Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Ansøgning til SD (World of Warcraft)

Default Ansøgning til SD (World of Warcraft)

Personligt
    Hej Semper Danica,
    Mit navn er Rolf, jeg er 27 næsten 28 år gammel og bor lige pt. i Silkeborg.
    Her i Silkeborg studerer jeg til lærer, hvor jeg fra den 17. august skal til at starte op på mit 4. (og sidste) år. Jeg er uddannet dansklærer med speciale i udskoling samt historielærer. Det sidste år skal jeg bruge på at blive engelsklærer.
    I min fritid spiller jeg computerspil, ser fodbold (yndlingsholdet er den engelske klub Arsenal), træner og hygger mig sammen med min kæreste. Jeg elsker at spille computerspil, da det giver en ro i sindet og en afkobling fra hverdagens stress og jag og alle de mange studierelaterede arbejdsopgaver, som hele tiden er forlagt. Mit forhold er rimelig nyt, da jeg næsten (marts måned) lige er flyttet fra min eks kæreste efter 2½ år, så det nye forhold ruller stille og roligt. Jeg skal dog allerede ud at rejse med hende, her den 28. august, så der vil komme en uge, hvor jeg ikke kan svare på forum eller være aktiv i WoW. (Hvis en trial skulle komme på tale osv.)

Jeg har arbejdet som fodboldtræner for nogle U11 drenge og så har jeg været lørdagsafløser hos Post Danmark.
    Jeg elsker at løbe, og nørden i mig elsker alle de gadgets, man kan købe, som kan hjælpe til at optimere mine løb, f.eks. Garmin ur -> stats på nettet.

Ud over WoW så spiller jeg Diablo 3, Fifa, Football Manager, lidt Hearthstone, Witcher 3, Inquisition og så ville jeg gerne spille lidt Heroes of the Storm, men synes ikke lige tiden er til det hele.
    Jeg har dog ikke rigtig så mange venner tilbage, som også spiller computerspil, så måske er der nogle i SD, der er friske på at spille et eller andet på et tidspunkt. Gaming er oftest sjovest sammen med andre.