Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73

Thread: Ansøgning til SD

Forum Initiate

Wink Ansøgning til SD

Hej SD.
    Jeg har hørt om jeres spændende guild igennem nogle af mine kammerater, som allerede er med i guilden (Emmapanda/Martin og Subary/Casper. Og af hvad jeg kan forstå på dem, er det et rigtig godt sted at være. Derfor sender jeg jer denne ansøgning, i håb om, at jeg kan blive en del af Semper Danica familien.

Mit navn er Brian, jeg er 18 år gammel og kommer fra det sydlige Danmark, jeg bor i Rødby og til dem der ikke ved hvor det ligger, så er det på Lolland

Lige i øjeblikket har jeg sommerferie, som mange af jer andre nok også har. Men nu her om en 2 ugers tid, starter jeg i 2.g på Maribo gymnasium.
    Jeg har også fritids arbejde, jeg arbejder i Spar i Rødby, hvor jeg arbejder sammen med Casper. Derudover træner jeg og prøver at komme i form, for vil gerne ind for militæret, når jeg engang er færdig med gymnasiet. Jeg kan også rigtig godt lide, at se noget bold. Det er nok det der køre mest i baggrunden når jeg sidder og spiller. Mit ynglings hold er Arsenal. Og jeg drømmer om en dag, at tage til England og se dem spille.
    Jeg har også en dejlig kæreste, som jeg snart har været sammen med i 3 år. Så når ikke jeg sidder og spiller, eller er på arbejde, tjo så det hende jeg bruger min tid med.
    Desuden kan jeg godt lide en god bytur med drengene, der er intet bedre en én kold med på en varm dag.
    Jeg vil se migselv som en meget glad ung mand, og hvis du har brug for hjælp, vil jeg med glæde hjælpe. desuden er jeg meget social, og er også mest til de socialt aktive guilds, for der er altså ikke noget værre end, når man sidder helt alene en aften, og der ikke er nogle at spille/snakke med...

Jeg kommer oprindeligt fra Silvermoon, men flyttede til Tarrenmill og skiftede til horde, for at spille med min fætter, da den guild jeg var i før gik i opløsning. Det var ret trist, for det er den bedste guild jeg nogensinde har været i. Måske nogle af jer har hørt om den. Den hed Execute, og vi var semi-hardcores raidere i Cata, tror vi endte med at være den bedste danske guild på Silvermoon, det var nr.1 eller 2, men er ikke helt sikker. Vi havde en lille smule connection med nogle af de danske gutter fra Inner-Sanctum, som vi så lavede nogle raids med engang i mellem. Da MoP så udkom, gik vores guild i opløsning, jeg ved faktisk ikke hvad der skete, tror folk stoppede med at spille. Jeg stoppede selv lidt efter MoP var udkommet, fordi jeg ikke havde nogen guild, at raide med. Så mistede helt lysten til at spille. Men jeg begyndte så igen i slutningen af MoP, fordi Casper og Martin også spillede, så havde jeg jo nogen at spille med. Vi har så spillet sammen lige siden da.
    Jeg spillede på daværende tidspunkt Holy Palladin, men har skiftet til Warrior, fordi jeg ville prøve noget andet. Men er ikke helt sikker på, om jeg skifter tilbage igen på et tidspunkt.

Hvad forventer jeg af Semper Danica. Jeg forventer at folk har respekt for hinanden, og at der er et rigtig godt sammenhold i guilden. Så forventer jeg, at guilden er meget social, for det er noget som jeg virkelig savner, ved at spille WoW. Så forventer jeg at møde en masse nye mennesker, og sidst men ikke mindst, forventer jeg, et godt raiding team, med nogle stærke spillere

Håber at høre fra jer

Jeg har læst jeres Forum regler, regler for optagelse og de 5 værdier. Og jeg accepterer jeres regler
    - Tak til @Grynte for at huske mig på det xD
    Last edited by Alordbryan; 01-08-2015 at 22:17.

