Results 1 to 6 of 6

Thread: Mere aktivitet i de åbne spilforummer

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Default Mere aktivitet i de åbne spilforummer

Jf. vores nye strategi går vi i dag så småt i gang med processen at overføre noget af aktiviteten fra vores interne spilforummer til de åbne forummer, hvor alle kan læse med.

Det er et projekt der kommer til at foregå over et par måneder. Dels er der en masse administrativt arbejde, og dels er det en tilvænningssag. Vi har kørt med interne spilforummer som de mest aktive i snart 13 år, så det er ikke en ændring vi regner med sker fra én dag til den anden. Sagt med lidt andre ord er de åbne spilforummer et work-in-progress det næste stykke tid.

SD Medlem Forum Trainee

Fint initiativ, som giver åbenhed og forhåbentlig medlemmer.

Kunne man ikke rydde lidt op i antallet af interne fora i spillene ved samme lejlighed? Jeg kan se behovet for 6-8 fora (crafting, classe fora, PVP, endgame osv) i nye spil med mange posts. Meni ældre spil med færre post giver gør alle de mange fora det bare umuligt at finde nogen brugbar info.

mawz

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Quote Originally Posted by Mawz View Post

Kunne man ikke rydde lidt op i antallet af interne fora i spillene ved samme lejlighed? Jeg kan se behovet for 6-8 fora (crafting, classe fora, PVP, endgame osv) i nye spil med mange posts. Meni ældre spil med færre post giver gør alle de mange fora det bare umuligt at finde nogen brugbar info.

mawz
    Vi kan i hvert fald lige se, hvor meget de fora bliver brugt her i det åbne, og hvis det er meget lidt kan det være vi kan slå nogle af dem sammen.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Mawz View Post

mawz
    Er kun ét internt forum pr. spil nu. Er vel ok.

SD Medlem Forum Disciple

Jeg er lidt forvirret.

Vi har

Code:
    Open forum
     .... 
    Internt forum
      Officielle SD Spil
        WoW
        SW:TOR
        ESO
      Wow - internt
          ...
      SW:TOR -internt 
          ...
      ESO
    Er det meningen at det kun er 'Officielle SD spil' der skal være levende og de andre kategorier skal arkiveres?
    Eller er 'Officielle spil' bare overflødig og alt derfra burde flyttes tilbage under de enkelte spil?

Af en eller anden grund kan jeg ikke længere finde noget som helst, hvis ikke der er nogle der har skrevet i dem for nylig

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by hald View Post
    Jeg er lidt forvirret.

Vi har

Code:
    Open forum
     .... 
    Internt forum
      Officielle SD Spil
        WoW
        SW:TOR
        ESO
      Wow - internt
          ...
      SW:TOR -internt 
          ...
      ESO
    Er det meningen at det kun er 'Officielle SD spil' der skal være levende og de andre kategorier skal arkiveres?
    Eller er 'Officielle spil' bare overflødig og alt derfra burde flyttes tilbage under de enkelte spil?

Af en eller anden grund kan jeg ikke længere finde noget som helst, hvis ikke der er nogle der har skrevet i dem for nylig
    De gamle interne spilfora er lukkede og bliver arkiverede.