Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Ansøgning til SD/WoW

Forum Convert Locoid's Avatar

Default Ansøgning til SD/WoW

Hej Semper Danica.

Det er sku et fed koncept stablert sammen her, det kunne jeg godt tænke mig at være med til at gøre bedre, sammen med nogen forhåbelig skønne mennesker, Og det her er min ansøgning
    Det jeg blev mest fanget af da jeg så jeres guild var at i også gik op i at spille andre spil, selvom det så er nogen spil jeg ikke har så meget lyst til. Men det er anden snak
    Syns også det er nogen gode regler i har sat sammen dem og jeres 5 værdier kunne jeg godt stå inde for

Kort om mig.

Navn: Johannes Aka. Joe
    Alder: 24
    Bosat pt: Ringkøbing
    Cevilstatus: Single
    Skole/uddannelse: Hover-Torsted friskole 0. til 2. Tim skole 2 til 8. Velling Efterskole 8. Dansk Husflid Efterskole 9. Grindsted Landbrug. blev faglært på Asmildkolster i Viborg. og til sidst værktøjsmager på Skive Tekniske Skole og er faglært til december.
    Arbejde: På Værktøjs fabrik i Herning.

Omkring mig og mig som person.

Jeg stille og rolig fyr og selvfølgelig alt for awesome, vil jeg mene det vil jeg nu lade jer bedømme.
    Men lidt mere seriøst. Jeg er opvokset på en gård ved Torsted sammen med mine 4 søskende hvor 3 af dem brødre og en søster. Er onkel til 10 små søde børn elleer der er dog så lige en af dem der er et år ældre end mig^^ der er lidt alder forskel på os, min ældste bror er 47 og mig som efternøler på 24.
    på Gården have min far og mor have køer. Så jeg have nok af plads til at lege på. min mor arbejdet ved siden af som hjemmepleje medhjælper, hun gik desværre bort for 3 år siden pga. kræft.
    Så ingen mor jokes
    Gården har min mellemste bror nu overtaget og lavet til en mink farm. hvor jeg kommer og hjælper igang i mellem når det presser på.

Har altid haft meget energi og kunne lig at få andre til at smile, man kan jo næsten ikke undgå selv at smile mere.

Fritid igennem tiden.
    har også altid holdt af sport, har gået til fodbold, badminton og spejder.
    men det er først de senere år at jeg er begyndt at følge sport i tv.

Det jeg laver nu i min fritid. spiller nogen små spil fifa, også ellers sammen med vennerne og ser film og serie. blevet speciel glad for en4 manga serie der hedder One piece. fantastisk serie. kan dog ikke lige andet manga. men ven overtalte mig.
    går ikke så meget i by mere da der kommet del mere arbejde, og lysten er måske også faldet lidt hehe.

ellers vil jeg mene selv at jeg er en hyggelig fyr at snakke med og har god almenviden, måske nogen tror jeg ved alt. men er os ydmyg hvis jeg siger noget forkert eller laver en fejl så tager det meget til mig kan man sige, stolthed og ære hehe. Er god til at stikke finger ned i jorden og mærke stemning, situation fornemmelse. har ikke så mange fordumme om nogen vil helst ikke ha det. har haft det. men er blevet god til at se det fra andre øjne.

WoW Historie og Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica.
    Jeg har spillet wow siden 2005 men har dog holdt pauser imellem.
    spille shamen, rogue og warrior i 60 og til og med 70. holdte i 80 og det meste af 85. startet på ny account i slutning af 85 og begyndte spille paladin og druid og gjorde det i 90 et lang stykke ind. holdte så igen lysten og den sidste guild mine venner og mig var i gik ned og valgte holde en pause + der var masser af arbejde.