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Hej @Bryan og velkommen til her på forum,

super fin ansøgning du har skrevet! Du mangler lige at skrive at du har læst vores Forum regler, regler for optagelse og 5 værdier, og at du accepterer dem.
    Når det er gjort så vil en af os rekrutterings-folk komme forbi med yderligere informationer og med en mulig tid for en mumble-samtale

Mvh
    Grynte, rekrutterings-sergeant
    Øff

SD Medlem Forum Acolyte

Hey Bryan og velkommen til forum og SD - kender du Danov og Muertohombre fra de gamle Inner-Sanctum dage?

Forum Initiate

Hej @Azazu Mange tak for velkomsten. Det er godt og vel 3 år siden jeg raidede med Execute, så kan ikke rigtig huske noget desværre. Men jeg mener at ham den ene af dem spillede druid, men er ikke 100% sikker.
    Last edited by Alordbryan; 01-08-2015 at 22:45.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey @Bryan

Super ansøgning - en fornøjelse at læse.

Du må have rigtig meget held og lykke med ansøgningen. Jeg tagger lige @Emmapanda og @Subary for dig, så de bliver opmærksomme på din ansøgning.

Jeg har modtaget din usergroup request (hvilket er super, at du allerede tænker så langt), men det vil du automatisk modtage, når du går fra ansøger til trial.

Held og lykke med ansøgningen

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Forum Initiate

@Tristanas jo tak, krydser fingre. Tak for det, har sikkert fået tagget dem på en forkert måde xD

Tænkte jeg lige så godt kunne gøre det med det samme.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa! :-)

Jeg vil da også lige hoppe med på vognen og byde dig velkommen hertil. Det er en rigtig god ansøgning du har fået bikset sammen!

Held og lykke herfra
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Hej igen @Bryan,

så kommer jeg lige med noget information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 03.08 klokken 18:30?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde til at komme i kontakt med SD mens du er på trial. Man kan få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.
    Husk at tagge folk i din ansøgningstråd, ved at skrive @*deresbrugernavn*, når du har snakket eller spillet med dem, så de husker at kigge forbi i din tråd.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Forum Initiate

Hej @Pilinias

Jo tak. Håber da på, at jeg kan komme ind

Forum Initiate

Hej igen @Grynte

Jeg skal umiddelbart ikke noget imorgen, så jeg kan nok godt komme til samtale.

Og tak for alle informationerne og tage dem til mig. Jeg vil gøre mig umage for, at få samlet så mange " Thumbs up's" som muligt, og bare krydse fingre for, at folk vil have mig med
    Jeg skal nok sørger for at kontakte dig, eller @Harpos hvis jeg mangler information, eller har brug for en eller anden form for hjælp.

Mvh.
    Bryan

Hey igen Bryan,

nu hvor jeg lige har set at din main hedder Alordbryan, så er det nok en god ide at dit brugernavn her på forum bliver skiftet til det samme. Det er nemmere at finde rundt i navnene på den måde, hvilket er en fordel for dig, fordi folk hurtigere finder dig osv. (:

Er det ok med dig?
    Øff

Forum Initiate

Hej Grynte.

Tak for raid, selvom min computer ikke rigtig ville, som jeg ville. Nåede jeg da alligevel at være med på nogle af bosserne. Længe siden jeg sidst raidede, så super fedt at komme igang igen. Og så var det jo stort set et clean run, så ser frem til noget mere raiden

Jeg skal nok kigge på det med mit navn, da jeg godt kan se det er mere praktisk, hvis jeg hed mit ingame navn, burde jeg nok have tænkt på da jeg lavede min bruger.

Og angående vores samtale imorgen, tænkte jeg på om vi ikke kunne rykke den til et tidligere tidspunkt, hvis der eventuelt var mulighed for det. For er kommet i tanke om, at jeg skal til noget koncert af en art i Nykøbing imorgen. Så tænkte om vi kunne rykke det til mellem 12-15, alt efter hvad der passer dig bedst @Grynte
    Last edited by Alordbryan; 03-08-2015 at 1:09.

