Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 87

Thread: WoW-Trial

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

Default WoW-Trial

Hej SD

Jamen ved ikke helt hvor jeg skal starte

Mit Navn er Natalie er en frisk pige på 25 år komme fra det mørke jylland mere bestem Randres

udenfor wow går jeg i skolen pt er jeg ved en AVU (9 klasse) til dem som ikke er sikker på hvad det var ud over det bruge jeg tiden på venner og masse a musik og dans . også passering af hest over i ved siden af arbejde jeg også med noget regngøring :/

Puha hvad man kan tilbyde , jamen kan tilbyde en lovlag spiller som er villig for og gå igemmen ild og vand og som også sættte stor pris på det social i guilden og vil gerne værre en del af det , starte med og spille tilbage i Cata (så er ikke den ældste spiller) der brugt jeg hele tiden i Cata på og lære spillet og kende hvor jeg så starte med og hygge raid i starte af Mop i tot men da Soo kom jeg meget hurtig op og raide sami hardcore det forsatte jeg så med da wod også udkom op til Brf hvor jeg så bliv nød til og holde en pause fra det derefter forsøget jeg så med og selv starte noget op (gik ikke som håbet) har været med fra starte af hfc . men altid godt humør og til tider mega optamisk på nogen område måske ellers stille og rolig person som bare er glad

Det som jeg Ønsker og håber og kunne finde i SD er en guild hvor man har det social godt samme og det er der også over i man har det godt når man raider så tro lidt man kan siger begge dele jeg ønsker

Jeg har fået Læst Jeres Regle for optagelse , Forum regler og de 5 værdier og Accepterer dem alle

og vil Takke @Rouga for hjælp med og finde rundt i forumet så jeg kunne skrive min ansøgning
    også vil jeg siger undskyld for min angsønig ikk er så stor og fin :-/ har dsv aldrig været min stæke siden og skrive dem

Mvh Natalie/Luxí

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Hej Natalie

Velkommen på forum.
    Det var mig du snakkede med ingame, godt vi kunne finde ud af det

Jeg vil anbefale at joine vores åbne chat. Der sker ikke så meget, men det er en måde komme i kontakt med folk på.
    /join semperdanica
    Og så er der selvfølgelig Mumble til voicechat, der er en del af ansøgningsprocessen.

Held og lykke med det.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Forum Apprentice Seiga's Avatar

Du skal med sikkerhed have et bare fordi du er fra Randers dem kan vi godt bruge nogle flere af
    "From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til @Luxi på vores forum,

din ansøgning ser helt fint ud

I løbet af de næste par dage vil en af os rekrutterings-sergeanter komme forbi med nogle flere informationer til dig omkring trial-perioden og med en mulig tid til en samtale på mumble.

Inden da er du, som Jirin allerede skriver, velkommen til at joine både vores ingame channel i WoW og vores mumble server

Mvh
    Grynte
    Øff

velkommen til held og lykke med din ansøgning
    jeg vil helt sikker også anbefale og bruge mumble til og komme i dialog med os
    Hilsen Beast
    Last edited by Beastlord; 24-08-2015 at 7:03.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hey @Luxi og velkommen til vores lille del af MMO-verdenen

Det lyder til, at du har fundet det helt rigtige sted ud fra dine forventninger til en guild. SD vægter utrolig højst på det sociale. (det kræver selvfølgelig, at man deltager aktivt i de arrangementer der bliver lavet) og derudover, så kan man også finde et rigtig godt raiding team. Vi har lidt til hver smag. helt Casual, lidt over i den hardcore del, og en god mellemting.

Jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med ansøgningen

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Velkommen til og held og lykke med ansøgningen.