Har så valgt at starte igen Pga. Semper Danica. For en par dage siden sad en kammerat og mig også en dokumentar om wow, og fik lidt blod på tanden igen. Så skulle jeg lige høre rundt omkring nogen kammerater om wow stadig var lige så godt som jeg husket. Fik lidt mere blod på tanden. Tænkte hvis jeg skal starte igen skal jeg i dansk guild. Så jeg gik på nettet for at se hvordan det stod til med de danske guild. Der kom mange flere guilds frem end jeg husket, fedt så er det bare med at finde den guild der passer en bedst ( ind til nu har jeg altid lavet min egen guild eller joinet den mine venner var i.)
    og endte med at jeg læse om jer på forumet her og et indlæg w000t have lavet om hvilken guild var den bedste, hvordan man bedømte det. fik mig til at læse lidt mere om jer hehe.
    Syns det er en fed koncept i lavet og hele opbakning omkring SD, alt fra irl fester til games til hyggesnak. Godt gået også i så lang tid gz
    Det fald jeg meget for, det måtte jeg være del af hvis jeg skulle spille igen. ( efter jeg stoppet med at spille wow sidst, spille mig og kammerat et andet spil og joine en clan. hvor vi snakket om at lave en spil community clan med dansker men vi kom aldrig videre end snak. så fedt det lykkes for jer )
    så det gjorde jeg fik en del mere lyst til at spille wow igen. gik en dag mere på arbejdet og tænkte over om jeg vil spille igen og blive den her gang.
    købte spillet dagen efter, og blev afklaret på at vil spille casual også må tiden vise hvad der sker. men for mig er spillet i selv rigtig sjovt men det gør bare spillet en del bedrer hvis man er i en god guild der gør spillet både sjovere men også sammentiedig gøre det til gode minder.

som spiller er jeg en healer helst eller en tank. og for sjov engang mellem dps. så holder mest af at lave ting med andre i wow. i det jeg mest har spillet som healer, der med sjovere med andre så det ligger til mig.

Det jeg kan tilbyde er at jeg først og fremmest en fornuftig flink ung mand og hyggelig person.
    men en som har prøvet at have en guild så forstår hvor meget arbejde der ligger bag.

Så kort og godt.
    For i spiller i wow som casual, og når skills og muligheder for det, afløser raider eller komme på et hold. Som en healer eller tank.
    og en hygge spiller i andre små spil som f.eks minecraft, hot osv.
    en der vil være aktiv på forum. måske ikke den der skriver så meget.
    en der vil komme på mumble når jeg spiller.

ellers er jeg klar til en snak på mumble hvis har nogen spørgsmål. i også meget velkommen til at kontakte mig ingame.

Ingame info
    Locoid shamen lvl 91 pt har også andre på 90 på andre server. som jeg har tænkt mig flytte over hvis jeg kommer ind. har valgt at spille igen pga. det er den jeg har bedst mener med.-
    battle tag: Locoid#2489

Håber jeg fik det hele med.
    MVH. Locoid / Joe

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Velkommen til - super dejligt at se en lang og fyldestgørende ansøgning.

Du ser @Harpos, @Grynte og/eller @Najsen i din tråd snart som vil fortælle dig lidt mere om hvordan resten af forløbet kører samt aftale et tidspunkt for en mumble-samtale
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Jo tak skal du ha.
    det ser jeg frem til

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Virkelig god ansøgning - fornøjelse at læse.

Held og lykke med ansøgningsforløbet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Fantastisk ansøgning man kan se du har brugt tid på den

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Fantastisk ansøgning Kunne jeg logge dig til at godkende og accepterer vores værdier og regler? Du har skrevet at du kunne stå inde for dem, og vi vil også gerne på skrift vide om du så rent faktisk også gør det
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Velkommen til.

