Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: Wow Ansøgning Raider SD - Frost/blood DK

Default Wow Ansøgning Raider SD - Frost/blood DK

OM MIG SELV. Hej. SD. jeg er en mand på 23 år som hedder Nicklas, som er bosat i slaaaaagelse! .Har boet i Næver( Næstved) stort set hele mit liv. men grundet min uddannelse muligheder , har jeg bosat pt i Slagelse. Jeg går på pædagogdannelse på UCSJ og har gået der i godt 1.5 år. Mit speciale er social og special pædagogik. Med fokus indefor psykiatri. fordi det er det jeg finder interessant. og er pt i praktik på et botilbud for voksne med sindslidelser og har godt 3 månd tilbage før jeg skal tilbage på bænken igen. Min fritid er næsten altid være Gaming men ser dog serie, Ser lille smule anime men ikke meget også ser jeg en helveds masser amerikanske/Brittiske serier. da jeg var yngre var jeg nummer 6 i Danmark i bordtennis i rækken kaldet Drenge A men stoppede igen fordi jeg fandt det kedeligt til sidst. Men min fritid er nu wow og Lol(plat i lol). Lol var kinda min replacement til wow da panda udkom også nu er jeg kommet tilbage til wow igen. Før jeg var på ucsj gik jeg på Gymnasiet i næstved og tog STX udannelse og fik den færdig gjort, dernæste tog jeg et chaffør job i kbh hos en virkesomhed i firmaet itella gjorder jeg i godt 3 månd, hvor jeg skulle sætte makeup standere i mata's i hele danmark. men det var kun et midlertidligt job, mens jeg ventede på at skulle i militæret på skive kaserne (ingenørtropperen) og der var jeg godt i 14 månd så jeg uddannet mig med konstabel men det blev så for kedeligt og jeg er nu her på pædagog udannelsen. er dog ikke så aktiv i weekender grundet jeg har en ikke gamer kæreste så hun bliver allerede utilfreds over at jeg skal begynde at raide igen. men det går så længe det ikke er i weekenden lol.

Raid erfaring
    Jeg startede Wotlk og fik nåede full 10 man icc før catalysm ramte og da cata udkom fik jeg alle ned på hc 10 udover nefarian. Firelands spillede jeg så 25 man hc med elysian templers som var nummer 15 på serveren. og vi sluttede med at have raggy major og Baleroc op på hc. da panda så kom holdte jeg pause fordi jeg fandt det kedeligt. Men nu er jeg så kommet tilbage. Eneste xp jeg har so far tho er highmaul hc til korag. og intet til blackrock grundet den senere start. Jeg lærer nemt, så kan sagtens læse op og joine et raid hold der allerede er igang skulle ikke være et problem for mig,. da jeg synes selv jeg lærer hurtig mecanics osv
    Har et ilvl på 663 - kan specce både frost/blood dk men ikke på hvad jeg skal spille, så vælger udfra den guild jeg joiner har brug for.

Hvad jeg kan tilbyde
    jeg kan tilbyde postiv attitude, og godt humør og social,Samt seriøsitet. Velforbedret til raids osv.
    Er selv en archivment fanboy så old content og pvp osv. joiner jeg gerne hvis jeg har tid. og hjælper gerne folk som har brug for folks til at hjælpe dem med archivments, gearere op osv.
    En god velforbedret raider der kan tåle konstruktiv kritik , så længe man holder den gode tone. Fordi man kan altid lærer noget nyt
    Personligt er jeg en stille rolig fyr med lyst på nye udfordringer hele tiden. men selvom jeg er stille kommer gerne med forslag og er vokal hvis der er noget jeg undre mig over eller ikke giver mening, er ikke bange for at sige min mening

Nu kan jeg dælme ikke komme på mere
    Så i spørg bare :b

Forsat God vind ! heeep
    Last edited by Hashirama; 17-03-2015 at 21:06.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Er du zensyg?
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Hej
    held og lykke med ansøgningen.
    Last edited by Najsen; 17-03-2015 at 20:30. Reason: Snak om raidhold forgår uden for ansøgning.

4ever zenzyg! :b - ja er frisk på at give det et skud
    Last edited by Hashirama; 17-03-2015 at 16:26.

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Fin ansøgning, held og lykke med den!

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til forum.
    Din ansøgning er lidt kort, i SD tager vi personen bag skærmen ind, så vi vil gerne høre noget mere om DIG
    Tag evt et kig rundt på de andre ansøgninger hvis du er i tvivl om hvad du skal skrive.

Når der er fyldt noget mere på, vil @Harpos kigge forbi med mere info.

Mvh.
    Najsen

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

Hej @Hashirama

Velkommen til SD-forum - kan se du gang med pædagoguddannelse, og har spædende arbejde FEDT arbejder selv indenfor institutions verden, dog alm. vuggestue

Tror du vil passe godt ind i SD. Lyder som spændene fyr. Held & lykke med din ansøgning

Lige et lille spørgsmål; Vedr. raiding/wow. Spiller du på andre class udover din DK?

Nej har ikke spillet andet seriøst end Dk siden jeg startede tilbage i 2010

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 18-03-2015 kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, heroic scenarios, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et 20 – 30m Normal raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: Normal-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Najsen

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Velkommen til
    Last edited by Najsen; 17-03-2015 at 22:50. Reason: Snak om raidhold forgår uden for ansøgning.

jeg må jo skrive igen, da man har fået slettet min første post pga af noget der ikke er officielt endnu omkring man ikke må sige til en der søger raidspot, at der et raidhold klar til nye members.

men velkomme til og velkomme på VKpT

kl 19:00 mumble den 18 got it

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Held og lykke med din ansøgning - flot navn du har, og endda sågar stavet helt korrekt.

Havde nu set lidt afsnit i din person fortælling - virker lidt snørklet at det hele er i en lang kører men jeg er også lidt smålig.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Velkommen på Trial @Hashirama.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Fin ansøgning og velkommen som trial
    Øff

idag har vi 2 mand'et ulduar @viz

SD Medlem Forum Initiate

Sidder lige og lave achi run i ulduar og lfr med hash. Har sku været hyggeligt og han virker nice her fra

FIn fyr, lidt stille på mumble, men det kommer nok. du får lige en herfra

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

efter et par raids på Kojner - materiale! jep!

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

herfra!

fin fyr er lidt still. men det kommer vil :-)

Tak for raid igår. Fornuftig fyr!👍👍👍

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Hej

Hvordan går det med at få spillet med folk?
    Din trial er snart slut, og du mangler thumps. Ydermere har du ikke holdt din ansøgning aktiv. Hvordan kan det være? Får du spillet med folk? Glemmer du at tagge dem?
    Ser frem til at høre fra dig.

Mvh.
    Najsen