Quote Originally Posted by Bryan View Post
    Hej Grynte.

Tak for raid, selvom min computer ikke rigtig ville, som jeg ville. Nåede jeg da alligevel at være med på nogle af bosserne. Længe siden jeg sidst raidede, så super fedt at komme igang igen. Og så var det jo stort set et clean run, så ser frem til noget mere raiden

Jeg skal nok kigge på det med mit navn, da jeg godt kan se det er mere praktisk, hvis jeg hed mit ingame navn, burde jeg nok have tænkt på da jeg lavede min bruger.

Og angående vores samtale imorgen, tænkte jeg på om vi ikke kunne rykke den til et tidligere tidspunkt, hvis der eventuelt var mulighed for det. For er kommet i tanke om, at jeg skal til noget koncert af en art i Nykøbing imorgen. Så tænkte om vi kunne rykke det til mellem 12-15, alt efter hvad der passer dig bedst @Grynte

Det passer helt fint, skal vi bare sige klokken 13?

Med hensyn til dit navn tagger jeg lige @Trine og @Obse, en af de 2 kan sikkert hjælpe med det. Du selv kan desværre ikke ændre det (:
    Øff

Forum Initiate

Ja, det passer fint med kl. 13

Skal jeg bare skrive en privat besked til en af dem, og så kan de lave det om for mig? @Grynte

Quote Originally Posted by Bryan View Post
    Ja, det passer fint med kl. 13

Skal jeg bare skrive en privat besked til en af dem, og så kan de lave det om for mig? @Grynte
    Nu hvor de er tagget herinde går jeg ud fra, at de bliver opmærksom på det
    Øff

Velkommen på Trial

Jeg tagger lige dem, der har været med på TNT-raid i går, så de også ser at du er trial nu.
    @Lingmao @Makhai @Azazu @Dimse @Subary @Cynhaeth @viz @Emmapanda @Paige @Funnish @Panzerbjørn @Nazz @Agge

Her er et screenshot af i går (bemærk Bryan der hviler sig under den røde marker!)

WoWScrnShot_080215_230247.jpg
    Link til en stor udgave: http://i.imgur.com/fFJOWYc.jpg
    Last edited by Grynte; 03-08-2015 at 14:02.
    Øff

Forum Initiate

Mange tak @Grynte. Jeg ligger bare lige og tager en slapper, efter sådan et hårdt raid. Forstår ikke hvordan andre stadig kunne stå
    Og mange tak for raid i går peps, det var super fedt at komme igang igen

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til Bryan og tak for raid i går... håber du får styr på PC'en

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Så er navnet ændret

Velkommen på trial og held og lykke med din ansøgning

Forum Warden Lingmao's Avatar

tjo. der skete jo ikke så meget igår til raid, var også lettere optaget af at raide men det er fint nok so far, men skal lige køre et par gange eller andet sjaw på mumble før jeg kaster thumbs efter dig champen
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Initiate

@Funnian Jo tak skal du have og selv tak, det var super fedt, at raide med jer. Min pc skal dog desværre til reparation

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Så er navnet ændret

Velkommen på trial og held og lykke med din ansøgning
    Mange tak for det, havde ikke lige tænkt på at, jeg skulle have kaldt mig mit ingame name, men godt du/i kunne fikse det
    Jov tak, håber da jeg får lov at blive

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Lingmao View Post
    tjo. der skete jo ikke så meget igår til raid, var også lettere optaget af at raide men det er fint nok so far, men skal lige køre et par gange eller andet sjaw på mumble før jeg kaster thumbs efter dig champen
    Nu er jeg ikke lige helt sikker på, om jeg kommer til raid i aften. Men jeg skal da nok komme på mumble og lave noget sjov med jer, når jeg altså ikke lige skal på arbejde, eller er sammen med kæresten

Forum Warden Lingmao's Avatar

vi har en hel måned endnu. eller deromkring. det skal vi nok nå
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Apprentice

Os tak fra raid herfra. Håber du får din PC fixet Vi giver den en skalle næste søndag.