skam også at lave mad :P gider dog ikke bagning så meget, ud over at spise det self.!

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Velkommen til herinde!
    Har Shao fortalt dig lidt om det raidhold som han spiller på?

Jaa, han har lige snakket lidt om det... men jeg kan desværre ikke garantere jeg kan raide alle dage i ugen

Forum Initiate Shaolín's Avatar

Quote Originally Posted by Cuber View Post
    Velkommen til herinde!
    Har Shao fortalt dig lidt om det raidhold som han spiller på?
    Ofc Men ikke sikkert han kan vores tider og 90% att
    "You got two kinds of people in this world. You've got your talkers, and you've got your doers. Most people are just talkers. All they got is talk. But when all is said and done, the doer's change the world"

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Quote Originally Posted by Shaolín View Post
    Ofc Men ikke sikkert han kan vores tider og 90% att
    Ah så tirsdag og onsdag 19.45 - 24.00, er ikke at fortrække? Irl kommer også i første række

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 02-03-2015 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Cuber View Post
    Ah så tirsdag og onsdag 19.45 - 24.00, er ikke at fortrække? Irl kommer også i første række
    det handler mere om at de 2 drenge jeg er mentor for. de tider jeg underviser dem på ligger i på faste dage

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 02-03-2015 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

jaa, kan godt komme på den dato, men kl 19.00 er lige midt i putte tid for den mindste, så kan det rykkes til kl. 20?

jow jow det ser vi til.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Velkommen på Trial.
    @Pendyne hænger lige i et transfer vindue... (Pending)

ja tak håber det ordner sig hurtigt

Forum Trainee Zigil's Avatar

Velkommen til @Pendyne og GL med ansøgning

Quote Originally Posted by Zigil View Post
    Velkommen til @Pendyne og GL med ansøgning
    takker @Zigil

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Held og lykke med ansøgningen! Du skal være velkommen til at hive fat i mig online, hvis det er Altid hyggeligt med flere at spille og snakke med!

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Held og lykke med ansøgningen! Du skal være velkommen til at hive fat i mig online, hvis det er Altid hyggeligt med flere at spille og snakke med!
    det skal jeg gøre, tak @Pilinias

Havde en lille quickie med @Pendyne is SBG det gik hurtigt men @Pendyne præsterede fint og brokkede sig ikke over jeg var lidt foran!

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Og så er det vigtige spørgsmål selvfølgelig - skal der flødeskum på en brunsviger??

Ad

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Ad

eeeh det har du helt galt i halsen det der @Strexx det smager tæske godt!

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Quote Originally Posted by Zigil View Post
    eeeh det har du helt galt i halsen det der @Strexx det smager tæske godt!
    Har godt nok aldrig før hørt om nogen der skamferede deres brunsviger med flødeskum
    Last edited by Strexx; 03-03-2015 at 15:25.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Strexx View Post
    Har godt nok aldrig før hørt om nogen der skamferede deres brunsviger med flødeskum
    Kom til Nordjylland! Her er der stort set ALTID flødeskum på en brunsviger når man køber den -og det er MUMS!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Enig med @Strexx adder!!
    Og velkommen på trial