Velkommen til.
    Held & lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Acolyte

Velkommen til - held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til Johannes

rigtig fin ansøgning du har skrevet. I løbet af de næste par dage(det plejer ikke at tage lang tid) kommer en af os rekrutteringsansvarlige forbi med noget mere information om trialprocessen + en tid til en mumble-samtale, hvor vi lige kan fortælle noget mere om SD, det at være trial osv. Efter denne samtale vil du blive inviteret og kan starte med din trialperiode.
    Inden det sker er du velkommen til at joine SD's chat kanal ingame (/join semperdanica) og kigge forbi på vores mumble server, så kan du allerede lære nogen af vores medlemmer at kende

Mvh
    Grynte, rekrutteringssergeant

Edit: @Shade han har læst og accepteret vores værdier, det står i første afsnit
    Last edited by Grynte; 23-06-2015 at 9:53.
    Øff

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Velkommen til vores forum

Skide flot ansøgning, virkelig en fryd at læse.

Mvh.
    Najsen // Rekrutterings officer

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Grynte View Post
    Velkommen til Johannes

rigtig fin ansøgning du har skrevet. I løbet af de næste par dage(det plejer ikke at tage lang tid) kommer en af os rekrutteringsansvarlige forbi med noget mere information om trialprocessen + en tid til en mumble-samtale, hvor vi lige kan fortælle noget mere om SD, det at være trial osv. Efter denne samtale vil du blive inviteret og kan starte med din trialperiode.
    Inden det sker er du velkommen til at joine SD's chat kanal ingame (/join semperdanica) og kigge forbi på vores mumble server, så kan du allerede lære nogen af vores medlemmer at kende

Mvh
    Grynte, rekrutteringssergeant

Edit: @Shade han har læst og accepteret vores værdier, det står i første afsnit
    Han har sagt han kan stå inde for dem men ikke At han har accepteret dem

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Han har sagt han kan stå inde for dem men ikke At han har accepteret dem
    Nå, kan være jeg ikke ser så snævert på om man bruger de samme ord
    @Locoid du må lige omformulere det til at du har læst og accepteret reglerne og værdierne, så der ikke er nogen der bliver forvirret.

Det bliver for resten mig der kommer med flere informationer og en tid til mumble samtalen til dig i løbet af i morgen
    Øff

Hehe mange tak allesammen.
    Jeg har Læst jeres regler og jeres 5 værdier, har forstået dem og vil acceptere dem.
    Det lyder super @Grynte det vil jeg så gå igang med

Hvis nogen vil hygge snakke eller spørge om noget skriv enlig.

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til SD

Hej igen @Locoid,

så kommer jeg lige med noget information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 25.06 klokken 17:00? Da jeg er ny rekrutterings-sergeant vil en af de andre rekrutteringsfolk være med til samtalen.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Najsen eller @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Last edited by Grynte; 24-06-2015 at 19:07. Reason: Samtale tid ændret tilen dag tidligere :)
    Øff

SD Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Velkommen til SD. Hyggeligt du lige hoppede på mumble i går

Jo det kan jeg hvis ikke før. er på resten af i dag, og har fri i morgen
    er også så småt gået igang @Grynte
    jo tak og lige over @Cuber

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen til...
    Super fin ansøgning du har fået sendt afsted her til os - held og lykke med den!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Velkommen på trial
    Øff

Tak og jo tak @Pilinias @Grynte, det skal nok blive sjovt

Så er den første uge gået af min trial, og har fået ding'et til 100 og læst en masse på forum, der er godt nok til par timers læsning alligevel hehe
    Så ville jeg sige mange tak til @Graphx for at få mig hjulpet igang med daily quest osv.
    også for en hyggelig aften igår med dailys med @Harpos @Lummer @Amute

Folk jeg har snakket med meget kort eller jeg har bare været i channel på mumble @Agge @Dumas @hald @Moonster @Paige @ShaliaSD @Trine @Wacky @Zorahn @Beastlord @HolgerDK @Marwen @PulvenDK
    der vil komme nogen flere løbe af de næste par uger.

Hvis nogen skulle ha lyst til at gi mig en thumps up ville det være super
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Forum Adept Amute's Avatar

Ja det var sku en meget hyggelig aften, nedern det var så sent på aften ellers kunne vi nok havde være forsæt meget længer.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

super fyr han passer godt ind