Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: Crushgar takker tiden.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Default Crushgar takker tiden.

Kære Semper Danica.

Jeg må nok erkende, at jeg ikke havde set mig selv tage dette valg, men jeg har efterhånden gennemtænkt det fra ende til ende. Havde I spurgt mig for en måned siden, så havde mit svar været, at jeg bliver til det sidste, men jeg har tænkt over tingene godt igennem de sidste par uger.

Grunden er simpel. Min interesse for MMO's har været dalende, og det har været markant de sidste par år, og det er ikke kun WoW, men det er generelt over hele linjen. Jeg logger kun ind i WoW for at raide, men det er begynder også at være med hiv og slæb, og det kan jeg mærke at det går ud over min performance i raidet, hvilket ikke er fair over for Vi Kojner på Trash.

Jeg har været med til opstart af hver expansion og næsten hvert nyt MMO, men det er det samme gang på gang; jeg stopper efter x antal måneder, hvis det i det hele taget bliver til en måned. Warlords of Dreanor er en fed expansion, det var hvert fald en rigtig fed start, men det holder bare ikke interessen i mig mere, som Burning Crusade og Wrath of the Lich King kunne.

Jeg overvejede også kraftigt om jeg skulle hoppe i social gruppen, men jeg må nok erkende, at det ikke tiltaler mig, og der er ganske enkelt ikke nogen kommende MMO's i fremtiden, som interesserer mig, så jeg træffer det valg at sige helt stop. Jeg vil hellere komme tilbage med et frisk pust, og lære de medlemmer der er i SD til den tid, hvis der en dag dukker et nyt MMO op, som kan holde min interesse, end at blive (som JEG er bange for!) et glemt medlem i social gruppen.

Et tak til Kojner, for at I ville tage mig med, efter NBTD lukkede, og fordi I ville give mig en chance på min håbløs gearet lock og for hjælpen til at gear den, og et undskyld for mit pludselige exit.

Jeg vil rigtig gerne sige tak til Semper Danica og alle dets medlemmer både nye, de gamle og dem som har forladt os igennem tiden. Det har været 6 fantastiske år som jeg ikke vil glemme !

På gensyn Semper Danica!

Hilsen Sebastian.
    //Crushgar - Frostswinger

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Crushgar View Post
    Kære Semper Danica.

Jeg må nok erkende, at jeg ikke havde set mig selv tage dette valg, men jeg har efterhånden gennemtænkt det fra ende til ende. Havde I spurgt mig for en måned siden, så havde mit svar været, at jeg bliver til det sidste, men jeg har tænkt over tingene godt igennem de sidste par uger.

Grunden er simpel. Min interesse for MMO's har været dalende, og det har været markant de sidste par år, og det er ikke kun WoW, men det er generelt over hele linjen. Jeg logger kun ind i WoW for at raide, men det er begynder også at være med hiv og slæb, og det kan jeg mærke at det går ud over min performance i raidet, hvilket ikke er fair over for Vi Kojner på Trash.

Jeg har været med til opstart af hver expansion og næsten hvert nyt MMO, men det er det samme gang på gang; jeg stopper efter x antal måneder, hvis det i det hele taget bliver til en måned. Warlords of Dreanor er en fed expansion, det var hvert fald en rigtig fed start, men det holder bare ikke interessen i mig mere, som Burning Crusade og Wrath of the Lich King kunne.

Jeg overvejede også kraftigt om jeg skulle hoppe i social gruppen, men jeg må nok erkende, at det ikke tiltaler mig, og der er ganske enkelt ikke nogen kommende MMO's i fremtiden, som interesserer mig, så jeg træffer det valg at sige helt stop. Jeg vil hellere komme tilbage med et frisk pust, og lære de medlemmer der er i SD til den tid, hvis der en dag dukker et nyt MMO op, som kan holde min interesse, end at blive (som JEG er bange for!) et glemt medlem i social gruppen.

Et tak til Kojner, for at I ville tage mig med, efter NBTD lukkede, og fordi I ville give mig en chance på min håbløs gearet lock og for hjælpen til at gear den, og et undskyld for mit pludselige exit.