Taak alle samme

har lige sat den til @Jirin så er det med og se om den virker og lyde som en god ide med mumble
    starte nok bare ud som den gernet person der inden

Taak alle samme

har lige sat den til @Jirin så er det med og se om den virker og lyde som en god ide med mumble

og ja det har du ret i @Tristanas men det også nogen af de ting ved en guild der er skøn pga så er der ting , hvor man kan hygge sig samme og lave noget

Quote Originally Posted by Luxi View Post
    Taak alle samme

Tror det er nemmest at fange folk engang hen på eftermiddagen når folk kommer hjem fra efter arbejde/skole

kunne godt tænkes nu tog jeg mod til mig og skrev i jeres åben chat er bare lidt bange for den måske er bug på mit ui ligesom min gernal chat

kunne godt tænkes nu tog jeg mod til mig og skrev i jeres åben chat er bare lidt bange for den måske er bug på mit ui ligesom min gernal chat
    Ikke sikker der nogen på chatten nu her

kunne godt virker til det

Hmm, jeg svarede da på Fashionubly, så du ikke det?

Hvad er det for en bug du har med din general chat?
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

nej så inden ting
    kan kun se flok komme på og leaver :/

jamen den hedde at jeg slet ikk kan se den chat på nogen måde det gælder så dsv åbenbart og den åben chat

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Goddag herfra

Jeg vil bare lige sige hej og byde dig velkommen hertil. Held og lykke med ansøgningen :-)) Og du er selvfølgelig også altid velkommen til at joine mig både ingame (jeg laller ofte rundt....), eller på Mumble! Det er altid hyggeligt med en god chit-chat!
    Last edited by Pilinias; 24-08-2015 at 13:14.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

velkommen til

Quote Originally Posted by Pilinias View Post
    Goddag herfra

Jeg vil bare lige sige hej og byde dig velkommen hertil. Held og lykke med ansøgningen :-)) Og du er selvfølgelig også altid velkommen til at joine mig både ingame (jeg laller ofte rundt....), eller på Mumble! Det er altid hyggeligt med en god chit-chat!

jo tak
    det vil jeg da tage nytte af senere
    ja det er bestem altid hyggeligt med noget chit.chat

kan kun se flok komme på og leaver :/

jamen den hedde at jeg slet ikk kan se den chat på nogen måde det gælder så dsv åbenbart og den åben chat
    Hmm, umiddelbart tænker jeg at det er nogen flueben der mangler i chat settings, du kan finde nogen potentielle løsnings forslag her (start med den i bunden af tråden):
    http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3082250294

Hvis det ikke hjælper kan du sende mig et screenshot af dine chat settings, så må vi se om vi ikke kan finde ud af det.
    Last edited by Jirin; 24-08-2015 at 13:37.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Quote Originally Posted by Jirin View Post
    Hmm, umiddelbart tænker jeg at det er nogen flueben der mangler i chat settings, du kan finde nogen pottentielle løsnings forslag her (start med den i bunden af tråden):
    http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3082250294

Hvis det ikke hjælper kan du sende mig et screenshot af dine chat settings, så må vi se om vi ikke kan finde ud af det.
    tak vil jeg forsøger

Hej igen @Luxi,

så kommer jeg lige med noget information og en mulig tid til en mumble-samtale

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme til en mumble-samtale d. 25.08 i løbet af eftermiddagen?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i WoW eller bruge vores mumble-server.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være random heroic dungeons, LFR, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde til at komme i kontakt med SD mens du er på trial. Man kan få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte allerede i positiv respons og thumbs up.
    Husk at tagge folk i din ansøgningstråd, ved at skrive @*deresbrugernavn*, når du har snakket eller spillet med dem, så de husker at kigge forbi i din tråd.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden eller i spillet @Grynte, og ellers kan du også henvende dig til @Harpos.

Mvh
    Grynte
    Øff

Velkommen på Trial @Luxi
    Øff

Tak for Raid Hele TnT @vizzie @Dumas @Nazzlol @Puzle @Dimse @Grynte @Seiga @Cynhaeth @Pingop @Littlet @Alordbryan @Panzerbjørn @Twustoll @Blaag @Funnish menga hyggeligt og værre samme med jer på Raid

Tak for Raid Hele TnT @vizzie @Dumas @Nazzlol @Puzle @Dimse @Grynte @Seiga @Cynhaeth @Pingop @Littlet @Alordbryan @Panzerbjørn @Twustoll @Blaag @Funnish menga hyggeligt og værre samme med jer på Raid
    Selv tak, og rigtig godt gået!

Puzle er @Paige, Littlet er @Trickk, Twustoll er @Agge og Funnish er @Funnian
    Øff