Jeg vil rigtig gerne sige tak til Semper Danica og alle dets medlemmer både nye, de gamle og dem som har forladt os igennem tiden. Det har været 6 fantastiske år som jeg ikke vil glemme !

På gensyn Semper Danica!

Hilsen Sebastian.
    //Crushgar - Frostswinger
    Fra en der har været der selv. Prøv i stedet for at hoppe i pausegruppen og se om lysten til WoW eller et andet MMO kommer tilbage. Men ud over det skal du have tak for din tid i SD.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Rigtig god vind fremadrettet Frost, og tak for raidingtiden vi havde i SoO

Håber du finder hvad du søger - om så det er uden for MMO genren eller lysten kommer igen på MMO-siden

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Nooo Crush ��
    Tak for mange gode stunder i SD, jeg håber du fortryder valget.

Ses
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by Romulus View Post
    Fra en der har været der selv. Prøv i stedet for at hoppe i pausegruppen og se om lysten til WoW eller et andet MMO kommer tilbage. Men ud over det skal du have tak for din tid i SD.
    Det har også været en del af mine overvejelser, men da jeg allerede har været i pause gruppen et par gange, og den gang følte jeg bare stille og roligt gled ud i bag gardinet. Jeg mistede stille og roligt interessen for at følge med på forummet, og have en holdning til tingene der foregik på forum. Derfor har jeg taget beslutningen at forlade SD

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    Rigtig god vind fremadrettet Frost, og tak for raidingtiden vi havde i SoO

Håber du finder hvad du søger - om så det er uden for MMO genren eller lysten kommer igen på MMO-siden

// Trist
    Selv tak, Tristanas

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Nooo Crush ��
    Tak for mange gode stunder i SD, jeg håber du fortryder valget.

Ses
    w
    Selv tak wOOOOt. Vi må håbe, at spiludviklerne snart kan lave et fornuftigt MMO, som kan være det nye banebrydende MMO på markedet, så kan jeg love dig for, at jeg vil fortryde valget. Men så ved jeg også hvor jeg vil søge hen igen Jeg trænger bare til at folde vingerne lidt ud og få lidt luft og prøve noget andet
    Last edited by Crushgar; 20-07-2015 at 20:55.

Det var ærgerligt. Jeg håber du snarest finder noget spændende at spille God vind fremover!

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Sjove stunder på forum, så tak for det og held og lykke fremad rettet.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Forum Apprentice

Tak for hyggelige stunder i NBTD held og lykke fremover. Alle har brug for en pause en gang i mellem kan være vi ses igen en anden gang.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Held og lykke i fremtiden, vi ses jo nok... jeg fatter dog ikke at du ikke er blevet en forum addict som de fleste af os andre socials

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

Held og lykke derude i det dersens RL noget Crush

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Noooo!

Vi spiller da også meget andet end MMOs som f.eks HoTS, CS, BF og en sjælden gang lidt SC
    Håber du ombestemmer dig og om det så 'kun' er social gruppen er da ligegyldigt
    Hvis ikke ønsker jeg dig alt held og lykke til vi mødes igen

Forum Acolyte

Håber at se dig igen en anden gang i fremtiden
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Held og lykke med at finde det du søger
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Apprentice

God vind Frost, håber du vender tilbage en dag, og tak for alle de mange mange timer vi 2 har raided sammen, det har været en fornøjelse!

Tak for tiden i SD crush

Forum Senior Executie's Avatar

God vind derude

-Exe

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Al mulig held og lykke derude i den store verden
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Recruit Sylah's Avatar

Held og lykke derude i den store vide verden

- Sylah

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar

Held og lykke Crushgar
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Pøj pøj fremover du får min tykke tommel når du søger ind igen :-)
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Held og lykke med RL og ja du får også min når du søger igen

Tak skal I have alle sammen. Jeg kommer helt sikkert til at savne jer alle

Forum Convert Kaitakoi's Avatar

God vind mate. Vi snakkes ved på facebook

SD Medlem Forum Disciple

Held og lykke fremover

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

~ Tak for turen !

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !